Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
69 580,00 UAH
UA-2023-10-04-010163-a ● 9b31f99e3f2f479c9a5fc2e94514d30f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43965125 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Соборності 36 |
Контактна особа: |
Совгиря Борис Юрійович +380675300189 dobrobyt.poltava@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2023 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 12:22 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 12:22 |
Очікувана вартість: | 69 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 347,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Для використання в господарській діяльності (забезпечення харчування) Покупця для задоволення потреб Полтавської міської територіальної громади, а також підприємств, установ, організацій, закладів, органів місцевого самоврядування, фізичних осіб, будь-яких інших суб’єктів господарської діяльності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4970 кілограм
Бульби картоплі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м.Полтави, навчальні заклади освіти Полтавської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2023 14:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2023 12:55 |
Перелік змін 09.10.2023.docx | |
09 жовтня 2023 12:55 |
додаток 1 кваліфікаційні 2023 зміни.docx | |
09 жовтня 2023 12:55 |
Тендерна документація 2023 зміни.docx | |
04 жовтня 2023 15:25 |
ДОДАТОК 4 цінова пропозиція.docx | |
04 жовтня 2023 15:25 |
ДОДАТОК 3 проект договору.docx | |
04 жовтня 2023 15:25 |
Додаток 2 технічні вимоги до предмета закупівлі.docx |
09 жовтня 2023 14:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2023 12:55 |
Перелік змін 09.10.2023.docx
|
|||
09 жовтня 2023 12:55 |
додаток 1 кваліфікаційні 2023 зміни.docx
|
|||
09 жовтня 2023 12:55 |
Тендерна документація 2023 зміни.docx
|
|||
04 жовтня 2023 15:25 |
ДОДАТОК 4 цінова пропозиція.docx
|
|||
04 жовтня 2023 15:25 |
ДОДАТОК 3 проект договору.docx
|
|||
04 жовтня 2023 15:25 |
Додаток 2 технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-04-010163-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:44086108
Дата подання: 08 жовтня 2023 18:11
Додаток №1 п.19
Доброго дня, Шановний Замовник. В Додатку 1 п.19 встановлена вимога:
19. Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньої проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
Дана вимога зобов’язує учасників надати, експертні висновки за результатами останньої проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації (7. Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт за серпень-вересень 2023 року. 8. Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п 1.1 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт виконаних робіт за серпень-вересень 2023 року.).
Тобто експертні висновки повинні бути датовані вереснем 2023 р. (останньої проведеної дезінфекції), виконати дану вимогу неможливо, якщо у Учасника не підготовлені дані документи заздалегідь.
Маємо надію, що це технічна помилка, а не знову створені умови для перемоги попереднього постачальника всіх закупівель оголошених КП «Добробут». Просимо видалити дану вимогу, і створити рівні умови для всіх учасників, в усіх оголошених закупівлях.
Розгорнути
Згорнути
19. Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньої проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
Дана вимога зобов’язує учасників надати, експертні висновки за результатами останньої проведеної дезінфекції, інформація про яку надавалась відповідно до вимог додатку 1 розділу 4 пунктів 7, 8 цієї тендерної документації (7. Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, інформація про які зазначалась згідно вимог п 1.2 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт(и) виконаних робіт за серпень-вересень 2023 року. 8. Сканований оригінал договору на проведення комплексу з дезінфекції транспорту учасника, інформація про який зазначалась згідно вимог п 1.1 додатку 1 цієї документації. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт виконаних робіт за серпень-вересень 2023 року.).
Тобто експертні висновки повинні бути датовані вереснем 2023 р. (останньої проведеної дезінфекції), виконати дану вимогу неможливо, якщо у Учасника не підготовлені дані документи заздалегідь.
Маємо надію, що це технічна помилка, а не знову створені умови для перемоги попереднього постачальника всіх закупівель оголошених КП «Добробут». Просимо видалити дану вимогу, і створити рівні умови для всіх учасників, в усіх оголошених закупівлях.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 жовтня 2023 15:30
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу було прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію.
З огляду на Вашу вимогу, звертаємо увагу, КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» не має на меті створити штучні умови для перемоги конкретного потенційного постачальника.
Розглянувши Вашу вимогу було прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію.
З огляду на Вашу вимогу, звертаємо увагу, КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» не має на меті створити штучні умови для перемоги конкретного потенційного постачальника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" |
56 658,00
UAH з ПДВ
|
43 537,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОЛОКІНІ" |
64 113,00
UAH з ПДВ
|
43 736,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАЧНА ТРАДИЦІЯ" |
64 113,00
UAH з ПДВ
|
45 028,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" #44844146 |
Переможець |
43 537,20
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 12:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2023 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 21:11
|
ДУ _1 до Договору _110-КП.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:03
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 13:51
|
Договір | укладений |
06 листопада 2023 13:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 110-КП/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |