Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. М.Скорика, 17 |
Контактна особа: |
Олександра Чушенко +380322610948 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 10 457 603,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 288,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт: 1 роб., обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2023 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2023 16:30 |
Тендерна документація зі змінами від 09.10.2023 р..docx | |
09 жовтня 2023 16:30 |
Перелік змін від 09.10.2023 р..docx | |
05 жовтня 2023 17:11 |
Тендерна документація.docx | |
05 жовтня 2023 17:11 |
Проект договору.docx | |
05 жовтня 2023 17:11 |
Технічна специфікація.docx |
09 жовтня 2023 16:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2023 16:30 |
Тендерна документація зі змінами від 09.10.2023 р..docx
|
|||
09 жовтня 2023 16:30 |
Перелік змін від 09.10.2023 р..docx
|
|||
05 жовтня 2023 17:11 |
Тендерна документація.docx
|
|||
05 жовтня 2023 17:11 |
Проект договору.docx
|
|||
05 жовтня 2023 17:11 |
Технічна специфікація.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-31-000008 ● d0ef51e88d0f4130a93c1ca570788441
- Статус: вирішено ● Дата: 09 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2023 №281
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 №281.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-05-013991-a, 05.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 16:23:46
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-10-05-013991-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За вимогами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Аналогічна вимога міститься у пункті 6.3 розділу 6 тендерної документації Замовника.
Також, за умовами підпункту 1.1 пункту 1 (Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції) Розділу №6 Додатку №1 до тендерної документації Замовника повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та умов тендерної документації Замовника щодо надання під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 16:32:14
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі:
На «Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул. І. Франка,156 у м. Львові.» (Коригування) (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) було виділено кошти Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації №583/0/5-23ВА від 31.07.2023 р. «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки».
Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України.
Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Будівництво дитячої туристичної бази центру краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді на вул. І. Франка,156 у м. Львові.» (Коригування) (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та затвердженого позитивного експертного звіту № 236.3196.23 від 02 жовтня 2023 р. Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі відсутні кошти на створення власного веб-сайту та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним законодавством (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанова КМУ !1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
3) На виконання вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та умов тендерної документації Замовника щодо надання під час укладення договору про закупівлю Учасником було надано Наказ №18 від 01 вересня 2023 року.
Додатки:
Розпорядженням Львівської обласної військової адміністрації №583/0/5-23ВА від 31.07.2023 р. «Про внесення змін до Програми соціально – економічного та культурного розвитку Львівської області 2021 – 2023 роки»
Експертний звіт.
Зведений кошторисний розрахунок.
Відомості обсягів робіт з будівельними матеріалами, виробами і комплектами.
Наказ №18 від 01 вересня 2023 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Крім того встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Крім того встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.) • усунуто
Сторони дійшли згоди припинити дію договору
2024-10-09 18:07:06
Оскарження в суді
Опис: | Замовником торгів буде оскаржено Висновок до суду у термін що встановлений чинним законодавством. |
Дата публікації: | 23 листопада 2023 |
Документи:
23 листопада 2023 15:34
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП БАГЕНБОР |
10 452 622,40
UAH з ПДВ
|
10 452 622,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП БАГЕНБОР #36696877 |
Переможець |
10 452 622,40
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2023 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 10:04
|
ДУ 5 від 16.01.2024.pdf | укладений |
18 січня 2024 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:15
|
ДУ №4 від 26.12.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 13:38
|
ДУ №3 від 05.12.2023.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:03
|
ДУ №2 від 23.11.2023.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:01
|
ДУ №2 від 16.11.2023.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2023 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 16:01
|
ДУ №1 від 13.11.2023.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 10:42
|
Договір №5 від 26.10.2023.pdf | укладений |
26 жовтня 2023 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду про наступне:. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 296 996, 88грн. (десять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 коп.),в тому числі ПДВ – 1 716 166,15 грн.(один мільйон сімсот шістнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 15 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 6 289 301,67 грн (шість мільйонів двісті вісімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 67 коп.), в тому числі ПДВ – 1 048 216, 95 грн (один мільйон сорок вісім тисяч двісті шістнадцять гривень 95 коп.), з них устаткування – 1 028 885, 15 грн., в тому числі ПДВ 171 480, 86 грн., з них устаткування, що монтується – 1 028 885, 15 грн., в тому числі ПДВ 171 480, 86 грн. 2. Сторони дійшли згоди викласти п. 13.1. розділу 13 «Строк дії договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «13.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2024 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.» |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строни уклади додаткову угоду про наступне:. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 296 996, 88грн. (десять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 коп.),в тому числі ПДВ – 1 716 166,15 грн.(один мільйон сімсот шістнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 15 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 6 289 301,67 грн (шість мільйонів двісті вісімдесят дев’ять тисяч триста одна гривня 67 коп.), в тому числі ПДВ – 1 048 216, 95 грн (один мільйон сорок вісім тисяч двісті шістнадцять гривень 95 коп.), з них устаткування – 1 028 885, 15 грн., в тому числі ПДВ 171 480, 86 грн., з них устаткування, що монтується – 1 028 885, 15 грн., в тому числі ПДВ 171 480, 86 грн. 2. Сторони дійшли згоди викласти п. 13.1. розділу 13 «Строк дії договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «13.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2024 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.» |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду про наступне:Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 296 996, 88грн. (десять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 коп.),в тому числі ПДВ – 1 716 166,15 грн.(один мільйон сімсот шістнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 15 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 9 811 993, 30 грн (дев’ять мільйонів вісімсот одинадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні 30 коп.), в тому числі ПДВ – 1 635 332,22 грн (один мільйон шістсот тридцять п’ять тисяч триста тридцять дві гривні 22 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду про наступне:Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року у такій редакції: «3.1. Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 296 996, 88грн. (десять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 88 коп.),в тому числі ПДВ – 1 716 166,15 грн.(один мільйон сімсот шістнадцять тисяч сто шістдесят шість гривень 15 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 9 800 040, 55 грн (дев’ять мільйонів вісімсот тисяч дев’ятсот сорок гривень 55 коп.), в тому числі ПДВ – 1 633 340,10 грн (один мільйон шістсот тридцять три тисячі триста сорок гривень 10 коп.), у тому числі устаткування – 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.), з них устаткування, що монтується 1 106 630, 68(один мільйон сто шість тисяч шістсот тридцять гривень 68 коп.) в тому числі ПДВ – 184 438, 45 грн (сто вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять вісім гривень 45 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 жовтня 2023 — 16 січня 2024 |
Сума оплати за договором: |
9 800 040,55
UAH (в тому числі ПДВ 1 633 340,09 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п.11.2. розділу 11 «Внесення змін у Договір та його розірвання» Договору №5 про закупівлю робіт за державні кошти від 26.10.2023 року, Сторони дійшли згоди припинити дію зазначеного Договору за згодою сторін, керуючись п.1 ст.651, ст.653, ст.654 Цивільного кодексу України. |