Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул. Незалежності, 19а в місті Хорол Лубенського району Полтавської області
Очікувана вартість
7 974 134,00 UAH
UA-2023-10-05-000698-a ● 48a64806766a42e28b93efbf45b411a6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057534 |
Вебсайт: | http://www.horol.com.ua |
Місцезнаходження: | 37800, Україна , Полтавська обл., місто Хорол, вул. 1 Травня, 4 |
Контактна особа: |
Репік Олеся Сергіївна +380563233344 alrepik_hmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 974 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 870,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул. Незалежності, 19а в місті Хорол Лубенського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37800, Україна, Полтавська область, місто Хорол, вул. Незалежності, буд. 19а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2023 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2023 16:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (3 редакція).docx | |
12 жовтня 2023 16:22 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
06 жовтня 2023 13:14 |
Додаток 3 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
06 жовтня 2023 12:34 |
Додаток 3 Відомість про обсяг робіт.rtf | |
05 жовтня 2023 09:00 |
Додаток 6 Про персональні дані.docx | |
05 жовтня 2023 09:00 |
Додаток 5 Договір проект.docx | |
05 жовтня 2023 09:00 |
Додаток 4 Згода з проектом договору.docx | |
05 жовтня 2023 09:00 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx | |
05 жовтня 2023 09:00 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договірна ціна
Дата подання: 05 жовтня 2023 14:09
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 12:30
Чи потрібно у складі пропозиції надавати договірну ціну з локальними кошторисами та розрахунками?
Відповідь: Шановний Учаснику! У складі тендерної пропозиції необхідно надавати договірну ціну з локальними кошторисами та розрахунками. Відповідно внесені дані зміни у тендерну документацію (пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Кваліфікація
Дата подання: 05 жовтня 2023 14:12
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 12:31
У дадатку №1 відсутня інфрмація про способ документального підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Просимо уточнити, як надати документальне підтвердження згідно вимоги у ТД розділ ІІІ, п.4 про кваліфікаційні вимоги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Документальним підтвердженням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є інформаційна довідка. Відповідно внесені дані зміни у тендерну документацію (пункт 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Тендерна пропозиція
Дата подання: 05 жовтня 2023 14:15
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 12:31
Для обєктивного розрахунку ціни тендерної пропозиції , просимо надати відомість ресурсів по наданим обємам робіт дод.№3. Без цього документу неможливо розрахувати вартість пропозиції.
Відповідь: Шановний Учаснику! Для об’єктивного розрахунку ціни тендерної пропозиції надаємо «Підсумкову відомість ресурсів», завантажену в форматі Word (Додаток 3. Підсумкова відомість ресурсів).
Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 05 жовтня 2023 15:24
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 12:31
У п. 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу «V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» КНУ «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва» встановлено:
«Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ ДО НЕЇ без цін або затверджену проектну документацію.»
З наведених у «Технічних характеристиках» частини найменувань робіт не зрозуміло які саме матеріали та обладнання передбачено для їх виконання. Наприклад неможливо здогадатися які саме радіатори передбачені проєктом для встановлення (п.123 відомості обсягів робіт), які вимикачі автоматичні потрібні понад 25А до 100А (п.178 відомості обсягів робіт) чи однополюсні 40А чи триполюсні 100А чи ще якісь, ціна яких значно відрізняється, і т.і.
Прошу Вас на виконання вимог чинного законодавства додати до тендерної документації відомість ресурсів без цін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Для об’єктивного розрахунку ціни тендерної пропозиції надаємо «Підсумкову відомість ресурсів» без цін, завантажену в форматі Word (Додаток 3. Підсумкова відомість ресурсів).
Технічні характеристики
Дата подання: 05 жовтня 2023 15:28
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 12:32
Прошу вас викласти наново Технічні характеристики (Відомість обсягів робіт) в покращеній якості, бо на сторінках 8 та 9 частину обсягів неможливо роздивитися (наприклад по позиціях 208, 210, 214, 229 та інших).
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше прохання Додаток 3 «Технічні характеристики» викладено в новій редакції, а саме: «Додаток 3. Відомість обсягів робіт» і «Додаток 3. Підсумкова відомість ресурсів».
ВІдомість ресурсів
Дата подання: 06 жовтня 2023 12:54
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 13:26
В наданій відомості ресурсів відсутні значення кількості по поз. 591-602. Просимо уточнити
Відповідь: Шановний Учаснику! Додаток 3 "Підсумкова відомість ресурсів" завантажено в новій версії.
щодо способу підтвердження кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 10 жовтня 2023 14:53
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 16:41
Шавновна, Олеся Сергіївна. Згідно до умов тендерної документації (згідно п.4 розділу III тендерної документації) визначено, що "для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 5.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного в Додатку 1 до цієї тендерної документації".
Натомість у тендерній документації не зазначено п. 5.1 Розділу (цього) III тендерної документації. Просимо надати роз’яснення, та за необхідності внести відповідні зміни до умов тендерної документації, що стосується умов способу підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, які учасник повинен надати у порядку згідно п. 5.1 розділу III тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, враховуючи суть Вашого питання, було прийнято рішення про зміну та уточнення умов тендерної документації, яка викладена у новій редакції. Усі суперечливі питання та умови, які були визначені в ранній версії закупівлі було виправлено. Рекомендуємо детально ознайомитись із кваліфікаційними та іншими умовами і технічними вимогами, що визначені у новій редакції тендерної документації, яка оприлюднена 11 жовтня 2023 року.
щодо умов оформлення тендерної документації
Дата подання: 10 жовтня 2023 15:00
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 16:41
Згідно до умов тендерної документації (згідно п.1розділу III тендерної документації) документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
При цьому у описі формальних помилок у п.1 розділу III тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме, зокрема, окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Керуючись вище викладеним, просимо надати роз’яснення щодо умов даної закупівлі та чи необхідно учаснику завіряти кожну сторінку документа або копії документа, яка надається у вигляді сканованої копії, із завірянням власноручного підпису уповноваженої особи учасника та печаткою підприємства? Чи буде достатньо надати скановану копію документа із завірянням КЕП або УЕП пропозиції в цілому, без завіряння окремих сторінок обраних чи усіх документів пропозиції?
Яким чином впливає на зміст пропозиції завіряння кожної сторінки підписом та печаткою уповноваженої особи учасника?
Звертаємо Вашу увагу на тому, що дані вимоги є суперечливими умовами, які унеможливлюють тлумачення умов тендерної документації на рівних засадах, та в подальшому можуть спотворити результати розгляду пропозицій учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, враховуючи суть Вашого питання, було прийнято рішення про зміну та уточнення умов тендерної документації, яка викладена у новій редакції. Усі суперечливі питання та умови, які були визначені в ранній версії закупівлі було виправлено. Рекомендуємо детально ознайомитись із кваліфікаційними та іншими умовами і технічними вимогами, що визначені у новій редакції тендерної документації, яка оприлюднена 11 жовтня 2023 року.
Про спосіб підтвердження технічних вимог предмета закупівлі
Дата подання: 10 жовтня 2023 15:15
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 16:40
Умовами що визначені пунктом 1 розділу III тендерної документації визначено, що і цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема, розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з локальними кошторисами та розрахунками, який Учасник повинен надати у сканованому вигляді у форматі “PDF”.
Інших вимог до способу підтвердження відповідності технічному завданню у тендерній документації, яке має надаватись у складі тендерної пропозиції учасником, не встановлено.
Керуючись вище викладеним, просимо надати роз’яснення з наступних питань:
1) Чи достатньо буде замовнику, для підтвердження встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі, надати договірну ціну із спрощеними розрахунками у вигляді двосторінкового документу "Договірна ціна" разом із локальними кошторисами які створюється у відповідному програмному комплексі АВК-5 /інших сумісних з ним ПК (останньої версії)?
2) У якому вигляді або у якій формі, крім договірної ціни та локальних кошторисів, повинен надати "розрахунки" учасник, щоб забезпечити повне виконання вимоги, щодо підтвердження відповідності технічного завдання, визначеного умовами тендерної документації.
3) Чи мають включатись учасником до розрахунку загальної вартості пропозиції кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, прибуток, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів?
Заздалегідь, дякуємо за розгорнуту відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, враховуючи суть Вашого питання, було прийнято рішення про зміну та уточнення умов тендерної документації, яка викладена у новій редакції. Усі суперечливі питання та умови, які були визначені в ранній версії закупівлі було виправлено. Рекомендуємо детально ознайомитись із кваліфікаційними та іншими умовами і технічними вимогами, що визначені у новій редакції тендерної документації, яка оприлюднена 11 жовтня 2023 року.
Щодо способу надання пояснень про ненадання документів або інформації, яку учасник не може надати згідно до законодавства
Дата подання: 10 жовтня 2023 16:30
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 16:40
Згідно до вимог тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При цьому учасник повинен надавати лист-обґрунтування причин неподання певного документу з посиланням на чинну нормативну базу України.
Керуючись вище викладеним учасник змушений надавати лист із обґрунтуванням із причиною ненадання документу, який він, в свою чергу, не зобов’язаний отримувати та надавати у складі тендерної документації.
При цьому формулювання, що визначено у вашій документації, зобов’язує учасника надавати посилання на "чинну нормативну базу України". Звертаємо увагу на тому, що такий спосіб підтвердження може забезпечуватись наданням посилання на веб-портал Верховної ради України (тобто пряме посилання в мережі Інтернет - https://www.rada.gov.ua). При цьому, учасник, не посилаючись на конкретну сторінку або на конкретний законодавчий акт, задовольнить вимогу замовника, надавши посилання на головну сторінку веб-порталу Верховної ради України, задовольнить вимогу замовника.
Керуючись описом формулювання встановленої вимоги, спосіб підтвердження відсутності законних підстав ненадання документу та/або інформації, яку учасник не може отримати у відповідних інстанціях та, в свою чергу, надати замовнику, не може бути задоволений у якості кінцевої мети документально підтвердженої відсутності обставини такого ненадання у спосіб визначений замовником у тендерній документації.
Просимо надати роз’яснення з питання доцільної необхідності використання умовами тендерної документації даної вимоги та необхідності виконання, з боку учасника, даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, враховуючи суть Вашого питання, було прийнято рішення про зміну та уточнення умов тендерної документації, яка викладена у новій редакції. Усі суперечливі питання та умови, які були визначені в ранній версії закупівлі було виправлено. Рекомендуємо детально ознайомитись із кваліфікаційними та іншими умовами і технічними вимогами, що визначені у новій редакції тендерної документації, яка оприлюднена 11 жовтня 2023 року.
Прохання про надання пояснення про умови оформлення тендерної документації (реєстрація вихідної кореспонденції)
Дата подання: 10 жовтня 2023 16:47
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 16:40
Олеся Сергіївна, на виконання вимог ТД, документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер, підпис уповноваженої посадової особи учасника (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі), а також відбитка печатки (у разі її використання).
При цьому у описі формальних помилок у пункті 1 розділу III ТД визначено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме, зокрема, подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
Будь-ласка, надайте роз’янення щодо умов використання / невикористання реєстраційного номеру та дати створювання документу, що надається у складі тендерної пропозиції. Як буде впливати на результат відповідності вимогам тендерної документації при розгляді пропозиції учасника відсутність реєстраційного номеру та дати створювання документу, який надається у складі тендерної пропозиції учасника?
Звертаємо Вашу увагу на тому, що вище зазначені вимоги тендерної документації є суперечливими умовами, які унеможливлюють тлумачення умов замовника на рівних засадах та, в подальшому, можуть спотворити результати розгляду пропозицій учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, враховуючи суть Вашого питання, було прийнято рішення про зміну та уточнення умов тендерної документації, яка викладена у новій редакції. Усі суперечливі питання та умови, які були визначені в ранній версії закупівлі було виправлено. Рекомендуємо детально ознайомитись із кваліфікаційними та іншими умовами і технічними вимогами, що визначені у новій редакції тендерної документації, яка оприлюднена 11 жовтня 2023 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛДІ БУДІНВЕСТ" |
7 662 791,00
UAH з ПДВ
|
7 662 791,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛДІ БУДІНВЕСТ" #43673455 |
Переможець |
7 662 791,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 16:42
|
Протокол 170.pdf | зміни до договору |
18 червня 2024 16:41
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
18 червня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 09:55
|
Протокол 366.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:52
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 13:14
|
Договір 170.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 13:11
|
Договір 170.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 14:01
|
Договір 170.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 13:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул. Незалежності, 19а в місті Хорол Лубенського району Полтавської області | 1 | роботи |
7 662 791,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (технічна помилка) |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (технічна помилка) |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінасування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, затримка фінансування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул. Незалежності, 19а в місті Хорол Лубенського району Полтавської області | 1 |
7 662 791,00
UAH
|