Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іванівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04328565 |
Місцезнаходження: | 22432, Україна , Вінницька обл., Іванів, вул. Свинаря, 17 |
Контактна особа: |
Лановий Ігор Анатолійович +380433337394 ivaniv.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 16:45 |
Очікувана вартість: | 2 587 516,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 937,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2023 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2023 16:41 |
_Додаток 4 Проєкт договору)_.docx | |
09 жовтня 2023 16:41 |
__Додаток 3__.docx | |
09 жовтня 2023 16:41 |
__Додаток 2 Технічна специфікація__.docx | |
09 жовтня 2023 16:41 |
_Додаток 1_.docx | |
09 жовтня 2023 16:41 |
______ТД 2023___________.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-11-000019 ● cdc3275893a44952b9cbe97f809de09d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.12.2023 №89-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.12.2023 №89-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-10-09-012380-a 09.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 12:00:54
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття відрізку від вул. Першотравнева 1А до вул. Некрасова с. Уладівка Хмільницького району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA- 2023-10-09-012380-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отримання пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Чи розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту, якщо так, то надайте посилання.
2. Чому в проєкті договору та в укладеному договорі від 03 листопада 2023 року №153 визначено гарантійний строк на виконання робіт 5 років, тоді як згідно з частиною 1 статті 884 Цивільного Кодексу України гарантійний строк виконання робіт за договором будівельного підряду становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлено договором або законом?
3. Чи виконано умови договору від 03 листопада 2023 року №153 ТОВ «ЛЕОН-Ш» щодо виконання робіт до 30 листопада 2023 року (надайте документальне підтвердження)?
4. Яким чином учасником ТОВ «ЛЕОН-Ш», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації в частині внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю. Чому у тендерній документації не зазначено розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (пункт 6 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-26 16:07:13
Відповідь щодо моніторингу
Відповідь.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-26 16:10:41
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь щодо моніторингу.
- 38.Гарантійний лист (3).pdf
- акт виконаних робіт.pdf
- дефектний акт.pdf
- експертиза.pdf
- завдання.pdf
- Обгрунтування.docx
- рішення.pdf
- Том 2.pdf
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття відрізку від вул. Першотравнева 1А до вул. Некрасова с. Уладівка Хмільницького району Вінницької області.» (UA-2023-10-09-012380-a) було виявлено в тендерній документації порушення. У зв'язку з тим, що закупівлі вже проведені поточний рік на дію договорів закінчився, виправити перераховані порушення в зазначених ТД не можливо. В свою чергу вивчивши результати проведеного моніторингу, перераховані зауваження/порушення будуть прийняті до уваги і обов’язково враховані під час наступних закупівель.
2024-01-09 11:47:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2023 16:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" |
2 587 474,31
UAH з ПДВ
|
2 587 474,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОН-Ш" #33623460 |
Переможець |
2 587 474,31
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 14:15
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 15:51
|
153 - Першотравнева Уладівка.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 11:02
|
Некрасова Уладівка.pdf | укладений |
06 листопада 2023 10:58
|
ДЦ Некрасова Уладівка.pdf | укладений |
06 листопада 2023 10:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття відрізку від вул. Першотравнева 1А до вул. Некрасова с. Уладівка Хмільницького району Вінницької області.» | 1 | роботи |
2 587 474,31
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони спільно дійшли згоди в нести зміни Договору № 153 від «03» листопада 2023 р. та викласти у новій редакції, а саме: - Змінити п. 2.2. розділу 2. Якість робіт та викласти його в наступній редакції, а саме : «п.2.2. Підрядник надає гарантії на виконані роботи – 10 (десять) років з дати приймання-передачі виконаних робіт.» - Змінити п. 5.3. розділу 5. Виконання робіт та викласти його в наступній редакції, а саме: «п.5.3. Підрядник гарантує якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, який становить не менше 10-ти років.» |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття відрізку від вул. Першотравнева 1А до вул. Некрасова с. Уладівка Хмільницького району Вінницької області.» | 1 |
2 587 474,31
UAH з ПДВ
|