Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Ігор Митрофанов +380672395961 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2023 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 27 295 152,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 475,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації 73000, м Херсон, просп. Ушакова 47, ЄДРПОУ 33824934 UA278201720355169007001001017 у Державній казначейській службі України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 136475.76 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі покритої безвідкличної банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Учасник надає Замовнику гарантію, складену на паперовому носії (оригінал банківської гарантії), оформлену з дотриманням вимог законодавства або завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 16:14 |
ТД Амбулаторія ДБрід 2.doc | |
13 жовтня 2023 16:14 |
Зміни.docx |
13 жовтня 2023 16:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2023 16:14 |
ТД Амбулаторія ДБрід 2.doc
|
|||
13 жовтня 2023 16:14 |
Зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000028 ● 80d38107e5b94af5b86d6d143b565a5b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-10-09-013256-a 09.10.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 16:41:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-013256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору на закупівлю робіт по об’єкту від 08.11.2023 № 08-11/41P (далі – Договір) шляхом укладання додаткових угод від 29.02.2024 № 1 та 24.10.2024 до Договору?
4. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації в частина надання у складі тендерної пропозиції сканованої копії кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завіреної печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»)?
5. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 10:52:23
Відповідь на поставлені питання у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)
У відповідь на поставлені питання у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-013256-a) повідомляємо наступне.
1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації.
2. У зв'язку з відсутністю власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено веб-сайті Херсонської обласної військової адміністрації https://khoda.gov.ua/ekonomichnij-rozvitok-xersonsko%25d1%2597-oblasti/zhitlovo-komunalna-sfera/іnshe/
3. У процесі виконання зобов’язань за Договором про закупівлю робіт № 08-11/41Р від 08 листопада 2023 року виникла необхідність внесення змін.
Додаткова угода № 1 від 29 лютого 2024 року була укладена з метою уточнення плану фінансування робіт. У 2023 році платежі за договором не здійснювалися, тому виникла необхідність зміни порядок фінансування робіт та передбачити сплату грошових коштів на 2024 рік.
Додаткова угода № 2 від 24 жовтня 2024 року укладена у зв’язку зі зменшенням договірної ціни та уточненням плану фінансування. Зменшення ціни здійснено без зміни обсягів виконання робіт.
4. Згідно вимог п. 1 Таблиці 1 Тендерної документації, для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям подається у тому числі:
«- документ про освіту (диплом), сканована копія кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»)».
Відповідно до загального правила, встановленого тендерною документацію, а саме, п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу у форматі Portable Document Format (PDF). Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства) учасника у форматі Portable Document Format (PDF).».
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації Замовником визначається перелік «формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Відповідно до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених тендерною документацію у п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», формальною помилкою є:
«8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі ТП, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.».
Учасник завантажив скан оригіналу сертифікату інженера Лавриненко Олени Володимирівни, чим не порушив вимог тендерної документації.
5. Стосовно підтвердження того, що учасник не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю, Учасником подано у складі тендерної пропозиції Довідку «8. Довідка щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах», у якій зазначено, що «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі ТОВ «Нові теплотехнології» не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”».
Таким чином, Учасник гарантує, що не обмежений законодавством про санкції у закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-19 15:09:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-013256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 3 додатку 3 до тендерної документації в частині надання сканкопії оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі)?
2. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 1 додатку 3 до тендерної документації в частині надання посвідчень та протоколів, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників ІТР на знання, зокрема:
- «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), НПАОП 40.1-1.21-98, «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»(ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01, «Правила експлуатації електрозахисних засобів»(ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В);
- чинного Законодавства України про охорону праці,організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту,пожежної безпеки,електробезпеки,гігієни праці,профілактики професійних отруєнь і захворювань,надання першої допомоги потерпілим у разі нещасного випадку,управління роботами з профілактики та ліквадації наслідків аварій. Безпека праці в галузі?
3. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині того, що банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації?
4. Яким чином учасником ТОВ «Нові теплотехнології» дотримано вимогу пункту 4 додатку 3 до тендерної документації в частині надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (у складі пропозиції надано дозвіл № 0088.18.14 який діє з 06.02.2018р. по 06.02.2023 р.)?
