Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колійні матеріали
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2023-10-03-005093-a ● e266f4331394409cb34db1c24fab6686
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
Код ЄДРПОУ: | 30950099 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
Контактна особа: |
Бондаренко Тетяна Віталіївна 380679717982 vz.mtskpst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2023 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 20:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2023 14:20 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2023 14:20 |
Очікувана вартість: | 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Накладки Т-62, або еквівалент (NT)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1.(та/або вул. Тбіліська, 23)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
0.7 тонни
Підкладка Д-65, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1.(та/або вул. Тбіліська, 23)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 34946121-4 — Рейкові накладки та підкладки
0.35 тонни
Костиль колійний 16*16*165 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1.(та/або вул. Тбіліська, 23)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 34946120-7 — Матеріали для будівництва залізничних доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дати постачання Товару (партії Товару) на склад Покупця та двостороннього підписання видаткових накладних; за умови надходження коштів із місцевого бюджету на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2023 11:57 |
Титульний лист.pdf | |
03 жовтня 2023 11:57 |
Додаток №5 до ТД - Проєкт Договору.doc | |
03 жовтня 2023 11:57 |
Д 4 до ТД колійні матеріали.doc | |
03 жовтня 2023 11:57 |
Тендерна документація .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-03-005093-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 06 жовтня 2023 13:03
Вимога
Більш детально у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 15:15
Замовник КП "Швидкісний трамвай" висловлює Вам повагу та у відповідь на вимогу Вашого підприємстваUA-2023-10-03-005093-a.c1 , що оприлюднена в електронній системі закупівель до процедури закупівлі за ідентифікаторомUA-2023-10-03-005093-a , Відкриті торги з особливостями “Колійні матеріали”, код за ЄЗС ДК 021:2015: 34940000-8: Залізничне обладнання, повідомляємо наступне.
Вимога Вашого підприємства містить документ “Вимога 05.10 договір.docx” щодо можливості внесення змін до проєкту Договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) за наведеним прикладом запропонованої редакції. Відповідно до Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами) та ЗУ “Про публічні закупівлі” (зі змінами), а також чинних нормативно-правових актів на їх виконання, замовником правомірно встановлені істотні та інші умови Договору, викладені у Додатку 5 до тендерної документації.
Запропоновані зміни пунктів проєкту Договору Вашим підприємством для замовника не є можливим та доцільним, оскільки джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Наразі, відповідно до чинних нормативно-правових актів щодо здійснення оплат органами державної казначейської служби України, оплата за рахунок бюджетних коштів здійснюється після надання місцевим органам казначейства документів для здійснення оплати, які отримують погодження про призначення фінансування видатків для державних замовників від управління держказначейства. Даний процес може займати деякий час, в тому числі зважаючи на триваючий воєнний стан, тому замовник КП «Швидкісний трамвай», оскільки жодним чином не впливає на строки здійснення оплати органами казначейства, та у свою чергу — не може погодити видалення посилання на умову надходження бюджетних коштів покупцеві. Після надходження коштів з місцевого бюджету замовнику, кошти перераховуються постачальнику у найкоротші терміни. Крім того, суттєве збільшення строків постачання може призвести до неможливості реалізації постачання та здійснення оплати у поточному бюджетному році, що загрожує негативними наслідками для обох сторін. Із зазначених вище обставин випливає неможливість внесення змін до проєкту Договору.
У зв'язку із викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства, та у свою чергу пропонуємо прийняти участь у закупівлі на встановлених вимогах.
З повагою!
Уповноважена особа КП "Швидкісний трамвай"
Вимога Вашого підприємства містить документ “Вимога 05.10 договір.docx” щодо можливості внесення змін до проєкту Договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) за наведеним прикладом запропонованої редакції. Відповідно до Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами) та ЗУ “Про публічні закупівлі” (зі змінами), а також чинних нормативно-правових актів на їх виконання, замовником правомірно встановлені істотні та інші умови Договору, викладені у Додатку 5 до тендерної документації.
Запропоновані зміни пунктів проєкту Договору Вашим підприємством для замовника не є можливим та доцільним, оскільки джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Наразі, відповідно до чинних нормативно-правових актів щодо здійснення оплат органами державної казначейської служби України, оплата за рахунок бюджетних коштів здійснюється після надання місцевим органам казначейства документів для здійснення оплати, які отримують погодження про призначення фінансування видатків для державних замовників від управління держказначейства. Даний процес може займати деякий час, в тому числі зважаючи на триваючий воєнний стан, тому замовник КП «Швидкісний трамвай», оскільки жодним чином не впливає на строки здійснення оплати органами казначейства, та у свою чергу — не може погодити видалення посилання на умову надходження бюджетних коштів покупцеві. Після надходження коштів з місцевого бюджету замовнику, кошти перераховуються постачальнику у найкоротші терміни. Крім того, суттєве збільшення строків постачання може призвести до неможливості реалізації постачання та здійснення оплати у поточному бюджетному році, що загрожує негативними наслідками для обох сторін. Із зазначених вище обставин випливає неможливість внесення змін до проєкту Договору.
У зв'язку із викладеним, замовник не має можливості у задоволенні вимоги Вашого підприємства, та у свою чергу пропонуємо прийняти участь у закупівлі на встановлених вимогах.
З повагою!
Уповноважена особа КП "Швидкісний трамвай"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2023 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА |
105 200,00
UAH з ПДВ
|
103 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "ДнСЗ" |
109 902,00
UAH з ПДВ
|
103 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА #3266317121 |
Переможець |
103 350,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 12:02
|
Договір № 7615 від 20.10.2023р.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 12:01
|