Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРОСТЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01992050 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Амосова, буд. 8 |
Контактна особа: |
ГУБАРЕЦЬ Катерина 0684306549 kozakevi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2023 00:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 14:14 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 14:14 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2023 23:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2023 23:22 |
Таблиця Змін 1.docx | |
11 жовтня 2023 23:22 |
ТД сходи та коридори Амосова 8г 11.10.2023.docx |
11 жовтня 2023 23:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2023 23:22 |
Таблиця Змін 1.docx
|
|||
11 жовтня 2023 23:22 |
ТД сходи та коридори Амосова 8г 11.10.2023.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000098 ● 4594b77bcbf44e7cae69a0f54cd38ce0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024
№ 14-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.02.2024 № 14-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-10-04-000015-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 10:52:09
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт коридорів та сходових клітин головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» по вул.М.Амосова,8 м.Коростень Житомирської області»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-000015-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником до договору про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В укладено додаткову угоду від 08.12.2023 № 1, якою, у зв’язку із зменшенням обсягів робіт сторони домовилися зменшити суму договору з 2 499 915,34 грн до 2 495 659,01 гривень.
Слід відмітити, що за умовами тендерної документації Замовника (Додаток № 3) розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), на яку укладено договір про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В за результатами проведення процедури відкритих торгів за номером ID: UA-2023-10-04-000015-a, проводився з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова).
Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови визначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови.
Разом з тим, у додатку 30 Настанови передбачено, що договірна ціна складається з обгрунтовуючих розрахунків № 1-14 її вартості, що кореспондується з нормами пункту 5.1 Настанови.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Враховуючи викладене вище, надайте договірну ціну та обгрунтовуючі розрахунки № 1-14 її вартості на суму 2 495 659,01 гривень.
3. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником до договору про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В укладено додаткову угоду від 29.12.2023 № 4, якою, зокрема, продовжено строки дії вказаного договору та надання послуг до 30.03.2024.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків дії договору про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В та продовження строків надання послуг за вказаним договором до 30.03.2024.
4. Відповідно до вимог пунктів 1, 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки за формою 1, а також документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» вимогам пунктів 1, 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації та, як наслідок кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», оскільки у складі тендерної пропозиції договір оренди обладнання від 14.01.2022 № 10/01-21 надано без акту приймання-передачі, при тому, що відповідно до пунктів 5.2-5.3 вказаного договору оренди об’єкти, що орендуються, вважаються переданими в оренду з моменту підписання акту приймання-передачі?
5. Абзацом 2 пункту 10 Особливостей та пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід відмітити, що невід’ємною частиною договору про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В є дефектний акт (Додаток № 1).
Також, зазначаємо, що в межах вказаної процедури закупівлі закуповуються загально-будівельні роботи І поверх та ІІ поверх та електро-монтажні роботи І поверх та ІІ поверх, перелік яких визначено в 4-х дефектних актах.
Однак аналізом встановлено, що Замовником 06.11.2023 оприлюднено договір про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В без дефектних актів на загально-будівельні роботи І поверх та ІІ поверх та електро-монтажні роботи І поверх, які є невід’ємною частиною вказаного договору про закупівлю.
Поясніть, чому Замовником при оприлюдненні договору про закупівлю не дотримано норм абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини 1 статті 10 Закону?
6. Чи укладалась до договору про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В додаткова угода за № 3? Якщо так, прошу надати її копію.
7. Додатковою угодою від 17.01.2024 № 5 внесено зміни до договору про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В, на підставі пп.4 п.19 Особливостей, в частині визначення суми фінансування на 2024 рік, що складає 1 022 658,17 гривень.
Поясніть, чи вказану суму включено до суми за договором про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/04/Б/В (2 495 659,01 грн), чи це додаткові кошти виділені на роботи?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 21:23:48
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт коридорів та сходових клітин головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» по вул.М.Амосова,8 м.Коростень Житомирської області»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-04-000015-a) пояснюємо наступне:
1. Надаємо зведений кошторисний розрахунок, дедектні акти, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, на підставі якої нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надаємо договірну ціну та обгрунтовуючі розрахунки № 1-14 її вартості на суму 2 495 659,01 гривень
3. На підставі звернення Підрядника до Замовника листом №№ 01/11 від 20.12. 2023 року, було укладено додаткову угоду на подовження строку дії договору № 04/11/06/Б/В від 04.11.2023 року (що додається).
4. Відповідно до вимог пунктів 1, 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасником надана довідка за формою 1 та договір оренди, нотаріально посвідчений, що підтверджує наявність обладнання, а також повідомляємо, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо надання у складі пропозиції актів приймання – передачі на обладнання що орендується. Відповідно учасником були дотримані вимоги тендерної документації.
5. Договір№ 04/11/06/Б/В від 04.11.2023 року було укладено відповідно до чинного законодавства та відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовником було самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме, договір про закупівлю, однак після публікації було виявлено що файл був пошкоджено (не збереглися усі додатки)
6. Додаткова угода за № 3 до договору про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/06/Б/В не укладалась
7. Вказана сума включена до суми за договором про закупівлю від 04.11.2023 № 04/11/04/Б/В (2 495 659,01 грн),
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Замовник повідомляє, що не погоджується з Висновком за результатами моніторингу та скористається правом на його оскарження згідно ч. 10 ст. 8 Закону |
Дата публікації: | 21 березня 2024 |
Документи:
21 березня 2024 23:48
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДСИСТЕМ 2021" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
2 499 915,37
UAH з ПДВ
|
2 499 915,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДСИСТЕМ 2021" #44356849 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 00:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2023 09:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
2 499 915,37
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 22:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2024 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 09:32
|
ДУ 7 від 29.03.24 ТЕРМОУНІВЕРСАЛ.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 15:54
|
ДУ №6 від 01.03.2024 ТЕРМОУНІВЕРСАЛ.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 11:02
|
ДУ №5 від 17.01.2024 ТЕРМОУНІВЕРСАЛ.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:44
|
ду 4 т від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:41
|
Додаткова угода №2 04.11.06 ТЕРМОУНІВЕРСАЛ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 20:58
|
дод угода 1 до дог сходи.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 20:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 01:38
|
Договір ремонт коридорів.pdf | укладений |
06 листопада 2023 01:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт коридорів та сходових клітин головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» по вул.М.Амосова,8 м.Коростень Житомирської області» | 1 | послуга |
2 499 915,37
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 04/11/06/Б/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна порядку здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 04/11/06/Б/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 04/11/06/Б/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору достатній для передачі товарів, робіт та надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 04/11/06/Б/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 04/11/06/Б/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 04/11/06/Б/В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт коридорів та сходових клітин головного корпусу комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» по вул.М.Амосова,8 м.Коростень Житомирської області» | 1 | послуга |
2 495 659,01
UAH з ПДВ
|