Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41299207 |
Вебсайт: | http://bar.osv.org.ua |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Ольга Босюк +380434122114 osvitabar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2023 14:03 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2023 14:03 |
Очікувана вартість: | 1 202 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2023 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2023 16:40 |
Додаток № 3.docx | |
05 жовтня 2023 16:40 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товари.docx | |
05 жовтня 2023 16:40 |
Додаток № 4.docx | |
05 жовтня 2023 16:40 |
Додаток № 2.docx | |
05 жовтня 2023 16:40 |
Додаток № 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-02-000022 ● abe198990f7f448fa9819f16b7cc9eaa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.01.2024 №1-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.01.2024 №1-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-10-05-013301-a 05.10.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-10 16:58:45
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дров'яної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-05-013301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Якими документами підтверджено коливання ціни товару (дров'яної деревини) на ринку, що призвело до внесення змін до договору від 30 жовтня 2023 року №570 (далі – Договір) додатковою угодою від 01 грудня 2023 року №1? На який відсоток збільшилася ціна товару на ринку на дату укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання Договору?
4. Чи виконано ФОП Жук Сергій Олександрович вимоги підпункту 5.1. пункту 5. «Поставка товарів» Договору, а саме поставлено товар до 28 грудня 2023 року? Надайте копії первинних документів, що стосуються виконання Договору (платіжні доручення, видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 16:29:16
Пояснення
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю за предметом Дров’яна деревина визначений відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Також було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro"). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. А саме шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro.
Проведено аналіз закупівель дров’яної деревини за категорією пошуку регіон Вінницька область у вересні 2023 року:
UA-2023-09-22-011916-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 888 грн. 00 коп.;
UA-2023-09-15-002615-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 930 грн. 00 коп.;
UA-2023-09-13-010805-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 950 грн. 00 коп.;
UA-2023-09-06-011459-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 991 грн. 00 коп.;
UA-2023-09-19-013603-a, придбано м³ дров’яної деревини за 1 920 грн. 00 коп.;
Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару замовником враховувалось включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, витрат на навантаження, розвантаження, а також доставки товару до закладів освіти, які підпорядковані Відділу освіти Барської міської ради.
Очікувана вартість закупівлі за предметом Дров’яна деревина визначена у розмірі 1 202 000 грн. 00 коп. відповідно 1970 грн. 49 коп. за м³.
Технічні та якісні характеристики: дров’яна деревина (дрова твердих порід) для непромислового використання 1-а група (граб, дуб, ясень, акація), довжиною від 1 метра – до 3 метрів Допустиме відхилення по довжині + 0,02 м В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків не повинна перевищувати 30 мм. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Дрова приймаються партіями, з вологістю до 15%. Розмір дров по товщині (в діаметрі), м - від 0,1 до 0,4.
Для опалення навчальних закладів, що підпорядковані Відділу освіти Барської міської ради, з метою підтримання необхідного температурного режиму, потрібна деревина, яка буде давати максимальну теплоту згоряння, а тому проводилася закупівля деревини твердих порід яка має вищу теплоту згоряння порівняно з деревиною м’яких порід.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сторінку веб сайту
https://bar.osv.org.ua/news/1696856186/
3. Якими документами підтверджено коливання ціни товару (дров'яної деревини) на ринку, що призвело до внесення змін до договору від 30 жовтня 2023 року №570 (далі – Договір) додатковою угодою від 01 грудня 2023 року №1? На який відсоток збільшилася ціна товару на ринку на дату укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання Договору?
30 жовтня 2023 року між Відділом освіти Барської міської ради та ФОП Жуком Сергієм Олександровичем було укладено Договір № 570 від 30 жовтня 2023 року з зазначенням ціни за одиницю товару, а саме за м³ дров’яної деревини – 1779 грн. 65 коп.
ФОП Жук Сергій Олександрович 30 листопада 2023 року звернувся до відділу освіти Барської міської ради з листом № 215 в якому повідомив про зростання ринкових цін на дров’яну деревину (лист додається на 01 арк.) Документальним підтвердження зміни ціни за одиницю товару є наданий ФОП Жуком Сергієм Олександровичем експертний висновок Вінницької торгово-промислової палати № В-415 від 29 листопада 2023 року (висновок додається на 02 арк.)
На підставі вищенаведених документів та відповідно до положень пп. 2 п. 19 Особливостей між Відділом освіти Барської міської ради та ФОП Жуком Сергієм Олександровичем було укладено додаткову угоду № 1 від 01 грудня 2023 року.
Після укладення додаткової угоди № 1 від 01 грудня 2023 року, ціна за м³ дров’яної деревини склала 1957 грн. 61 коп.
Збільшення ціни за одиницю товару за договором від 30 жовтня 2023 року № 570 було здійсно відповідно до положень п. 19 Особливостей за наявністю документального підтвердження такого коливання без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Відповідно до експертного висновку Вінницької торгово-промислової палати № В-415 від 29 листопада 2023 року коливання ціни на дров’яну деревину для непромислового використання 1-ї групи станом на 28 листопада 2023 року становило в межах 1818 грн. 00 коп. – 2000 грн. 00 коп.
Таким чином збільшення ціни товару на ринку на дату укладання додаткової угоди у порівнянні із датою укладання договору 10 % - 11 %.
4. Чи виконано ФОП Жук Сергій Олександрович вимоги підпункту 5.1. пункту 5. «Поставка товарів» Договору, а саме поставлено товар до 28 грудня 2023 року? Надайте копії первинних документів, що стосуються виконання Договору (платіжні доручення, видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору).
Фізичною особою-підприємцем Жуком Сергієм Олександровичем виконано вимоги підпункту 5.1. пункту 5. «Поставка товару» Договору № 570 , а саме поставлено товар до 28 грудня 2023 року, що підтверджується видатковими накладними ( додаються на 24 арк.) та платіжними інструкціями (додаються на 05 арк.)
- грудень накладні ч.2.pdf
- Експертний висновок В-415.pdf
- лист № 215 від 30 листопада.pdf
- накладна листопад.pdf
- накладні грудень ч. 1.pdf
- Платіжне_доручення 309272278.pdf
- Платіжне_доручення 314409126.pdf
- Платіжне_доручення 314409466.pdf
- Платіжне_доручення 318868393.pdf
- Платіжне_доручення 318868618.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-18 14:56:12
Доповнення до пояснення
Між відділом освіти Барської міської ради та ФОП Жуком Сергієм Олександровичем підписано додаткову угоду № 1 від 01 грудня 2023 року про погодження зміни ціни за одиницю товару на підставі пп. 2 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
З урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», збільшення ціни за одиницю товару не повинно призвести до збільшення загальної вартості договору про закупівлю. А відтак, підвищуючи ціну за одиницю товару одночасно має зменшитися обсяг закупівлі таким чином, щоб загальна сума договору не перевищувала початкову.
З урахуванням підняття ціни за одиницю товару, в додатковій угоді було зменшено обсяг закупівлі та вказано кількість дровяної деревини – 556,46 м³. У зв’язку із арифметичним відображення кількість була зазначена числовим значенням цілих з сотими.
В додатковій угоді технічно не прораховано можливість в подальшому поставити деревину в кількості 0,46 м³ (що є меншим за 1 м³).
Договір виконано ФОП Жуком Сергієм Олександровичем на суму 1 084 694 грн. 00 коп. та поставлено дров’яну деревину в кількості – 556 м³. Різниця між сумою укладеної додаткової угоди та фактично виконаною склала 896 грн. 00 коп. залишку не використаних юридичних зобов’язань.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти Барської міської ради на виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22 січня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-05-013301-a за предметом Дров'яна деревина (ДК 021:2015:03410000-7: Деревина), щодо зобов’язання замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення,інформує про виконання наступних заходів: - із фахівцем з публічних закупівель відділу освіти Барської міської ради було проведено роз’яснювальну роботу: наголошено про неухильність дотримуватися вимог чинного законодавства та постійно удосконалювати свої знання у сфері публічних закупівель, зокрема особливу увагу приділити процедурі проведення відкритих торгів із особливостями, (фахівцем з публічних закупівель було пройдено додаткові навчання у сфері публічних закупівель сертифікати додаються на 02 аркушах); - наказом відділу освіти Барської міської ради № 16-К/тр від 26 січня 2024 року, фахівця з публічних закупівель притягнено до матеріальної відповідальності шляхом зменшення розміру премії на 40 %, а також надбавки за складність та напруженість у роботі на 30 % за лютий-березень 2024 року.
2024-01-29 16:53:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2023 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЖУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 109 590,00
UAH з ПДВ
|
1 085 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ДРАНА ГАННА ВАСИЛІВНА |
1 124 840,00
UAH з ПДВ
|
1 097 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЖУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3121516533 |
Переможець |
1 085 590,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 09:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2023 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 15:54
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 09:29
|
договір № 570.pdf | укладений |
31 жовтня 2023 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до листа № 215 від 30 листопада 2023 року та Експертного висновку Вінницької торгово-промислової палати № В-415 від 29 листопада 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 570 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |