Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2023-10-03-008198-a 71283b7d7e1842f4a37d363a4163b2ca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Ольга Тарасівна

+380963262443 smb_vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання"
Код ЄДРПОУ: 00180315
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Писарева, 23
Контактна особа: Олійник Ольга Тарасівна
+380963262443
smb_vin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 метри кубічні
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Паливна деревина Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 жовтня 2023 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2023 14:22
договір 29.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-06-000100 ● 8c5c5bdd2c904b0391d10e6be5962d1b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2023 18:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
06.11.2023 №82-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.11.2023 №82-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16. UA-2023-10-03-008198-a, 03.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-07 14:26:08

Запит на надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі паливної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-03-008198-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме ТОВ ДП «Погребищенський Райагроліс», з яким укладений договір від 02 жовтня 2023 року №29 без використання електронної системи закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-11-14 14:05:59

Пояснення з власної ініціативи

Інформація по запиту
до моніторингу «Паливна деревина» (UA-2023-10-03-008198-a)


За результатами проведення процедури тендерної закупівлі (ідентифікатор (номер) закупівлі UA-2023-05-19-004143-а; предмет закупівлі – Паливна деревина (тверда порода), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «034133000-8 Паливна деревина)) за процедурою відкритих торгів (з особливостями), через систему закупівель «Prozorro», Замовником (Комунальним закладом «База спеціального медичного постачання») були відхилені тендерні пропозиції всіх учасників , згідно пункту 1 .2 частини 1 статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі»

За результатами проведення процедури тендерної закупівлі (ідентифікатор (номер) закупівлі UA-2023-06-16-004817-а; предмет закупівлі – Паливна деревина (тверда порода), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «034133000-8 Паливна деревина)) за процедурою відкритих торгів (з особливостями), через систему закупівель «Prozorro», у якій приймали участь 2 (два) учасники : ФОП Макарук Олексій Вікторович ( ІПН – 3181400211) та ФОП Віхарєва Лейла Сейядівна (ІПН – 3110901222). Переможцем торгів було визнано ФОП Макарука Олексія Вікторовича.
Згідно оприлюдненого в системі закупівель «Prozorro», листа № UA-2023-06-16-004817-а від 11.07.2023 р. Переможець процедури закупівлі - ФОП Макарук Олексій Вікторович відмовився від підписання (укладення) договору про закупівлю , внаслідок чого його тендерну пропозицію 12.07.2023 року Замовником ( КЗ «БСМП») було відхилено на підставі пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 3 пункту 44 Особливостей (затв. постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 р., з подальшими змінами).
Відповідно, переможцем вказаної процедури тендерної закупівлі визнано наступного учасника - ФОП Віхарєву Лейлу Сейядівну про що Уповноваженою особою Замовника ( КЗ «БСМП») 19.07.2023 р. через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із Переможцем ФОП – Віхарєвою Лейлою Сейядівною в порядку, передбаченому ст.ст.10,33 Закону України «Про публічні закупівлі».
25 липня 2023 року між Комунальним закладом «База спеціального медичного постачання» ( «Замовник») та ФОП – Віхарєвою Лейлою Сейядівною («Постачальник») укладено Договір про постачання товару № 3 згідно з умовами якого, Постачальник ( ФОП - Віхарєва) зобов»язалась у строк до 31 серпня 2023 року передати (поставити) Покупцю (КЗ «БСМП») за місцезнаходженням відповідних відокремлених структурних підрозділів Покупця Товар (Паливна деревина твердих порід «код ДК 021:2015 03413000-8 «Паливна деревина») належної якості у загальній кількості 210 ,00 м. куб. (двісті десять кубічних метрів) загальною вартістю 346 290, 00 грн. без ПДВ, а Покупець здійснити розрахунки за товар на умовах відтермінування (відстрочки) платежу протягом 30-ти банківських днів, з дня поставки ( передачі) товару.
Відповідно до умов Договору № 3 від 25.07.2023 р. на електронну адресу Постачальника (ФОП –Віхарєва Л.С.) Замовником (КЗ БСМП») була направлена заявка (вих.. № 217 від 31.08.2023 р.) на постачання Товару.
Але відповідь на зазначену заявку , своїм листом № 01/02 від 06.09.2023 р. Постачальник (ФОП –Віхарєва Л.С.) повідомила Замовника (КЗ «БСМП») про неспроможність виконання нею (Постачальником) взятих на себе договірних зобов»язань ( умов Договору №3 від 25.07.2023 р.) та запропонувала достроково розірвати вказаний Договір за взаємною згодою сторін.
Зважаючи на вищезазначені обставини та відповідно до вимог чинного законодавства (ст. 188 ГК України , ст.ст. 651 ч.1; 654 ЦК України) , 07 вересня 2023 року між Комунальним закладом «База спеціального медичного постачання» та ФОП – Віхарєвою Лейлою Сейядівною укладено Договір про дострокове розірвання 07.09.2023 р. укладеного між сторонами Договору про постачання товару № 3 від 25.07.2023 року.
Таким чином, за результатами проведення процедури тендерної закупівлі (ідентифікатор (номер) закупівлі UA-2023-06-16-004817-а); за процедурою відкритих торгів (з особливостями), через систему закупівель «Prozorro», Комунальний заклад «База спеціального медичного постачання» ( «Замовник») , із незалежних від КЗ «БСМП» обставин (причин) не зміг здійснити закупівлю Товару (Паливна деревина твердих порід «код ДК 021:2015 03413000-8 «Паливна деревина») у кількості 210 ,00 м. куб. (двісті десять кубічних метрів) .

Але потреба у необхідності закупівлі паливної деревини у вищезазначеній кількості для КЗ «БСМП» не відпала.
Враховуючи незабезпеченість паливною деревиною в умовах очікуваного стрімкого наближення холодів ( початок опалювального сезону), , відповідно до пункту 13 підпункту 4 Особливостей, Уповноваженою особою КЗ»БСМП» було прийняте рішення (протокол № 19 від 18 вересня 2023 року) про закупівлю Паливної деревини (тверда порода) за прямим договором, у зв»язку з виникненням об»єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням процедури відкритих торгів.
02 жовтня 2023 року між КЗ «БСМП» (Замовник) та ДП «Погребищенський Райагроліс» Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Віноблагроліс» (Постачальник ) було укладено Договір № 29 про постачання товару , згідно з умовами якого Постачальник зобов»язався до 31.10.2023 р. поставити Замовнику товар - Паливна деревина (тверда порода), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «03413000-8 Паливна деревина)) у загальній кількості 210 м. куб. загальною вартістю 399 000, 00 грн. ( у т.ч. ПДВ 66 500, 70 грн.).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про вжиття заходів реагування, у зв'язку з виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель згідно інформації, оприлюднення в електронній системі закупівель

2023-12-01 15:20:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/001/2024ПР
Дата публікації: 08 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 127/2162/24
Дата відкриття провадження: 13 лютого 2024

Документи:

29 лютого 2024 12:15
Електронний підпис
08 січня 2024 12:12
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Погребищенський Райагроліс"
#36243959
Переможець 399 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2023 14:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 13:21
Договір укладений
03 жовтня 2023 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 399 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 500,00 UAH)