Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція каналізаційного колектора Ду 1200 мм по проїжджій частині вул. Героїв України, м. Кропивницький"
Очікувана вартість
72 683 343,24 UAH
UA-2023-10-10-014277-a aba535e597ba429f842427a931d90150
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380522322736 dkbid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43876025
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380522322736
dkbid@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція каналізаційного колектора Ду 1200 мм по проїжджій частині вул. Героїв України, м. Кропивницький"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25031, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Героїв України
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000010 ● c269ba0692f5432ab7bbbe923d83a4ea
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.11.2023 № 32-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.11.2023 № 32-3

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-10-10-014277-a 10.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-24 10:38:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція Реконструкція каналізаційного колектора Ду 1200 мм по проїжджій частині вул. Героїв України, м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-10-014277-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: ТОВ «Інноваційні санаційні технології» (код ЄДРПОУ 31863636), з яким укладений договір підряду від 10.10.2023 № 27/2023 без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-29 11:59:08

Надання відповіді

Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 — Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-10-10-014277-а) "Реконструкція каналізаційного колектора Ду 1200 мм по проїжджій частині вул. Героїв України, м. Кропивницький" повідомляємо наступне.
1. З метою обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надаємо архівовану електронну копію проектно-кошторисної документації, а також, у доповнення до вже розміщених у електронній системі публічних закупівель "ПРОЗОРРО" обґрунтування здійснення даної закупівлі без використання електронної системи, надаємо копію листа щодо надання пропозицій, а також пропозиції потенційних учасників закупівлі.
Що стосується наявності дефектних актів та технічного завдання, то оскільки первинним замовником був не департамент капітального будівництва Кіровоградської ОВА, а ОКВП "ДНІПРО-Кіровоград", департаменту не передавалися разом з проектно-кошторисною документацію дефектні акти та завдання на проектування, оскільки для реалізації проекту передано наявну проектно-кошторисну документацію, яка пройшла експертизу.
2. Щодо розміщення на власному веб-сайті інформації про процедури відкритих торгів, то інформацію, переговорні процедури тощо, розміщено за наступним посиланням:
https://www.kr-admin.gov.ua/start.php?q=Aktualno/Ua/aktualno/12102023.html
3. Оцінку можливих учасників здійснено шляхом надсилання листа потенційним виконавцям подібних будівельно-монтажних робіт. Відповідно до зазначеного листа, у встановлений строк, учасниками було надано свої цінові пропозиції з договірними цінами, на підставі яких було визначено учасника з найменшою ціновою пропозицією (а саме - ТОВ "ІНОВАЦІЙНІ САНАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ").
Щодо вибору процедури закупівлі "Без використання електронної системи", повідомляємо, що це зумовлено загрозою виникнення техногенної аварії, а тому, згідно з розпорядженням начальника обласної військової адміністрації від 16 серпня 2023 року № 935-р "Про внесення змін до розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 21 грудня 2022 року № 1016-р "Про обласний бюджет Кіровоградської області на 2023 рік", департамент капітального будівництва обласної військової адміністрації був визначений відповідальним виконавцем (замовником робіт) та головним розпорядником коштів по об’єкту будівництва "Реконструкція каналізаційного колектора Ду 1200 мм по проїжджій частині вул. Героїв України, м. Кропивницький". При цьому проект було замовлено експлуатуючою організацією, а саме ОКВП "ДНІПРО-Кіровоград", який отримав позитивний експертний звіт від 25 вересня 2023 року № 12-0255/01-23. Це робилося з метою визначення вартості безпосередніх робіт з реконструкції, яка потім і була зазначена у вищевказаному розпорядженні голови. У зв’язку з наявністю зазначеного розпорядження, департамент повинен був, як зазвичай, проводити процедуру закупівлі, визначену Законом України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, а саме шляхом проведення процедури закупівлі "Відкриті торги з особливостями".
Однак, після чергового обстеження колектора, з'ясувалося, що його стан вже на час обстеження є критичним, укладення договору за наслідками проведення процедури "Відкриті торги з особливостями" займе щонайменше 23-25 календарних днів, що може призвести до остаточного руйнування споруди, неможливості виконання робіт з реконструкції за наявним проектом, збільшення загальної вартості проекту за рахунок коригування проекту та появі додаткових робіт, пов’язаних з остаточною руйнацією. Це також, у свою чергу, стало підставою для проведення позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яка також згідно з протоколом засідання від 25 вересня 2023 року № 18, вирішила, визнати аварійну ситуацію на каналізаційному колекторі Кропивницького ВКГ ОКВП "Дніпро-Кіровоград" діаметром 1200 мм на ділянці по вул. Героїв України від АЗС "WoG" до вул. Героїв Рятувальників, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру місцевого рівня.
Оскільки усунення аварійної ситуації було можливим з реалізацією наявного проекту "Реконструкція каналізаційного колектора Ду 1200 мм по проїжджій частині вул. Героїв України, м. Кропивницький", а згідно з розпорядженням начальника обласної військової адміністрації від 16 серпня 2023 року № 935-р "Про внесення змін до розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 21 грудня 2022 року № 1016-р "Про обласний бюджет Кіровоградської області на 2023 рік", департамент капітального будівництва обласної військової адміністрації, був вже визначений замовником робіт по даному об’єкту, виходячи з відсутності часу для проведення процедури закупівлі "відкриті торги з особливостями", і виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливили дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням процедури "Відкриті торги з особливостями".


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ САНАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#31863636
Переможець 72 683 343,24
UAH з ПДВ
10 жовтня 2023 17:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2024 13:20
Героїв України Зменшення і розірвання.PDF укладений
20 грудня 2024 12:28
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 11:58
Героїв України Зменшення і розірвання.PDF зміни до договору
20 грудня 2024 11:48
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2024 17:19
ДУ Героїв України фін на 2024 рік.PDF зміни до договору
28 лютого 2024 17:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 10:33
ДУ Героїв України .PDF зміни до договору
28 грудня 2023 10:32
Договір канал Героїв України.PDF укладений
10 жовтня 2023 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 27/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2023/57
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 27/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2023/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фінансування у поточному році за взаємною згодою
Номер договору про закупівлю: 27/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2023/130
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 64 286 910,40
UAH (в тому числі ПДВ 10 714 485,07 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін