Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво системи поливу в парку «Позняки» у Дарницькому районі міста Києва
Очікувана вартість
8 886 816,00 UAH
UA-2023-10-10-002371-a ● f27e6f4f0eba47b097599bf24fc67f90
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31722949 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Горлівська 220 |
Контактна особа: |
Снігур Оксана Василівна +380445660174 kpuzn_dar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2023 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 886 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 434,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво системи поливу в парку «Позняки» у Дарницькому районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, м. Київ, Київ, Тростянецька,58 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 16:04 |
ЗМІНИ в ТД.docx | |
07 листопада 2023 16:04 |
ТД за Особл (Зміни 3).pdf | |
27 жовтня 2023 09:26 |
4-Проект договору(зі змінами).docx | |
27 жовтня 2023 09:26 |
1-Квал.критерії (зі змінами).docx | |
17 жовтня 2023 08:31 |
ТД за Особл(Зміни).pdf | |
10 жовтня 2023 10:15 |
3-Тенд.проп..docx | |
10 жовтня 2023 10:15 |
2-Техн.спец..docx |
07 листопада 2023 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
07 листопада 2023 16:04 |
ЗМІНИ в ТД.docx
|
||||||||||||
07 листопада 2023 16:04 |
ТД за Особл (Зміни 3).pdf
|
||||||||||||
27 жовтня 2023 09:26 |
4-Проект договору(зі змінами).docx
|
||||||||||||
27 жовтня 2023 09:26 |
1-Квал.критерії (зі змінами).docx
|
||||||||||||
17 жовтня 2023 08:31 |
ТД за Особл(Зміни).pdf
|
||||||||||||
10 жовтня 2023 10:15 |
3-Тенд.проп..docx
|
||||||||||||
10 жовтня 2023 10:15 |
2-Техн.спец..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо змін ТД
Дата подання: 16 жовтня 2023 17:21
Дата відповіді: 17 жовтня 2023 08:37
Просимо внести зміни до п 5 розділу 3 ТД у відповідності до внесених змін, згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023. А саме: пп. 11 викласти в новій редакції «11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;», оскільки дане порушення може призвести до відміни закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в тендерну документацію було внесено
Обгрунтування для громади
Дата подання: 18 жовтня 2023 02:29
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 15:22
Вітаю!
Прошу замовника прокоментувати нагальну необхідність під час війни закуповувати систему поливу в парк Позняки. Також просимо для донесення інформації до громадян через ЗМІ прокоментувати, чому знову закуповується будівництво системи поливу, яке вже закуповувалось минулого року на 6+млн. грн та в 2021 році на 5 млн. грн.
Чи плануються ті ж учасники та переможці без торгів на аукціоні? )
Будемо вдячні за відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фінансування робіт на 2023 рік по будівництву системи поливу в парку «Позняки» у Дарницькому районі міста Києва відбувається згідно Розпорядження Київської міської військової адміністрації № 597 від 14.08.2023 «Про забезпечення виконання у 2023 році природоохоронних заходів у місті Києві», у цьому ж Розпоряджені КП УЗН Дарницького району визначено замовником даного виду робіт.
Площа парку, яка згідно проєкту буде забезпечена поливом, складає 50 900 м2. Вартість будівництва системи поливу складає більше ніж 20 млн. грн. Будівництво було розпочато в 2017 році і щорічно Розпорядженням Київської міської ради визначається розмір фінансування на природоохоронні заходи, тому будівництво системи поливу відбувається етапами згідно виділених коштів.Фактично за попередні періоди будівництва було зроблено наступні роботи:
- побудована насосна станція водозабору із озера;
- прокладено магістральні трубопроводи;
- влаштовано мережу кранів швидкого доступу для поливу шлангами на всій території;
- укомплектовано автоматичний полив на площі 24 000м2.
Стосовно правил проведення закупівлі Замовник діє в рамках постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів із дня його припинення або скасування»
Площа парку, яка згідно проєкту буде забезпечена поливом, складає 50 900 м2. Вартість будівництва системи поливу складає більше ніж 20 млн. грн. Будівництво було розпочато в 2017 році і щорічно Розпорядженням Київської міської ради визначається розмір фінансування на природоохоронні заходи, тому будівництво системи поливу відбувається етапами згідно виділених коштів.Фактично за попередні періоди будівництва було зроблено наступні роботи:
- побудована насосна станція водозабору із озера;
- прокладено магістральні трубопроводи;
- влаштовано мережу кранів швидкого доступу для поливу шлангами на всій території;
- укомплектовано автоматичний полив на площі 24 000м2.
Стосовно правил проведення закупівлі Замовник діє в рамках постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів із дня його припинення або скасування»
Стосовно оподаткування
Дата подання: 20 жовтня 2023 21:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 11:26
Шанований Змовнику! Внесіть будь ласка зміни до тендерної документації в частині визначення предмету закупівлі.
1. На титульному листі тендерної документації зазначено що дана процедура проводиться на закупівлю товару, хоча в специфікації закупівлі, зазначеної на електронному майданчику вказано «роботи».
2. В розділі 5 п. 1 зазначено «Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару даного виду.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни було внесено
Дискримінація
Дата подання: 26 жовтня 2023 18:54
Дата відповіді: 07 листопада 2023 09:08
Просимо внести зміни до підпункту 1.1.1 п.1 Додатку 1, щодо аналогічного договору, а саме:
Замовник в тендерній документації вимагає «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із бюджетними установами (державними або комунальними підприємствами (не менше одного договору).»
Дана вимога являється дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, а також суттєво зменшує конкуренцію.
Дискримінаційність даної вимоги підтверджується Рішенням № 12677-р/пк-пз від 14.08.2023.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в документацію було внесено
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-10-002371-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РЕД БУД, Код ЄДРПОУ:42605206
Дата подання: 16 жовтня 2023 17:58
Щодо внесення змін до ДТ
Просимо внести зміни до п 5 розділу 3 ТД у відповідності до внесених змін, згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023. А саме: пп. 11 викласти в новій редакції «11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;», оскільки дане порушення може призвести до відміни закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2023 08:36
Зміни в тендерну документацію було внесено
Номер вимоги: UA-2023-10-10-002371-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП «ДОМСТРОЙ НИК», Код ЄДРПОУ:43072754
Дата подання: 26 жовтня 2023 18:57
Дискримінація
Просимо внести зміни до підпункту 1.1.1 п.1 Додатку 1, щодо аналогічного договору, а саме:
Замовник в тендерній документації вимагає «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із бюджетними установами (державними або комунальними підприємствами (не менше одного договору).»
Дана вимога являється дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, а також суттєво зменшує конкуренцію.
Дискримінаційність даної вимоги підтверджується Рішенням № 12677-р/пк-пз від 14.08.2023.
Розгорнути
Згорнути
Замовник в тендерній документації вимагає «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із бюджетними установами (державними або комунальними підприємствами (не менше одного договору).»
Дана вимога являється дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, а також суттєво зменшує конкуренцію.
Дискримінаційність даної вимоги підтверджується Рішенням № 12677-р/пк-пз від 14.08.2023.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2023 09:41
Зміни в тендерну документацію було внесено
Номер вимоги: UA-2023-10-10-002371-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ФУНТУСОВ ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:2767418658
Дата подання: 26 жовтня 2023 23:05
УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ
Комунального підприємства по
утриманню зелених насаджень
Дарницького району м. Києва
Снігур Оксані Василівни
ВИМОГА
НА ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями
Будівництво системи поливу в парку «Позняки» у Дарницькому районі міста Києва
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-10-002371-a
Шановна Уповноважена особа, Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва, в підпункті 1.1.1. пункту 1 частині 1 Додатку 1 до тендерної документації в редакції від «23» жовтня 2023 року (протокол №135/Д/1), НАЯВНА ВИМОГА ДИСКРИМІНАЦІЙНОГО ХАРАКТЕРУ, виходячи з наступного.
ОБГРУНТОВУЮЧИ незаконність тендерної документації внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель ЗАЗНАЧАЄМО, Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Підпунктом 1.1.1. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації ВИМАГАЄТЬСЯ на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ (ДЕРЖАВНИМИ АБО КОМУНАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на виконання робіт за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але у будь-якому випадку аналогічний договір повинен бути пов'язаний із виконанням робіт із подібним предметом закупівлі. Проте, необґрунтовано необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати аналогічний договір з бюджетними установами, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права 4 встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Тому вимога визначена в підпункті 1.1.1. пункту 1 частині 1 Додатку 1 до тендерної документації в редакції від «23» жовтня 2023 року (протокол №135/Д/1) - є законодавчо не обґрунтованою та дискримінаційною.
Враховуючи, вищезазначені обставини та факти, ВИМАГАЄМО:
ПРИВЕСТИ тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства та усунути дискримінаційну умову, щодо надання аналогічного договору за предметом закупівлі договору (договорів) із БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ (ДЕРЖАВНИМИ АБО КОМУНАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ).
Розгорнути
Згорнути
ОБГРУНТОВУЮЧИ незаконність тендерної документації внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель ЗАЗНАЧАЄМО, Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Підпунктом 1.1.1. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації ВИМАГАЄТЬСЯ на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ (ДЕРЖАВНИМИ АБО КОМУНАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на виконання робіт за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але у будь-якому випадку аналогічний договір повинен бути пов'язаний із виконанням робіт із подібним предметом закупівлі. Проте, необґрунтовано необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати аналогічний договір з бюджетними установами, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права 4 встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Тому вимога визначена в підпункті 1.1.1. пункту 1 частині 1 Додатку 1 до тендерної документації в редакції від «23» жовтня 2023 року (протокол №135/Д/1) - є законодавчо не обґрунтованою та дискримінаційною.
Враховуючи, вищезазначені обставини та факти, ВИМАГАЄМО:
ПРИВЕСТИ тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства та усунути дискримінаційну умову, щодо надання аналогічного договору за предметом закупівлі договору (договорів) із БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ (ДЕРЖАВНИМИ АБО КОМУНАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ).
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2023 09:42
Зміни в тендерну документацію було внесено
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-20-000001 • 9059a48765064029a1fb0c3652621be8
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-20
•
01:04
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Систему поливу закопали в парку ще незадовго до початку повномасштабного вторгнення. Перелопатили весь парк, проклали труби і все інше. і треба ж -не працює! Жіночки шлангами поливають стоять!Давайте ще 9 мільйонів???? НАГАДАЮ, якщо у вас амнезія-ВІЙНА В УКРАЇНІ!!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК„ ШЛЯХ“" |
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК„ ШЛЯХ“" #44998832 |
Переможець |
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2023 16:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 13:06 |
Кінець періоду оскарження: | 25 грудня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 25 грудня 2023 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури щодо Закупівлі було подовжено відповідно до пункту 46 Особливостей термін підписання договору на 8 днів (Протокол подовження додається). У зв’язку із поганими погодними умовами і дуже малим терміном виконання будівельних робіт (15 днів), що не відповідає кошторисним розрахункам по термінам виконання будівництва системи поливу в парку, здійснення закупівлі у 2023 році стає неможливим. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. |
Документи:
14 грудня 2023 13:05
|
Електронний підпис |
14 грудня 2023 13:04
|
Протокол |