Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по відновленню та заправці картриджів)
Очікувана вартість
156 000,00 UAH
UA-2023-10-06-005240-a ● 77672515f9904a54a2ccb413434254fb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
Контактна особа: |
Алла САМАРДАК +380462775083 upr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2023 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 156 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
279 послуга
Заправка картриджів HP, Canon, Brother, Samsung, Xerox, Kyosera
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
8 послуга
Заправка кольорових картриджів Canon
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
286 послуга
Відновлення картриджів HP, Canon, Brother, Samsung, Xerox, Kyosera
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, заклади підпорядковані управлінню освіти Чернігівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2023 11:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2023 11:56 |
2 ТД Заправка картриджів.docx | |
06 жовтня 2023 11:56 |
2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ заправка картриджів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-06-005240-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т", Код ЄДРПОУ:37646151
Дата подання: 08 жовтня 2023 15:52
Щодо вимоги про місце розташування
Шановний Замовнику!
У додатку 1 розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» до тендерної документації «ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по відновленню та заправці картриджів)» до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по відновленню та заправці картриджів)» зазначено, що учаснику потрібно надати "7. Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності в учасника власного сервісного центру, розташованого в м. Чернігові з зазначенням адреси контактних телефонів». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Чернігові, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Розгорнути
Згорнути
У додатку 1 розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» до тендерної документації «ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по відновленню та заправці картриджів)» до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по відновленню та заправці картриджів)» зазначено, що учаснику потрібно надати "7. Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності в учасника власного сервісного центру, розташованого в м. Чернігові з зазначенням адреси контактних телефонів». Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Чернігові, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2023 23:39
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне. Документація закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог законодавства України, потреб замовника та практики проведення закупівель, оприлюднених у системі PROZORRO. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вказаних вище норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено перелік документів необхідних для підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Крім того, неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників. Відповідно до вимог тендерної документації, учасник повинен надати Довідку у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м.Чернігові. Відсутність сервісного центру в місті Чернігові обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, а також може викликати призупинення навчального процесу на час звернення до сервісного центра в іншому місті на період сервісного обслуговування чи відновлення працездатності товару, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, у замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги та внесення змін до документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фірма "Сучасні Інформаційні Технології" |
155 994,00
UAH з ПДВ
|
155 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фірма "Сучасні Інформаційні Технології" #32094943 |
Переможець |
155 994,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2023 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 18:18
|
ДУ №1 Договір №2363.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 09:32
|
2363.pdf | укладений |
23 жовтня 2023 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2363 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |