Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Липоводолинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04390972 |
Місцезнаходження: | 42500, Україна , Сумська обл., Липова Долина, Полтавська,32 |
Контактна особа: |
Панова Оксана Михайлівна +380950182816 panovao768@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Актів приймання виконаних робіт та рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
05 жовтня 2023 09:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-10-000007 ● 5957fb1cfb734b9fa4345cc26269b96c
- Статус: вирішено ● Дата: 03 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2023 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2023 №50-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.11.2023 №50-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-10-05-001080-a 05.10.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 16:50:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт утеплення фасаду частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-05-001080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати договір про закупівлю від 02.10.2023 № У-10.23 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Щербакова Артема Миколайовича (код 3030704870), з яким укладений договір 02.10.2023 № У-10.23 без використання електронної системи закупівель?
4. Чому Вами укладено договори з ФОП Щербаков Артем Миколайович від 02.10.2023 № Д-10.23 на закупівлю послуг з поточного ремонту «демонтажні роботи частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» на суму 191 754,03 грн та від 02.10.2023 № У-10.23 на закупівлю послуг з поточного ремонту «утеплення фасаду частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» на суму 199 707,85 грн без використання електронної системи закупівель (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2023-10-05-003317-a, UA-2023-10-05-001080-a), з огляду на те, що загальна вартість послуг з поточного ремонту громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а складає 391 461,88 грн?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 14:17:36
Відповідь на запит
Відповідно до запиту Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, у межах проведення моніторингу повідомляємо повідомляє наступне:
1. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва № У-10.23 «Поточний ремонт утеплення фасаду частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а», який затверджено рішенням Виконавчого комітету Липоводолинської селищної ради № 230 від 10.10.2023 року.
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану закупівлі зазначено, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету. Конкретні суми фінансування узгоджуються у графіку фінансування залежно від надходження коштів на рахунок замовника.
2.Договір про закупівлю від 02.10.2023 № У-10.23 з усіма невід’ємними частинами (додатками) знаходиться у прикріплених файлах.
3.Замовник звернувся до кількох суб’єктів господарювання, які продовжують здійснювати свою господарську діяльність в період дії воєнного стану, та які, на думку Замовника, можуть відповідати вимогам Замовника, також запропонувати свою ціну, згідно з якою б вони надали послуги з поточного ремонту частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а та укласти договір про закупівлю. За результатами перемовин лише один суб’єкт господарювання погодився надати послуги з поточного ремонту частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а та запропонував ціну, яка влаштовувала Замовника.
4.Замовником укладено договори з ФОП Щербаков Артем Миколайович від 02.10.2023 № У-10.23 на закупівлю послуг з поточного ремонту «Демонтажні роботи частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» на суму 191 754,03UAH грн та від 02.10.2023 № У-10.23 на закупівлю послуг з поточного ремонту «Утеплення фасаду частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» на суму 199 707,85 грн без використання електронної системи закупівель (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2023-10-05-003317-a, UA-2023-10-05-001080-a), оскільки закупівля послуг з поточного ремонту, а саме демонтажні роботи, проведена за рахунок коштів, які виділені рішенням 25 сесії 8 скликання від 16 січня 2023 року Липоводолинської селищної ради, а закупівля послуг з поточного ремонту, а саме з послуги з утеплення, проведена за рахунок додаткових коштів, які виділені рішенням 33 сесії 8 скликання від 08 червня 2023 року Липоводолинської селищної ради.
На виконання Закону № 922 «Про публічні закупівлі», враховуючи, Лист Мінекономіки «Щодо планування закупівель» вих. 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, та те, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. У разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника.
Отже, договори з ФОП Щербаков Артем Миколайович від 02.10.2023 № Д-10.23 на закупівлю послуг з поточного ремонту «Демонтажні роботи частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» на суму 191 754,03UAH грн та від 02.10.2023 № У-10.23 на закупівлю послуг з поточного ремонту «Утеплення фасаду частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» на суму 199 707,85 грн без використання електронної системи закупівель, оскільки закупівля надання послуг з утеплення проведена за рахунок додатково виділених коштів. Кожен договір не перевищує вартісних меж визначених Законом, а саме послуг з поточного ремонту, вартість яких не перевищує 200 тис. гривень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-05-003317-a від 05.10.2023 року та листа Замовника № 02-04/3122 від 23.11.2023 року уклали Додаткову угоду до Договору «Поточний ремонт утеплення фасаду частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» № У-10.23 від 02 жовтня 2023 року про розірвання Договору
2023-11-28 13:22:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто
.
2023-11-30 09:09:43
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Щербаков Артем Миколайович #3030704870 |
Переможець |
199 707,85
UAH
|
05 жовтня 2023 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 10:07
|
Додаткова угода з Додатками | укладений |
29 листопада 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 14:24
|
Додаткова угода з Додатками.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-05-003317-a від 05.10.2023 року та листа Замовника № 02-04/3122 від 23.11.2023 року уклали Додаткову угоду до Договору «Поточний ремонт утеплення фасаду частини громадського будинку за адресою: Сумська область, Роменський район, смт Липова Долина, вул. Роменська, 4а» № У-10.23 від 02 жовтня 2023 року про зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми договору та розірвання Договору на підставі ст. 652 ЦК України та пункту 16.1 Договору з 27 листопада 2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | У-10.23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
114 952,19
UAH
|
Причини розірвання договору: | На підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |