Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо»)
Очікувана вартість
14 364 000,00 UAH
UA-2023-10-04-009643-a 89bbb616d03342edba85535c7f5a3c60
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Голубова

+380637072515 up.osoba.depo2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2"
Код ЄДРПОУ: 37766007
Місцезнаходження: 61105, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ НЬЮТОНА, будинок 5
Контактна особа: Марина Голубова
+380637072515
up.osoba.depo2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252000 літр
Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Ньютона, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Тендерна документація

04 жовтня 2023 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000074 ● 70a8209faeb54c1c9459fb85d30e1792
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.11.2023 № 100-З

Миколаїв


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.11.2023.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.11.2023 № 100-З

Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель

№ 4 UA-2023-10-04-009643-a 04.10.2023

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 15:39:22

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (по талонах))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості..
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-24 16:18:13

На Ваш запит «Запит про надання пояснень (інформації, документів)» надаємо пояснення про таке.

Відповідно до положень пункту 1.4 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» (далі за змістом Статуту, -Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» створене відповідно до рішення 6 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 06.04.2011 № 261/11 «Про створення комунальних підприємств міського наземного електротранспорту», до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і інших законодавчих актів України (пункт 1.2 Статуту).
Відповідно до положень пункту 1.3 Статуту Засновником та власником Підприємства є територіальна громада міста Харкова в особі Харківської міської ради.
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є задоволення потреб населення в пасажироперевезеннях, забезпечення виконання програми всіх видів рухомого складу Підприємства, одержання прибутку для розвитку Підприємства.
Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Слід зауважити, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України).
З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України, за посиланням: http://www.spfu.gov.ua/ua/content/civil-access-data--Edinij-reestr-ob-ektiv-derzhavnoi-vlasnosti.html.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 4 частини першої статті 2 Закону). Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При цьому, відповідно до Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України). Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» (далі – КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2»/Замовник) є одержувачем бюджетних коштів: суб'єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департаментом інфраструктури Харківської міської ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради.
Згідно із Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та даних, які доступні на Державному веб-порталі бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/37766007/profile) КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» є одержувачем бюджетних коштів (місцевий бюджет).
Щодо питання: «Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Слід зауважити, що Законом не передбачено здійснення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості.
Поряд з тим, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: максимальної економії, ефективності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням та у відповідності у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Наказ № 275), Замовником - КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» на першому етапі було визначено потребу у товарі: Дизельне паливо (по талонах), для забезпечення діяльності Замовника, з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, для формування річного плану закупівель.
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено фахівців Замовника.
Було встановлено, що предмет закупівлі: Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо») (далі - Товар) повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (із змінами) (далі – Технічний регламент) та вимогам ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови, розробленого з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту.
Стандарти України: ДСТУ 4454:2005 Нафта і нафтопродукти. Маркування, пакування, транспортування та зберігання і ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови, визначають вимоги до маркування, пакування, транспортування і зберігання нафтопродуктів.
Технічним регламентом встановлена оцінка відповідності палив та визначено застосування процедури оцінки відповідності палив. За результатами проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник складає декларацію про відповідність згідно з Технічним регламентом.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Наказу № 275, а саме на підставі інформації з отриманих цінових пропозицій. З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам.
У вказаних запитах цінових пропозицій було, зокрема зазначено, що місце поставки товару: на автозаправних станціях Постачальника в межах м. Харкова. Талони поставляються за адресою: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона, 5, або за іншою адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Також, у вказаних запитах цінових пропозицій було визначено, що ціна пропозиції визначається з урахуванням усіх необхідних витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Запропонована ціна вищезазначеного Товару надається із зазначенням інформації про включення/невключення до вартості Товару податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Строк поставки Товару: протягом дії договору, але не пізніше 31 грудня 2023 року. Строк поставки кожної окремої партії Товару: на підставі заявки Замовника, за власний рахунок Постачальника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання заявки Замовника на конкретну партію Товару.
Обсяг поставки товару: 252 000 літрів.
Порядок здійснення оплати: розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
Умови поставки: постачальник протягом дії договору гарантує та бере на себе зобов’язання на вимогу Замовника здійснити, при необхідності, поставку Товару в розмірі до 100 % (включно) від загальної кількості товару, зазначеного у договорі, на підставі заявки Замовника у визначеному договором порядку.
Постачальник гарантує наявність мережі автозаправних станцій (надалі АЗС) у м. Харкові, які в обов’язковому порядку приймають у Замовника талони Постачальника та здійснюють своєчасний відпуск пального (дизельного палива) на АЗС Постачальника (або його партнерів), зазначених у додатку договору про закупівлю «Мережа АЗС Постачальника».
Під своєчасним відпуском Товару Сторони визнали можливість Замовника отримати пальне (заправити автомобіль) по пред’явленим талонам на момент звернення на АЗС Постачальника.
Відмова оператора АЗС здійснити відпуск Товару по пред’явленим талонам з причини відсутності коштів на рахунках Постачальника або його партнерів за партнерськими договорами, блокування таких рахунків, або з будь-яких інших обставин, що стали причиною такої відмови та унеможливлюють для Замовника здійснити заправку автомобіля(ів), за винятком тимчасового (не більше 2-х годин) технічного збою програмного забезпечення АЗС, вважається порушенням з боку Постачальника умов гарантії, передбаченої абзацом першим даного пункту та тягне за собою відповідальність, передбачену умовами даного договору.
Строк дії талонів повинен бути не менше 3 (трьох) місяців із дати поставки талонів Замовнику.
У разі закінчення строку дії невикористаних Замовником талонів, Постачальник протягом доби із моменту надходження звернення Замовника повинен обміняти ці талони на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити строк дії наявних у Замовника талонів.
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від трьох постачальників дизельного палива (по талонах):
– лист ТОВ «БАКО-ПЕТРОЛ» б/н від 20.12.2022 (додаток № 1);
– лист ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» № 36/12 від 21.12.2022 (додаток № 2);
– лист ТОВ «КАМІЛА ЙОЛ» № 19/12-1 від 19.12.2022 (додаток № 3).
Замовником було обрано серед потенційних постачальників пропозицію з мінімальною ціною, – ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» та укладено з ним договір про закупівлю від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2.
Щодо питання : «Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.» пояснюємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами, внесеними відповідними Указами Президента) введено в Україні воєнний стан.
Згідно з пунктом 5 частини першої статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми прийнято постанову Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 13 Особливостей (станом на 26.12.2022 в редакції постанови Кабінетом Міністрів України від 20.12.2022 № 1406 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»), придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тисяч гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, зокрема згідно із підпунктом 2 пункту 13 Особливостей: замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення.
Станом на 26.12.2022 Харківську міську територіальну громаду було включено до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року № 75, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 квітня 2022 року за № 453/37789 (у редакції наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 15 грудня 2022 року № 297), за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1634-22#Text.
Відповідно до пункту 1.5 Статуту та інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що можна перевірити за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, місцезнаходження КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2»: 61105, місто Харків, вул. Ньютона, 5.
Місцезнаходження Замовника - 61105, місто Харків, вул. Ньютона, 5, що входить до Харківської міської територіальної громади. Вказана територіальна громада зазначена в Переліку, на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі: Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо») та здійснення даної закупівлі, - Замовник знаходиться в районі проведення воєнних (бойових) дій.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було застосовано норми підпункту 2 пункту 13 Особливостей для здійснення закупівлі за предметом: Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо»).
На виконання вимог останнього абзацу пункту 13 Особливостей (станом на 26.12.2022 в редакції постанови Кабінетом Міністрів України від 20.12.2022 № 1406 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178») та пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Тобто замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України) та які оприлюднюють оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Слід зауважити, що відповідно до пункту 13 частини першої статті 1 Закону, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель - оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення торгів з обмеженою участю та оголошення про проведення конкурентного діалогу.
Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник – КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Таким чином, вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2». Слід також зауважити, що розміщення обґрунтування розміру витрат, замовниками/розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня) не передбачено законодавством.

ДОДАТКИ:
1. Додаток 1 – Лист ТОВ «БАКО-ПЕТРОЛ» б/н від 20.12.2022 – на 1 аркуші;
2. Додаток 2 – Лист ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» № 36-12 від 21.12.2022 – на 6 аркушах;
3. Додаток 3 – Лист від 04.08.2023 № 628 до ТОВ «ЛІДЕР-БУД ЛТД» – на 5 аркушах.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 15:40:48

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (по талонах))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
2. Прошу пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» (код ЄДРПОУ 43710898), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
3. Прошу пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2, укладеного з ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-24 16:44:09

На Ваш запит «Запит про надання пояснень (інформації, документів)» надаємо пояснення про таке.

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» (далі – КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2»/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 4 частини першої статті 2 Закону).
Відповідно до положень пункту 1.4 Статуту КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» (далі – Статут) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
Щодо питання 1: «Пропоную надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.»
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами, внесеними відповідними Указами Президента) введено в Україні воєнний стан.
Згідно з пунктом 5 частини першої статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.
Закон України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад у відповідності до його преамбули.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми прийнято постанову Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 13 Особливостей (станом на 26.12.2022 в редакції постанови Кабінетом Міністрів України від 20.12.2022 № 1406 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»), придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тисяч гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, зокрема згідно із підпунктом 2 пункту 13 Особливостей: замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення.
Станом на 26.12.2022 Харківську міську територіальну громаду було включено до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року № 75, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 квітня 2022 року за № 453/37789 (у редакції наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 15 грудня 2022 року № 297), за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1634-22#Text.
Відповідно до пункту 1.5 Статуту та інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що можна перевірити за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, місцезнаходження КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2»: 61105, місто Харків, вул. Ньютона, 5.
Місцезнаходження Замовника - 61105, місто Харків, вул. Ньютона, 5, що входить до Харківської міської територіальної громади. Вказана територіальна громада зазначена в Переліку, на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі: Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо») та здійснення даної закупівлі, - Замовник знаходиться в районі проведення воєнних (бойових) дій.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було застосовано норми підпункту 2 пункту 13 Особливостей для здійснення закупівлі за предметом: Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо»).
Щодо питання 2: «Прошу пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» (код ЄДРПОУ 43710898), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?»
Для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: максимальної економії, ефективності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням та у відповідності у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Наказ № 275), Замовником - КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2» на першому етапі було визначено потребу у товарі: Дизельне паливо (по талонах), для забезпечення діяльності Замовника, з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, для формування річного плану закупівель.
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено фахівців Замовника.
Було встановлено, що предмет закупівлі: Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо») (далі - Товар) повинен відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (із змінами) (далі – Технічний регламент) та вимогам ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови, розробленого з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту.
Стандарти України: ДСТУ 4454:2005 Нафта і нафтопродукти. Маркування, пакування, транспортування та зберігання і ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови, визначають вимоги до маркування, пакування, транспортування і зберігання нафтопродуктів.
Технічним регламентом встановлена оцінка відповідності палив та визначено застосування процедури оцінки відповідності палив. За результатами проведення оцінки відповідності виробник або уповноважений представник складає декларацію про відповідність згідно з Технічним регламентом.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Наказу № 275, а саме на підставі інформації з отриманих цінових пропозицій. З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам.
У вказаних запитах цінових пропозицій було, зокрема зазначено, що місце поставки товару: на автозаправних станціях Постачальника в межах м. Харкова. Талони поставляються за адресою: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона, 5, або за іншою адресою в межах м. Харкова, зазначеною Замовником у заявці на постачання конкретної партії Товару.
Також, у вказаних запитах цінових пропозицій було визначено, що ціна пропозиції визначається з урахуванням усіх необхідних витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Запропонована ціна вищезазначеного Товару надається із зазначенням інформації про включення/невключення до вартості Товару податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Крім того, були зазначені наступні вимоги щодо умов постачання Товару:
Строк поставки Товару: протягом дії договору, але не пізніше 31 грудня 2023 року. Строк поставки кожної окремої партії Товару: на підставі заявки Замовника, за власний рахунок Постачальника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання заявки Замовника на конкретну партію Товару.
Обсяг поставки товару: 252 000 літрів.
Порядок здійснення оплати: розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
Умови поставки: постачальник протягом дії договору гарантує та бере на себе зобов’язання на вимогу Замовника здійснити, при необхідності, поставку Товару в розмірі до 100 % (включно) від загальної кількості товару, зазначеного у договорі, на підставі заявки Замовника у визначеному договором порядку.
Постачальник гарантує наявність мережі автозаправних станцій (надалі АЗС) у м. Харкові, які в обов’язковому порядку приймають у Замовника талони Постачальника та здійснюють своєчасний відпуск пального (дизельного палива) на АЗС Постачальника (або його партнерів), зазначених у додатку договору про закупівлю «Мережа АЗС Постачальника».
Під своєчасним відпуском Товару Сторони визнали можливість Замовника отримати пальне (заправити автомобіль) по пред’явленим талонам на момент звернення на АЗС Постачальника.
Відмова оператора АЗС здійснити відпуск Товару по пред’явленим талонам з причини відсутності коштів на рахунках Постачальника або його партнерів за партнерськими договорами, блокування таких рахунків, або з будь-яких інших обставин, що стали причиною такої відмови та унеможливлюють для Замовника здійснити заправку автомобіля(ів), за винятком тимчасового (не більше 2-х годин) технічного збою програмного забезпечення АЗС, вважається порушенням з боку Постачальника умов гарантії, передбаченої абзацом першим даного пункту та тягне за собою відповідальність, передбачену умовами даного договору.
Строк дії талонів повинен бути не менше 3 (трьох) місяців із дати поставки талонів Замовнику.
У разі закінчення строку дії невикористаних Замовником талонів, Постачальник протягом доби із моменту надходження звернення Замовника повинен обміняти ці талони на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити строк дії наявних у Замовника талонів.
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від трьох постачальників дизельного палива (по талонах):
– лист ТОВ «БАКО-ПЕТРОЛ» б/н від 20.12.2022 (додаток № 1);
– лист ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» № 36/12 від 21.12.2022 (додаток № 2);
– лист ТОВ «КАМІЛА ОЙЛ» № 19/12-1 від 19.12.2022 (додаток № 3).
Замовником було обрано серед потенційних постачальників пропозицію з мінімальною ціною, – ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» та укладено з ним договір про закупівлю від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2.
Щодо питання 3: «Прошу пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2, укладеного з ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ»?»
Замовником було застосовано норми підпункту 2 пункту 13 Особливостей для здійснення закупівлі за предметом: Дизельне паливо (по талонах), код за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (код за ДК 021:2015: 09134200-9 «Дизельне паливо») та укладено з ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» договір про закупівлю від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2.
Відповідно до пункту 13 Особливостей (станом на 26.12.2022 в редакції постанови Кабінетом Міністрів України від 20.12.2022 № 1406 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»), придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тисяч гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тисяч гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 мільйона гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, зокрема згідно із підпунктом 2 пункту 13 Особливостей: замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей (станом на 26.12.2022 в редакції постанови Кабінетом Міністрів України від 20.12.2022 № 1406 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178»), замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Саме на виконання останнього абзацу пункту 13 Особливостей (станом на 26.12.2022 (дату укладання договору про закупівлю) в редакції постанови Кабінетом Міністрів України від 20.12.2022 № 1406 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178») та пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
ДОДАТКИ:
1. Додаток 1 – Лист ТОВ «БАКО-ПЕТРОЛ» б/н від 20.12.2022 – на 1 аркуші;
2. Додаток 2 – Лист ТОВ «БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ» № 36-12 від 21.12.2022 – на 6 аркушах;
3. Додаток 3 – Лист ТОВ «КАМІЛА ОЙЛ» № 19/12-1 від 19.12.2022 – на 5 аркушах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ТРАДИЦІЇ"
#43710898
Переможець 14 364 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2023 15:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2024 16:24
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 14:28
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 6.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 12:38
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2023 12:35
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 5.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 11:03
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 15:12
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 4.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 14:49
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2023 13:15
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf зміни до договору
23 жовтня 2023 08:39
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2023 15:06
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf зміни до договору
18 жовтня 2023 13:50
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2023 15:32
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2023 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну договору на 564 480,00 (п’ятсот шістдесят чотири тисячі чотириста вісімдесят гривень 00 коп.) грн., внести зміни до пункту 3.1. Договору, виклавши його у такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 13 799 520,00 грн. (тринадцять мільйонів сімсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот двадцять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 20% – 2 299 920,00 грн».
Номер договору про закупівлю: 26.12-2022-157ТД2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 26.12-2022-157ТД2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду до договору від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2 про таке: 1. Доповнити розділ 1 Договору «Предмет договору» пунктом 1.7: «1.7. Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти бюджету Харківської міської територіальної громади». 2. Сторони домовились доповнити пункт 3.1. Договору підпунктом 3.1.1 та викласти у такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 13 799 520,00 грн. (тринадцять мільйонів сімсот дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот двадцять грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 20% – 2 299 920,00 грн 3.1.1. За рахунок коштів підприємства: 13 251 960,00 грн. (тринадцять мільйонів двісті п’ятдесят одна тисяча дев’ятсот шістдесят гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 2 208 660,00 грн. За рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади: 547 560,00 грн. (п’ятсот сорок сім тисяч п’ятсот шістдесят гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 91 260,00 грн». 3. Внести зміни до розділу 15 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору.
Номер договору про закупівлю: 26.12-2022-157ТД2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору про закупівлю № 26.12-2022-157ТД2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти підпункт 3.1.1 договору від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2 у такій редакції: «3.1.1. За рахунок коштів підприємства: 12 704 400,00 грн. (дванадцять мільйонів сімсот чотири тисячі чотириста гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 2 117 400,00 грн. За рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади: 1 095 120,00 грн. (один мільйон дев’яносто п’ять тисяч сто двадцять гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 182 520,00 грн».
Номер договору про закупівлю: 26.12-2022-157ТД2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору про закупівлю № 26.12-2022-157ТД2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти підпункт 3.1.1 договору від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2 у такій редакції: «3.1.1. За рахунок коштів підприємства: 12 704 360,00 грн. (дванадцять мільйонів сімсот чотири тисячі триста шістдесят гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 2 117 393,33 грн. За рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади: 1 095 160,00 грн. (один мільйон дев’яносто п’ять тисяч сто шістдесят гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 182 526,67 грн».
Номер договору про закупівлю: 26.12-2022-157ТД2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору про закупівлю № 26.12-2022-157ТД2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну договору від 26.12.2022 № 26.12-2022-157ТД2 на 388,00 грн. (триста вісімдесят вісім гривень 00 коп.), внести зміни до пункту 3.1. Договору, виклавши його у такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 13 799 132,00 грн. (тринадцять мільйонів сімсот дев’яносто дев’ять тисяч сто тридцять дві грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 20% – 2 299 855,33 грн. 3.1.1. За рахунок коштів підприємства: 12 703 972,00 грн. (дванадцять мільйонів сімсот три тисячі дев’ятсот сімдесят дві гривні 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 2 117 328,66 грн. За рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади: 1 095 160,00 грн. (один мільйон дев’яносто п’ять тисяч сто шістдесят гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 182 526,67 грн.».
Номер договору про закупівлю: 26.12-2022-157ТД2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору про закупівлю № 26.12-2022-157ТД2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти підпункт 3.1.1 Договору у такій редакції: 3.1.1. За рахунок коштів підприємства: 10 263 402,00 грн. (десять мільйонів двісті шістдесят три тисячі чотириста дві гривні 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 1 710 567,00 грн. За рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади: 3 535 730,00 грн. (три мільйони п’ятсот тридцять п’ять тисяч сімсот тридцять гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% – 589 288,33 грн.».
Номер договору про закупівлю: 26.12-2022-157ТД2
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 до договору про закупівлю № 26.12-2022-157ТД2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 799 132,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 299 855,33 UAH)