Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір для друку формату А4
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2023-10-09-011681-a a1f22521fdde40e2b1c31519a23fac18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куксенко Марина Олександрівна

+380577021796 kuksenko@lg.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: господарський суд Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02844564
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пр. Науки, буд. 5
Контактна особа: Куксенко Марина Олександрівна
+380577021796
kuksenko@lg.arbitr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2023 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2023 12:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель (у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
389 пачка
папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, просп. Науки, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату за Товар впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня підписання представниками Замовника та Постачальника видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 47 917,02
UAH з ПДВ
47 917,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2023 12:15
Електронний підпис
24 жовтня 2023 12:15
photo_5310175141482845197_y.jpg.p7s
24 жовтня 2023 12:15
photo_5310175141482845196_y.jpg.p7s
24 жовтня 2023 12:15
photo_5310175141482845195_y.jpg.p7s
24 жовтня 2023 12:15
photo_5310175141482845194_y.jpg.p7s
24 жовтня 2023 12:15
photo_5310175141482845193_y.jpg.p7s
24 жовтня 2023 12:15
photo_5310175141482845192_y.jpg.p7s
24 жовтня 2023 12:15
Статут.pdf.p7s
24 жовтня 2023 12:15
Сертифікат МО 3.pdf.p7s
24 жовтня 2023 12:15
Проект.pdf.p7s
24 жовтня 2023 12:15
Митна декларація МО.pdf.p7s
24 жовтня 2023 12:15
Копія ЄДР 25.10.2022.pdf.p7s
24 жовтня 2023 12:15
ЗАЯВА – ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
24 жовтня 2023 12:15
Довідка тех табл.pdf.p7s
24 жовтня 2023 12:15
Довідка кр поход.pdf.p7s
24 жовтня 2023 12:15
Витяг ПДВ 19.09.pdf.p7s
23 жовтня 2023 11:22
Електронний підпис
23 жовтня 2023 11:22
Електронний підпис
23 жовтня 2023 11:21
ЗАЯВА – ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 жовтня 2023 11:21
photo_5310175141482845196_y.jpg
23 жовтня 2023 11:21
Довідка кр поход.pdf
23 жовтня 2023 11:21
Витяг ПДВ 19.09.pdf
23 жовтня 2023 11:21
Сертифікат МО 3.pdf
23 жовтня 2023 11:21
photo_5310175141482845195_y.jpg
23 жовтня 2023 11:21
СЕС Португалія копія.pdf
23 жовтня 2023 11:21
Статут.pdf
23 жовтня 2023 11:21
Сертифікат МО 3 копія.pdf
23 жовтня 2023 11:21
photo_5310175141482845192_y.jpg
23 жовтня 2023 11:21
Довідка тех табл.pdf
23 жовтня 2023 11:21
photo_5310175141482845194_y.jpg
23 жовтня 2023 11:21
Проект.pdf
23 жовтня 2023 11:21
Митна декларація МО.pdf
23 жовтня 2023 11:21
photo_5310175141482845193_y.jpg
23 жовтня 2023 11:21
Копія ЄДР 25.10.2022.pdf
23 жовтня 2023 11:21
photo_5310175141482845197_y.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 47 917,02
UAH з ПДВ
26 жовтня 2023 17:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 10:48

Вимога про усунення невідповідностей

Вимоги, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції: Згідно пп. 13.1. п. 13 «Інша інформація» оголошення про проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель (у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель), всі надані копії документів Учасника повинні бути засвідчені підписом керівника, іншої уповноваженої особи Учасника чи підписом фізичної особи-підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словами «згідно з оригіналом» та відбитком печатки Учасника (у разі використання печатки в господарській діяльності) на кожній сторінці такого документа. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається у формі пропозиції учасника та інших документах, що подаються у складі пропозиції. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані Учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію; якщо такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо; якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Додатком 1 до оголошення про проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель (у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель) передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати засвідчену належним чином копію документа, в якому зазначено країну походження Товару: сертифікату про походження товару, або засвідченої декларації про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару, або товарних накладних, або пакувальних листів, або відвантажувальних специфікацій, або сертифікатів (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), або митної декларації країни експорту, або паспортів, або технічної документації, або висновків-експертиз відповідних органів, інших матеріалів, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару. Інформація та/або документи надані у складі пропозиції, в яких виявлено порушення відповідних вимог: У складі пропозиції Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" надано копію митної декларації, яка подана не у формі електронного документа, та при цьому не засвідчена підписом керівника з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словами «згідно з оригіналом» та відбитком печатки Учасника на кожній сторінці такого документа. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених порушень: засвідчену належним чином копію митної декларації (засвідчену належним чином копію документа, в якому зазначено країну походження Товару: сертифікату про походження товару, або засвідченої декларації про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару, або товарних накладних, або пакувальних листів, або відвантажувальних специфікацій, або сертифікатів (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), або митної декларації країни експорту, або паспортів, або технічної документації, або висновків-експертиз відповідних органів, інших матеріалів, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару).

Документи

26 жовтня 2023 17:13
Електронний підпис
26 жовтня 2023 17:11
Протокол 32 від 26.10.2023

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2023 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
47 917,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2023 17:13
Електронний підпис
26 жовтня 2023 17:11
Протокол 32 від 26.10.2023

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 16:08
Електронний підпис укладений
01 листопада 2023 16:04
Договір № 21-23 від 01.11.2023 укладений
01 листопада 2023 16:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір для друку формату А4 389 пачка 123,18
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 47 917,02
UAH (в тому числі ПДВ 7 986,17 UAH)