Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт приватних житлових будинків по вул. Садова, буд. 30, буд. 52, буд. 62, буд. 63, по вул. Приозерна, буд. 18, буд. 35а, буд. 42, буд. 43, буд. 59, буд. 67, буд. 96, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
1 499 379,43 UAH
UA-2023-10-06-006684-a 021c5232419744958a9dfa4ad422fc2d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Ніна Миколаївна

380552367768 SADHO2016@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Контактна особа: Колесник Ніна Миколаївна
380552367768
SADHO2016@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт приватних житлових будинків по вул. Садова, буд. 30, буд. 52, буд. 62, буд. 63, по вул. Приозерна, буд. 18, буд. 35а, буд. 42, буд. 43, буд. 59, буд. 67, буд. 96, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

06 жовтня 2023 13:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ"
#43697785
Переможець 1 499 379,43
UAH з ПДВ
06 жовтня 2023 13:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 16:00
Додаткова угода 2 від 27.10.2023.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 16:00
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2023 11:12
Додаткова угода 1 до договору №13-УЕП23.pdf зміни до договору
09 жовтня 2023 11:11
Договір 13-УЕП23 від 05.10.2023р..pdf укладений
06 жовтня 2023 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.4 п.19 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «Про публічні закупівлі» - «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»
Номер договору про закупівлю: 13-УЕП/23
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп.1 п.19 Особливостей - "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"
Номер договору про закупівлю: 13-УЕП/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML