Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка в с. Зеленьки Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
2 314 154,40 UAH
UA-2023-10-02-012081-a ● e796c6908ce94644b8bac07f5111de17
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04054984 |
Місцезнаходження: | 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Обухівський р-н, вул. Соборності, будинок 48 |
Контактна особа: |
Ільченко Олександр Володимирович 380457451271 tender_mmtg@myronivka-mrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2023 18:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2023 13:59 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2023 13:59 |
Очікувана вартість: | 2 314 154,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 141,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до ч. 2 та ч. 3 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 500,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА Місцезнаходження Замовника: Україна, 08801, Київська обл., Обухівський р-н, місто Миронівка, вул.Соборності, будинок 48 Код ЄДРПОУ: 04054984 IBAN UA788201720355109035025023809 в Державна казначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка в с. Зеленьки Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08832, Україна, Київська область, Обухівський район, с. Зеленьки, вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2023 21:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2023 21:34 |
Перелік змін до ТД_06.10.2023.docx | |
06 жовтня 2023 21:34 |
ПРОЄКТ Договору про закупівлю робіт.docx | |
06 жовтня 2023 21:34 |
ТД нова редакція (Капітальний ремонт, вул. Шевченка).docx |
06 жовтня 2023 21:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 жовтня 2023 21:34 |
Перелік змін до ТД_06.10.2023.docx
|
|||
06 жовтня 2023 21:34 |
ПРОЄКТ Договору про закупівлю робіт.docx
|
|||
06 жовтня 2023 21:34 |
ТД нова редакція (Капітальний ремонт, вул. Шевченка).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності обладнання
Дата подання: 03 жовтня 2023 09:44
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 23:50
Добрий день. Вимогою тендерної документації є - "На підтвердження учасник має надати: для кранів вантажопідйомних – чинні дозволи Держпраці на експлуатацію". Згідно технічного завдання не передбачено використання кранів вантажопідйомних. Просимо надати роз'яснення, чи потрібно вказувати їх в довідці про наявність обладнання та надавати дозволи Держпраці на експлуатацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Інформуємо Вас, що до умов тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині.
Щодо надання підтверджуючих документів
Дата подання: 03 жовтня 2023 10:48
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 23:50
Добрий день. Вимогою тендерної документації є "Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати: для кранів вантажопідйомних – чинні дозволи Держпраці на експлуатацію; для вантажних автомобілів-самоскидів (самоскидів), асфальтоукладальників, котків дорожніх, навантажувачів (екскаватор - навантажувач), машин для холодного фрезерування – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю.
АБО
У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності / державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини)."
Уточніть, будь ласка, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо чи достатньо буде надати тільки відповідні договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини) без протоколів перевірки технічного стану?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Інформуємо Вас, що до умов тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 жовтня 2023 15:55
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 23:57
Доброго дня. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати виконаний (виконані) на не менше ніж 50% договір (-и) на виконання робіт з нового будівництва, або капітального ремонту, або реконструкції, або поточного середнього ремонту, що виконані протягом 2018-2023 років та які, зокрема, підтверджують досвід виконаних наступних основних (ключових) робіт в обсягах (об’ємах) не менше: - Планування площ механізованим способом – 2856 м2; - Улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей - 2100 м2; - Укріплення узбіччя щебенево піщаною сумішшю – 940 м2. Чи може Учасник підтвердити досвід виконання робіт з укріплення узбіччя щебенево-піщаною сумішшю досвідом з укріплення узбіч асфальтогранулятом? Технологія виконання робіт в обох випадках однакова.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Враховуючи приведені Вами аргументи, буде прийнято рішення про внесення змін у цій частині з урахуванням Ваших пропозицій.
Щодо акредитації лабораторії
Дата подання: 04 жовтня 2023 16:06
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 23:59
Доброго дня, шановний Замовнику. Вимогою ТД щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Замовник встановив слідуюче : 1. Учасником обов’язково надається:
- чинні сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією (лабораторія має бути акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції [додатково надати документ, що підтверджує атестацію/акредитацію]), які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно. Наша лабораторія атестована згідно вимог ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання". Це також міжнародний стандарт, який підтверджує факт того, що вимірювальне обладнання в лабораторії придатне до експлуатації, тобто дає вірні показники і результати. Ми вважаємо, що вимога щодо атестації лабораторії саме згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 є дискримінаційною , а Замовник, таким чином, зменшує вільну конкуренцію серед Учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На Ваше запитання стосовно акредитації лабораторії далі повідомляємо наступне.
Статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема визначено, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Виходячи з запропонованої Вами редакції змін, Вами розглядається можливість заміни випробувальної лабораторії на вимірювальну (згідно вимог ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання").
Слід врахувати, що відповідно до визначення, яке надає ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Також, до органів з оцінки відповідності, зокрема належать випробувальні лабораторії, загальні вимоги до компетентності яких визначає стандарт ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Разом з тим, вимірювальна лабораторія (розглядається Вами) – це підприємство, установа, організація чи їх окремий підрозділ та фізичні особи - підприємці, що здійснюють проведення певних вимірювань, НЕ ПОВ’ЯЗАНИХ з оцінкою відповідності продукції, процесів, послуг, з документальним оформленням їх результатів.
За таких умов, враховуючи положення ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник вважає запропоновану Вами редакцію змін неефективною.
Статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема визначено, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Виходячи з запропонованої Вами редакції змін, Вами розглядається можливість заміни випробувальної лабораторії на вимірювальну (згідно вимог ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання").
Слід врахувати, що відповідно до визначення, яке надає ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Також, до органів з оцінки відповідності, зокрема належать випробувальні лабораторії, загальні вимоги до компетентності яких визначає стандарт ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Разом з тим, вимірювальна лабораторія (розглядається Вами) – це підприємство, установа, організація чи їх окремий підрозділ та фізичні особи - підприємці, що здійснюють проведення певних вимірювань, НЕ ПОВ’ЯЗАНИХ з оцінкою відповідності продукції, процесів, послуг, з документальним оформленням їх результатів.
За таких умов, враховуючи положення ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник вважає запропоновану Вами редакцію змін неефективною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-02-012081-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 28 жовтня 2023 21:52
Дата подання: 28 жовтня 2023 21:52
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2023 16:54
Рішення від 31.10.2023 № 17401.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2023 16:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2023 № 18066.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2023 18:08
Рішення від 10.11.2023 № 18066.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2023 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від «23» жовтня 2023 № 158-2023 (далі – Рішення), згідно з яким ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІАЛБУД» (далі – Учасник) визначено переможцем щодо Закупівлі та замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, та оприлюднено таке Рішення в електронній системі закупівель.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.11.2023 № 18066-р/пк-пз зобов’язано Миронівську міську раду скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2023 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" |
2 144 681,40
UAH з ПДВ
|
2 144 681,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ріалбуд" |
2 298 948,00
UAH з ПДВ
|
2 275 806,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" #32414954 |
Рішення скасоване |
2 144 681,40
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 16:50
|
|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Рішення скасоване |
2 275 806,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 22:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" #32414954 |
Відхилено |
2 144 681,40
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 16:57
|
|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Відхилено |
2 275 806,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 17:03
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій