Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці офісні, крісла офісні для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у м. Івано-Франківськ
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2023-10-09-009588-a d757b6625b59472bba3e3ebaead3287d
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудко Наталя Вячеславівна

+380670067995 nata7405sh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2023

Інформація про замовників

Найменування: Житлово-комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Код ЄДРПОУ: 32320788
Місцезнаходження: 87529, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Воїнів-Визволителів, 82
Контактна особа: Дудко Наталя Вячеславівна
+380670067995
nata7405sh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Військових ветеранів,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
5 штуки
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Військових ветеранів,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Матеріал каркасу Можливі значення:
  • метал
  • Матеріал оббивки сидіння Можливі значення:
  • тканина
  • Матеріал оббивки спинки Можливі значення:
  • тканина
  • Висота сидіння від 480 до 500 мм
    Тип ніжок Можливі значення:
  • звичайні
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Регулювання висоти сидіння

    Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 09 жовтня 2023 19:43
    Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
    Коментар щодо відміни: Неможливості усунення технічної помилки в оприлюдненні закупівлі «Стільці офісні, крісла офісні для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам у м. Івано-Франківськ», за кодом ДК 021:2015 : 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, № закупівлі: UA-2023-10-09-009588-a. Опис причини: не завантажений проект договору до запиту закупівлі , згідно Постанови № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу».
    Документи:
    09 жовтня 2023 19:46
    Електронний підпис
    09 жовтня 2023 19:44
    Протокол УО 40