Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17
Очікувана вартість
27 295 152,00 UAH
UA-2023-10-09-013256-a 75d1f45b59f046fbb75a763938a9f562
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Митрофанов

+380672395961 ojku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Ігор Митрофанов
+380672395961
ojku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2023 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2023 16:00
Очікувана вартість: 27 295 152,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136 475,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації 73000, м Херсон, просп. Ушакова 47, ЄДРПОУ 33824934 UA278201720355169007001001017 у Державній казначейській службі України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 136475.76 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі покритої безвідкличної банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Учасник надає Замовнику гарантію, складену на паперовому носії (оригінал банківської гарантії), оформлену з дотриманням вимог законодавства або завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Херсонська область, с. Давидів Брід, Центральна, №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 жовтня 2023 17:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації 73000, м Херсон, просп. Ушакова 47, ЄДРПОУ 33824934 UA278201720355169007001001017 у Державній казначейській службі України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації.

Сума забезпечення: 136475.76 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі покритої безвідкличної банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Учасник надає Замовнику гарантію, складену на паперовому носії (оригінал банківської гарантії), оформлену з дотриманням вимог законодавства або завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом.
13 жовтня 2023 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2023 16:14
ТД Амбулаторія ДБрід 2.doc
13 жовтня 2023 16:14
Зміни.docx
13 жовтня 2023 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2023 17:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2023 16:14
ТД Амбулаторія ДБрід 2.doc
09 жовтня 2023 17:37
ТД Амбулаторія ДБрід.doc
13 жовтня 2023 16:14
Зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-09-013256-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 12 жовтня 2023 23:14
неправомірна умова щодо надання ліцензії СС2,СС3, тоді як предмет закупівлі має клас наслідків СС1
Шановний Замовнику. п.6 Розділу 3 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" містить інформацію щодо класу складності обєкту даної процедури закупівлі, а саме " Клас наслідків відповідальності СС1.". Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства на виконання будівельних робіт, відповідно до класу наслідків відповідальності СС1 не вимагається наявність ліцензії. Однак тендерна документація містить неправомірну умову щодо надання чинної Ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Вимагаємо усунути допущене порушення шляхом вилучення із Документації неправомірної умови, що зазначена вище.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 жовтня 2023 16:12
Внесено зміни до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-12-000028 ● 80d38107e5b94af5b86d6d143b565a5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2024 14:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.11.2024 № 308

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-10-09-013256-a 09.10.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-13 16:41:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-013256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору на закупівлю робіт по об’єкту від 08.11.2023 № 08-11/41P (далі – Договір) шляхом укладання додаткових угод від 29.02.2024 № 1 та 24.10.2024 до Договору?
4. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації в частина надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завіреної печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»)?
5. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-18 10:52:23

Відповідь на поставлені питання у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)

У відповідь на поставлені питання у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-013256-a) повідомляємо наступне.

1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації.

2. У зв'язку з відсутністю власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено веб-сайті Херсонської обласної військової адміністрації https://khoda.gov.ua/ekonomichnij-rozvitok-xersonsko%25d1%2597-oblasti/zhitlovo-komunalna-sfera/іnshe/

3. У процесі виконання зобов’язань за Договором про закупівлю робіт № 08-11/41Р від 08 листопада 2023 року виникла необхідність внесення змін.
Додаткова угода № 1 від 29 лютого 2024 року була укладена з метою уточнення плану фінансування робіт. У 2023 році платежі за договором не здійснювалися, тому виникла необхідність зміни порядок фінансування робіт та передбачити сплату грошових коштів на 2024 рік.
Додаткова угода № 2 від 24 жовтня 2024 року укладена у зв’язку зі зменшенням договірної ціни та уточненням плану фінансування. Зменшення ціни здійснено без зміни обсягів виконання робіт.


