Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт.»
Очікувана вартість
7 462 012,80 UAH
UA-2023-10-09-013626-a 9ad326c25c5e43e683ab7a2db84ffd6d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушка Юлія Романівна

+380342523142 tenderbuvr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дністровське басейнове управління водних ресурсів
Код ЄДРПОУ: 13646270
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А
Контактна особа: Пушка Юлія Романівна
+380342523142
tenderbuvr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2023 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 7 462 012,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 310,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи.Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій) на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Найменування: Дністровське басейнове управління водних ресурсів Код згідно з ЄДРПОУ: 13646270 Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А Р/р UA648201720343141006100007024 в ДКС України 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 37 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 37000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 18:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи.Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій) на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Найменування: Дністровське басейнове управління водних ресурсів Код згідно з ЄДРПОУ: 13646270 Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 23А Р/р UA648201720343141006100007024 в ДКС України 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 37 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 120 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 37000 UAH
10 жовтня 2023 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2023 14:41
Перелік змін (Дамба Черемош).docx
10 жовтня 2023 14:41
Тендерна документація .docx
09 жовтня 2023 18:32
Додаток 3. Проект договору .doc
10 жовтня 2023 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2023 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2023 14:41
Перелік змін (Дамба Черемош).docx
10 жовтня 2023 14:41
Тендерна документація .docx
10 жовтня 2023 10:04
Тендерна документація .docx
09 жовтня 2023 18:32
Тендерна документація .docx
09 жовтня 2023 18:32
Додаток 3. Проект договору .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 жовтня 2023 10:08
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 09:10
Згідно технічного завдання пункт №3 зазначено, що утворенні під час виконання будівництва забруднені стічні води повинні накопичуватися у спеціальній ємності і по мірі накопичення повинні бути передані спеціалізованому комунальному підприємству для подальшого очищення (надається гарантійний лист). Прошу повідомити, гарантійний лист потрібний від спеціалізованого комунального підприємства, яке буде очищувати стічні води, чи достатньо гаратнійного листа учасника предмету закупівлі, що дані стічні води вподальшому будуть передані спеціалізованому комунальному підприємству для подальшого очищення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, на ваше звернення, повідомляємо наступне: оскільки окремих вимог щодо оформлення гарантійного листа не передбачено, на виконання даної вимоги учасники у складі тендерної пропозиції можуть надати як гарантійний лист від спеціалізованого комунального підприємства, яке буде очищувати стічні води, так і гарантійний лист учасника процедури закупівлі, що дані стічні води вподальшому будуть передані спеціалізованому комунальному підприємству для подальшого очищення.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 11 жовтня 2023 10:18
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 09:11
Згідно технічного завдання пункт №3 зазначено, що для попередження забруднення навколишніх грунтів та водного середовища від накопичення будівельного сміття та ТПВ, учасники повинні влаштовувати спеціальні сміттєзбірники, зокрема забезпечити будівельний майданчик контейнерами для будівельних та побутових відходів на організованій ділянці з наступним вивезенням на полігон ТПВ (надається гарантійний лист). Прошу повідомити, гарантійний лист потрібний від спеціалізованого підприємства (полігону), яке буде приймати будівельне сміття та ТПВ, чи достатньо гарантійного листа учасника предмету закупівлі, що будівельне сміття та ТПВ будуть передані на полігон ТПВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, на ваше звернення, повідомляємо наступне: оскільки окремих вимог щодо оформлення гарантійного листа не передбачено, на виконання даної вимоги учасники у складі тендерної пропозиції можуть надати як гарантійний лист від спеціалізованого підприємства (полігону), яке буде приймати будівельне сміття та ТПВ, так і гарантійний лист учасника процедури закупівлі.
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дата подання: 11 жовтня 2023 18:23
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 20:07
Розглянувши тендерну документацію вказаної закупівлі, встановлено ряд дискримінаційних вимог, які унеможливлюють подання тендерних пропозицій численої кількості учасників, оскільки витребовуванні документи та інформація неможливо отримати у інших державних та контролюючих органів, немаючи вказаної інформації заздалегідь, перед початком оголошення даної закупівлі, зокрема: 1. Вимагається витяг з ЄДРПОУ, даний документ не є проблемою отримати у державного реєстратора, нотаріуса чи інших інформаційних ресурсах; 2. Вимагається відомості з ЄДРПОУ, вказаний документ фактично дублює витяг з ЄДРПОУ у якому і зазначаюється види господарської діяльності. Відомості з ЄДРПОУ видаються органами статистики за місцем реєстрації суб'єкта господарювання упродовж 5 робочих днів. 3. Копія звіту з праці форма №1-ПВ або офіційний лист від органу статистики, що даний учасник не звітує за даною формою. Вказаний документ абсолютно жодним чином не впливає на аналіз та оцінку тендерних пропозицій, оскільки учасником надається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації з підтвердженням відповідних документів (накази на прийняття на роботу, дипломи про освіту, тощо); 4. Інформацію з виконавчої служби про відсутність/наявність відкритих проти учасника виконавчих проваджень. Яким чином цей документ впливає на розгляд тендерних пропозицій, також жодним чином незрозуміло. 5. Довідку з органів Державної податкової служби про відкриті рахунки учасника, хоча крім цього вимагається довідки про відкриття рахунків у всіх банківських установах, де учасник має відкриті рахунки. Варто зазначити, що органи ДПСУ згідно чинного законодавства розглядають запит платника про надання даної довідки упродовж 30 днів. Вищезазначені обставини дають підстави вважати, що дана тендерна документація складена з порушенням чинного законодавства, а також законних прав, інтересів і гарантій можливих учасників даної закупівлі, має ознаки дискримінаційного характеру та складена таким чином щоб унеможливити взяти участь у даній закупівлі багатьом учасникам, у зв'язку із стислими термінами на збір вищевказаних непотрібних документів. Прошу скасувати вищевказані дискримінаційні вимоги тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, на ваше звернення, повідомляємо наступне, відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, вищеописані документи/інформація, є такими що передбачені законодавством та які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, оскільки вони відображають максимально повну, достовірну, захищену, оперативно оновлювану (актуальну) інформацію про суб’єктів господарської(підприємницької) діяльності, зокрема потенційних учасників. Встановлюючи вимоги щодо надання яких, замовник має на меті забезпечити своє право на достовірну інформацію про учасників. Згідно ст.1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підриємців та громадських формувань» Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. В той час як Відомості з ЄДРПОУ це документ, що видається управлінням статистики та містить відомості щодо суб'єктів Реєстру (юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб за такими категоріями даних: ідентифікаційні – ідентифікаційний код та найменування суб'єкта; класифікаційні – види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів, класифікацій, переліків кодів; довідкові – місцезнаходження, прізвище керівника (голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією), телефон, факс, адреса електронної пошти (за наявності); реєстраційні – відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них. Жоден із зазначених документів/інформації не є проблемою для отримання потенційним учасником. Вимога щодо надання копії звіту з праці форма №1-ПВ або офіційного листа від органу статистики, що даний учасник не звітує за даною формою встановлена замовником для підтвердження інформації наданої у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Форма № 1-ПВ (місячна) "Звіт із праці" та № 1-ПВ (квартальна) "Звіт із праці" затверджені відповідно до статей 4, 14, 18 Закону України "Про державну статистику" та пункту 4 Положення про Державну службу статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2014 року № 481 (зі змінами), ураховуючи положення статей 80, 81, 95 Цивільного кодексу України, частини восьмої статті 19 та статті 55 Господарського кодексу України, з метою подальшого вдосконалення державного статистичного спостереження щодо обстеження підприємств із питань статистики праці й отримання повної, всебічної та об'єктивної статистичної інформації, що поширюються на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичних осіб. Перелік юридичних осіб, їхніх філій, представництв та інших відокремлених підрозділів, що звітують за формою № 1-ПВ (квартальна), визначається органами державної статистики відповідно до чинної статистичної методології, тому у випадку, якщо юридична особа, відокремлені підрозділи юридичних осіб визначені органами як такі, що звітують за формою №1-ПВ (квартальна), відповідна копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період є обов'язковим документом, що міститься в такої юридичної особи та/або відокремленого підрозділу юридичних осіб. Окрім цього, на законодавчому рівні передбачена можливість звернення суб'єктів господарювання у Державну службу статистики України з запитом/листом чи іншим письмовим зверненням про підтвердження факту незвітування за за формою № 1-ПВ суб'єктів, які здійснюють господарську діяльність. Відтак, кожен потенційний учасник повинен мати або може отримати вищезазначену довідку за формою або лист. Вимога щодо надання Інформації з виконавчої служби про відсутність/наявність відкритих проти учасника виконавчих проваджень, встановлена для перевірки потенційних учасників на наявність відкритих кримінальних проваджень, та ризиків пов’язаних із ними. Таким чином, Замовник намагається убезпечити себе від співпраці із ненадійними учасниками та нефективного витрачання бюджетних коштів, оскільки в процесі здійснення закупівлі та подальшому виконанні договору провадження може стати судимістю. Разом з тим наявність відкритого кримінального провадження не є підставою для відхилення, однак є підставою для здійснення додаткових перевірок щодо діяльності такого потенційного учасника та звернень до уповноважених органів для підтвердження інформації наданої таким учасником у складі тендерної пропозиції. Стосовно Довідки з органів Державної податкової служби про відкриті рахунки учасника, повідомляємо наступне, що Ваше твердження про те «що органи ДПСУ згідно чинного законодавства розглядають запит платника про надання даної довідки упродовж 30 днів» не відповідає дійсності, оскільки згідно п. 4 розд. VI Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено, що ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах. Отримання даної довідки не складе багато зусиль для учасників бажаючих прийняти участь у даній закупівлі. Таким чином, тендерна документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), та усі зазначені вимоги є законними, такими що відповідають принципам здійснення публічних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-30-000013 ● 127561668556465597c5e659e3bdabdd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2023 10:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
30.10.2023 №71-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.10.2023 №71-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-10-09-013626-a 09.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-01 13:52:04

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-09-013626-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-03 10:35:46

Пояснення на запит

На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-09-013626-a), надаємо наступні пояснення.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівлі «Відновлення дамби на р. Черемош на території Горішньозалучанської сільської ради Снятинського району Івано-Франківської області. Капітальний ремонт» здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації визначеної з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі погодженого Івано-Франківською обласною державною адміністрацією переліку заходів із захисту від шкідливої дії вод у 2023 році за загальнодержавною програмою КПКВК 2707070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області» по Івано-Франківській області.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства. Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт (з урахуванням локального кошторису), які є частиною проектно-кошторисної документації, за результатом експертизи якої складено позитивний експертний звіт.Очікувана вартість даної закупівлі визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Сторінка власного веб-сайту Дністровського басейнового управління водних ресурсів, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням: https://vodaif.gov.ua/publichni-zakupivli/
Документи до пояснення по запиту від 31 жовтня 2023 року:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Проектно-кошторисна документація (відомість обсягів робіт,зведений кошторисний розрахунок , локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису)
3. Пропозиції щодо виконання заходів із захисту від шкідливої дії вод на 2023 рік КПКВК 2707070 «Захист від шкідливої дії вод сільських населених пунктів і сільськогосподарських угідь, в тому числі в басейні р. Тиса у Закарпатській області» по Івано-Франківській області.


З повагою, Уповноважена особа Юлія Пушка.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ" 7 423 710,00
UAH з ПДВ
7 423 710,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 жовтня 2023 14:48
Електронний підпис
23 жовтня 2023 14:47
Довідка пп.12 п.47.pdf
23 жовтня 2023 14:47
Довідка п.47.pdf
23 жовтня 2023 14:47
Довідка абз.14 п.47.pdf
23 жовтня 2023 14:47
Довідка (3).zip
23 жовтня 2023 14:47
Довідка (1) (1).zip
23 жовтня 2023 14:44
Витяг-1644690-Качур-2023-10-18.pdf
23 жовтня 2023 14:44
274.imd
17 жовтня 2023 16:53
Електронний підпис
17 жовтня 2023 16:53
Електронний підпис
17 жовтня 2023 16:52
КБ-2, КБ-3 до Дог.227.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Фінансова звітність.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Довідка п. 47.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Проект договору.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Договір аналог. 147.pdf
17 жовтня 2023 16:52
ПП НАКО ІНВЕСТ_35771_p7s.7z
17 жовтня 2023 16:52
Статут.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Довідка МТБ.pdf
17 жовтня 2023 16:52
1 Витяг_з_ПДВ-_НАКО.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Договір аналог. 227.pdf
17 жовтня 2023 16:52
ВІДГУК 1.rar
17 жовтня 2023 16:52
Сертифікат на камінь.pdf
17 жовтня 2023 16:52
ДОВІДКА з АВАЛЬ банку.PDF
17 жовтня 2023 16:52
Накази на працівників.pdf
17 жовтня 2023 16:52
КБ-2,КБ-3 до дог. №147.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Платіжка покриття 37000.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Витяг з ЄДР.pdf
17 жовтня 2023 16:52
Сертифікат 45001 (1).pdf
17 жовтня 2023 16:52
274.imd
17 жовтня 2023 16:52
Сертифікат 9001 (1).pdf
17 жовтня 2023 16:52
Довідка абз.14 п.47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НАКО ІНВЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
Переможець 7 423 710,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2023 11:31

Документи

23 жовтня 2023 11:32
Довідка НАЗК
23 жовтня 2023 11:31
Електронний підпис
23 жовтня 2023 11:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2023 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
7 423 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2023 11:32
Довідка НАЗК
23 жовтня 2023 11:31
Електронний підпис
23 жовтня 2023 11:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 11:27
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 11:26
Додаткова угода 3 зміни до договору
27 грудня 2023 11:25
Електронний підпис укладений
09 листопада 2023 14:50
Додаткова угода 2 зміни до договору
09 листопада 2023 14:49
Електронний підпис укладений
03 листопада 2023 09:28
Додаткова угода 1 зміни до договору
03 листопада 2023 09:27
Договір зміни до договору
03 листопада 2023 09:27
Електронний підпис укладений
01 листопада 2023 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до пункту 6.2 до договору
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до Додатку 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п. 4.1 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 7 377 128,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 229 521,40 UAH)