Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
38430000-8 - Детектори та аналізатори (Автоматичні гематологічні аналізатори в кількості 3 шт)
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2023-10-05-003054-a ● d73d5c850da0423da628b9259bb43e81
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42349426 |
Вебсайт: | https://www.facebook.com/studenykivska.amb |
Місцезнаходження: | 08421, Україна , Київська обл., село Студеники Переяслав-Хмельницького району, вул. Діагональна, 4 |
Контактна особа: |
Шаповал Людмила Володимирівна +380678002607 studenykivska.amb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2023 14:39 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2023 14:39 |
Очікувана вартість: | 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08410, Україна, Київська область, Пристроми, вул. Черняховського 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08420, Україна, Київська область, Переяславське, вул. Переяславська 1/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07555, Україна, Київська область, Семенівка, вул. Піщана 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2023 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2023 10:36 |
Проект договору .doc | |
05 жовтня 2023 10:36 |
ТД Автоматичний гематологічний аналізатор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 09 жовтня 2023 20:00
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 15:51
Шановний замовнику, можна запитання, яке саме медико-технічне завдання вважати вірним, і згідно якого готувати тендерну пропозицію. Тому що у вас в табличці МТВ прописано вимоги до двох різних аналізаторів. Якщо вас цікавлять два різні аналізатори, то чому немає зазначено жодної інформації, щодо того, яка саме кількість апаратів згідно яких медико-технічних вимог вас цікавить. Прохання уточнити та внести відповідні зміни, вказавши кількість кожного найменування обладнання. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора шановний учасник! Відповідаємо на ваше питання. Медико - технічні вимоги до автоматичних гематологічних аналізаторів брались з розрахунку на кількість обслуговування сільського населення, яке на кожному об'єкті різне. Правильним буде і те і інше. Загалом нам потрібні хоча б 2 аналізатори по першому медико-технічному завданні, ще додатково один аналізатор повинен бути точно не гіршим ніж вказано в другому медико - технічному завданні. Ви можете запропонувати аналізатори і по 1 і по 2 завданню. Дякуємо
Узгоджені дії Замовника, корупційна складова
Дата подання: 09 жовтня 2023 23:02
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 16:25
Замовнику, Запитання до керівника амбулаторії. Скільки ще часу ви будете порушувати чинне законодавство і намагатиметеся привласнити бюджетні кошти, кошти нашої громади? Адже це вже не перший раз ви намагаєтеся провести закупівлю лабораторного обладнання прописаного під конкретного постачальника. Відразу постає запитання: скільки вам вже цього разу пообіцяли??? Минулого разу, зважаючи на численні скарги на закупівлю, та рішення АМКУ про те що є наявні порушення, ви відмінили процедуру а один гематологічний аналізатор. А зараз уже оголошуєте процедуру закупівлі на три штуки. Чи не забагато коштів громади, які могли б піти на соціально важливі проекти в ОТГ підуть по карманах відповідальних осіб у амбулаторії ЗПСМ?? Адже вартість товару є суттєво завищеною, аналогічне обладнання на ринку коштує мінімум на 10-15% дешевше оголошеної очікуваної вартості закупівлі. Прохання припинити порушувати закон та домовлятися із потенційними постачальниками, та внести зміни в вимоги до закупівлі таким чином, щоб всі учасники могли прийняти участь. Якщо ви ігноруватимете наші вимоги будемо звертатися із відповідними заявами до відповідних органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний житель нашої ОТГ. Закупівля 3 аналізаторів, це не домовленість, а потеба , яка з*явилась згідно змін до вимог надавача ПМД відповідно до листа від НСЗУ № 22581/11-15-23 від 27.06.2023 , а це вже після оголошеного тендеру. Згідно вище сказаного, це змусило нас звернутися до депутатів нашої ради з проханням виділення додаткових коштів на придбання ще двох аналізаторів. Тож давайте будемо думати в першу чергу за жителів нашої громади, які вимушені зараз їздити, витрачаючи час і кошти на різноманітні аналізи, а завдяки аналізаторам в кожній амбулаторії, люди матимуть змогу отримувати безоплатні послуги, що дуже актуально для пенсіонерів та хворих людей. Наше завдання та призвання, як медичного закладу надавати якісні та своєчасні медичні послуги!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-05-003054-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АФОНІН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2991918093
Дата подання: 09 жовтня 2023 22:21
Дискримінаційні вимоги до предмета закупівлі
Скарга, вимога щодо дискримінаційних вимог до предмета закупівлі
05.10.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги:
Вимога до пункту 1 – Методи вимірювання: метод електричного імпедансу для визначення даних RBC і PLT; колориметричний метод визначення HGB; лазерна проточна цитометрія для визначення даних WBC. Дана вимога є дискримінаційною, та суттєво обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, лише до одного учасника, адже вказує на характеристику, яка прописана лише в інструкції до конкретного приладу, а саме автоматичного гематологічного аналізатора РЕ-3200 виробника Прокан Електронікс Інк, офіційного представника компанії «Медістарлаб» в Україні. Про це свідчить зокрема попередня закупівля Замовника на даний прилад, за номером UA-2023-10-05-003054-a. Тим паче дана вимога більше стосується гематологічних аналізаторів класу 5-діф, в механізмі яких використовується саме лазерна технологія. В інструкції жодного 3-діфного гематологічного аналізатора, жодного виробника немає зазначеної інформації про підрахунок даних WBC саме за допомогою лазерної проточної цитометрії. Тож наполегливе прохання дану дискримінаційну вимогу прибрати з таблиці медико-технічних вимог.
Вимоги до пункту 15 – Аналізатор повинен комплектуватися стартовим набором реагентів який включає: Ділюєнт 20 л - 1 штука, лікуючий розчин 500 мл – 1 штука та очисник – 2 штуки. Матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма). Контрольний матеріал повинен бути адаптований до відповідного типу аналізатора. Підтвердженням відповідності технічним вимогам повинно бути офіційне посилання на документ (інструкція, паспорт) на сумісність до приладу та можливість використання даного реагенту на моделі аналізатора(надати гарантійний лист виробника або офіційного представника в Україні про можливість поставки в терміни та кількості передбачені даною тендерною документацією). Дана вимога є дискримінаційною, адже чітко вказує на виробника та марку контрольного матеріалу – матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма). Це протирічить основним принципам здійснення публічних закупівель, такому як недискримінація учасників. Адже будь який учасник повинен бути в змозі запропонувати свій товар, а не лише конкретного виробника, вказаного вами. Адже даний контрольний матеріал підходить можливо під прописаний тип аналізатора гематологічного – РЕ-3200, виробника Прокан Електронікс Інк, офіційного представника компанії «Медістарлаб» в Україні. Проте якщо буде запропонований інший аналізатор, який за вимогами не буде гіршим за медико-технічні вимоги, що прописані в таблиці характеристик, то може бути запропонований і інший контрольний матеріал, який підходитиме під запропонований тип аналізатора. Тому прохання вимогу щодо конкретного виробника контрольного матеріалу прибрати, виклавши в новій редакції – Матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний (норма).
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія «Медістарлаб», або ФОП Дяченко О.В. яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Прокан Електронікс Інк, зокрема гематологічного аналізатора РЕ-3200, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Підтвердженням вказаної інформації є посилання на аналогічні вимоги щодо предмета закупівлі, де Замовник закупив аналогічний прилад, у вищезазначено Постачальника. https://www.dzo.com.ua/tenders/20047954. Також підтвердженням того, що лише один єдиний учасник зможе приймати участь в даній процедурі, є те, що конкурента який вийшов зі своєю пропозицію на дану закупівлю відхилили, через невідповідність саме тим пунктам, які описані в даній скарзі-вимозі.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
05.10.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги:
Вимога до пункту 1 – Методи вимірювання: метод електричного імпедансу для визначення даних RBC і PLT; колориметричний метод визначення HGB; лазерна проточна цитометрія для визначення даних WBC. Дана вимога є дискримінаційною, та суттєво обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, лише до одного учасника, адже вказує на характеристику, яка прописана лише в інструкції до конкретного приладу, а саме автоматичного гематологічного аналізатора РЕ-3200 виробника Прокан Електронікс Інк, офіційного представника компанії «Медістарлаб» в Україні. Про це свідчить зокрема попередня закупівля Замовника на даний прилад, за номером UA-2023-10-05-003054-a. Тим паче дана вимога більше стосується гематологічних аналізаторів класу 5-діф, в механізмі яких використовується саме лазерна технологія. В інструкції жодного 3-діфного гематологічного аналізатора, жодного виробника немає зазначеної інформації про підрахунок даних WBC саме за допомогою лазерної проточної цитометрії. Тож наполегливе прохання дану дискримінаційну вимогу прибрати з таблиці медико-технічних вимог.
Вимоги до пункту 15 – Аналізатор повинен комплектуватися стартовим набором реагентів який включає: Ділюєнт 20 л - 1 штука, лікуючий розчин 500 мл – 1 штука та очисник – 2 штуки. Матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма). Контрольний матеріал повинен бути адаптований до відповідного типу аналізатора. Підтвердженням відповідності технічним вимогам повинно бути офіційне посилання на документ (інструкція, паспорт) на сумісність до приладу та можливість використання даного реагенту на моделі аналізатора(надати гарантійний лист виробника або офіційного представника в Україні про можливість поставки в терміни та кількості передбачені даною тендерною документацією). Дана вимога є дискримінаційною, адже чітко вказує на виробника та марку контрольного матеріалу – матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма). Це протирічить основним принципам здійснення публічних закупівель, такому як недискримінація учасників. Адже будь який учасник повинен бути в змозі запропонувати свій товар, а не лише конкретного виробника, вказаного вами. Адже даний контрольний матеріал підходить можливо під прописаний тип аналізатора гематологічного – РЕ-3200, виробника Прокан Електронікс Інк, офіційного представника компанії «Медістарлаб» в Україні. Проте якщо буде запропонований інший аналізатор, який за вимогами не буде гіршим за медико-технічні вимоги, що прописані в таблиці характеристик, то може бути запропонований і інший контрольний матеріал, який підходитиме під запропонований тип аналізатора. Тому прохання вимогу щодо конкретного виробника контрольного матеріалу прибрати, виклавши в новій редакції – Матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний (норма).
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія «Медістарлаб», або ФОП Дяченко О.В. яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Прокан Електронікс Інк, зокрема гематологічного аналізатора РЕ-3200, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Підтвердженням вказаної інформації є посилання на аналогічні вимоги щодо предмета закупівлі, де Замовник закупив аналогічний прилад, у вищезазначено Постачальника. https://www.dzo.com.ua/tenders/20047954. Також підтвердженням того, що лише один єдиний учасник зможе приймати участь в даній процедурі, є те, що конкурента який вийшов зі своєю пропозицію на дану закупівлю відхилили, через невідповідність саме тим пунктам, які описані в даній скарзі-вимозі.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2023 16:28
Під час розгляду порядку денного щодо медико технічних вимог ,Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a , зауважимо , що інформація стосовно написаного Вами вище , не відповідає дійсності , нами як замовнику було проаналізована щонайменше 3 постачальника , таблицю відповідно додається.
Разом з цим ,відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 закону України «Про публічні закупівлі », тендерна документація , це документація щодо умов проведення тендеру , що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових ,визначених частиною другою статті 22 Закону України .Також зазначаємо , що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України встановлено , що тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим є незрозумілим ,яким чином вимоги до тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі та заважають подавати пропозиції конкурсних торгів .
Аналізуючи закупівлі в яких Ви ,ФОП Афонін Віталій приймали участь , а саме : КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ", ідентифікатор закупівлі : UA-2022-11-28-004085-a.
Пункт 2.11
Робочі реагенти :
- Лізуючий розчин LH
- Лізуючий розчин LD
- Барвник FD
- Розчинник DS
- Розчин реагенту ESR
- Розчинник DR
- Барвник FR
Для Вас це не становило дискримінаційними вимогами , натомість в нашій тендерній закупівлі Ви вважаєте , цей пункт дискримінаційними , не дивлячись на те , що у Вашій закупівлі реактиви прописані саме під конкретного виробника , натомість у нашому тендері маркування не вказано взагалі , а просто прописано необхідні реагенти для запуску аналізатора Ділюєнт 20 л - 1 штука, лікуючий розчин 500 мл – 1 штука та очисник – 2 штуки. Стосовно вимоги яку ви вважаєте дискримінаційною, адже чітко вказує на виробника та марку контрольного матеріалу – матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма) , учаснику не заборонено надати аналогічний товар , на ринку на сьогоднішній день є альтернативні варіанти , єдине що треба надати порівняльну характеристику Вашого товару , та відповідно сумісність з приладом який Ви будете надавати у складі тендерної пропозиції.
Таким чином з урахуванням викладеного вище , медико технічні вимоги до даного предмету закупівлі є конкурентними та дозволяють взяти участі у закупівлі кільком виробникам.
Разом з цим ,відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 закону України «Про публічні закупівлі », тендерна документація , це документація щодо умов проведення тендеру , що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових ,визначених частиною другою статті 22 Закону України .Також зазначаємо , що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України встановлено , що тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим є незрозумілим ,яким чином вимоги до тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі та заважають подавати пропозиції конкурсних торгів .
Аналізуючи закупівлі в яких Ви ,ФОП Афонін Віталій приймали участь , а саме : КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ", ідентифікатор закупівлі : UA-2022-11-28-004085-a.
Пункт 2.11
Робочі реагенти :
- Лізуючий розчин LH
- Лізуючий розчин LD
- Барвник FD
- Розчинник DS
- Розчин реагенту ESR
- Розчинник DR
- Барвник FR
Для Вас це не становило дискримінаційними вимогами , натомість в нашій тендерній закупівлі Ви вважаєте , цей пункт дискримінаційними , не дивлячись на те , що у Вашій закупівлі реактиви прописані саме під конкретного виробника , натомість у нашому тендері маркування не вказано взагалі , а просто прописано необхідні реагенти для запуску аналізатора Ділюєнт 20 л - 1 штука, лікуючий розчин 500 мл – 1 штука та очисник – 2 штуки. Стосовно вимоги яку ви вважаєте дискримінаційною, адже чітко вказує на виробника та марку контрольного матеріалу – матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para12 Extend: 1х2,5 мл (1 Норма) , учаснику не заборонено надати аналогічний товар , на ринку на сьогоднішній день є альтернативні варіанти , єдине що треба надати порівняльну характеристику Вашого товару , та відповідно сумісність з приладом який Ви будете надавати у складі тендерної пропозиції.
Таким чином з урахуванням викладеного вище , медико технічні вимоги до даного предмету закупівлі є конкурентними та дозволяють взяти участі у закупівлі кільком виробникам.
Номер вимоги: UA-2023-10-05-003054-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АФОНІН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2991918093
Дата подання: 09 жовтня 2023 22:46
Дискримінаційні вимоги, порушення Постанови КМУ 952
Скарга, вимога
05.10.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a.
Уважно вивчивши вашу тендерну документацію, простежується невідповідність вашої тендерної документації вимогам Постанови КМУ від 01 вересня 2023 року, № 952, а саме в пункті 47 особливостей у підпункті 11, повинна бути зазначена інформація – крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА”. Натомість у вашій тендерній документації даної інформації не зазначено а вказано наступне: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; Наполеглива вимога до замовника внести зміни до тендерної документації і привести у відповідність до вимог постанови КМУ від 01 вересня 2023 року, № 952, з обов’язковим продовження терміну подачі пропозиції.
Також, ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги:
Запропонований предмет закупівлі повинен бути не гіршим ніж у наведених нижче вимогах (надати заповнену таблицю відповідності медико-технічним вимогам):
№ Найменування вимоги
1 Кількість параметрів, що вимірюються не менше 18 шт.
2 Забір зразка не більше 10 мкл.
3 Продуктивність, аналізів за годину не менше 60 шт.
4 Споживання реагентів на 1 аналіз не більше 19 мл.
5 Можливість програмування нормальних значень результатів
6 Діапазон лінійності при вимірюванні:
тромбоцитів (PLT) не гірше ніж від 0,1 до 4000 103/мм3
гемоглобіну (HGB) не гірше ніж від 0,1 до 240 г/літр
гематокриту (HСT) не гірше ніж від 0,1 до 75 %
7 Коефіцієнт варіації (CV%) для:
гематокриту (HСT) не більше 3
гемоглобіну (HGB) не більше 2
гранулоцитів (GRA%) не більше 4
8 Діаметр апертури для вимірювання лейкоцитів (WBC) в діапазоні 70-90мкм.
9 Діаметр апертури для вимірювання еритроцитів (RBC) в діапазоні 50-60 мкм.
10 Довжина хвилі джерела світла при вимірюванні гемоглобіну в діапазоні 540-560нм.
11 Наявність вбудованого принтера
12 Наявність портів USB, RS232, RJ45
13 Наявність сенсорного кольорового дисплею
14 Вага приладу - не більше 15 кг.
15 Можливі типи підключення (установки) реагентів: окремі контейнери (пляшки); у вигляді окремої упаковки, яка включає необхідні реагенти та місткість для зливу
Всі описані вами в таблиці характеристики чітко відповідають одному єдиному обладнанню на ринку – це Гематологічний аналізатор ABX Micros ES 60 (3 DIFF, 18 параметрів). Посилання на сайт офіційного представника компанії «Лабікс» на даний прилад надаємо: https://www.labix.com.ua/abx-micros-es-60-3-diff-18-parametrov. І навіть незважаючи на те, що деякі параметри ви задали діапазонами значень, проте це не міняє той факт, що саме сукупні вимоги до предмета закупівлі чітко вказують на конкретний гематологічний аналізатор.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія «Лабікс», (або учасники, які авторизовані даним представником виробника в Україні), яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва ABX, зокрема гематологічного аналізатора Micros ES 60 (3 DIFF, 18 параметрів), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
05.10.2023 року Замовник – КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради, оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a.
Уважно вивчивши вашу тендерну документацію, простежується невідповідність вашої тендерної документації вимогам Постанови КМУ від 01 вересня 2023 року, № 952, а саме в пункті 47 особливостей у підпункті 11, повинна бути зазначена інформація – крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА”. Натомість у вашій тендерній документації даної інформації не зазначено а вказано наступне: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; Наполеглива вимога до замовника внести зміни до тендерної документації і привести у відповідність до вимог постанови КМУ від 01 вересня 2023 року, № 952, з обов’язковим продовження терміну подачі пропозиції.
Також, ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматичний гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 2) дискримінаційними є наступні вимоги:
Запропонований предмет закупівлі повинен бути не гіршим ніж у наведених нижче вимогах (надати заповнену таблицю відповідності медико-технічним вимогам):
№ Найменування вимоги
1 Кількість параметрів, що вимірюються не менше 18 шт.
2 Забір зразка не більше 10 мкл.
3 Продуктивність, аналізів за годину не менше 60 шт.
4 Споживання реагентів на 1 аналіз не більше 19 мл.
5 Можливість програмування нормальних значень результатів
6 Діапазон лінійності при вимірюванні:
тромбоцитів (PLT) не гірше ніж від 0,1 до 4000 103/мм3
гемоглобіну (HGB) не гірше ніж від 0,1 до 240 г/літр
гематокриту (HСT) не гірше ніж від 0,1 до 75 %
7 Коефіцієнт варіації (CV%) для:
гематокриту (HСT) не більше 3
гемоглобіну (HGB) не більше 2
гранулоцитів (GRA%) не більше 4
8 Діаметр апертури для вимірювання лейкоцитів (WBC) в діапазоні 70-90мкм.
9 Діаметр апертури для вимірювання еритроцитів (RBC) в діапазоні 50-60 мкм.
10 Довжина хвилі джерела світла при вимірюванні гемоглобіну в діапазоні 540-560нм.
11 Наявність вбудованого принтера
12 Наявність портів USB, RS232, RJ45
13 Наявність сенсорного кольорового дисплею
14 Вага приладу - не більше 15 кг.
15 Можливі типи підключення (установки) реагентів: окремі контейнери (пляшки); у вигляді окремої упаковки, яка включає необхідні реагенти та місткість для зливу
Всі описані вами в таблиці характеристики чітко відповідають одному єдиному обладнанню на ринку – це Гематологічний аналізатор ABX Micros ES 60 (3 DIFF, 18 параметрів). Посилання на сайт офіційного представника компанії «Лабікс» на даний прилад надаємо: https://www.labix.com.ua/abx-micros-es-60-3-diff-18-parametrov. І навіть незважаючи на те, що деякі параметри ви задали діапазонами значень, проте це не міняє той факт, що саме сукупні вимоги до предмета закупівлі чітко вказують на конкретний гематологічний аналізатор.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія «Лабікс», (або учасники, які авторизовані даним представником виробника в Україні), яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва ABX, зокрема гематологічного аналізатора Micros ES 60 (3 DIFF, 18 параметрів), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-10-05-003054-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2023 16:37
Під час розгляду порядку денного щодо медико технічних вимог , Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-10-05-003054-a , зауважимо , що інформація стосовно написаного Вами вище , викликає певні питання , тобто вся документація яка прописана в технічному завданні не відповідає побажанню ФОП Афонін Віталій Васильович , зустрічне питання , у Вашому запиті не побачили , на що Ви пропонуєте замінити дане технічне завдання .
Уважно вивчивши закупівлі в яких Ви активно приймали участь , виявлено наступне :
Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-11-04-011030-a
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"Аналізатор гематологічний автоматичний MINDRAY BC-30S», у Вас не викликало питань коли Ви приймали участь у закупівлі , наявність таких як Ви вважаєте дискримінаційних вимог , по таким пунктам технічного завдання :
№ 1 Кількість параметрів, що вимірюються аналізатором, повинна бути не менше 21 шт
№ 2 Продуктивність аналізатора повинна становити не менше 70 тестів на годину
№ 3 Розміри: не більше 295 mm*398 mm*407 mm
№ 4 Об’єм проби крові необхідний для проведення аналізу повинен становити не більше 9мкл для цільної крові та не більше 20мкл для розведеної крові
Наступний тендер :
Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-09-10-002258-c
Аналізатор гематологічний автоматичний IVD , також певно не виникало питань , знову ж таки наявні , як Ви вважаєте дискримінаційні вимоги , але Ви при цьому були єдиним учасником в закупівлі .
№ 1 Діагностичний реагент in vitro – Контрольний матеріал R&D Systems CBC-3D (Норма), призначений для контролю якості роботи гематологічних аналізаторів з диференціюванням трьох субпопуляцій лейкоцитів Матеріал контрольний повинен бути призначений для моніторингу значень на автоматизованих і напівавтоматизованих гематологічних аналізаторах імпедансного типу. Контрольний матеріал повинен бути адаптованим до відповідного типу аналізатора. Підтвердженням відповідності технічним вимогам повинно бути офіційне посилання на документ (інструкція, паспорт) на сумісність до приладу та можливість використання даного реагенту на моделі аналізатора. (надати гарантійний лист виробника/офіційного представника в Україні про можливість поставки в терміни та кількості передбачені даною тендерною документацією) , знову ж таки цікаво , в попередній Вашій вимозі/ скарзі Ви написали ,що це дискримінація , але при цьому ж самі прийняли участь в такій тендерній закупівлі з аналогічним товаром ( іншого виробника ) ?
№ 2 Ізотонічний розчин «Diluent»20л – 1 штука АКТИВНІ ІНГРЕДІЄНТИ: - Хлорид натрію 5,0 г/л - Безводний натрію сульфат 8,0 г/л - Буферні речовини 1,0 – 3,0 г/л - Протигрибкові та антибактеріальні речовини 0,8 - 2,5 г/л , повністю прописано під торгову марку аналізаторів Mindray ,але Ви ж таки знову не звертаєте увагу на такі речі та знову ж таки виходите єдиним учасником у тендерну закупівлі , чи це не є корупційна складова , в якій Ви звинувачуєте нас , не маючи ніяких доказів на це ,та варто зазначити ,що нами було зроблено низку запитів , на отримання комерційних пропозицій від різних постачальників.
№ 3 Об’єм проби крові необхідний для проведення аналізу повинен становити не більше 9 мкл для цільної крові та не більше 20 мкл для розведеної крові ,питання аналогічне попереднім.
Водночас в нашій тендерній закупівлі , а саме як Ви вважаєте ,що даний пункт є дискримінаційним № 1 Кількість параметрів, що вимірюються не менше 18 шт., ми як замовник не вважаємо даний пункт дискримінаційним , оскільки ми хотіли б придбати аналізатор який буде вимірювати не менше 18 параметрів , оскільки якщо буде менше параметрів буде у нашого приладу , це зовсім не полегшить роботу нашого закладу , та який сенс купляти прилад із дослідженням параметрів меншого обсягу .
Уважно вивчивши документи , які є не конфіденційними , посилання на сайт наводимо нижче : https://med.hlr.ua/analizator-gematologicheskij-avtomaticheskij-bc-20s/АНАЛІЗАТОР ГЕМАТОЛОГІЧНИЙ АВТОМАТИЧНИЙ BC-20S MINDRAY ,ВИМІРЮЄ 19 ПАРАМЕТРІВ , ЩО ВЖЕ НЕ ЗВУЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ .
Гематологічний аналізатор Diagon Cellagon 3 посилання на сайт https://www.albamed.com.ua/ru/product/gematologichnyj-analizator-3-diff-cellagon-3/
вимірює 21 параметр ,що також не звужує потенційне коло учасників.
Разом з цим ,відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 закону України «Про публічні закупівлі », тендерна документація , це документація щодо умов проведення тендеру , що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових ,визначених частиною другою статті 22 Закону України .Також зазначаємо , що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України встановлено , що тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим є незрозумілим ,яким чином вимоги до тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі та заважають подавати пропозиції конкурсних торгів
Уважно вивчивши закупівлі в яких Ви активно приймали участь , виявлено наступне :
Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-11-04-011030-a
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"Аналізатор гематологічний автоматичний MINDRAY BC-30S», у Вас не викликало питань коли Ви приймали участь у закупівлі , наявність таких як Ви вважаєте дискримінаційних вимог , по таким пунктам технічного завдання :
№ 1 Кількість параметрів, що вимірюються аналізатором, повинна бути не менше 21 шт
№ 2 Продуктивність аналізатора повинна становити не менше 70 тестів на годину
№ 3 Розміри: не більше 295 mm*398 mm*407 mm
№ 4 Об’єм проби крові необхідний для проведення аналізу повинен становити не більше 9мкл для цільної крові та не більше 20мкл для розведеної крові
Наступний тендер :
Ідентифікатор закупівлі : UA-2021-09-10-002258-c
Аналізатор гематологічний автоматичний IVD , також певно не виникало питань , знову ж таки наявні , як Ви вважаєте дискримінаційні вимоги , але Ви при цьому були єдиним учасником в закупівлі .
№ 1 Діагностичний реагент in vitro – Контрольний матеріал R&D Systems CBC-3D (Норма), призначений для контролю якості роботи гематологічних аналізаторів з диференціюванням трьох субпопуляцій лейкоцитів Матеріал контрольний повинен бути призначений для моніторингу значень на автоматизованих і напівавтоматизованих гематологічних аналізаторах імпедансного типу. Контрольний матеріал повинен бути адаптованим до відповідного типу аналізатора. Підтвердженням відповідності технічним вимогам повинно бути офіційне посилання на документ (інструкція, паспорт) на сумісність до приладу та можливість використання даного реагенту на моделі аналізатора. (надати гарантійний лист виробника/офіційного представника в Україні про можливість поставки в терміни та кількості передбачені даною тендерною документацією) , знову ж таки цікаво , в попередній Вашій вимозі/ скарзі Ви написали ,що це дискримінація , але при цьому ж самі прийняли участь в такій тендерній закупівлі з аналогічним товаром ( іншого виробника ) ?
№ 2 Ізотонічний розчин «Diluent»20л – 1 штука АКТИВНІ ІНГРЕДІЄНТИ: - Хлорид натрію 5,0 г/л - Безводний натрію сульфат 8,0 г/л - Буферні речовини 1,0 – 3,0 г/л - Протигрибкові та антибактеріальні речовини 0,8 - 2,5 г/л , повністю прописано під торгову марку аналізаторів Mindray ,але Ви ж таки знову не звертаєте увагу на такі речі та знову ж таки виходите єдиним учасником у тендерну закупівлі , чи це не є корупційна складова , в якій Ви звинувачуєте нас , не маючи ніяких доказів на це ,та варто зазначити ,що нами було зроблено низку запитів , на отримання комерційних пропозицій від різних постачальників.
№ 3 Об’єм проби крові необхідний для проведення аналізу повинен становити не більше 9 мкл для цільної крові та не більше 20 мкл для розведеної крові ,питання аналогічне попереднім.
Водночас в нашій тендерній закупівлі , а саме як Ви вважаєте ,що даний пункт є дискримінаційним № 1 Кількість параметрів, що вимірюються не менше 18 шт., ми як замовник не вважаємо даний пункт дискримінаційним , оскільки ми хотіли б придбати аналізатор який буде вимірювати не менше 18 параметрів , оскільки якщо буде менше параметрів буде у нашого приладу , це зовсім не полегшить роботу нашого закладу , та який сенс купляти прилад із дослідженням параметрів меншого обсягу .
Уважно вивчивши документи , які є не конфіденційними , посилання на сайт наводимо нижче : https://med.hlr.ua/analizator-gematologicheskij-avtomaticheskij-bc-20s/АНАЛІЗАТОР ГЕМАТОЛОГІЧНИЙ АВТОМАТИЧНИЙ BC-20S MINDRAY ,ВИМІРЮЄ 19 ПАРАМЕТРІВ , ЩО ВЖЕ НЕ ЗВУЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ .
Гематологічний аналізатор Diagon Cellagon 3 посилання на сайт https://www.albamed.com.ua/ru/product/gematologichnyj-analizator-3-diff-cellagon-3/
вимірює 21 параметр ,що також не звужує потенційне коло учасників.
Разом з цим ,відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 закону України «Про публічні закупівлі », тендерна документація , це документація щодо умов проведення тендеру , що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових ,визначених частиною другою статті 22 Закону України .Також зазначаємо , що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України встановлено , що тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим є незрозумілим ,яким чином вимоги до тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі та заважають подавати пропозиції конкурсних торгів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2023 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОРВИХВОСТ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
723 000,00
UAH з ПДВ
|
723 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ" |
729 900,00
UAH з ПДВ
|
729 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРВИХВОСТ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3014206635 |
Переможець |
723 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2023 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 10:22
|
договір.pdf | укладений |
24 жовтня 2023 10:18
|