Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Криворізький державний педагогічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 40787802 |
Вебсайт: | https://kdpu.edu.ua/pro-nas/ekonomichna-diialnist-kdpu/publichni-zakupivli.html |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пр. Гагаріна, буд. 54 |
Контактна особа: |
Смірнова Ніна Іванівна +380982304102 specialist@kdpu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2023 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2023 11:04 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2023 11:04 |
Очікувана вартість: | 6 111 497,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 557,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Строки виконання робіт: до 01 грудня 2024 року включно. Очікувана вартість закупівлі на 2023 рік – 3 100 000,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі на 2024 рік – 3 011 497,00 грн з ПДВ.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється на протязі 10 (десяти) робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт за формою № КБ-2в за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2023 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2023 13:35 |
Тендерна документація.docx | |
04 жовтня 2023 13:35 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
04 жовтня 2023 13:35 |
Додаток 2 до ТД (ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА).docx | |
04 жовтня 2023 13:35 |
Додаток 3 до ТД (технічні вимоги до предмета закупілі).pdf | |
04 жовтня 2023 13:35 |
Додаток 4 до тендерної документації (проєкт Договору).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо Вас звернути увагу, що дане страхування здійснюється, коли йдеться про будівництво об'єктів. Так, у інженера має бути страхування, яке має бути дійсне протягом всього терміну будівництва. Предметом закупівлі являється: «Капітальний ремонт по заміні вікон, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації, навчального корпусу № 4 Криворізького державного педагогічного університету за адресою: вул. Героїв АТО, 79 а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50086» До суб’єктів, які виконують роботи по розроблені проектно-кошторисної документації не має такої вимоги встановленої законодавчо! Отже, вимагаємо Вас виключити вимогу про надання Для інженера з проектно-кошторисної роботи обов’язкове надання в складі пропозиції діючого сертифікату та діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності" з тендерної докумкнтації, оскільки ця вимога є дискриміниційною та такою, що порушує усі принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно від статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до статті 4 Стандарту професійної діяльності 1 «Вимоги до членів всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» та до якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг)» інженер-проектувальник повинен мати кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом професійної атестації. Відповідно до статті 5 того ж самого Стандарту інженер-проектувальник зобов’язаний страхувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачами згідно із стандартом професійної діяльності. Згідно з положеннями пунктів 3.2, 3.7, 3.21 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», будівництво — це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва. Таким чином, ваша вимога є необґрунтованою і має бути відхилена. Також, звертаємо увагу, що ваше твердження що зазначена вимога є дискримінаційною, не відповідає дійсності. Дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Вимога щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що потрібно підтвердити документально передбачена чинним законодавством України, а саме ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже є «розумним та об’єктивним виправданням» вищезазначеній вимозі у тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2023 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ" |
5 852 791,00
UAH з ПДВ
|
5 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВКФ Конкорд" |
6 080 556,00
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ" #40453359 |
Переможець |
5 799 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:43
|
File.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 11:26
|
Дог.№92 від 20.10.2023 кап.рем.по заміні вікон.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились доповнити договір п. 1.7. такого змісту: "1.7. Капітальний ремонт по заміні вікон, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації, визначений у предметі закупівлі належить до заходів з усунення аварій в бюджетній установі, якою є Замовник". |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |