Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гончарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 03081565 |
Місцезнаходження: | 15558, Україна , Чернігівська обл., смт. Гончарівське, вул. Танкістів, 11 |
Контактна особа: |
Оксана Мельник +380983064749 goncharivske_rada@gsr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2023 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2023 13:05 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2023 13:05 |
Очікувана вартість: | 4 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2023 14:16 |
ТД дорога Гончарівське.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 20 жовтня 2023 16:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000164 ● 3bd57e9dfbe74ef98b3c4b990ac664e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 32-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-10-03-008008-a 03.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 16:05:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул.Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 4 920 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-03-008008-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору закупівлі від 16.11.2023 № 16 (далі – Договір).
3. Положеннями пункту 3 Особливостей передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу четвертого пункту 10 Особливостей повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих Особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так, згідно з пунктом одинадцятим частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, додаткова угода № 1 від 30.11.2023 до Договору та додаткова угода № 1 від 20.12.2023 до Договору оприлюднені Замовником в системі Prozorro 20.12.2023 та 09.01.2024 відповідно. Таким чином, публікація змін до Договору в обох випадках здійснена на 14 робочий день, чим порушено пункт одинадцятий частини першої статті 10 Закону.
Надати пояснення з яких причин Замовником було несвоєчасно оприлюднено внесення змін до Договору.
4. Згідно з абзацом першим пункту 4 Особливостей передбачено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих Особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Враховуючи те, що строк дії договору відповідно до підпункту 10.1 Договору становить до 31 грудня 2023 року, а по невиконаним зобов’язанням Сторін – до їх повного виконання. Відповідно до пункту 5 Договору Замовником та Підрядником узгоджено, що закінчення виконання робіт – до 30.11.2023. Також, додатковою угодою від 30.11.2023 було продовжено строк виконання робіт до 20.12.2023.
З яких причин Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону?
5. З яких підстав в додатку 5 «Проект договору» до тендерної документації та договорі від 16.11.2023 № 16 гарантійний строк на роботи з капітального ремонту асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул.Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області визначено терміном на 5 років, тоді як згідно з частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України гарантійний строк виконання робіт за договором будівельного підряду становить 10 років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлено договором або законом?
6. Надайте документальні підтвердження виникнення об’єктивних обставин що спричинили внесення змін до договору від 16.11.2023 № 16 додатковою угодою від 30.10.2023 № 1 зокрема продовження строку виконання робіт до 20 грудня 2023 року включно.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-23 10:14:27
відповіді та пояснення
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ. Додається зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість тощо.
Посилання на сторінку сайту згідно Постанови 710 зі змінами: https://rada.info/upload/users_files/03081565/cc023060335e4acb2918124480485dc1.pdf.
2. Фактичний стан виконання договору підтверджує акт №1 від 18.12.2023 року. Акт додається.
3. Додаткові угоди оприлюднені 08.12.2023 та 20.12.2023 відповідно, але через збої майданчика електронної системи закупівель підписання оприлюднених додаткових угод не надавалося, тому підписання в строки не відбулося. Додається скрин інформації зі сторінки майданчика електронних систем закупівель.
4. Звіт про виконання договору оприлюднено 09.01.2024 року, але через збої майданчика електронних систем закупівель підписання такого звіту не надавалося, тому підписання в строки не відбулося. Підписання відбулося 22.05.2024 року. Скрин інформації станом до 22.05.2024 додається.
5. Помилково в проекті договору тендерної документації та в договорі №16 вказано «Гарантійний строк становить не менше 5 років від дня прийняття об'єкта замовником.»
6. Виконання робіт супроводжувалося несприятливими погодними умовами, що призвело до відтермінування строків виконання робіт, тому було укладено додаткову угоду №1 від 30.11.2023 щодо продовження строку виконання робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 12:51:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул.Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 4 920 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-03-008008-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з проєктом договору, що є додатком № 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що «початок виконання робіт – з моменту підписання договору, закінчення виконання робіт – до 31.10.2023».
В тендерній пропозиції ТОВ «ІНЕЙТС» надано лист-погодження від 09.10.2023 № 1944 з проєктом договору, яким учасник гарантує наступне: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» погоджується з проектом договору на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття від будинку 3/11 до будинку 92 по вул. Танкістів в смт. Гончарівське, Чернігівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Проте, Замовником 16.11.2023 укладено Договір з ТОВ «ІНЕЙТС» відповідно якого початок виконання робіт – з моменту підписання договору, закінчення виконання робіт – до 30.11.2023 (пункт 5.1. розділу 5 Договору).
Враховуючи вищезазначене, надати пояснення з яких причин умови договору від 16.11.2023 № 16, укладеного Замовником з ТОВ «ІНЕЙТС» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції переможця ТОВ «ІНЕЙТС»?
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-04 16:32:04
відповідь на запит
1. При публікації тендерної документації на закупівлю даних робіт в оголошенні відкритих торгів з особливостями було указано термін виконання робіт до 30.11.2023 року, в п.4.4 тендерної документації указано термін виконання робіт до 30.11.2023 р., в додатку 5 до тендерної документації в проєкті договору помилково указано термін виконання робіт 31.10.2023 року. При підписані договору №16 від 16.11.2023 року указано згідно оголошення та тендерної документації термін виконання робіт до 30.11.2023року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2023 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
4 293 154,22
UAH з ПДВ
|
4 049 993,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" |
4 910 650,26
UAH з ПДВ
|
4 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕЙТС" |
4 879 957,08
UAH з ПДВ
|
4 879 957,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Рішення скасоване |
4 049 993,83
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2023 13:06
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Рішення скасоване |
4 049 993,83
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 14:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2023 13:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
4 049 993,83
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 14:44
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" #35884094 |
Відхилено |
4 050 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 11:35
|
|
ТОВ "ІНЕЙТС" #42799488 |
Рішення скасоване |
4 879 957,08
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 16:48
|
|
ТОВ "ІНЕЙТС" #42799488 |
Переможець |
4 879 957,08
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2023 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 11:18
|
IMG_0002.jpg | зміни до договору |
20 грудня 2023 12:54
|
IMG_0003.jpg | зміни до договору |
20 грудня 2023 12:54
|
IMG_0004.jpg | зміни до договору |
20 грудня 2023 12:54
|
IMG_0005.jpg | зміни до договору |
20 грудня 2023 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:27
|
IMG_0001.jpg | зміни до договору |
08 грудня 2023 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 11:40
|
IMG_0009.jpg | укладений |
16 листопада 2023 11:32
|
IMG_0008.jpg | укладений |
16 листопада 2023 11:32
|
IMG_0007.jpg | укладений |
16 листопада 2023 11:31
|
IMG_0006.jpg | укладений |
16 листопада 2023 11:31
|
IMG_0005.jpg | укладений |
16 листопада 2023 11:31
|
IMG_0004.jpg | укладений |
16 листопада 2023 11:31
|
IMG_0003.jpg | укладений |
16 листопада 2023 11:31
|
IMG_0002.jpg | укладений |
16 листопада 2023 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку із виникненням об"єктивних обставин, що унеможливоюють виконання зобов"язань |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |