Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0432592071 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
06 жовтня 2023 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000031 ● bfab9fc0ff9b456d84ed8b5cdf8110c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.10.2023 №79-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.10.2023 №79-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-10-06-006296-a 06.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 17:41:51
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту - укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №47 Вінницької міської ради» по вул. Чорновола, 12 в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-06-006296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівлі?
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Олеріт», з яким укладений договір від 04 жовтня 2023 року №04/10-23, без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 16:11:30
відповідь на запит
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Разом з тим, повідомляємо, що враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:9988-7309-6644-3676.
Закупівлю без використання електронної системи було здійснено відповідно підпункту 4 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджена постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Для підтвердження нагальності потреби до закупівлі додано рішення Вінницької міської ради від 17.08.2023р. №2065 та №2093 від 24.08.2023р. Також повідомляємо, оголошення закупівлі відбулося не одразу після прийняття вказаних рішень у зв’язку із завершенням виконання проектних робіт, проведенням державної експертизи та затвердження їх в установленому порядку (наказ про затвердження додається).
Разом з тим інформуємо, що вибір ТОВ «Олеріт», з яким укладений договір від 04 жовтня 2023 року №04/10-23, без використання електронної системи закупівель, здійснено після аналізу та оцінки їх цінових пропозицій. За його результатом – пропозиція ТОВ «Олеріт» виявилась найбільш економічно вигідною. Отже, враховуючи вищевказане, та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, було прийнято рішення про укладання договору підряду з цим учасником.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-16 10:42:05
звернення за роз'ясненнями
13 листопада 2023 року о 17 год. 16 хв. Управлінням Північного офісу Державної аудиторської служби України у Вінницькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «капітальний ремонт споруди цивільного захисту - укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №47 Вінницької міської ради" по вул. Чорновола,12 в м. Вінниці». Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2023-10-06-006296-a. Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме: - яким нормативно-правовим актом України передбачено застосування саме такого зобов'язання (вжиття саме таких заходів) щодо усунення виявлених порушень, а не іншого. - У який спосіб та з дотриманням якого порядку передбаченого чинним законодавством України його необхідно виконати Замовнику.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-11-20 18:13:30
Відповідь на звернення щодо висновку
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок) від 13 листопада 2023 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-06-006296-a) та повідомляє.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 5 Закону України від 26 січня 1993 року №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється органом державного фінансового контролю шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначають Закон та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178).
Пунктом 23 Постанови №1178 визначено, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону.
Згідно з частиною 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначається зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас, наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 (далі – Порядок №552) затверджено форму висновку та порядок його заповнення.
Відповідно до Порядку №552, висновок містить розділ II «Констатуюча частина», у якому в пункті 3 зазначаються зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
Пунктом 3 розділу II Порядку №552 визначено, що, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, пункт 3 розділу II «Констатуюча частина» висновку має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути, у встановленому законодавством порядку, такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення.
Отже, на орган державного фінансового контролю покладено обов`язок зазначити у висновку зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, Управлінням, відповідно до частини другої статті 8 Закону, проведено моніторинг закупівлі Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту - укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №47 Вінницької міської ради» по вул. Чорновола, 12 в м. Вінниці, за результатами якого посадовою особою Управління складено Висновок від 13 листопада 2023 року, який оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
В ході проведення моніторингу, за результатами аналізу питань щодо наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а також щодо відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 13 Постанови №1178 та вимог частини 1 статті 4 Закону.
Враховуючи вищевказане та встановлені порушення в ході проведення моніторингу, в пункті 3 розділу II «Констатуюча частина» Висновку зазначено, що «керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
При визначенні зобов’язання з усунення виявлених порушень враховано характер допущених порушень та конкретизовано, яких саме заходів має вжити Замовник.
Частиною 8 статті 8 Закону визначено порядок дій замовника закупівлі в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усуненні порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Таким чином, після оприлюднення висновку замовник має три варіанти поведінки: усунути викладені у ньому порушення законодавства у сфері публічних закупівель та надати документи, що підтверджують це органу фінансового контролю; надати аргументовані заперечення до висновку; надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Водночас, усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором є варіантом правомірної поведінки замовника при усунені порушень, що направлений на приведення відносин між сторонами у первісний стан.
З огляду на вищевикладене, зазначені у Висновку заходи усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором є такими, що визначені відповідно до правил законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
заперечення
2023-11-20 16:43:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення частини 1 статті 4 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | висновок оскаржено у Вінницькому окружному адміністративному суді |
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Номер відкриття провадження: | 120/17734/23 |
Дата відкриття провадження: | 25 грудня 2023 |
Документи:
27 грудня 2023 09:21
|
Електронний підпис |
27 грудня 2023 09:21
|
Електронний підпис |
24 листопада 2023 16:06
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Олеріт" #31836183 |
Переможець |
6 850 000,00
UAH
|
06 жовтня 2023 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2024 15:04
|
додаткова №3 укриття ДНЗ№47.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2024 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2024 15:05
|
додаткова №2 укриття ДНЗ№47.pdf | зміни до договору |
22 січня 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 09:42
|
додаткова №1 укриття ДНЗ№47.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 12:46
|
договір укриття ДНЗ№47.pdf | укладений |
06 жовтня 2023 12:44
|
протокол обгрунтування нагальність ДНЗ№47.pdf | укладений |
06 жовтня 2023 12:44
|
рішення ДНЗ№47.pdf | укладений |
06 жовтня 2023 12:44
|
рішення нагальність ДНЗ№47.pdf | укладений |
06 жовтня 2023 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 04/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 04/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 04/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |