Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автомобільні шини) для потреб КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Очікувана вартість
282 000,00 UAH
UA-2023-10-09-006522-a ● efd28626727b493a95a6a0c047ac2b9e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34592931 |
Вебсайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Геннадій Жуков +380542700065 0506034784@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 23824057 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2023 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2023 11:33 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2023 11:33 |
Очікувана вартість: | 282 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, із змінами.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Автомобільна шина 235/65 R16C Зима
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, пров. Громадянський, 4 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 листопада 2023
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
40 штуки
Автомобільна шина 215/75 R16C Зима
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, пров. Громадянський, 4 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 листопада 2023
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2023 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2023 14:52 |
ТД Автомобільні шини - Нова редакція.docx | |
11 жовтня 2023 14:52 |
ТД Автомобільні шини - Нова редакція.docx | |
11 жовтня 2023 14:52 |
Перелік змін до ТД.docx | |
11 жовтня 2023 14:52 |
Перелік змін до ТД.docx |
11 жовтня 2023 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2023 14:52 |
ТД Автомобільні шини - Нова редакція.docx
|
|||
11 жовтня 2023 14:52 |
ТД Автомобільні шини - Нова редакція.docx
|
|||
11 жовтня 2023 14:52 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
11 жовтня 2023 14:52 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання про огляд шин
Дата подання: 10 жовтня 2023 12:37
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 13:56
Шановний замовник, вимога шодо надання шин зразів товару для підтвердження на етапі кваліфікації запропонованого товару є дискрімінацйною. Це звужує коло учасників, оскільки не всі знаходяться у вас в місті.
Відповідь: При розгляді Вашого питання, замовником було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 12 жовтня 2023 13:08
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 13:45
Вітаю. Ні де не вказаний податковий статус особи, яка буде оплачувати товар. Цікавить чи є платник за товар платником ПДВ?
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» є платником ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-09-006522-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ, Код ЄДРПОУ:36550390
Дата подання: 26 жовтня 2023 15:05
вимога
вимога
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2023 15:05
Враховуючи відсутність у поданій вимозі змісту та суті самої вимоги, у задоволенні вимоги ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) відмовити.
Номер вимоги: UA-2023-10-09-006522-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ, Код ЄДРПОУ:36550390
Дата подання: 27 жовтня 2023 16:11
Вимога
Вимога
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2023 16:15
За результатами розгляду вашої вимоги надаємо роз’яснення:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у пункті 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
1). Згідно п.6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, надання якої передбачено ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»; у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Інформація згідно цієї частини подається у відповідності до Додатку 3 до цієї тендерної документації.
У Додатку 3 тендерної документації зазначено: «*В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
*В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент»».
Разом із цим, у Додатку 3 тендерної документації висунуто безумовну вимогу про ненадання пропозицій на поставку товару, країнами походження яких є російська федераці та республіка біларусь та чітко визначено перелік країн-виробників предмета закупівлі (Туреччина, Угорщина, Словаччина, Чехія, Словенія, Сербія, Румунія).
Отже, Замовником у тендерній документації не передбачено еквівалент в частині країни-виробника.
2). Відповідно до Додатку 3 тендерної документації:
«6. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи:
6.1. Гарантійний лист про поставку товару разом з документами, які засвідчують якість продукції (весь перелік товару, що вказаний у пропозиції (зокрема надати гарантію, що товар буде поставлено однією партією згідно заявки Замовника у визначені терміни (3 трьох робочих днів згідно Проекту договору);
6.2. Документи, що підтверджують якість на кожну партію Товару, що постачається».
Учасником ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) на виконання вимог надано гарантійний лист, згідно п. 6.1.
Разом з цим, учасником ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) вимогу щодо надання документів, що підтверджують якість на кожну партію Товару, що постачається, у складі тендерної пропозиції не надано.
При цьому, Замовником будь-яким чином не було обмежено Учасників переліком документів на підтвердження якості товару. Так, такими документами можуть бути, зокрема, сертифікат відповідності, сертифікат походження та паспорт (посвідчення) якості заводу — виробника, гарантія заводу- виробника на товар.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах в тендерній пропозиції Учасника ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) не відносяться до невідповідностей, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись до Учасника за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Отже, тендерну пропозицію Учасника ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
2. З урахуванням викладеного у задоволенні вимог ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) відмовити.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у пункті 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації.
1). Згідно п.6 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу ІІІ Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, надання якої передбачено ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»; у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Інформація згідно цієї частини подається у відповідності до Додатку 3 до цієї тендерної документації.
У Додатку 3 тендерної документації зазначено: «*В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
*В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент»».
Разом із цим, у Додатку 3 тендерної документації висунуто безумовну вимогу про ненадання пропозицій на поставку товару, країнами походження яких є російська федераці та республіка біларусь та чітко визначено перелік країн-виробників предмета закупівлі (Туреччина, Угорщина, Словаччина, Чехія, Словенія, Сербія, Румунія).
Отже, Замовником у тендерній документації не передбачено еквівалент в частині країни-виробника.
2). Відповідно до Додатку 3 тендерної документації:
«6. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати наступні документи:
6.1. Гарантійний лист про поставку товару разом з документами, які засвідчують якість продукції (весь перелік товару, що вказаний у пропозиції (зокрема надати гарантію, що товар буде поставлено однією партією згідно заявки Замовника у визначені терміни (3 трьох робочих днів згідно Проекту договору);
6.2. Документи, що підтверджують якість на кожну партію Товару, що постачається».
Учасником ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) на виконання вимог надано гарантійний лист, згідно п. 6.1.
Разом з цим, учасником ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) вимогу щодо надання документів, що підтверджують якість на кожну партію Товару, що постачається, у складі тендерної пропозиції не надано.
При цьому, Замовником будь-яким чином не було обмежено Учасників переліком документів на підтвердження якості товару. Так, такими документами можуть бути, зокрема, сертифікат відповідності, сертифікат походження та паспорт (посвідчення) якості заводу — виробника, гарантія заводу- виробника на товар.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах в тендерній пропозиції Учасника ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) не відносяться до невідповідностей, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись до Учасника за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Отже, тендерну пропозицію Учасника ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
2. З урахуванням викладеного у задоволенні вимог ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ (код ЄДРПОУ 36550390) відмовити.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-09-006522-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ, Код ЄДРПОУ:36550390
скарга
скарга
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ |
279 180,00
UAH з ПДВ
|
203 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" |
246 432,00
UAH з ПДВ
|
225 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП" |
249 540,00
UAH з ПДВ
|
239 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Потій Олександр Володимирович |
267 500,00
UAH з ПДВ
|
267 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РІТЕЙЛ ПРОМ ШИНИ #36550390 |
Відхилено |
203 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 16:08
|
ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" #42974700 |
Відхилено |
225 996,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 15:08
|
ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП" #39104926 |
Переможець |
239 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 09:20
|
звіти про виконання договору 522 Шина груп.pdf | укладений |
18 квітня 2024 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:49
|
Додаткова 1 до дог 522 Центр Шина.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 15:12
|
Договір 522 від 03.11.2023 ТОВ Центр шина груп_0001.pdf | укладений |
03 листопада 2023 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 522 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |