Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області)»
Очікувана вартість
5 500 248,00 UAH
UA-2023-10-03-012747-a a4b0135cbdd94a3a8c113e582bfe0923
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Чобіт

+380322271695 s04369699@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Петро Чобіт
+380322271695
s04369699@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2023 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2023 01:00
Очікувана вартість: 5 500 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 501,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість: 1 робота, обсяг згідно ТС.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81135, Україна, Львівська область, с. Зубра, вул. Богуна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 жовтня 2023 17:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 жовтня 2023 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2023 17:47
Тендерна документацiя .doc
03 жовтня 2023 17:47
Додаток № 5 Проект договору(1).docx
03 жовтня 2023 17:47
Додаток _2 Технічна специфікація .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-31-000009 ● 92d82c839761457a9e3ec4e59b8098d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2023 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.10.2023 №281

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 №281.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-03-012747-a, 03.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-01 14:14:18

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-10-03-012747-a, яка проводиться Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Під час моніторингу встановлено, що Замовником 31.10.2023 відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «ЕКСПОДОР» з посиланням у протоколі уповноваженої особи від 31.10.2023 на надходження від переможця листа про відмову від укладання договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати до моніторингу лист переможця тендеру, про який зазначено у протоколі уповноваженої особи Замовника від 31.10.2023.

Також під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (Додаток №1, Розділ №1) на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою таблиці А (наведена у Додатку №1 до тендерної документації), у якій необхідно вказати, зокрема, виробника / марку та термін експлуатації транспортного засобу, обладнання, устаткування та у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо - надати копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію; копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки.
Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Пояснити причини нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією (щодо марки спеціального вантажного автопідйомника) в електронній системі закупівель.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-06 18:08:21

відповідь на запит

Доброго дня
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області», виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області».
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено з урахуванням будівельних норм і та із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Богуна в с.Зубра Львівського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/
3. Надаємо лист переможця тендеру, про який зазначено у протоколі уповноваженої особи Замовника від 31.10.2023.
4. Щодо нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у тендерній пропозиції повідомляємо наступне: Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки. Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ. Відповідно до п. 3.2.Розділу 3 Тендерної документації, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Окрім того, Зважаючи н те, що учасником вірно зазначено найменування транспортного засобу в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, також на вимогу Додатку№1 до Тендерної документації Учасником в складі пропозиції надано Лист-підтвердження ФОП Волинська І.М. в якому зазначено про те, що Орендодавець не заперечує щодо залучення спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ до виконання робіт саме до даної закупівлі. Відтак, зазначення невірної марки є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічною помилкою та опискою. Окрім того, повідомляємо про те, що згідно п. 51. Постанови КМУ №1178: Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями; Станом на сьогодні закупівля є відміненою електронною системою закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Щодо частини першої висновку: Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано Довідку (№09/10/23-001 від 09.10.2023) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій (позиція 1.8) вказано про наявність в учасника спеціального вантажного автопідйомника (автогідропідіймач) відповідно до договору оренди №03/05/23-1 із зазначенням виробника – Російська Федерація, марки – MAN та терміну експлуатації – 32 роки. Водночас, учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору оренди №03/05/23-1 від 03.05.2023 щодо оренди спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ, свідоцтва про реєстрацію (СХМ 715194) на спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ (ВО 5419 АЕ) та відповідний лист-підтвердження орендодавця (ФОП Волинська І.М.), у якому міститься інформація про спеціальний вантажний автопідйомник ЗИЛ 133ГЯ. Відповідно до п. 3.2.Розділу 3 Тендерної документації, згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення. Окрім того, Зважаючи н те, що учасником вірно зазначено найменування транспортного засобу в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, також на вимогу Додатку№1 до Тендерної документації Учасником в складі пропозиції надано Лист-підтвердження ФОП Волинська І.М. в якому зазначено про те, що Орендодавець не заперечує щодо залучення спеціального вантажного автопідйомника ЗИЛ 133ГЯ до виконання робіт саме до даної закупівлі. Відтак, зазначення невірної марки є Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічною помилкою та опискою. Окрім того, повідомляємо про те, що згідно п. 51. Постанови КМУ №1178: Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями; Станом на сьогодні закупівля є відміненою електронною системою закупівель. Окрім того, згідно постанови про скасування судового рішення і ухвалення нового (ст. 317КАС)" від 07.11.2022 Справа: 380/24377/21, провадження: А/857/10674/22 Суд: "Восьмий апеляційний адміністративний суд", дата набрання законної сили: 07.11.2022 (Далі – постанова суду). Згідно рішення суду , визначено, що визначальним для прийняття будь-якого рішення є саме певна інформація, а не матеріальний носій на якому така інформація зафіксована. Очевидним є те, що Солонківська сільська рада, відхиливши тендерну пропозицію учасника з підстав, що запитувана інформацію відсутня в одному документі, але повністю відображена в іншому документі, що поданий у складі тендерної пропозиції учасника, діятиме не у відповідності до принципів, передбачених частиною другою статті 2 КАС України, а саме що рішення повинні бути прийняті: 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); Щодо частини другої висновку: Відповідно до вимог Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за наведеною у Додатку №1 тендерної документації формою таблиці Б) та для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б, учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Також, у Розділі №2 Додатку №1 до тендерної документації вказано, що кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці (не менше одного) підтверджується учасником додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/ витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів з охорони праці. Крім того, учасник додатково надає: підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум одним працівником учасника (надаються чинні посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту) ( не менше 1). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПОДОР» міститься витяг з протоколу №73-20 від 07.04.2020 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за результатами проходження навчання із загального курсу з охорони праці Стабінскасом П.І. як директором ТОВ «ЕКОДОРСЕРВІС», посвідчення №73-15/20 про проходження навчання і перевірки знань законодавчих актів із загального курсу з охорони праці, видане Стабінскасу П.І. як директору ТОВ «ЕКОДОРСЕРВІС», а також посвідчення ЛВС №008-401 про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту, видане Стабінскасу П.І. як директору ТОВ «Українська санітарно-ветеринарна компанія». Згідно із п. 5.6 Типового положення позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. Вданому випадку переведення працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду не потребує жодних додаткових знань з питань охорони праці в тому числі і в у сфері цивільного захисту. Дана позиція підтверджуєть ся постановою про скасування судового рішення і ухвалення нового (ст. 317КАС)" від 07.11.2022 Справа: 380/24377/21, провадження: А/857/10674/22 Суд: "Восьмий апеляційний адміністративний суд", дата набрання законної сили: 07.11.2022 (додаємо в складі даної інформації) (Далі – постанова суду). Відтак, відсутні підстави для застосування до правовідносин п. 5.6 Типового положення. Аналогічний висновок викладений у постанові Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 25 листопада 2021 року у справі № 520/5530/19. (https://reyestr.court.gov.ua/Review/101404444.) Відповідно до приписів статті 15 Закону України «Про охорону праці», на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Згідно штатного розпису наданого Учасником в складі Тендерної пропозиції, в Учасника наявні всього 19 працівників. Відтак, згідно приписів статті 15 Закону України «Про охорону праці» функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Відтак Тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам Тендерної документації та чинного законодавства, а в замовника не було підстав надавати учаснику 24 години на усунення невідповідностей чи відхиляти Тендерну пропозицію. Окрім того,на дату опублікування повідомлення про початок моніторингу досліджуваної процедури закупівлі Замовником тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЕКСПОДОР» відхилено (протокольне рішення уповноваженої особи від 31.10.2023) на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 (переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю). Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі UA-2023-10-03-012747-a відмінена. Просимо прийняти наведені аргументовані заперечення до уваги. З повагою!

2023-11-17 14:15:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2023 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР" 5 449 938,00
UAH з ПДВ
5 449 938,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 жовтня 2023 20:14
Електронний підпис
20 жовтня 2023 20:12
Довідка переможця.pdf
10 жовтня 2023 21:18
Електронний підпис
10 жовтня 2023 21:17
76_зубра.imd
10 жовтня 2023 21:17
76_зубра.imd.p7s
10 жовтня 2023 21:17
Розрахунки ДЦ Зубра.pdf
10 жовтня 2023 21:17
10 Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2023 21:17
15 Про субпідрядників.pdf
10 жовтня 2023 21:17
Проєкт договору Зубра.pdf
10 жовтня 2023 21:17
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"
#39467054
Рішення скасоване 5 449 938,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2023 15:30
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОДОР"
#39467054
Відхилено 5 449 938,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2023 16:41

Документи

17 жовтня 2023 22:30
Довідка НАЗК
17 жовтня 2023 22:29
Електронний підпис
17 жовтня 2023 22:28
пр богуна_.pdf

Документи

31 жовтня 2023 16:41
Електронний підпис
31 жовтня 2023 16:32
пр богуна дискв.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій