Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей імені Івана Пулюя |
Код ЄДРПОУ: | 20834411 |
Місцезнаходження: | 79071, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Пулюя,16 |
Контактна особа: |
Ковальчук Божена Петрівна +380322638227 school83@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2023 09:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 999 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2023 09:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2023 09:26 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
10 жовтня 2023 09:26 |
Додаток 2 тех специфікація.docx | |
10 жовтня 2023 09:26 |
ТД.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000076 ● f3a24339b5784521b35dbf62629c63cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2024 № 76
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024 № 76.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-10-10-001143-a, 10.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 11:09:51
Запит про надання пояснення Замовнику – Ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-10-10-001143-a, яка проводилась Ліцеєм імені Івана Пулюя Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:15:29
Пояснення1
На Ваш запит про надання пояснень надаємо наступну інформацію.
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою реалізації великого громадського бюджетного проєкту «Безбар’єрний простір практичної науки "Puliui Science Hub"» в ліцеї імені І. Пулюя по вул. І. Пулюя, 16, виграного ліцеєм імені Івана Пулюя ЛМР. Очікувану вартість предмета розраховано на підставі кошторису проєкту «Безбар’єрний простір практичної науки "Puliui Science Hub"» в ліцеї імені І. Пулюя по вул. І. Пулюя, 16, великого громадського бюджетного проєкту, який ліцей імені Івана Пулюя ЛМР виграв у 2021 році.
Розмір бюджетного призначення складає 2 999 999гривень.
2. Посилання на сайт замовника з опублікованим обґрунтуванням http://lyceum-puliuia.lviv.sch.in.ua/galerei_ta_dokumenti/normativni_dokumenti/
3. Документом учасника , що підтверджує право підпису є 7. Довідка про уповноважену особу.pdf, яка долучена учасником 17.10.2023 о 13:28 та розкрито 18.10.2023 о 00:03.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 15:23:45
Запит про надання пояснення Замовнику – Ліцею імені Івана Пулюя Львівської міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-10-10-001143-a, яка проводилась Ліцеєм імені Івана Пулюя Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 12.1 розділу 12 договору про закупівлю товарів від 30.10.2023 №12 договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023 року, а в частині фінансових зобовʼязань - до повного виконання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконано сторонами в повному обсязі зобов'язання за договором про закупівлю товарів від 30.10.2023 №12 (з наданням підтверджуючих документів щодо надання послуг та їх оплати).
2. У разі виконання всіх зобов'язань за договором про закупівлю товарів від 30.10.2023 №12, вказати причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 19:45:53
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснень надаємо наступну інформацію. 1. Термін дії договору від 30.10.2023№ 12 протягом його дії не продовжувався та на даний момент договір виконаний в повному обсязі 2. Несвоєчасна публікація звіту про виконання договору від 30.10.2023 № 12 була допущена у зв’язку із невчасним поданням відомостей про виконання договору, в результаті чого відповідальна за внесення інформації до електронної системи особа була непоінформована про необхідність завантаження до електронної системи звіту про виконання договору. На сьогодні питання щодо обміну інформацією між уповноваженими особами врегульовано, тому виникнення подібних випадків на майбутнє мінімізовано. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу і зобов’язуємося усунути його в найкоротший термін та в майбутньому не допускати подібного в роботі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та вимог частини п’ятої статті 8 Закону)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" |
2 988 000,00
UAH з ПДВ
|
2 988 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Переможець |
2 988 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 12:17
|
Підписаний контракт | укладений |
02 листопада 2023 12:16
|