Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Петро Чобіт +380322271695 s04369699@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2023 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 5 500 248,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 501,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2023 17:47 |
Тендерна документацiя .doc | |
03 жовтня 2023 17:47 |
Додаток № 5 Проект договору(1).docx | |
03 жовтня 2023 17:47 |
Додаток _2 Технічна специфікація .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-31-000009 ● 92d82c839761457a9e3ec4e59b8098d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2023 №281
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 №281.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-03-012747-a, 03.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 14:14:18
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-10-03-012747-a, яка проводиться Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником 31.10.2023 відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «ЕКСПОДОР» з посиланням у протоколі уповноваженої особи від 31.10.2023 на надходження від переможця листа про відмову від укладання договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати до моніторингу лист переможця тендеру, про який зазначено у протоколі уповноваженої особи Замовника від 31.10.2023.
Також під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (Додаток №1, Розділ №1) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою таблиці А (наведена у Додатку №1 до тендерної документації), у якій необхідно вказати, зокрема, виробника / марку та термін експлуатації транспортного засобу, обладнання, устаткування та у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо - надати копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію; копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки.
Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Пояснити причини нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією (щодо марки спеціального вантажного автопідйомника) в електронній системі закупівель.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 18:08:21
відповідь на запит
Доброго дня
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області», виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області».
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням будівельних норм і та із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/
3. Надаємо лист переможця тендеру, про який зазначено у протоколі уповноваженої особи Замовника від 31.10.2023.
4. Щодо нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у тендерній пропозиції повідомляємо наступне: Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки. Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ. Відповідно до п. 3.2.Розділу 3 Тендерної документації, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Окрім того, Зважаючи н те, що учасником вірно зазначено найменування транспортного засобу в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, також на вимогу Додатку№1 до Тендерної документації Учасником в складі пропозиції надано Лист-підтвердження ФОП Волинська І.М. в якому зазначено про те, що Орендодавець не заперечує щодо залучення спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ до виконання робіт саме до даної закупівлі. Відтак, зазначення невірної марки є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічною помилкою та опискою. Окрім того, повідомляємо про те, що згідно п. 51. Постанови КМУ №1178: Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями; Станом на сьогодні закупівля є відміненою електронною системою закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Щодо частини першої висновку: Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки. Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ. Відповідно до п. 3.2.Розділу 3 Тендерної документації, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Окрім того, Зважаючи н те, що учасником вірно зазначено найменування транспортного засобу в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, також на вимогу Додатку№1 до Тендерної документації Учасником в складі пропозиції надано Лист-підтвердження ФОП Волинська І.М. в якому зазначено про те, що Орендодавець не заперечує щодо залучення спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ до виконання робіт саме до даної закупівлі. Відтак, зазначення невірної марки є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічною помилкою та опискою. Окрім того, повідомляємо про те, що згідно п. 51. Постанови КМУ №1178: Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями; Станом на сьогодні закупівля є відміненою електронною системою закупівель. Окрім того, згідно постанови про скасування судового рішення і ухвалення нового (ст. 317КАС)" від 07.11.2022 Справа: 380/24377/21, провадження: А/857/10674/22 Суд: "Восьмий апеляційний адміністративний суд", дата набрання законної сили: 07.11.2022 (Далі – постанова суду). Згідно рішення суду , визначено, що визначальним для прийняття будь-якого рішення є саме певна інформація, а не матеріальний носій на якому така інформація зафіксована. Очевидним є те, що Солонківська сільська рада, відхиливши тендерну пропозицію учасника з підстав, що запитувана інформацію відсутня в одному документі, але повністю відображена в іншому документі, що поданий у складі тендерної пропозиції учасника, діятиме не у відповідності до принципів, передбачених частиною другою статті 2 КАС України, а саме що рішення повинні бути прийняті: 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); Щодо частини другої висновку: Відповідно до вимог Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за наведеною у Додатку №1 тендерної документації формою таблиці Б) та для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б, учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Також, у Розділі №2 Додатку №1 до тендерної документації вказано, що кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше одного) підтверджується учасником додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/ витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів з охорони праці. Крім того, учасник додатково надає: підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум одним працівником учасника (надаються чинні посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту) ( не менше 1). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР» міститься витяг з протоколу №73-20 від 07.04.2020 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за результатами проходження навчання із загального курсу з охорони праці Стабінскасом П.І. як директором ТОВ «ЕКОДОРСЕРВІС», посвідчення №73-15/20 про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів із загального курсу з охорони праці, видане Стабінскасу П.І. як директору ТОВ «ЕКОДОРСЕРВІС», а також посвідчення ЛВС №008-401 про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту, видане Стабінскасу П.І. як директору ТОВ «Українська санітарно-ветеринарна компанія». Згідно із п. 5.6 Типового положення позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. Вданому випадку переведення працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду не потребує жодних додаткових знань з питань охорони праці в тому числі і в у сфері цивільного захисту. Дана позиція підтверджуєть ся постановою про скасування судового рішення і ухвалення нового (ст. 317КАС)" від 07.11.2022 Справа: 380/24377/21, провадження: А/857/10674/22 Суд: "Восьмий апеляційний адміністративний суд", дата набрання законної сили: 07.11.2022 (додаємо в складі даної інформації) (Далі – постанова суду). Відтак, відсутні підстави для застосування до правовідносин п. 5.6 Типового положення. Аналогічний висновок викладений у постанові Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 25 листопада 2021 року у справі № 520/5530/19. (https://reyestr.court.gov.ua/Review/101404444.) Відповідно до приписів статті 15 Закону України «Про охорону праці», на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Згідно штатного розпису наданого Учасником в складі Тендерної пропозиції, в Учасника наявні всього 19 працівників. Відтак, згідно приписів статті 15 Закону України «Про охорону праці» функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Відтак Тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам Тендерної документації та чинного законодавства, а в замовника не було підстав надавати учаснику 24 години на усунення невідповідностей чи відхиляти Тендерну пропозицію. Окрім того,на дату опублікування повідомлення про початок моніторингу досліджуваної процедури закупівлі Замовником тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЕКСПОДОР» відхилено (протокольне рішення уповноваженої особи від 31.10.2023) на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 (переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю). Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі UA-2023-10-03-012747-a відмінена. Просимо прийняти наведені аргументовані заперечення до уваги. З повагою!
2023-11-17 14:15:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" |
5 449 938,00
UAH з ПДВ
|
5 449 938,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" #39467054 |
Рішення скасоване |
5 449 938,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 15:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" #39467054 |
Відхилено |
5 449 938,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 16:41
|