Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів)
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2023-10-04-005814-a cad8cf40cc324d208b2c06ada16ab6f5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Рябчий

+380676319009 annaryabchiy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506253
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-ekonomiki-finansiv-ta-miskogo-byudzhetu-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького 75
Контактна особа: Ганна Рябчий
+380676319009
annaryabchiy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

04 жовтня 2023 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА"
#21862763
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2023 15:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 12:41
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 11:45
Дод.уг.картриджи.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 16 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 720,00 UAH)