Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання та встановлення елементів благоустрою (обладнання майданчиків) на прибудинкових територіях житлових будинків за адресами: вул. Клосовського, 7, вул. Клосовського, 14, проспект Миру, 1В, вул. Генерала Всеволода Петріва, 11
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2023-10-05-011671-a ● e94f34086e1246c0b206957bbea3c461
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлового господарства Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34900607 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2 |
Контактна особа: |
Ігор Задорожний +380931611091 uzhg@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Придбання та встановлення елементів благоустрою (обладнання майданчиків) на прибудинкових територіях житлових будинків за адресами: вул. Клосовського, 7, вул. Клосовського, 14, проспект Миру, 1В, вул. Генерала Всеволода Петріва, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок з Постачальником здійснюється після передачі Товару та його монтажу шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахункових рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених та підписаних обома Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі протягом 30 календарних днів з дня отримання коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2023 10:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2023 10:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
09 жовтня 2023 10:33 |
Додаток 2 -НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
09 жовтня 2023 10:32 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
09 жовтня 2023 10:32 |
Додаток 2 -НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
09 жовтня 2023 10:31 |
Протокол - внесення змін.doc | |
09 жовтня 2023 10:31 |
Протокол - внесення змін.doc | |
05 жовтня 2023 15:45 |
Додаток 3.docx | |
05 жовтня 2023 15:45 |
Додаток 3.docx | |
05 жовтня 2023 15:45 |
Протокол.doc | |
05 жовтня 2023 15:45 |
Додаток 1.docx | |
05 жовтня 2023 15:45 |
Додаток 1.docx | |
05 жовтня 2023 15:45 |
Протокол.doc |
09 жовтня 2023 10:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2023 10:33 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
09 жовтня 2023 10:33 |
Додаток 2 -НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
09 жовтня 2023 10:32 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
09 жовтня 2023 10:32 |
Додаток 2 -НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
09 жовтня 2023 10:31 |
Протокол - внесення змін.doc
|
|||
09 жовтня 2023 10:31 |
Протокол - внесення змін.doc
|
|||
05 жовтня 2023 15:45 |
Додаток 3.docx
|
|||
05 жовтня 2023 15:45 |
Додаток 3.docx
|
|||
05 жовтня 2023 15:45 |
Протокол.doc
|
|||
05 жовтня 2023 15:45 |
Додаток 1.docx
|
|||
05 жовтня 2023 15:45 |
Додаток 1.docx
|
|||
05 жовтня 2023 15:45 |
Протокол.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги НПАОП 92.7-1.01-06 Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки
Дата подання: 06 жовтня 2023 10:18
Дата відповіді: 09 жовтня 2023 10:26
Доброго дня! Шановний замовнику, згідно вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 "Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки" на гойдалці забороняється застосовувати жорсткі елементи підвішування, будь ласка внесіть зміни.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Вашу пропозицію буде враховано, у зв’язку із чим будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-05-011671-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МІРОС, Код ЄДРПОУ:40958403
Дата подання: 06 жовтня 2023 10:44
Дискримінаційна вимога
У Додатку № 2 до тендерної документації в переліку «Інші вимоги» міститься вимога:
«Учасник зобов’язується в присутності представника Замовника здійснити обов’язкове ознайомлення з існуючим станом благоустрою території, на якій буде проводитися монтаж товару, обсягами підготовчих та інших робіт, пов’язаних з його монтажем, за результатами якого надати у складі власної пропозиції акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника.»
1. Обґрунтування порушення:
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуюча з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Враховуючи вище зазначене, ця вимога має бути виключена з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
«Учасник зобов’язується в присутності представника Замовника здійснити обов’язкове ознайомлення з існуючим станом благоустрою території, на якій буде проводитися монтаж товару, обсягами підготовчих та інших робіт, пов’язаних з його монтажем, за результатами якого надати у складі власної пропозиції акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника.»
1. Обґрунтування порушення:
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуюча з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Враховуючи вище зазначене, ця вимога має бути виключена з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2023 11:25
Доброго дня, шановний учасник!
Іншими вимогами, наведеними у Додатку 2 до тендерної документації визначено наступне:
«Учасник зобов’язується в присутності представника Замовника здійснити обов’язкове ознайомлення з існуючим станом благоустрою території, на якій буде проводитися монтаж товару, обсягами підготовчих та інших робіт, пов’язаних з його монтажем, за результатами якого надати у складі власної пропозиції акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника.»
Хочемо зауважити, що встановлення замовником такої вимоги обумовлено тим, що монтаж елементів дитячих майданчиків має проводитися на прибудинкових територіях багатоквартирних будинків. Особливістю локацій монтажу обладнання є: 1) наявність підземних комунікацій водопостачання, водовідведення, теплопостачання, електропостачання; 2) наявність зелених насаджень; 3) наявність місць паркування транспортних засобів; 4) інших елементів благоустрою прибудинкових територій (лавки, сушарки для білизни, сміттєзбірні майданчики та ін.)
Учасник повинен врахувати особливості місцевого ландшафту, існуючого покриття перспективних місць розташування елементів майданчиків, оцінити можливість заїзду транспорту для розвантаження товару.
Крім того, місце розташування елементів майданчиків має бути узгоджено з врахуванням побажань представників співвласників будинків, оскільки відповідно до норм та вимог Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», прибудинкова територія багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю його співвласників, які у свою чергу приймають рішення щодо порядку користування таким майном.
З врахуванням вищевикладеного, не вбачається підстав у задоволенні даної вимоги.
Іншими вимогами, наведеними у Додатку 2 до тендерної документації визначено наступне:
«Учасник зобов’язується в присутності представника Замовника здійснити обов’язкове ознайомлення з існуючим станом благоустрою території, на якій буде проводитися монтаж товару, обсягами підготовчих та інших робіт, пов’язаних з його монтажем, за результатами якого надати у складі власної пропозиції акт про відвідування місця проведення монтажних робіт у довільній формі з письмовою відміткою представника Замовника.»
Хочемо зауважити, що встановлення замовником такої вимоги обумовлено тим, що монтаж елементів дитячих майданчиків має проводитися на прибудинкових територіях багатоквартирних будинків. Особливістю локацій монтажу обладнання є: 1) наявність підземних комунікацій водопостачання, водовідведення, теплопостачання, електропостачання; 2) наявність зелених насаджень; 3) наявність місць паркування транспортних засобів; 4) інших елементів благоустрою прибудинкових територій (лавки, сушарки для білизни, сміттєзбірні майданчики та ін.)
Учасник повинен врахувати особливості місцевого ландшафту, існуючого покриття перспективних місць розташування елементів майданчиків, оцінити можливість заїзду транспорту для розвантаження товару.
Крім того, місце розташування елементів майданчиків має бути узгоджено з врахуванням побажань представників співвласників будинків, оскільки відповідно до норм та вимог Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», прибудинкова територія багатоквартирного будинку є спільною сумісною власністю його співвласників, які у свою чергу приймають рішення щодо порядку користування таким майном.
З врахуванням вищевикладеного, не вбачається підстав у задоволенні даної вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІВЕРСПОРТ" |
748 700,00
UAH з ПДВ
|
748 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІВЕРСПОРТ" #43103860 |
Очікує рішення |
748 700,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2023 10:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2023 15:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2023 09:56 |
Кінець періоду оскарження: | 30 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 30 жовтня 2023 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
19 жовтня 2023 09:56
|
Електронний підпис |
19 жовтня 2023 09:55
|
Протокол.doc |