Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41882571 |
Місцезнаходження: | 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
Контактна особа: |
Черній Крістіна Володимирівна +380635824886 kristina.cherniy91@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 376 200,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 243 762,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються у безготівковій формі шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) у термін до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за роботи здійснюється протягом 5-х банківських днів з дати отримання Замовником коштів бюджетного призначення на фінансування робіт на поточний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2023 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2023 14:48 |
Титултний скан.pdf | |
06 жовтня 2023 14:48 |
Тендерна документація (з особливостями).docx | |
06 жовтня 2023 14:48 |
Проєкт Договору.docx | |
06 жовтня 2023 14:48 |
Технічне завдання ( з особливостями).docx | |
06 жовтня 2023 14:48 |
Додаток 4 цінова пропозиція.docx | |
06 жовтня 2023 14:48 |
Додаток 1 до ТД ст.16 п.47 Особливостей.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000048 ● 4f587293ac0f40d69692f9444484be05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.12.2023 Одеса № 289
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.12.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 04.12.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.12.2023 № 289
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3 UA-2023-10-06-009401-a 06.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-14 17:38:56
Запит про надання пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариств з обмеженою відповідальністю «Югстронгстрой» (далі – ТОВ «Югстронгстрой») вимогам пункту 1.1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 12.10.2023 № 48 та аналогічний договір - договір підряду від 21.08.2023 № КРБ-9, який не є аналогічним договором у розумінні ТД Замовника?
При цьому, відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 1 до ТД аналогічними вважаються будь-які договори (нового будівництва та/або капітального ремонту), де види та обсяги робіт, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі співпадають з закупівлею робіт.
Так предметом закупівлі є нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 20, с. Нестоїта очікуваню вартістю 24 376 200,63 грн, відповідно до технічного завдання (Додаток 3 до ТД) до відомості обсягів робіт входять зокрема такі роботи: загально-будівельні роботи, опалення та вентиляція, водопровід і каналізація, електроосвітлення, система пожежної сигналізації тощо.
При цьому, договором підряду від 21.08.2023 № КРБ-9 вартістю 358 046,12 грн за предметом «Капітальний ремонт житлового будинку постраждалого внаслідок збройної агресії за адресою: Херсонська область, Херсонський район, с. Благодатне, вул. Першотравнева, 67» передбачено роботи за розділами покрівля та вікна, які за видами та обсягами, необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі не співпадають з закупівлею робіт, що є предметом закупівлі.
Яким чином Замовник переконався, що види та обсяги робіт, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наданого аналогічного договору співпадають з закупівлею робіт, враховуючи те, що локальні кошториси до такого договору відсутні у складі тендерної пропозиції учасника (наявні акти виконаних робіт)? Надайте локальні кошториси до аналогічного договору від 21.08.2023 № КРБ-9 у разі наявності.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Югстронгстрой» вимогам пункту 1.2 розділу 1 Додатка 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії сертифікатів, дипломів, свідоцтва тощо на виконавця робіт Маматова Константина Валентиновича, про якого йдеться у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 12.10.2023 № 50?
При цьому, відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатка 1 до ТД для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати копії сертифікатів, дипломів, свідоцтва тощо.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Югстронгстрой» вимогам Додатка 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на загально-будівельні роботи будівництво ПРУ, в якому міститься розділ 15 «Інші роботи», що передбачає роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою вручну по трафарету, тип лінії 1.14.1,1.14.3 (стор. 19 файлу «39. Локальні кошториси 101ДЦ»), який відсутній у відомості обсягів робіт, передбаченій Додатком 3 до ТД Замовника; а також учасником у складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи № 04-01-01 на ЗЕМ зовнішні електричні мережі, в якому міститься розділ 2 «ЩКО» та розділ 3 «Мережі від ЩКО до укриття», що передбачають відповідні види робіт (стор. 76-78 файлу «39. Локальні кошториси 101ДЦ»), які відсутній у відомості обсягів робіт, передбаченій Додатком 3 до ТД Замовника?
При цьому, відповідно до Додатка 3 до ТД цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.3 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником) та imd-файлі: договірна ціна; локальні кошториси (форма № 1); підсумкова відомість ресурсів.
5. Чому Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Югстронгстрой» договір від 31.10.2023 № 72 (далі - Договір), умови якого відрізняються від змісту його тендерної пропозиції в частині відсутності в укладеному Договорі додатка 4 «Зведений кошторисний розрахунок», який передбачений проєктом договору (Додаток 2 до ТД), а також в частині зазначення в Договорі додатка 3 «План фінансування», про який також йдеться у пункті 4.1 розділ 4 Договору, при цьому додаток 3 «План фінансування» відсутній у проєкті договору (Додаток 2 до ТД)?
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 13:57:28
пояснення на запит
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі проектної документації на будівництво «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул.Шкільна, 20, с.Нестоїта», та експертного звіту від 22 грудня 2022 року №ЕК-4779/09-22 (додається).
В свою чергу, на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, Замовник, з метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням: https://kuyalnyksr.odessa.gov.ua/.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариств з обмеженою відповідальністю «Югстронгстрой» (далі – ТОВ «Югстронгстрой») вимогам пункту 1.1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 12.10.2023 № 48 та аналогічний договір - договір підряду від 21.08.2023 № КРБ-9, який не є аналогічним договором у розумінні ТД Замовника?
При цьому, відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1 розділу 1 Додатка 1 до ТД аналогічними вважаються будь-які договори (нового будівництва та/або капітального ремонту), де види та обсяги робіт, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі співпадають з закупівлею робіт.
Так предметом закупівлі є нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 20, с. Нестоїта очікуваню вартістю 24 376 200,63 грн, відповідно до технічного завдання (Додаток 3 до ТД) до відомості обсягів робіт входять зокрема такі роботи: загально-будівельні роботи, опалення та вентиляція, водопровід і каналізація, електроосвітлення, система пожежної сигналізації тощо.
При цьому, договором підряду від 21.08.2023 № КРБ-9 вартістю 358 046,12 грн за предметом «Капітальний ремонт житлового будинку постраждалого внаслідок збройної агресії за адресою: Херсонська область, Херсонський район, с. Благодатне, вул. Першотравнева, 67» передбачено роботи за розділами покрівля та вікна, які за видами та обсягами, необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі не співпадають з закупівлею робіт, що є предметом закупівлі.
Яким чином Замовник переконався, що види та обсяги робіт, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наданого аналогічного договору співпадають з закупівлею робіт, враховуючи те, що локальні кошториси до такого договору відсутні у складі тендерної пропозиції учасника (наявні акти виконаних робіт)? Надайте локальні кошториси до аналогічного договору від 21.08.2023 № КРБ-9 у разі наявності.
Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», який встановлено в п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації — один із критеріїв, який дає змогу Замовнику переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін. Чіткого визначення «аналогічний договір» у чинному законодавстві не існує.
Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника.
Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі.
При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі.
Для визначення предмета закупівлі для робіт враховується визначення пункту 27 за об’єктами будівництва (будинки, будівлі, споруди, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури) згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. № 163.
Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності).
Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити).
В свою чергу, Замовником встановлено документальне підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) у п.п.1.1.3 п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме: сканкопія аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, актами виконаних робіт.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано аналогчний договір від 21.08.2023 № КРБ-9, додатками до договора не передбачені локальні кошториси, тому вони відсутні!
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Югстронгстрой» вимогам пункту 1.2 розділу 1 Додатка 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії сертифікатів, дипломів, свідоцтва тощо на виконавця робіт Маматова Константина Валентиновича, про якого йдеться у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 12.10.2023 № 50?
При цьому, відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Додатка 1 до ТД для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати копії сертифікатів, дипломів, свідоцтва тощо.
Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 до ТД для підтвердження інформації про наявність фахівців, учасник повинен надати копії трудових книжок, накази про призначення, цивільно-правові угоди тощо.
Тобто, умови тендерної документації надавали можливість учаснику обрати із заначеного переліку, яким чином документально підтвердити наявність працівників.
Учасник ТОВ «Югстронгстрой» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 50 від 12.10.2023, та Наказ про прийняття на роботу №3 від 18.09.2023 року фахівця Маматова Костянтина Валентиновича, що відповідає п.1.2 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Югстронгстрой» вимогам Додатка 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на загально-будівельні роботи будівництво ПРУ, в якому міститься розділ 15 «Інші роботи», що передбачає роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою вручну по трафарету, тип лінії 1.14.1,1.14.3 (стор. 19 файлу «39. Локальні кошториси 101ДЦ»), який відсутній у відомості обсягів робіт, передбаченій Додатком 3 до ТД Замовника; а також учасником у складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи № 04-01-01 на ЗЕМ зовнішні електричні мережі, в якому міститься розділ 2 «ЩКО» та розділ 3 «Мережі від ЩКО до укриття», що передбачають відповідні види робіт (стор. 76-78 файлу «39. Локальні кошториси 101ДЦ»), які відсутній у відомості обсягів робіт, передбаченій Додатком 3 до ТД Замовника?
При цьому, відповідно до Додатка 3 до ТД цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.3 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником) та imd-файлі: договірна ціна; локальні кошториси (форма № 1); підсумкова відомість ресурсів.
Відповідає технічному завданню, та проектно-кошторисній документації том. 19 проекту «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 20 с. Нестоїта» «Кошторисна документація».
5. Чому Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Югстронгстрой» договір від 31.10.2023 № 72 (далі - Договір), умови якого відрізняються від змісту його тендерної пропозиції в частині відсутності в укладеному Договорі додатка 4 «Зведений кошторисний розрахунок», який передбачений проєктом договору (Додаток 2 до ТД), а також в частині зазначення в Договорі додатка 3 «План фінансування», про який також йдеться у пункті 4.1 розділ 4 Договору, при цьому додаток 3 «План фінансування» відсутній у проєкті договору (Додаток 2 до ТД)?
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Істотні умови укладеного договору відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам тендерної документації і на момент заключення договору – не змінювались.
Додатки не є істотними умовами договору, відповідно - можуть відрізнятись.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Договір розірвано, на підставі листа Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 13143/26/14-23 від 21.12.2023, який потребує коригування проектної документації, у зв'язку зі змінами в законодавстві та оновленими нормами ДБН.
2023-12-28 16:24:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
.
2024-01-03 09:57:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТРОНГСТРОЙ" |
24 357 382,85
UAH з ПДВ
|
24 357 382,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТРОНГСТРОЙ" #43146988 |
Переможець |
24 357 382,85
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 17:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 09:11
|
Додаткова угода_1.pdf | укладений |
29 грудня 2023 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 14:33
|
договір _72 з додатками.pdf | укладений |
31 жовтня 2023 14:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 жовтня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | за взаємною згодою сторін та згідно листа Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 13143/26/14-23 від 21.12.2023. |