Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

38430000-8 - Детектори та аналізатори (Автоматичні гематологічні аналізатори в кількості 3 шт)
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2023-10-05-003054-a d73d5c850da0423da628b9259bb43e81
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Людмила Володимирівна

+380678002607 studenykivska.amb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42349426
Вебсайт: https://www.facebook.com/studenykivska.amb
Місцезнаходження: 08421, Україна , Київська обл., село Студеники Переяслав-Хмельницького району, вул. Діагональна, 4
Контактна особа: Шаповал Людмила Володимирівна
+380678002607
studenykivska.amb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2023 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2023 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2023 14:39
Початок аукціону: 13 жовтня 2023 14:39
Очікувана вартість: 730 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08410, Україна, Київська область, Пристроми, вул. Черняховського 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08420, Україна, Київська область, Переяславське, вул. Переяславська 1/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07555, Україна, Київська область, Семенівка, вул. Піщана 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 жовтня 2023 10:36

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 жовтня 2023 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2023 10:36
Проект договору .doc
05 жовтня 2023 10:36
ТД Автоматичний гематологічний аналізатор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 09 жовтня 2023 20:00
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 15:51
Шановний замовнику, можна запитання, яке саме медико-технічне завдання вважати вірним, і згідно якого готувати тендерну пропозицію. Тому що у вас в табличці МТВ прописано вимоги до двох різних аналізаторів. Якщо вас цікавлять два різні аналізатори, то чому немає зазначено жодної інформації, щодо того, яка саме кількість апаратів згідно яких медико-технічних вимог вас цікавить. Прохання уточнити та внести відповідні зміни, вказавши кількість кожного найменування обладнання. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора шановний учасник! Відповідаємо на ваше питання. Медико - технічні вимоги до автоматичних гематологічних аналізаторів брались з розрахунку на кількість обслуговування сільського населення, яке на кожному об'єкті різне. Правильним буде і те і інше. Загалом нам потрібні хоча б 2 аналізатори по першому медико-технічному завданні, ще додатково один аналізатор повинен бути точно не гіршим ніж вказано в другому медико - технічному завданні. Ви можете запропонувати аналізатори і по 1 і по 2 завданню. Дякуємо
Узгоджені дії Замовника, корупційна складова
Дата подання: 09 жовтня 2023 23:02
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 16:25
Замовнику, Запитання до керівника амбулаторії. Скільки ще часу ви будете порушувати чинне законодавство і намагатиметеся привласнити бюджетні кошти, кошти нашої громади? Адже це вже не перший раз ви намагаєтеся провести закупівлю лабораторного обладнання прописаного під конкретного постачальника. Відразу постає запитання: скільки вам вже цього разу пообіцяли??? Минулого разу, зважаючи на численні скарги на закупівлю, та рішення АМКУ про те що є наявні порушення, ви відмінили процедуру а один гематологічний аналізатор. А зараз уже оголошуєте процедуру закупівлі на три штуки. Чи не забагато коштів громади, які могли б піти на соціально важливі проекти в ОТГ підуть по карманах відповідальних осіб у амбулаторії ЗПСМ?? Адже вартість товару є суттєво завищеною, аналогічне обладнання на ринку коштує мінімум на 10-15% дешевше оголошеної очікуваної вартості закупівлі. Прохання припинити порушувати закон та домовлятися із потенційними постачальниками, та внести зміни в вимоги до закупівлі таким чином, щоб всі учасники могли прийняти участь. Якщо ви ігноруватимете наші вимоги будемо звертатися із відповідними заявами до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний житель нашої ОТГ. Закупівля 3 аналізаторів, це не домовленість, а потеба , яка з*явилась згідно змін до вимог надавача ПМД відповідно до листа від НСЗУ № 22581/11-15-23 від 27.06.2023 , а це вже після оголошеного тендеру. Згідно вище сказаного, це змусило нас звернутися до депутатів нашої ради з проханням виділення додаткових коштів на придбання ще двох аналізаторів. Тож давайте будемо думати в першу чергу за жителів нашої громади, які вимушені зараз їздити, витрачаючи час і кошти на різноманітні аналізи, а завдяки аналізаторам в кожній амбулаторії, люди матимуть змогу отримувати безоплатні послуги, що дуже актуально для пенсіонерів та хворих людей. Наше завдання та призвання, як медичного закладу надавати якісні та своєчасні медичні послуги!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-05-003054-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АФОНІН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2991918093
Дата подання: 09 жовтня 2023 22:21
Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Скарга, вимога щодо дискримінаційних вимог до предмета закупівлі

05.10.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.

Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги:
Вимога до пункту 1 – Методи вимірювання: метод електричного імпедансу для визначення даних RBC і PLT; колориметричний метод визначення HGB; лазерна проточна цитометрія для визначення даних WBC. Дана вимога є дискримінаційною, та суттєво обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, лише до одного учасника, адже вказує на характеристику, яка прописана лише в інструкції до конкретного приладу, а саме автоматичного гематологічного аналізатора РЕ-3200 виробника Прокан Електронікс Інк, офіційного представника компанії «Медістарлаб» в Україні. Про це свідчить зокрема попередня закупівля Замовника на даний прилад, за номером UA-2023-10-05-003054-a. Тим паче дана вимога більше стосується гематологічних аналізаторів класу 5-діф, в механізмі яких використовується саме лазерна технологія. В інструкції жодного 3-діфного гематологічного аналізатора, жодного виробника немає зазначеної інформації про підрахунок даних WBC саме за допомогою лазерної проточної цитометрії. Тож наполегливе прохання дану дискримінаційну вимогу прибрати з таблиці медико-технічних вимог.
Вимоги до пункту 15 – Аналізатор повинен комплектуватися стартовим набором реагентів який включає: Ділюєнт 20 л - 1 штука, лікуючий розчин 500 мл – 1 штука та очисник – 2 штуки. Матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма). Контрольний матеріал повинен бути адаптований до відповідного типу аналізатора. Підтвердженням відповідності технічним вимогам повинно бути офіційне посилання на документ (інструкція, паспорт) на сумісність до приладу та можливість використання даного реагенту на моделі аналізатора(надати гарантійний лист виробника або офіційного представника в Україні про можливість поставки в терміни та кількості передбачені даною тендерною документацією). Дана вимога є дискримінаційною, адже чітко вказує на виробника та марку контрольного матеріалу – матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма). Це протирічить основним принципам здійснення публічних закупівель, такому як недискримінація учасників. Адже будь який учасник повинен бути в змозі запропонувати свій товар, а не лише конкретного виробника, вказаного вами. Адже даний контрольний матеріал підходить можливо під прописаний тип аналізатора гематологічного – РЕ-3200, виробника Прокан Електронікс Інк, офіційного представника компанії «Медістарлаб» в Україні. Проте якщо буде запропонований інший аналізатор, який за вимогами не буде гіршим за медико-технічні вимоги, що прописані в таблиці характеристик, то може бути запропонований і інший контрольний матеріал, який підходитиме під запропонований тип аналізатора. Тому прохання вимогу щодо конкретного виробника контрольного матеріалу прибрати, виклавши в новій редакції – Матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний (норма).

Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія «Медістарлаб», або ФОП Дяченко О.В. яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Прокан Електронікс Інк, зокрема гематологічного аналізатора РЕ-3200, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Підтвердженням вказаної інформації є посилання на аналогічні вимоги щодо предмета закупівлі, де Замовник закупив аналогічний прилад, у вищезазначено Постачальника. https://www.dzo.com.ua/tenders/20047954. Також підтвердженням того, що лише один єдиний учасник зможе приймати участь в даній процедурі, є те, що конкурента який вийшов зі своєю пропозицію на дану закупівлю відхилили, через невідповідність саме тим пунктам, які описані в даній скарзі-вимозі.

Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.

Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -

ПРОШУ:

1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2023 16:28
Під час розгляду порядку денного щодо медико технічних вимог ,Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a , зауважимо , що інформація стосовно написаного Вами вище , не відповідає дійсності , нами як замовнику було проаналізована щонайменше 3 постачальника , таблицю відповідно додається.
Разом з цим ,відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 закону України «Про публічні закупівлі », тендерна документація , це документація щодо умов проведення тендеру , що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових ,визначених частиною другою статті 22 Закону України .Також зазначаємо , що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України встановлено , що тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим є незрозумілим ,яким чином вимоги до тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі та заважають подавати пропозиції конкурсних торгів .
Аналізуючи закупівлі в яких Ви ,ФОП Афонін Віталій приймали участь , а саме : КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ", ідентифікатор закупівлі : UA-2022-11-28-004085-a.
Пункт 2.11
Робочі реагенти :
- Лізуючий розчин LH
- Лізуючий розчин LD
- Барвник FD
- Розчинник DS
- Розчин реагенту ESR
- Розчинник DR
- Барвник FR
Для Вас це не становило дискримінаційними вимогами , натомість в нашій тендерній закупівлі Ви вважаєте , цей пункт дискримінаційними , не дивлячись на те , що у Вашій закупівлі реактиви прописані саме під конкретного виробника , натомість у нашому тендері маркування не вказано взагалі , а просто прописано необхідні реагенти для запуску аналізатора Ділюєнт 20 л - 1 штука, лікуючий розчин 500 мл – 1 штука та очисник – 2 штуки. Стосовно вимоги яку ви вважаєте дискримінаційною, адже чітко вказує на виробника та марку контрольного матеріалу – матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма) , учаснику не заборонено надати аналогічний товар , на ринку на сьогоднішній день є альтернативні варіанти , єдине що треба надати порівняльну характеристику Вашого товару , та відповідно сумісність з приладом який Ви будете надавати у складі тендерної пропозиції.
Таким чином з урахуванням викладеного вище , медико технічні вимоги до даного предмету закупівлі є конкурентними та дозволяють взяти участі у закупівлі кільком виробникам.
Номер вимоги: UA-2023-10-05-003054-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АФОНІН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2991918093
Дата подання: 09 жовтня 2023 22:46
Дискримінаційні вимоги, порушення Постанови КМУ 952
Скарга, вимога

05.10.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a.
Уважно вивчивши вашу тендерну документацію, простежується невідповідність вашої тендерної документації вимогам Постанови КМУ від 01 вересня 2023 року, № 952, а саме в пункті 47 особливостей у підпункті 11, повинна бути зазначена інформація – крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА”. Натомість у вашій тендерній документації даної інформації не зазначено а вказано наступне: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; Наполеглива вимога до замовника внести зміни до тендерної документації і привести у відповідність до вимог постанови КМУ від 01 вересня 2023 року, № 952, з обов’язковим продовження терміну подачі пропозиції.
Також, ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.

Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги:

Запропонований предмет закупівлі повинен бути не гіршим ніж у наведених нижче вимогах (надати заповнену таблицю відповідності медико-технічним вимогам):
№ Найменування вимоги
1 Кількість параметрів, що вимірюються не менше 18 шт.
2 Забір зразка не більше 10 мкл.
3 Продуктивність, аналізів за годину не менше 60 шт.
4 Споживання реагентів на 1 аналіз не більше 19 мл.
5 Можливість програмування нормальних значень результатів
6 Діапазон лінійності при вимірюванні:
тромбоцитів (PLT) не гірше ніж від 0,1 до 4000 103/мм3
гемоглобіну (HGB) не гірше ніж від 0,1 до 240 г/літр
гематокриту (HСT) не гірше ніж від 0,1 до 75 %
7 Коефіцієнт варіації (CV%) для:
гематокриту (HСT) не більше 3
гемоглобіну (HGB) не більше 2
гранулоцитів (GRA%) не більше 4
8 Діаметр апертури для вимірювання лейкоцитів (WBC) в діапазоні 70-90мкм.
9 Діаметр апертури для вимірювання еритроцитів (RBC) в діапазоні 50-60 мкм.
10 Довжина хвилі джерела світла при вимірюванні гемоглобіну в діапазоні 540-560нм.
11 Наявність вбудованого принтера
12 Наявність портів USB, RS232, RJ45
13 Наявність сенсорного кольорового дисплею
14 Вага приладу - не більше 15 кг.
15 Можливі типи підключення (установки) реагентів: окремі контейнери (пляшки); у вигляді окремої упаковки, яка включає необхідні реагенти та місткість для зливу
Всі описані вами в таблиці характеристики чітко відповідають одному єдиному обладнанню на ринку – це Гематологічний аналізатор ABX Micros ES 60 (3 DIFF, 18 параметрів). Посилання на сайт офіційного представника компанії «Лабікс» на даний прилад надаємо: https://www.labix.com.ua/abx-micros-es-60-3-diff-18-parametrov. І навіть незважаючи на те, що деякі параметри ви задали діапазонами значень, проте це не міняє той факт, що саме сукупні вимоги до предмета закупівлі чітко вказують на конкретний гематологічний аналізатор.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія «Лабікс», (або учасники, які авторизовані даним представником виробника в Україні), яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва ABX, зокрема гематологічного аналізатора Micros ES 60 (3 DIFF, 18 параметрів), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:

1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.

В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2023 16:37
Під час розгляду порядку денного щодо медико технічних вимог , Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a , зауважимо , що інформація стосовно написаного Вами вище , викликає певні питання , тобто вся документація яка прописана в технічному завданні не відповідає побажанню ФОП Афонін Віталій Васильович , зустрічне питання , у Вашому запиті не побачили , на що Ви пропонуєте замінити дане технічне завдання .
Уважно вивчивши закупівлі в яких Ви активно приймали участь , виявлено наступне :
Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-11-04-011030-a
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"Аналізатор гематологічний автоматичний MINDRAY BC-30S», у Вас не викликало питань коли Ви приймали участь у закупівлі , наявність таких як Ви вважаєте дискримінаційних вимог , по таким пунктам технічного завдання :
№ 1 Кількість параметрів, що вимірюються аналізатором, повинна бути не менше 21 шт
№ 2 Продуктивність аналізатора повинна становити не менше 70 тестів на годину
№ 3 Розміри: не більше 295 mm*398 mm*407 mm
№ 4 Об’єм проби крові необхідний для проведення аналізу повинен становити не більше 9мкл для цільної крові та не більше 20мкл для розведеної крові
Наступний тендер :
Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-09-10-002258-c
Аналізатор гематологічний автоматичний IVD , також певно не виникало питань , знову ж таки наявні , як Ви вважаєте дискримінаційні вимоги , але Ви при цьому були єдиним учасником в закупівлі .

№ 1 Діагностичний реагент in vitro – Контрольний матеріал R&D Systems CBC-3D (Норма), призначений для контролю якості роботи гематологічних аналізаторів з диференціюванням трьох субпопуляцій лейкоцитів Матеріал контрольний повинен бути призначений для моніторингу значень на автоматизованих і напівавтоматизованих гематологічних аналізаторах імпедансного типу. Контрольний матеріал повинен бути адаптованим до відповідного типу аналізатора. Підтвердженням відповідності технічним вимогам повинно бути офіційне посилання на документ (інструкція, паспорт) на сумісність до приладу та можливість використання даного реагенту на моделі аналізатора. (надати гарантійний лист виробника/офіційного представника в Україні про можливість поставки в терміни та кількості передбачені даною тендерною документацією) , знову ж таки цікаво , в попередній Вашій вимозі/ скарзі Ви написали ,що це дискримінація , але при цьому ж самі прийняли участь в такій тендерній закупівлі з аналогічним товаром ( іншого виробника ) ?

№ 2 Ізотонічний розчин «Diluent»20л – 1 штука АКТИВНІ ІНГРЕДІЄНТИ: - Хлорид натрію 5,0 г/л - Безводний натрію сульфат 8,0 г/л - Буферні речовини 1,0 – 3,0 г/л - Протигрибкові та антибактеріальні речовини 0,8 - 2,5 г/л , повністю прописано під торгову марку аналізаторів Mindray ,але Ви ж таки знову не звертаєте увагу на такі речі та знову ж таки виходите єдиним учасником у тендерну закупівлі , чи це не є корупційна складова , в якій Ви звинувачуєте нас , не маючи ніяких доказів на це ,та варто зазначити ,що нами було зроблено низку запитів , на отримання комерційних пропозицій від різних постачальників.

№ 3 Об’єм проби крові необхідний для проведення аналізу повинен становити не більше 9 мкл для цільної крові та не більше 20 мкл для розведеної крові ,питання аналогічне попереднім.

Водночас в нашій тендерній закупівлі , а саме як Ви вважаєте ,що даний пункт є дискримінаційним № 1 Кількість параметрів, що вимірюються не менше 18 шт., ми як замовник не вважаємо даний пункт дискримінаційним , оскільки ми хотіли б придбати аналізатор який буде вимірювати не менше 18 параметрів , оскільки якщо буде менше параметрів буде у нашого приладу , це зовсім не полегшить роботу нашого закладу , та який сенс купляти прилад із дослідженням параметрів меншого обсягу .
Уважно вивчивши документи , які є не конфіденційними , посилання на сайт наводимо нижче : https://med.hlr.ua/analizator-gematologicheskij-avtomaticheskij-bc-20s/АНАЛІЗАТОР ГЕМАТОЛОГІЧНИЙ АВТОМАТИЧНИЙ BC-20S MINDRAY ,ВИМІРЮЄ 19 ПАРАМЕТРІВ , ЩО ВЖЕ НЕ ЗВУЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ .
Гематологічний аналізатор Diagon Cellagon 3 посилання на сайт https://www.albamed.com.ua/ru/product/gematologichnyj-analizator-3-diff-cellagon-3/
вимірює 21 параметр ,що також не звужує потенційне коло учасників.
Разом з цим ,відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 закону України «Про публічні закупівлі », тендерна документація , це документація щодо умов проведення тендеру , що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових ,визначених частиною другою статті 22 Закону України .Також зазначаємо , що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України встановлено , що тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим є незрозумілим ,яким чином вимоги до тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі та заважають подавати пропозиції конкурсних торгів

Документи подані скаржником

Документи

11 жовтня 2023 16:28
відповідь на скаргу

Документи подані скаржником

09 жовтня 2023 22:46
Дискримінаційні вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2023 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ВОРВИХВОСТ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 723 000,00
UAH з ПДВ
723 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ" 729 900,00
UAH з ПДВ
729 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 жовтня 2023 16:57
Електронний підпис
16 жовтня 2023 16:53
МВС.rar
16 жовтня 2023 16:51
Довідка (2).zip
16 жовтня 2023 16:51
7 абз 14 .pdf.p7s.zip
16 жовтня 2023 16:51
5 п12.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:13
Електронний підпис
12 жовтня 2023 21:13
Електронний підпис
12 жовтня 2023 21:08
4 Дог.Ворвихв..pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
1 Рєестр.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
13 Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
7 абз 14 .pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
14 проект договору.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
11 Виписка.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
12 паспорт.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
15 лист згода.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
36 МТВ.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
24 HORIBA 2023-2024.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
25 Студеники_page-0001.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
27 Декларація.pdf.p7s.zip
12 жовтня 2023 21:08
32 3156 норма.pdf.p7s.zip

Публічні документи

12 жовтня 2023 11:50
Електронний підпис
12 жовтня 2023 11:49
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2023 11:49
Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРВИХВОСТ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРВИХВОСТ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3014206635
Переможець 723 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2023 15:36

Документи

16 жовтня 2023 15:36
Довідка НАЗК
16 жовтня 2023 15:36
Електронний підпис
16 жовтня 2023 15:35
П Р О Т О К О Л.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2023 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРВИХВОСТ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3014206635
723 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2023 15:36
Довідка НАЗК
16 жовтня 2023 15:36
Електронний підпис
16 жовтня 2023 15:35
П Р О Т О К О Л.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 12:44
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2023 10:22
договір.pdf укладений
24 жовтня 2023 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 723 000,00
UAH