5.Відповідно до пояснень Замовника отриманих на запит Держаудитслужби від 18.11.2024, зокрема, щодо надання інформації чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, за наданим посиланням відсутня запитувана інформація.
Враховуючи зазначене, повторно надати посилання на вебсайт або у разі неможливості надати посилання на вебсайт надати скріншот вебсайту з вищезазначеною інформацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-22 09:52:41
Відповідь на поставлені питання у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17 (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель)
1. У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Нові теплотехнології» надано довідку від 11.10.23. № ZA5-07.8/77 про відсутність заборгованості за кредитами з обслуговуючого банку АТ «ПУМБ».
2. Учасником на вимогу пункту 1 додатку 3 до Тендерної документації завантажено файл «7.1 Наявність працівників відповідної кваліфікації», у якому надано усі необхідні посвідчення.
Вимога зазначена Замовником у Тендерній документації неоднозначно: «Посвідчення, протоколи або витяги з них (скановані оригінали або копії), що підтверджують навчання з питань охорони праці згідно з вимогами даної тендерної документації (див. вище у цьому пункті), повинні бути завантажені учасником разом із тендерною пропозицією.».
Тому, під час розгляду тендерної пропозиції було вирішено, що Учасник не порушив вимог тендерної документації. Враховуючи лист у тому ж файлі, з гарантією, що Учасник має усі необхідні документи з охорони праці.
3. Учасником надано банківську гарантію у складі тендерної пропозиції. В умовах банківської гарантії, а саме: п. 3, п. 4, у повному обсязі викладено умови повернення/неповернення грошових коштів за гарантією. Таким чином, документ відповідає вимогам Замовника.
4. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» та від 24 березня 2022 року №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 0088.18.14, виданий ТОВ «Нові теплотехнології», строк дії: 06.02.28 по 06.02.23р. Таким чином, строк дії даного дозволу автоматично подовжено на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
5. У зв'язку з відсутністю власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено веб-сайті Херсонської обласної військової адміністрації https://khoda.gov.ua/image/catalog/files/41%D0%A0%28%D0%94%D1%832%29-30-34.pdf
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-11-28 10:46:55
Інформація про вжиття заходів
Інформація
щодо виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
відкриті торги з особливостями Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Херсонська область, Бериславський район, с. Давидів Брід, вулиця Центральна, №17
UA-2023-10-09-013256-a
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі замовником проведено нараду під головуванням Заступника директора Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації - начальник управління будівництва, розвитку територій та фінансового забезпечення щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
На нараді обговорено питання щодо дотримання уповноваженою особою законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг.
При кваліфікації учасника Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу учаснику щодо усунення невідповідностей поданих документів, а саме: не надання протоколів про навчання на знання правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), НПАОП 40.1-1.21-98, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01, правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В).
Уповноваженою особою надано пояснення, що під час розгляду тендерної пропозиції ним було прийняте рішення, що учасником не порушено умов тендерної документації, оскільки вимога про надання чи ненадання протоколів про навчання не є однозначною. Тож наявність посвідчень про навчання та знання правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), НПАОП 40.1-1.21-98, правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01, правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В) є достатньою та керуючись нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель учасника визнано переможцем.
На нараді вирішено:
1. Направити уповноважену особу на навчання з метою підвищення кваліфікації задля недопущення у подальшому виявлених порушень.
Уповноважену особу попереджено про порядок накладення дисциплінарних стягнень згідно Закону України «Про державну службу» та адміністративної відповідальності (у випадку допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Нові теплотехнології |
25 468 884,73
UAH
|
25 468 884,73
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Нові теплотехнології #34027947 |
Переможець |
25 468 884,73
UAH
|
26 жовтня 2023 11:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 16:09
|
ДУ №3 до 08-11_41Р Амбулаторія ДБрід.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 11:24
|
Дод угода №2 до 08--11-41Р.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 11:52
|
2024-03-01-11-49-05-01.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 11:16
|
Договір08-1141Р.pdf | укладений |
08 листопада 2023 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до плану фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 08-11/41P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінт до договору |
Номер договору про закупівлю: | 08-11/41P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 08-11/41P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |