Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул. І. Франка,156 у м. Львові.» (Коригування)
Очікувана вартість
10 457 603,00 UAH
UA-2023-10-05-013991-a c7e0364505994a72a018bc0800ed6e93
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Чушенко

+380322610948 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. М.Скорика, 17
Контактна особа: Олександра Чушенко
+380322610948
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2023 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2023 18:00
Очікувана вартість: 10 457 603,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 288,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт: 1 роб., обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).

До цієї закупівлі правильним слід вважати річний план UA-P-2023-10-09-006544-a з очікуваною вартістю 10457603.00 грн. Замвоником було створено новий рчний план та вказано вірну очікувану вартість до предмета закупівлі «Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул. І. Франка,156 у м. Львові.» (Коригування), оскільки річний план UA-P-2023-10-05-006778-c не можливо вірдедагувати з технічних причин.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул. І. Франка,156 у м. Львові.» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Франка,156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 17:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 жовтня 2023 16:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2023 16:30
Тендерна документація зі змінами від 09.10.2023 р..docx
09 жовтня 2023 16:30
Перелік змін від 09.10.2023 р..docx
05 жовтня 2023 17:11
Тендерна документація.docx
05 жовтня 2023 17:11
Проект договору.docx
05 жовтня 2023 17:11
Технічна специфікація.docx
09 жовтня 2023 16:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2023 17:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2023 16:30
Тендерна документація зі змінами від 09.10.2023 р..docx
09 жовтня 2023 16:30
Перелік змін від 09.10.2023 р..docx
05 жовтня 2023 17:11
Тендерна документація.docx
05 жовтня 2023 17:11
Проект договору.docx
05 жовтня 2023 17:11
Технічна специфікація.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-10-07-000039 • c7cc8edd20c54fcf8a8d15b5ae1154cf
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-10-07 23:23
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Будівництво дитячої туристичної бази... Так, саме за це гинуть наші хлопці. Зараз, зараз, всі гниди в тилу набудуються, може потім куплять дрони, турнікети, авто для військових. Покидьки, припиніть дерибанити бюджет! Це не ваші гроші! Тікати буде нікуди.Завищення ціни. Невідповідність учасника. Розкрадання бюджету Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Витрата недоцільна, нелогічна, некритична, нераціональна, неліквідна, та антидержавницька і протиукраїнська. Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-10-07-000038 • c72f533564924e129252aa9419b82fd8
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-10-07 23:22
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Будівництво дитячої туристичної бази... Так, саме за це гинуть наші хлопці. Зараз, зараз, всі гниди в тилу набудуються, може потім куплять дрони, турнікети, авто для військових. Покидьки, припиніть дерибанити бюджет! Це не ваші гроші! Тікати буде нікуди.Завищення ціни. Невідповідність учасника. Розкрадання бюджету Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Витрата недоцільна, нелогічна, некритична, нераціональна, неліквідна, та антидержавницька і протиукраїнська. Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-10-07-000037 • eb904a8b965a455c88b729dcb3d2338f
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-10-07 23:20
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Будівництво дитячої туристичної бази... Так, саме за це гинуть наші хлопці. Зараз, зараз, всі гниди в тилу набудуються, може потім куплять дрони, турнікети, авто для військових. Покидьки, припиніть дерибанити бюджет! Це не ваші гроші! Тікати буде нікуди.Завищення ціни. Невідповідність учасника. Розкрадання бюджету Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Витрата недоцільна, нелогічна, некритична, нераціональна, неліквідна, та антидержавницька і протиукраїнська. Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-31-000008 ● d0ef51e88d0f4130a93c1ca570788441
  • Статус: вирішено ● Дата: 09 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2023 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.10.2023 №281

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 №281.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-05-013991-a, 05.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-01 16:23:46

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-10-05-013991-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

За вимогами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Аналогічна вимога міститься у пункті 6.3 розділу 6 тендерної документації Замовника.
Також, за умовами підпункту 1.1 пункту 1 (Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції) Розділу №6 Додатку №1 до тендерної документації Замовника повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та умов тендерної документації Замовника щодо надання під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-06 16:32:14

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:

1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі:
На «Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул. І. Франка,156 у м. Львові.» (Коригування) (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) було виділено кошти Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації №583/0/5-23ВА від 31.07.2023 р. «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки».

Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України.
Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.

Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул. І. Франка,156 у м. Львові.» (Коригування) (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту № 236.3196.23 від 02 жовтня 2023 р. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі відсутні кошти на створення власного веб-сайту та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним законодавством (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ !1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.

3) На виконання вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та умов тендерної документації Замовника щодо надання під час укладення договору про закупівлю Учасником було надано Наказ №18 від 01 вересня 2023 року.

Додатки:
Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації №583/0/5-23ВА від 31.07.2023 р. «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки»
Експертний звіт.
Зведений кошторисний розрахунок.
Відомості обсягів робіт з будівельними матеріалами, виробами і комплектами.
Наказ №18 від 01 вересня 2023 року.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Крім того встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Крім того встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.) • усунуто

Сторони дійшли згоди припинити дію договору

2024-10-09 18:07:06

Оскарження в суді

Опис: Замовником торгів буде оскаржено Висновок до суду у термін що встановлений чинним законодавством.
Дата публікації: 23 листопада 2023

Документи:

23 листопада 2023 15:34
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП БАГЕНБОР 10 452 622,40
UAH з ПДВ
10 452 622,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 жовтня 2023 18:38
Електронний підпис
24 жовтня 2023 18:17
Довідка з НАЗК
19 жовтня 2023 13:41
Електронний підпис
19 жовтня 2023 10:37
Електронний підпис
19 жовтня 2023 10:21
Освіта Кацьма Л.М.
19 жовтня 2023 10:21
Наказ Галайда А.М.
19 жовтня 2023 10:21
Диплом Кацьма А.П.
13 жовтня 2023 16:17
Електронний підпис
13 жовтня 2023 16:15
Документи робочих.zip
13 жовтня 2023 16:15
Документи субпідряду.zip
12 жовтня 2023 21:52
Довідка з НАЗК.zip
12 жовтня 2023 21:52
Документи субпідряду.zip
12 жовтня 2023 21:52
Ліцензія з додатком.pdf
12 жовтня 2023 21:52
СТАТУТ.pdf
12 жовтня 2023 21:52
Опис та виписка 2023р..pdf
12 жовтня 2023 21:52
код Гоневич.pdf
12 жовтня 2023 21:52
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП БАГЕНБОР

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП БАГЕНБОР
#36696877
Переможець 10 452 622,40
UAH з ПДВ
20 жовтня 2023 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2023 17:32

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 3, п. 3.1. Розділу №3 тендерної документації вказано, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Враховуючи зазначене, Замовником торгів було здійснено перевірку електронного підпису та встановлено наступне: Підписувачі Підписувач ГОНЕВИЧ РУСЛАН ОРЕСТОВИЧ П.І.Б. ГОНЕВИЧ РУСЛАН ОРЕСТОВИЧ Країна Україна РНОКПП 2762305099 Організація (установа) ПП БАГЕНБОР Код ЄДРПОУ 36696877 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 16:17:13 13.10.2023 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 248197DDFAB977E504000000CF8916014C8E5504 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи зазначене та відповідно до листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису. Відтак, Учасник вважається таким, що не виконав вимогу, передбачену пп. 3. п.3.1 Розділу №3 Тендерної документації. Учасником не виконано пп.1.1 розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації: У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), або Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; Учасником подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №55 від 09.10.2023 р. в якій вказані працівники, серед них є постійні та залучені на підставі цивільно – правових договорів. Також в вимозі щодо даної довідки вказано, що Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до п.5 розділу №6 Додатку №1. У п. 1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації вказано що для підтвердження інформації про наявність ІТП учасник повинен надати документи про освіту та копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір. Однак учасник не надав: - документ про освіту та копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір Хомин П. І., - документ про освіту на Гринюк Ю.П., - копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір на Вашків В.П. Крім того учасник вказав інформацію про осіб що залучені на підставі цивільно – правових договорів в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №55 від 09.10.2023 р., що не відповідає вимозі п. 1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації де зазначено що Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до п.5 розділу №6 Додатку №1. Учасником подано посвідчення №1530 на Вашків В.П., яке підтверджує його навчання на курсах, однак даний документ складено російською мовою, що не відповідає п. 7 Розділу 1 тендерної документації де було зазначено що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник вказав осіб що залучені на підставі цивільно-правових договорів, що не відповідає вимозі Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації в якій зазначено що Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до п.5 розділу №6 Додатку №1. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасником у складі подано декілька договорів, однак вартість жодного з них не становить 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, що не відповідає п. 1, Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації, де було зазначено що для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Сканована з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на будівництво, незалежно від форми власності та джерел фінансування. В довідці № 98 від 13.10.2023 р. вказано що учасник не залучає субпідрядника, в іншій довідці учасник зазначає що планує залучати ТзОВ «Захід-Комплекс-Безпека» для улаштування та пусконалагоджувальні роботи з протипожежної сигналізації. Тож враховуючи зазначене в пропозиції учасника наявна розбіжність стосовно залучення/незалучення субпідрядника. В довідці про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів №78 від 12.10.2023 р. не вірно вказані дати укладення договорів ЦПХ №27,28,29. Оскільки згідно поданих у складі пропозиції договорів що укладені з Чеканом С. Т., Кацьмою А. П, Ярошем Д.В. вони були укладені 04 січня 2023 р. В п. 1 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації вказана вимога, що обов’язковою є наявність в штаті працівника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Учасник надає інформацію щодо працівника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника), однак він залучений на підставі цивільно-правових договорів, що не відповідає вимозі п. 1 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації . 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписати пропозицію кваліфікованим електронним підписом. На виконання пп.1.1 розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надати на обладнання та матеріально-технічна база яка є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), або Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. Надати: - документ про освіту та копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір Хомин П. І., - документ про освіту на Гринюк Ю.П., - копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір на Вашків В.П. В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказати тільки працівників, без зазначення осіб що залучені на підставі цивільно-правових договорів, оскільки інформація щодо них подана в іншій довідці згідно п.5 розділу №6 Додатку №1.На виконання вимоги п. 1, Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність ІТП учасник повинен надати документи про освіту та копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір. Надати переклад посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника) посвідчення №1530 на Вашків В.П. відповідно до вимог п. 7, розділу 1 тендерної документації. На виконання розділу №3 додатку №1 до тендерної документації надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно форми таблиці «Г», скановану з оригіналу копія не менше одного аналогічного договору, який повністю виконаний, вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості предмету даної закупівлі, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на будівництво, незалежно від форми власності та джерел фінансування. Скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці «Г» та копія якого надана (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Надати інформацію що відповідає дійсності, щодо залучення або не залучення субпідрядника, згідно вимог що містяться у п. 3.8. Розділу 3 тендерної документації. Вказати вірну інформацію в довідці про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорі, щодо дат укладених договорів №27,28,29. На виконання п. 1 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації надати інформацію про наявність в штаті працівника інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Також вказати інформацію про дану особу в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми таблиці «Б» Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації.

Документи

20 жовтня 2023 10:52
Довідка НАЗК
20 жовтня 2023 10:52
Електронний підпис
20 жовтня 2023 10:40
Скан.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2023 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП БАГЕНБОР
#36696877
10 452 622,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2023 10:52
Довідка НАЗК
20 жовтня 2023 10:52
Електронний підпис
20 жовтня 2023 10:40
Скан.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 10:04
ДУ 5 від 16.01.2024.pdf укладений
18 січня 2024 10:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 10:15
ДУ №4 від 26.12.2023.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 10:13
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 13:38
ДУ №3 від 05.12.2023.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 13:33
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2023 14:03
ДУ №2 від 23.11.2023.pdf зміни до договору
27 листопада 2023 14:01
ДУ №2 від 16.11.2023.pdf зміни до договору
16 листопада 2023 14:05
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2023 16:01
ДУ №1 від 13.11.2023.pdf зміни до договору
13 листопада 2023 15:59
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2023 10:42
Договір №5 від 26.10.2023.pdf укладений
26 жовтня 2023 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне:. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 296 996, 88грн. (десять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 коп.),в тому числі ПДВ – 1 716 166,15 грн.(один мільйон сімсот шістнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 15 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 6 289 301,67 грн (шість мільйонів двісті вісімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 67 коп.), в тому числі ПДВ – 1 048 216, 95 грн (один мільйон сорок вісім тисяч двісті шістнадцять гривень 95 коп.), з них устаткування – 1 028 885, 15 грн., в тому числі ПДВ 171 480, 86 грн., з них устаткування, що монтується – 1 028 885, 15 грн., в тому числі ПДВ 171 480, 86 грн. 2. Сторони дійшли згоди викласти п. 13.1. розділу 13 «Строк дії договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «13.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2024 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.»
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строни уклади додаткову угоду про наступне:. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 296 996, 88грн. (десять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 коп.),в тому числі ПДВ – 1 716 166,15 грн.(один мільйон сімсот шістнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 15 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 6 289 301,67 грн (шість мільйонів двісті вісімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 67 коп.), в тому числі ПДВ – 1 048 216, 95 грн (один мільйон сорок вісім тисяч двісті шістнадцять гривень 95 коп.), з них устаткування – 1 028 885, 15 грн., в тому числі ПДВ 171 480, 86 грн., з них устаткування, що монтується – 1 028 885, 15 грн., в тому числі ПДВ 171 480, 86 грн. 2. Сторони дійшли згоди викласти п. 13.1. розділу 13 «Строк дії договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «13.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2024 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.»
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне:Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 296 996, 88грн. (десять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 коп.),в тому числі ПДВ – 1 716 166,15 грн.(один мільйон сімсот шістнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 15 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 9 811 993, 30 грн (дев’ять мільйонів вісімсот одинадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні 30 коп.), в тому числі ПДВ – 1 635 332,22 грн (один мільйон шістсот тридцять п’ять тисяч триста тридцять дві гривні 22 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.).
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне:Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 296 996, 88грн. (десять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 коп.),в тому числі ПДВ – 1 716 166,15 грн.(один мільйон сімсот шістнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 15 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 9 800 040, 55 грн (дев’ять мільйонів вісімсот тисяч дев’ятсот сорок гривень 55 коп.), в тому числі ПДВ – 1 633 340,10 грн (один мільйон шістсот тридцять три тисячі триста сорок гривень 10 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.).
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2023 — 16 січня 2024
Сума оплати за договором: 9 800 040,55
UAH (в тому числі ПДВ 1 633 340,09 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись п.11.2. розділу 11 «Внесення змін у Договір та його розірвання» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року, Сторони дійшли згоди припинити дію зазначеного Договору за згодою сторін, керуючись п.1 ст.651, ст.653, ст.654 Цивільного кодексу України.