Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25889776 |
Місцезнаходження: | 31100, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, вулиця Ессенська 2 |
Контактна особа: |
Кобзєва Наталія Іванівна +380385445075 sk-osvita@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 13:30 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 233 879,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 169,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 09:29 |
таблиця змін.pdf | |
13 жовтня 2023 09:29 |
2.2.Додаток 2.docx | |
13 жовтня 2023 09:29 |
2.0. ТД_медогляд.docx | |
09 жовтня 2023 16:25 |
2.3.Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
09 жовтня 2023 16:25 |
2.1. Додаток 1 ТП.docx |
13 жовтня 2023 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2023 09:29 |
таблиця змін.pdf
|
|||
13 жовтня 2023 09:29 |
2.2.Додаток 2.docx
|
|||
13 жовтня 2023 09:29 |
2.0. ТД_медогляд.docx
|
|||
09 жовтня 2023 16:25 |
2.3.Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
09 жовтня 2023 16:25 |
2.1. Додаток 1 ТП.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 31 жовтня 2023 17:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000016 ● 77d059b66ba44b79ae87215b1f402f21
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.12.2023 № 80
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.12.2023 № 80.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-10-09-011964-a 09.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-22 12:18:54
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Старокостянтинівської громади Хмельницької області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-09-011964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-27 15:34:48
Пояснення на запит
Управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1)Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі , на момент оголошення процедури закупівл,і визначено згідно рішення № 380 від 27 жовтня 2022 року м. Старокостянтинів «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування комунальному некомерційному підприємству «Старокостянтинівська багатопрофільна лікарня» (рішення додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002р за № 639/6927 та наказу МОЗ України від 21 лютого 2013 року № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 року за № 662/23194 та наказу МОЗ України від 15 травня 2014 року № 527 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 640/6928.
Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів затвердженого наказом МОЗ України та МВС України № 65/80 від 31.01.2013(далі –Порядок).
Наказ від 21.05.2007 N 246 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113 « Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (із змінами)
2) Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, посилання http://www.xn----7sbf6bgsdfd9q.xn--j1amh/2023/10/13/3805/
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
3) Переможець закупівлі «Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Старокостянтинівської громади Хмельницької області» ПП ЕСКУЛАП-ПЛЮС під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги частини 2 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та надав відповідні документи в друкованому вигляді за власним підписом та печаткою, а саме: - інформацію про право підписання договору про закупівлю; - та копії ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (документи додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАЧМЕД" |
843 150,00
UAH з ПДВ
|
785 404,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЕСКУЛАП-ПЛЮС |
983 500,00
UAH з ПДВ
|
785 405,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БІЛДІНГ" |
1 065 435,00
UAH з ПДВ
|
786 405,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне некомерційне підприємство "Старокостянтинівська багатопрофільна лікарня" Старокостянтинівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області |
1 233 874,60
UAH з ПДВ
|
1 233 874,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "НАЧМЕД" #44424604 |
Рішення скасоване |
785 404,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2023 16:54
|
ПП ЕСКУЛАП-ПЛЮС #36163156 |
Рішення скасоване |
785 405,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2023 16:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БІЛДІНГ" #33305027 |
Рішення скасоване |
786 405,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2023 15:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 жовтня 2023 00:00
|
Комунальне некомерційне підприємство "Старокостянтинівська багатопрофільна лікарня" Старокостянтинівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області #02004479 |
Рішення скасоване |
1 233 874,60
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2023 16:32
|
ПП "НАЧМЕД" #44424604 |
Відхилено |
785 404,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 17:02
|
|
ПП ЕСКУЛАП-ПЛЮС #36163156 |
Переможець |
785 405,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 14:16
|
договір_медогляд.pdf | укладений |
27 листопада 2023 14:14
|