4. Згідно вимог п. 1 Таблиці 1 Тендерної документації, для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям подається у тому числі:
«- документ про освіту (диплом), сканована копія кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»)».
Відповідно до загального правила, встановленого тендерною документацію, а саме, п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу у форматі Portable Document Format (PDF). Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства) учасника у форматі Portable Document Format (PDF).».
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації Замовником визначається перелік «формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Відповідно до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених тендерною документацію у п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», формальною помилкою є:
«8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі ТП, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.».
Учасник завантажив скан оригіналу сертифікату інженера Лавриненко Олени Володимирівни, чим не порушив вимог тендерної документації.

5. Стосовно підтвердження того, що учасник не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю, Учасником подано у складі тендерної пропозиції Довідку «8. Довідка щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах», у якій зазначено, що «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі ТОВ «Нові теплотехнології» не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”».
Таким чином, Учасник гарантує, що не обмежений законодавством про санкції у закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-19 15:09:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-013256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 3 додатку 3 до тендерної документації в частині надання сканкопії оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі)?
2. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 1 додатку 3 до тендерної документації в частині надання посвідчень та протоколів, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників ІТР на знання, зокрема:
- «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), НПАОП 40.1-1.21-98, «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»(ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01, «Правила експлуатації електрозахисних засобів»(ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В);
- чинного Законодавства України про охорону праці,організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту,пожежної безпеки,електробезпеки,гігієни праці,профілактики професійних отруєнь і захворювань,надання першої допомоги потерпілим у разі нещасного випадку,управління роботами з профілактики та ліквадації наслідків аварій. Безпека праці в галузі?
3. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині того, що банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації?
4. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 4 додатку 3 до тендерної документації в частині надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (у складі пропозиції надано дозвіл № 0088.18.14 який діє з 06.02.2018р. по 06.02.2023 р.)?
5.Відповідно до пояснень Замовника отриманих на запит Держаудитслужби від 18.11.2024, зокрема, щодо надання інформації чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, за наданим посиланням відсутня запитувана інформація.
Враховуючи зазначене, повторно надати посилання на вебсайт або у разі неможливості надати посилання на вебсайт надати скріншот вебсайту з вищезазначеною інформацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-22 09:52:41

Відповідь на поставлені питання у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)

1. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Нові теплотехнології» надано довідку від 11.10.23. № ZA5-07.8/77 про відсутність заборгованості за кредитами з обслуговуючого банку АТ «ПУМБ».
2. Учасником на вимогу пункту 1 додатку 3 до Тендерної документації завантажено файл «7.1 Наявність працівників відповідної кваліфікації», у якому надано усі необхідні посвідчення.
Вимога зазначена Замовником у Тендерній документації неоднозначно: «Посвідчення, протоколи або витяги з них (скановані оригінали або копії), що підтверджують навчання з питань охорони праці згідно з вимогами даної тендерної документації (див. вище у цьому пункті), повинні бути завантажені учасником разом із тендерною пропозицією.».
Тому, під час розгляду тендерної пропозиції було вирішено, що Учасник не порушив вимог тендерної документації. Враховуючи лист у тому ж файлі, з гарантією, що Учасник має усі необхідні документи з охорони праці.
3. Учасником надано банківську гарантію у складі тендерної пропозиції. В умовах банківської гарантії, а саме: п. 3, п. 4, у повному обсязі викладено умови повернення/неповернення грошових коштів за гарантією. Таким чином, документ відповідає вимогам Замовника.
4. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» та від 24 березня 2022 року №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 0088.18.14, виданий ТОВ «Нові теплотехнології», строк дії: 06.02.28 по 06.02.23р. Таким чином, строк дії даного дозволу автоматично подовжено на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
5. У зв'язку з відсутністю власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено веб-сайті Херсонської обласної військової адміністрації https://khoda.gov.ua/image/catalog/files/41%D0%A0%28%D0%94%D1%832%29-30-34.pdf

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-11-28 10:46:55

Інформація про вжиття заходів

Інформація
щодо виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
відкриті торги з особливостями Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17

UA-2023-10-09-013256-a

На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі замовником проведено нараду під головуванням Заступника директора Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації - начальник управління будівництва, розвитку територій та фінансового забезпечення щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
На нараді обговорено питання щодо дотримання уповноваженою особою законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг.
При кваліфікації учасника Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу учаснику щодо усунення невідповідностей поданих документів, а саме: не надання протоколів про навчання на знання правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), НПАОП 40.1-1.21-98, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01, правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В).
Уповноваженою особою надано пояснення, що під час розгляду тендерної пропозиції ним було прийняте рішення, що учасником не порушено умов тендерної документації, оскільки вимога про надання чи ненадання протоколів про навчання не є однозначною. Тож наявність посвідчень про навчання та знання правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), НПАОП 40.1-1.21-98, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01, правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В) є достатньою та керуючись нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель учасника визнано переможцем.

На нараді вирішено:
1. Направити уповноважену особу на навчання з метою підвищення кваліфікації задля недопущення у подальшому виявлених порушень.
Уповноважену особу попереджено про порядок накладення дисциплінарних стягнень згідно Закону України «Про державну службу» та адміністративної відповідальності (у випадку допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Нові теплотехнології 25 468 884,73
UAH
25 468 884,73
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 листопада 2023 16:05
Лист-вимога
27 жовтня 2023 14:05
Електронний підпис
27 жовтня 2023 14:04
6.Ліцензія.pdf.p7s
27 жовтня 2023 14:04
6.Ліцензія.pdf
24 жовтня 2023 16:07
Електронний підпис
23 жовтня 2023 15:50
Електронний підпис
23 жовтня 2023 15:42
Електронний підпис
23 жовтня 2023 15:26
21.2. Локальні кошториси.rar
23 жовтня 2023 15:26
21.1.Договірна ціна.pdf
23 жовтня 2023 15:26
21.5.Ліцензія.PDF
23 жовтня 2023 15:26
17.Кошторис.rar (1).p7s
23 жовтня 2023 15:26
17.Кошторис.rar
23 жовтня 2023 15:26
21.1.Договірна ціна.pdf.p7s
23 жовтня 2023 15:26
13.Проект договору.pdf.p7s
23 жовтня 2023 15:26
18.Ліцензія.PDF.p7s
23 жовтня 2023 15:26
13.Проект договору.pdf
23 жовтня 2023 15:26
18.Ліцензія.PDF
23 жовтня 2023 15:26
2.Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2023 15:26
21.Технічне завдання.pdf.p7s
23 жовтня 2023 15:26
21.Технічне завдання.pdf
23 жовтня 2023 15:26
21.5.Ліцензія.PDF.p7s
23 жовтня 2023 15:26
3.2.Статут.pdf
23 жовтня 2023 15:26
9.2.Лист -згода.pdf.p7s
23 жовтня 2023 15:26
9.2.Лист -згода.pdf
23 жовтня 2023 15:25
5.Витяг ПДВ.pdf.p7s
23 жовтня 2023 15:25
5.Витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2023 15:25
3.2.Статут.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нові теплотехнології

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Нові теплотехнології
#34027947
Переможець 25 468 884,73
UAH
26 жовтня 2023 11:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 15:51

Вимога про усунення невідповідностей

Вимагаємо усунути такі невідповідності у тендерній пропозиції: 1. Відповідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація надана ним в довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною.

Документи

26 жовтня 2023 11:21
Довідка НАЗК
26 жовтня 2023 11:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2023 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нові теплотехнології
#34027947
25 468 884,73
UAH
Документи

Документи

26 жовтня 2023 11:21
Довідка НАЗК
26 жовтня 2023 11:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 16:09
ДУ №3 до 08-11_41Р Амбулаторія ДБрід.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 16:08
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2024 11:24
Дод угода №2 до 08--11-41Р.pdf зміни до договору
24 жовтня 2024 11:20
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2024 11:52
2024-03-01-11-49-05-01.pdf зміни до договору
01 березня 2024 11:51
Електронний підпис укладений
08 листопада 2023 11:16
Договір08-1141Р.pdf укладений
08 листопада 2023 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 08-11/41P
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінт до договору
Номер договору про закупівлю: 08-11/41P
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 08-11/41P
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML