Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНТЕХ" М.НОВОГРОДІВКА |
Код ЄДРПОУ: | 40924264 |
Місцезнаходження: | 85483, Україна , Донецька обл., м. Новогродівка, вул. Молодіжна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Григорій Левченко +380509533060 drobotkostya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2023 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2023 16:06 |
Очікувана вартість: | 10 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2023 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2023 16:07 |
перелік змін.docx | |
16 жовтня 2023 16:07 |
ТД Автокран нова редакція (16.10.23).docx | |
13 жовтня 2023 16:51 |
ТД Автокран нова редакція.docx | |
13 жовтня 2023 16:51 |
перелік змін.docx | |
09 жовтня 2023 12:14 |
ТД Автокран.docx | |
09 жовтня 2023 12:14 |
Додаток 7 Договір проєкт.docx |
16 жовтня 2023 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 жовтня 2023 16:07 |
перелік змін.docx
|
||||||
16 жовтня 2023 16:07 |
ТД Автокран нова редакція (16.10.23).docx
|
||||||
13 жовтня 2023 16:51 |
ТД Автокран нова редакція.docx
|
||||||
13 жовтня 2023 16:51 |
перелік змін.docx
|
||||||
09 жовтня 2023 12:14 |
ТД Автокран.docx
|
||||||
09 жовтня 2023 12:14 |
Додаток 7 Договір проєкт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками пропозиції еквіваленту Товару, а отже Ви не обмежені в своєму праві приймати участь у зазначеній закупівлі. Замовником надана можливість пропонувати Товар, який має характеристики не гірше, в порівнянні з нашими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями (Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178), є бажання закупити техніку, яка володіє технічними характеристиками, що відповідають функціональним потребам кінцевого споживача техніки.
2. В ході формування технічного завдання замовником проведено моніторинг виробників даної техніки, пропозиції потенційних учасників та аналогічні закупівлі в системі «ПРОЗОРРО». За підсумками моніторингу Замовником було вирішено придбати товар з найкращими, на наш погляд, характеристиками, які повністю будуть задовольняти потреби підприємства.
Відповідно до ч. 4 ст. 25 Закону України «Про Публічні закупівлі» тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Також, відповідно до п. 10 ч.2 ст. 22 закону, тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
У дадатку №4 ( Тендерна пропозиція) допущено помилку.
Замовник вважає тендерні пропозиції дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дуже дякую, за питання.
Замовник самостійно та з дотриманням законодавства в цілому та відповідно до своїх потреб, визначає вимоги тендерної документації.
Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками пропозиції еквіваленту Товару, а отже Ви не обмежені в своєму праві приймати участь у зазначеній закупівлі. Замовником надана можливість пропонувати Товар, який має характеристики не гірше, в порівнянні з нашими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями (Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178), є бажання закупити техніку, яка володіє технічними характеристиками що відповідають функціональним потребам кінцевого споживача техніки.
В ході формування технічного завдання замовником проведено моніторинг виробників даної техніки, пропозиції потенційних учасників та аналогічні закупівлі в системі «ПРОЗОРРО». На підставі моніторингу було обрано характеристики спецтранспорту, який задовольняє потреби Замовника. Очікувана вартість визначалася із комерційних пропозицій, які надали потенційні учасники торгів ( 3 пропозиції), враховуючи технічні вимоги Замовника.
1) Замовник самостійно та з дотриманням законодавства в цілому та відповідно до своїх потреб, визначає вимоги тендерної документації. Потребою підприємства є придбати спецтехніку на шасі, яка побідна шасі іншої спецтехніки підприємства, оскільки запчастини доступні для замовлення на території України у короткі строки та персонал підприємства має досвід ремонту та обслуговування.
2) Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками пропозиції еквіваленту Товару, а отже Ви не обмежені в своєму праві брати участь у зазначеній закупівлі. Замовником надана можливість пропонувати Товар, який має характеристики не гірше, в порівнянні з нашими вимогами. Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями (Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178), є бажання закупити техніку, яка володіє технічними характеристиками що відповідають функціональним потребам кінцевого споживача техніки.
3) Змінивши наступні параметри :
Максимальна висота підйому краном з гуськом, м
Максимальний виліт, м
Максимальна вантажопідйомність крану, кг
Загальна маса системи противаг, кг
Система зміни противаг
Управління
по результатам закупівлі Замовник не отримає товар, що відповідає функціональним потребам кінцевого споживача техніки, оскільки нижчі параметри є погіршенням технічних характеристик.
4) Замовник не має на меті придбати спецтехніку у конкретного виробника, а технічні характеристики були складені на основі комерційних пропозицій від 3-х різних виробників, тож обмеження для потенційних учасників відсутнє.
Таким чином, згідно з положеннями норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Вимоги до предмету цієї закупівлі встановлені з дотриманням принципів публічних закупівель, відповідно до фактичних потреб Замовника та кінцевого споживача. Враховуючи викладене, а також, нагальність потреби придбання предмету закупівлі, Замовник не вважає за необхідність внесення запропонованих Вами змін.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності та недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Мета публічних закупівель – задовольняти державні та муніципальні потреби шляхом якомога більш ефективного використання бюджетних коштів. Проте, Замовник встановивши надмірні вимоги у тендерній документації, застосовував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій учасників.
Враховуючи вимоги законодавства, Замовник забовязаний при визначенні характеристи товару провести вивчення ринку до оголошення закупівлі і мати хочаб два приклади товару від різних виробників.
Вимагаємо надати мінімімум два приклади Товару повністю підходящих під вимоги Додатку3.
В інакшуму випадку будемо звертатися до АМКУ та ДБР з заявою про ознаки корупції.
Замовник не важає, що технічні парамети тендерної документації є надмірні, оскільки отримано 3 комерційні пропозиції від різник виробників, які задовольняют потреби Замовника.
Замовником не встановлено обмежень щодо надання учасниками пропозиції еквіваленту Товару, а отже Ви не обмежені в своєму праві приймати участь у зазначеній закупівлі. Замовником надана можливість пропонувати Товар, який має характеристики не гірше, в порівнянні з нашими вимогами.
Надаємо 3 комерційні пропозиції на товар, що задовольняє потреби Замовника і відповідає технічним характеристикам закупівлі.
БУДШЛЯХМАШ зі своім франкінштейном Габаритна довжина 8513мм
XCMG XCT25L4 Габаритна довжина 12325mm
ZOOMLION AVTR 25-ZN Габаритна довжина 12000мм
Це не єдиний параметр по якому дві інші пропозиції, наведені вами не можуть прийняти участь в цьому тендері. Вимога, для початку розширити параметри для допуску наведених вами прикладів товару.
Таким чином констатуємо, надані сфальшовані підстави для проведення тендеру та явні ознаки КОРУПЦІЙНОЇ ЗМОВИ!
В свою чергу ми додали зміни до закупівлі та виклали Нову редакцію тендерної документації.
1.Габаритна довжина, мм/ "Не більше 12900" замінити на "Не більше 12990"
Дання зміна є несуттєвою, але надасть можливість запропонувати техніку з набагатодовшою стрілою.
2.Максимальна вантажопідйомність на максимальному вильоті стріли, кг/ "Не менше 800" замінити на "Не менше 600"
Оскільки данна вимога грунтується на стрілі 30м а ми пропонуємо стрілу 43м. На вильоті 30.9 м максимальна вантажопідйомність у нас складає 1000кг.
Також як альтернативу можемо запропонувати в рамках оголошеного бютжету кран з колісною формулою 6Х6 25т, що є покращенням. При наявності у вас бажання, також можете включити в зміни.
Замовником буде додано зміни на наступні показники:
1. Габаритна довжина, мм
Не більше 12990
2. Максимальна вантажопідйомність на вильоті стріли в 30 м, кг
Не менше 800
Вважаємо його таким, що частвово задовільняє вимоги про допуск до тендера хочаб Товару, на який ви посилались у вивченні ринку. Але після рительного вивчення характеристик, оприлюдниних Вами в комерційних пропозиціях і Додатку 3 від 10.13, виявлено ряд технічних вимог які все ще унеможливлюють прийняятя участі в закупівлі прпозиції від "АЛЬФАТЕКС" і інщих Учасників зі схожою технікою.
Надаєм перелік, сподіваємось випадково залишиних Вами перепон, в Додатоу № 3 / ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
1. Допоміжні системи / "ABS, ESC"
2. Кількість передач / "Не менше 8 вперед Не менше 2 назад"
3. Система зміни противаг / "Гідравлічна"
Комплектація:
4. "Спальне місце в кабіні "
5. "Центральний замок"
6. "Дзеркала заднього виду з підігрівом"
7. "Електричне регулювання світла передніх фар"
Вимога видалити вище перелічені пункти з Додатку № 3.В характеристиках XCT25L4_S XCMG відсутні ці системи, і це буде приводом до дискваліфікації. Не будемо знову вказувати, пропозиція від якої компанії ідеально підходить. Сподіваємось це просо упущення Замовника при формуванні змін від 13.10.23.
Токож хочемо зауважити, що формолювання "Мінімальний виліт стріли, м" є не коректним, адже це мінімальна довжинаа стріли. Напевно малось на увазі мінімальна відстань до вантажу.
Ми так само долучаємось до попереднього дописувача з пропозицією надати на тендер кран з 43-х метровою стрілою + 9м гуськом, якщо замовник внесе додаткові зміни:
Габаритна довжина, мм/ "Не більше 12900" замінити на "Не більше 12990"
Максимальна вантажопідйомність на максимальному вильоті стріли, кг/ "Не менше 800" замінити на "Не менше 600"
Замовник додає зміни до ДОДАТКУ №3, а саме змінює параметри Довжини та Максимальної вантажопідйомності.
Замовник виключає з Технічного Завдання позицію:
- Кількість передач / "Не менше 8 вперед Не менше 2 назад".
Стосовно зауважень до інших параметрів :
1.Допоміжні системи / "ABS, ESC"
2. Система зміни противаг / "Гідравлічна"
Комплектація:
3. "Спальне місце в кабіні "
4. "Центральний замок"
5. "Дзеркала заднього виду з підігрівом"
6. "Електричне регулювання світла передніх фар"
Це принципові параметри для замовника, оскільки їх наявність забезпечить комфорт наших водіїв.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-02-000011 ● 5852ac8538e24f86bf873473dbf8becc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.01.2024 № 1-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 13.12.2023 № 003100-18-14492-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 01.01.2024
№ 1-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНТЕХ" М.НОВОГРОДІВКА UA-2023-10-09-005345-a 09.10.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-10 14:47:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автокран вантажопідйомністю 25т. на автомобільному шасі 6х4» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-09-005345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість? Крім того прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ»» через не надання пере , документів що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:57:05
Надання інформації
1. Комунальне підприємство «Комунтех» м. Новогродівка не є розпорядником бюджетних коштів. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було розроблено на підставі нагальної потреби підприємства ( надання послуг з забезпечення мобілізаційних та оборонних заходів на території Новогродівської міської територіальної громади).
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі вивчення комерційних пропозицій потенційних постачальників:
1. ТОВ «Торговий дім « БУДШЛЯХМАШ» - 10 006 200,00 грн
2. ТОВ «ЄВРОАВТОАЛЬЯНС» - 10 308 000,00 грн
3. ПП "ВКП "АЛЬФАТЕКС" – 10 750 000,00 грн.
Для очікуваної вартості предмета закупівлі застосовано границю, що становить 10 100 000,00 грн з ПДВ, яка встановлена Програмою фінансової підтримки комунальних підприємств Новогродівської міської ради на 2022-2025 роки.
Відповідно до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» деякі замовники повинні на власному веб-сайті оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до постанови Комунальне підприємство «Комунтех» м. Новогродівка не відноситься до жодної з категорій замовників, які повинні оприлюднювати таке обґрунтування.
Підприємство є юридичною особою, та не є розпорядником бюджетних коштів. Бюджетні кошти було отримано на банківський рахунок підприємства для реалізації Заходів Програми, а саме поповнення ( збільшення) статутного капіталу (придбання комунальної спецтехніки).
2. Відповідно до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
26 жовтня 2023 року було сформовано повідомлення про намір підписати договір.
30 жовтня 2023 року Замовником було отримано лист від ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" з інформацією, про неможливість доєднати через електрону систему відповідних документів та надано відповідні документи на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей шляхом додання їх до листа ( Додається).
Замовником не було відхилено пропозиція Учасника згідно п. 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі надав документи через електрону пошту, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Враховуючи дію воєнного стану та об’єктивні пояснення Учасника, Замовником були прийняті та розглянуті відповідні документи Переможця.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для подальшого недопущення порушень законодавства у сфері державних закупівель керівництвом КП "Комунтех" м. Новогродівка були прийняті такі заходи: - проведені роз’яснювальні роботи з Уповноваженою особою підприємства, визначенні причини допущення відповідних порушень; - організовано навчання за програмою "Публічні закупівлі в умовах воєнного стану", які уповноважена особа пройде протягом січня/лютого 2024 року за програмою від ТОВ "Навчально-консалтинговий центр "Закупівлі"; - відповідно наказу №20 від 24.01.2024 (Додається) призначено уповноважену особу, яка успішно пройшла тестування та має відповідний сертифікат (додається) для посилення контролю та якіснішої роботи у сфері Публічних закупівель для подальшого недопущення будь-яких порушень у сфері публічних закупівель.
2024-01-24 16:28:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2023 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" |
10 006 200,00
UAH з ПДВ
|
10 006 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" #34049688 |
Переможець |
10 006 200,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 13:08
|
Договір 95.PDF | укладений |
06 листопада 2023 11:51
|