Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
38 480,00 UAH
UA-2023-10-05-006113-a ● 78458f62228e44be9565823d2fed0c8c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ "РІПКИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03293445 |
Місцезнаходження: | 62163, Україна , Харківська обл., Богодухівський р-н, с. Ріпки, вул. Курортна |
Контактна особа: |
Людмила Кургузкіна +380969584428 tub_san_repki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2023 12:01 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 38 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Додаткова потреба
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1260 кілограм
Хліб білий пшеничний в/г 0,5 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62163, Україна, Харківська область, село Ріпки, Курортна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За наявності фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 12:39 |
Тендерна документація.docx | |
05 жовтня 2023 12:17 |
Проєкт договору хліб 2023.docx |
13 жовтня 2023 12:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
13 жовтня 2023 12:39 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||||||||
05 жовтня 2023 12:17 |
Проєкт договору хліб 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов договору
Дата подання: 06 жовтня 2023 19:06
Дата відповіді: 09 жовтня 2023 09:13
Відповідно до п.3.2.6. Правил роздрібного ринку електричної енергії Договір про постачання електричної енергії споживачу повинен мати такі істотні умови:
1) загальні положення;
2) предмет договору;
3) термін та місце поставки товару;
4) кількість товару та вимоги щодо якості постачання електричної енергії;
5) ціна та/або порядок її розрахунку, порядок обліку та оплати електричної енергії;
6) права та обов’язки споживача;
7) права та обов’язки електропостачальника;
8) відповідальність сторін;
9) порядок зміни електропостачальника;
10) порядок регулювання спорів;
11) умови форс-мажорних обставин;
12) строк дії договору;
13) реквізити сторін;
14) порядок організації комерційного обліку електричної енергії та надання даних комерційного обліку електричної енергії відповідно до забезпечення послуг комерційного обліку.
Яке відношення це положення ТД має до предмету закупівлі: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зауваження прийняте до уваги, технічну помилку виправлено.
Чому Ви вимагаєте сертифікат або протокол дослідження, який немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги? І чому саме на ім’я учасника? Та чому в попередніх редакціях тендерної документації щодо цієї закупівлі ви не передбачали надання такого документа? Чому ви маєте намір працювати безпосередньо з хлібозаводами?
Дата подання: 12 жовтня 2023 12:42
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 12:33
У тендерній документації Ви зазначаєте, що Учасник торгів повинен підтвердити якість товарів, що пропонується до реалізації наданням в складі пропозиції копії сертифікату/та або протокол випробувань, виданий на ім’я Учасника або постачальника товару Випробувальною лабораторією, акредитованою Національним агентством з акредитації України, щодо визначення питомої активності радіологічних показників та органолептичних показників та показників якості товару, що пропонується до реалізації. Документи повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій.
Така вимога є неправомірною з наступних причин. Проходження сертифікації або дослідження є добровільним. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат або проходити дослідження. Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, і як правило, він отримується для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку.
Чому Ви вимагаєте сертифікат або протокол дослідження, який немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги? І чому саме на ім’я учасника? Та чому в попередніх редакціях тендерної документації щодо цієї закупівлі ви не передбачали надання такого документа? Чому ви маєте намір працювати безпосередньо з хлібозаводами?
Такі дії наводить на думку що Замовник даної закупівлі має попередню домовленість з конкретним учасником закупівлі, тим самим дискримінуєте інших учасників. Отже, враховуючи все вищевикладене та керуючись чинним законодавством України, ВИМАГАЄМО прибрати дані неправомірну вимогу з тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимогу задовольнили
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-05-006113-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Хлебніков Андрій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2960817479
Дата подання: 06 жовтня 2023 19:18
Про внесення змін в ТД згідно діючої редакції Особливостей
Звертаємося до Вас з наступним:
Тендерна документація, що була опублікована до закупівлі не відповідає останнім змінам Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р. (Постанови КМУ № 621 від 19 червня 2023р., № 677 від 04 липня 2023р., № 686 від 07 липня 2023р.), в частині:
1) Не вірно зазначені підстави відхилення, на сьогодні це п. 47 Особливостей (в Тендерній документації - ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (не враховані зміни до чинного законодавства України);
2) Не вірно зазначене підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам (У ТД посилання на ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не на п. 47 Особливостей (не враховані зміни до чинного законодавства України);
3) Не вірно зазначений перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. (У ТД посилання на ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не на п. 47 Особливостей (оскільки не враховані зміни до чинного законодавства України).
4) Інші невідповідності, що потребують приведення у відповідність до чинного законодавства України.
Хочемо зауважити, що опублікування тендерної документації, яке розроблене з порушенням норм чинного законодавства тягне за собою притягнення до адміністративної відповідальності аж до розірвання договору з потенційним постачальником, у разі проведення відповідним органом державного контролю моніторингу.
Сподіваємось на порозуміння та внесення вищезазначених змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація, що була опублікована до закупівлі не відповідає останнім змінам Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р. (Постанови КМУ № 621 від 19 червня 2023р., № 677 від 04 липня 2023р., № 686 від 07 липня 2023р.), в частині:
1) Не вірно зазначені підстави відхилення, на сьогодні це п. 47 Особливостей (в Тендерній документації - ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (не враховані зміни до чинного законодавства України);
2) Не вірно зазначене підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам (У ТД посилання на ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не на п. 47 Особливостей (не враховані зміни до чинного законодавства України);
3) Не вірно зазначений перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. (У ТД посилання на ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не на п. 47 Особливостей (оскільки не враховані зміни до чинного законодавства України).
4) Інші невідповідності, що потребують приведення у відповідність до чинного законодавства України.
Хочемо зауважити, що опублікування тендерної документації, яке розроблене з порушенням норм чинного законодавства тягне за собою притягнення до адміністративної відповідальності аж до розірвання договору з потенційним постачальником, у разі проведення відповідним органом державного контролю моніторингу.
Сподіваємось на порозуміння та внесення вищезазначених змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 жовтня 2023 12:37
Зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2023-10-05-006113-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Хлебніков Андрій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2960817479
Дата подання: 10 жовтня 2023 14:53
Про внесення змін в ТД згідно діючої редакції Особливостей
Звертаємося до Вас з наступним:
Тендерна документація, що була опублікована до закупівлі не відповідає останнім змінам Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р. (Постанови КМУ № 621 від 19 червня 2023р., № 677 від 04 липня 2023р., № 686 від 07 липня 2023р.), в частині:
«Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3,5,6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.»
Та
«У разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом.»
Хочемо зауважити, що опублікування тендерної документації, яке розроблене з порушенням норм чинного законодавства тягне за собою притягнення до адміністративної відповідальності аж до розірвання договору з потенційним постачальником, у разі проведення відповідним органом державного контролю моніторингу.
Сподіваємось на порозуміння та внесення вищезазначених змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація, що була опублікована до закупівлі не відповідає останнім змінам Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р. (Постанови КМУ № 621 від 19 червня 2023р., № 677 від 04 липня 2023р., № 686 від 07 липня 2023р.), в частині:
«Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3,5,6 і 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону.»
Та
«У разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом.»
Хочемо зауважити, що опублікування тендерної документації, яке розроблене з порушенням норм чинного законодавства тягне за собою притягнення до адміністративної відповідальності аж до розірвання договору з потенційним постачальником, у разі проведення відповідним органом державного контролю моніторингу.
Сподіваємось на порозуміння та внесення вищезазначених змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2023 14:24
Тендерну документацію оновлено
Номер вимоги: UA-2023-10-05-006113-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Хлебніков Андрій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2960817479
Дата подання: 10 жовтня 2023 15:06
Дискримінаційні умови в ТД
Звертаємося до Вас з наступним: Тендерна документація містить наступне положення: Замовник має намір працювати безпосередньо з хлібозаводами.
Відповідно до умов тендерної документації (недискримінація учасників): Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь упроцедурах закупівель на рівних умовах.
Отже, умова про намір працювати безпосередньо з хлібозаводами є дискримінаційною та суперечить нормам діючого законодавства. Звужкє коло потенційних учасників, які мають реальну можливість поставити необхідний товар та за цінами в межах очікуваної вартості або значно нижче!
Вимагаємо прибрати таку умови та не спотворювати принципи здійснення публічних закупівель!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов тендерної документації (недискримінація учасників): Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь упроцедурах закупівель на рівних умовах.
Отже, умова про намір працювати безпосередньо з хлібозаводами є дискримінаційною та суперечить нормам діючого законодавства. Звужкє коло потенційних учасників, які мають реальну можливість поставити необхідний товар та за цінами в межах очікуваної вартості або значно нижче!
Вимагаємо прибрати таку умови та не спотворювати принципи здійснення публічних закупівель!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2023 13:18
Доброго дня! Хочемо повідомити, що маємо гіркий досвід роботи з іншими учасниками крім хлібозаводів, через незручне логістичне розташування нашого закладу та щоденну доставку невеликих партій товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2023 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" |
37 800,00
UAH з ПДВ
|
30 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ФЕДОРОВИЧ |
37 800,00
UAH з ПДВ
|
37 598,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБ" #42786748 |
Переможець |
30 996,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2023 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 13:16
|
Хліб 20%.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 13:02
|
Хліб строк дії 20%.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:07
|
32_хліб дод уг 20%.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:50
|
32_хліб дод уг 20%.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:26
|
32_хліб дод уг.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 13:26
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2023 11:33
|
32_хліб.pdf | укладений |
27 жовтня 2023 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна адреси в ЗВІТІ про результати проведення UA-2023-10-05-006113-a від 27 жовтня 2023: 62433, Україна, Харківська обл., місто Люботин, вул. Деповська, 127 вважати виправленим згідно Повідомлення «опис змін» на 62303, Україна, Харківська обл., Харківський р-н, м. Дергачі, вулиця Золочівський шлях, буд. № 12. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування необхідної кількості продуктів харчування. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договору на 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хліб білий пшеничний в/г 0,5 кг | 1452.5 | кілограм |
20,50
UAH з ПДВ
|