Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою території на вул. Стуса, 35 в м. Івано-Франківську
Очікувана вартість
1 453 024,00 UAH
UA-2023-10-03-002511-a ● 034f474ae7fb4e9b99063f71d0248eed
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05397574 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Шагай Наталія 380342530651 natalia.ykb@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2023 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 453 024,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,03% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою території на вул. Стуса, 35 в м. Івано-Франківську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 10:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2023 10:32 |
Додаток 1.doc | |
03 жовтня 2023 10:32 |
Додаток 2.docx | |
03 жовтня 2023 10:31 |
Додаток 4.doc | |
03 жовтня 2023 10:31 |
Тендерна документація.pdf | |
03 жовтня 2023 10:30 |
Додаток 3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-03-002511-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРАНТПЛЮСБУД", Код ЄДРПОУ:37409912
Дата подання: 04 жовтня 2023 16:37
Дискримінаційні вимоги. Порушення права Учасника, передбаченого законодавством, на конфіденційність інформації,
до моменту розкриття тендерних пропозицій!!!
Замовником - Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, встановлено вимогу - Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 9, Тендерної документації Замовника), на закупівлю послуг: «Послуги з благоустрою території на вул. Стуса, 35 в м. Івано-Франківську» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2023-10-03-001489-a), передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Замовника та Учасника до завершення періоду подачі пропозицій, що суперечить п. 1 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушується конфіденційність інформації про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій, та не дає можливості Електронній системі закупівель гарантувати цілісність даних про учасників. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи амовника.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Вважаєм такі дії Замовника протизаконними, та такими що суперечать основним принципам (збереження конфіденційності інформації про учасників, збільшення корупційних ризиків) Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо зняти встановлену Замовником вищезгадану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Вважаєм такі дії Замовника протизаконними, та такими що суперечать основним принципам (збереження конфіденційності інформації про учасників, збільшення корупційних ризиків) Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо зняти встановлену Замовником вищезгадану вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 15:45
Замовником розглянуто Вашу вимогу про усунення порушень №UA-2023-10-03-002511-a.b1 по закупівлі «Послуги з благоустрою території на вул. Стуса, 35 в м. Івано-Франківську» (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт).
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі - Закон), який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади; Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з абзацом 1 п.28 Особливостей, тендерна документація відкритих торгів формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Правовою нормою абзацу 1ч.3 ст.28 Закону надано Замовнику право зазначати у тендерній документації іншу інформацію, окрім тієї, що перелічена в ч.1-2 ст. 22 Закону, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі зазначеної норми Замовником у тендерній документації встановлено до Учасників вимогу про огляд об’єкта, на якому будуть надаватися послуги, та подання у складі тендерної пропозиції довідки про огляд об’єкта, підписаної Замовником та уповноваженою особою Учасника, що підписала тендерну пропозицію. Встановлення такої вимоги до Учасників зумовлена необхідністю усвідомлення та ознайомлення Учасниками з особливостями місця надання послуг, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці, де надаватимуться послуги (наявність дерев, кущів тощо) та оцінити Учаснику власні спроможності щодо можливості ним належного надання послуг на об’єкті, в т.ч. якісно та в строк, а також виявити потенційні проблемні питання, які можуть виникнути в процесі виконання договору про закупівлю. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування оптимальної ціни своєї тендерної пропозиції згідно з технічною специфікацією та складання Переможцем графіка надання послуг з урахуванням встановлених замовником строків, що водночас мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Огляд об’єкта до завершення періоду подачі пропозицій дозволяє Учасникам звернутися до Замовника в установленому Законом та тендерною документацією порядку для отримання роз’яснень та відповідей на запитання, які виникли в Учасників під час огляду об’єкта.
Звертаємо увагу, що Замовник забезпечує вільний, рівний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та огляд об’єкта. Для складання довідки про огляд об’єкта Учасникам потрібно звернутися до Замовника. Відповідно, якщо Учасник не звертається до Замовника з метою складання довідки про огляд, то в такого Учасника така довідка буде відсутня. Учасник самостійно приймає рішення чи приймати участь закупівлі, оцінивши власні можливості щодо підготовки тендерної пропозиції та виконання умов договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 ТД, у разі визнання його переможцем, згідно з вимогами Замовника. Якщо хтось з потенційних учасників не бажає надавати будь-який документ, що вимагає Замовник у своїй тендерній документації, то це є власне рішення Учасника. Проте, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідатиме встановленим вимогам Замовника, то така тендерна пропозиція буде відхилена Замовником відповідно до Закону, Особливостей.
Розташування Учасників в інших регіонах України не є перешкодою для огляду об’єкта, оскільки якщо таким Учасником – потенційним Переможцем, буде висловлений намір надавати послуги, що є предметом Закупівлі, шляхом подання тендерної пропозиції, яка буде визнана найбільш економічно вигідною, зазначені Учасники повинні подбати про забезпечення матеріалами, ресурсами та працівниками на об’єкті. Якщо в Учасника відсутня можливість відвідати об’єкт, то це може свідчити про небажання або неспроможність виконувати належно договірні зобов’язання, якісно та в строк, що водночас мінімізує ризики Замовника укласти договір про закупівлю із недобросовісним виконавцем.
Також варто зауважити, що норми частини 1 ст.12 Закону передбачають, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Вимога замовника надати в складі тендерної пропозиції Учасника довідку про огляд об’єкта в жодному разі не порушує дану норму Закону.
Отже, враховуючи вище викладене, дії Замовника, щодо встановлення до Учасників вимоги про огляд об’єкта, на якому будуть надаватися послуги, та подання у складі тендерної пропозиції довідки про огляд об’єкта, підписаної Замовником та уповноваженою особою Учасника, що підписала тендерну пропозицію, є правомірними та не дискримінаційними, такими, що в жодному разі не порушують принципи публічних закупівель, а навпаки сприяють Учасникам правильно розрахувати ціну тендерної пропозиції з урахуванням технічної специфікації та мінімізувати ризики Учасників щодо їх спроможності надати послуги належно, якісно та в строк.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі - Закон), який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади; Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з абзацом 1 п.28 Особливостей, тендерна документація відкритих торгів формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Правовою нормою абзацу 1ч.3 ст.28 Закону надано Замовнику право зазначати у тендерній документації іншу інформацію, окрім тієї, що перелічена в ч.1-2 ст. 22 Закону, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі зазначеної норми Замовником у тендерній документації встановлено до Учасників вимогу про огляд об’єкта, на якому будуть надаватися послуги, та подання у складі тендерної пропозиції довідки про огляд об’єкта, підписаної Замовником та уповноваженою особою Учасника, що підписала тендерну пропозицію. Встановлення такої вимоги до Учасників зумовлена необхідністю усвідомлення та ознайомлення Учасниками з особливостями місця надання послуг, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці, де надаватимуться послуги (наявність дерев, кущів тощо) та оцінити Учаснику власні спроможності щодо можливості ним належного надання послуг на об’єкті, в т.ч. якісно та в строк, а також виявити потенційні проблемні питання, які можуть виникнути в процесі виконання договору про закупівлю. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування оптимальної ціни своєї тендерної пропозиції згідно з технічною специфікацією та складання Переможцем графіка надання послуг з урахуванням встановлених замовником строків, що водночас мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Огляд об’єкта до завершення періоду подачі пропозицій дозволяє Учасникам звернутися до Замовника в установленому Законом та тендерною документацією порядку для отримання роз’яснень та відповідей на запитання, які виникли в Учасників під час огляду об’єкта.
Звертаємо увагу, що Замовник забезпечує вільний, рівний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та огляд об’єкта. Для складання довідки про огляд об’єкта Учасникам потрібно звернутися до Замовника. Відповідно, якщо Учасник не звертається до Замовника з метою складання довідки про огляд, то в такого Учасника така довідка буде відсутня. Учасник самостійно приймає рішення чи приймати участь закупівлі, оцінивши власні можливості щодо підготовки тендерної пропозиції та виконання умов договору про закупівлю, викладеного в Додатку 4 ТД, у разі визнання його переможцем, згідно з вимогами Замовника. Якщо хтось з потенційних учасників не бажає надавати будь-який документ, що вимагає Замовник у своїй тендерній документації, то це є власне рішення Учасника. Проте, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідатиме встановленим вимогам Замовника, то така тендерна пропозиція буде відхилена Замовником відповідно до Закону, Особливостей.
Розташування Учасників в інших регіонах України не є перешкодою для огляду об’єкта, оскільки якщо таким Учасником – потенційним Переможцем, буде висловлений намір надавати послуги, що є предметом Закупівлі, шляхом подання тендерної пропозиції, яка буде визнана найбільш економічно вигідною, зазначені Учасники повинні подбати про забезпечення матеріалами, ресурсами та працівниками на об’єкті. Якщо в Учасника відсутня можливість відвідати об’єкт, то це може свідчити про небажання або неспроможність виконувати належно договірні зобов’язання, якісно та в строк, що водночас мінімізує ризики Замовника укласти договір про закупівлю із недобросовісним виконавцем.
Також варто зауважити, що норми частини 1 ст.12 Закону передбачають, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Вимога замовника надати в складі тендерної пропозиції Учасника довідку про огляд об’єкта в жодному разі не порушує дану норму Закону.
Отже, враховуючи вище викладене, дії Замовника, щодо встановлення до Учасників вимоги про огляд об’єкта, на якому будуть надаватися послуги, та подання у складі тендерної пропозиції довідки про огляд об’єкта, підписаної Замовником та уповноваженою особою Учасника, що підписала тендерну пропозицію, є правомірними та не дискримінаційними, такими, що в жодному разі не порушують принципи публічних закупівель, а навпаки сприяють Учасникам правильно розрахувати ціну тендерної пропозиції з урахуванням технічної специфікації та мінімізувати ризики Учасників щодо їх спроможності надати послуги належно, якісно та в строк.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" |
1 397 332,80
UAH з ПДВ
|
1 397 332,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" #42830000 |
Переможець |
1 397 332,80
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2023 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 16:23
|
ДУ 1 55-23.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2023 11:25
|
Протокол.pdf | укладений |
27 жовтня 2023 11:24
|
55-23.pdf | укладений |
27 жовтня 2023 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із уточненням об`ємів надання послуг, договірна ціна Договору становить 1 118 756,40 грн. в т.ч. ПДВ 20% - 186 459,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 55-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |