Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво приватних житлових будинків по вул. Бобровського, буд. 32, буд. 55, кв. 2, вул. Гусинська, буд. 10, буд. 14, вул. Дєдуха, буд. 25, буд. 52, кв. 1, буд. 63, буд. 65а, буд. 78, буд. 104, вул. Зелена, буд. 42, вул. Перемоги, буд. 9 с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області
Очікувана вартість
38 648 416,00 UAH
UA-2023-10-02-011855-a ● 81919bb194e14bde913164f83e19ceac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Омарова Євгенія Анатоліївна 380552367762 SADHO2023@URK.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2023 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 38 648 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 193 242,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі та складає: 193 242 грн. 08 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) становить не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Рах. UA258999980313010122000021451, ГУК у Херсонській області/Херсонський р-н./24061900. Код отримувача ЄДРПОУ 37959517, Банк отримувача: Казначейство України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 193242.08 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору складає 5% від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки в частині продовження строку її дії у зв’язку з продовженням строку дії договору. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами Договору Учасник-Переможець зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання договору на відповідний строк. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного розірвання договору, або ж розірвання договору з ініціативи Підрядника, не пов’язане з виконанням робіт. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Рах. UA208999980313050140000021451, ГУК у Херсонській області/Херсонський р-н./24062000. Код отримувача ЄДРПОУ 37959517, Банк отримувача: Казначейство України. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Нове будівництво приватних житлових будинків по вул. Бобровського, буд. 32, буд. 55, кв. 2, вул. Гусинська, буд. 10, буд. 14, вул. Дєдуха, буд. 25, буд. 52, кв. 1, буд. 63, буд. 65а, буд. 78, буд. 104, вул. Зелена, буд. 42, вул. Перемоги, буд. 9 с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області (45210000-2 Будівництво будівель) (Джерело фінансування : Бюджетні кошти)
Нове будівництво приватних житлових будинків по вул. Бобровського, буд. 32, буд. 55, кв. 2, вул. Гусинська, буд. 10, буд. 14, вул. Дєдуха, буд. 25, буд. 52, кв. 1, буд. 63, буд. 65а, буд. 78, буд. 104, вул. Зелена, буд. 42, вул. Перемоги, буд. 9 с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області (45210000-2 Будівництво будівель)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво приватних житлових будинків по вул. Бобровського, буд. 32, буд. 55, кв. 2, вул. Гусинська, буд. 10, буд. 14, вул. Дєдуха, буд. 25, буд. 52, кв. 1, буд. 63, буд. 65а, буд. 78, буд. 104, вул. Зелена, буд. 42, вул. Перемоги, буд. 9 с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2023 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2023 14:20 |
Зміни ТД.doc | |
12 жовтня 2023 14:20 |
Документація (Нова редакція).doc | |
12 жовтня 2023 14:20 |
ДОДАТОК 4 (Нова редакція).doc | |
12 жовтня 2023 14:20 |
ДОДАТОК 3 (Нова редакція).docx | |
12 жовтня 2023 14:20 |
ДОДАТОК 2 (Нова редакція).doc | |
12 жовтня 2023 14:20 |
ДОДАТОК 1 (Нова редакція).doc | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_63.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_104.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 2_ТОМ 2.pdf | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_25.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Гусинська_10.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Бобровського_32.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
04 Техчасть Нове будівництво будинків.xls | |
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 1_ТОМ 1.pdf | |
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 2_ТОМ 1.pdf | |
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 1_ТОМ 2.pdf | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_65а.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 3_ТОМ 1.pdf | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_52_1.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Гусинська_14.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_78.ibs | |
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 3_ТОМ 2.pdf | |
02 жовтня 2023 17:35 |
Бобровського_55_2.ibs |
12 жовтня 2023 14:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2023 14:20 |
Зміни ТД.doc
|
|||
12 жовтня 2023 14:20 |
Документація (Нова редакція).doc
|
|||
12 жовтня 2023 14:20 |
ДОДАТОК 4 (Нова редакція).doc
|
|||
12 жовтня 2023 14:20 |
ДОДАТОК 3 (Нова редакція).docx
|
|||
12 жовтня 2023 14:20 |
ДОДАТОК 2 (Нова редакція).doc
|
|||
12 жовтня 2023 14:20 |
ДОДАТОК 1 (Нова редакція).doc
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_63.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_104.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 2_ТОМ 2.pdf
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_25.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Гусинська_10.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Бобровського_32.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
04 Техчасть Нове будівництво будинків.xls
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 1_ТОМ 1.pdf
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 2_ТОМ 1.pdf
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 1_ТОМ 2.pdf
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_65а.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 3_ТОМ 1.pdf
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_52_1.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Гусинська_14.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Дєдуха_78.ibs
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
РП_70 м2_Тип 3_ТОМ 2.pdf
|
|||
02 жовтня 2023 17:35 |
Бобровського_55_2.ibs
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-02-011855-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 10 жовтня 2023 00:08
заперечуємо щодо застосування дискримінаційного підходу та встановлення неправомірних умов у тендерній документації
Шановний Замовнику, у ТД міститься Порядок погодження кошторисної документації:
Переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити на веб-портал Уповноваженого органу кошторисну документацію згідно вимог зазначених у пункті 6.3. цього розділу.
Замовник протягом 5 робочих днів перевіряє надану Переможцем кошторисну документацію, за ціною, сформованою за результатами електронного аукціону, на відповідність вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
У разі наявності невідповідностей зазначених вимог, Замовник надає Переможцю перелік усіх невідповідностей та час для їх усунення.
Зауваження Замовника повинні ґрунтуватися виключно на підставі вимог передбачених Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
Переможець протягом 3 робочих днів з моменту отримання зауважень від Замовника повинен усунути невідповідності у кошторисній документації.
Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам Настанови та Тендерної документації, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей).
Заперечуємо щодо наявності у ТД вказаної вище умови, оскільки вона є неправомірною. Тендерні пропозиції учасників формуються та надаються до кінцевого строку подання, визначеного Замовником. У разі невідповідності кошторисних документів пропозиція Учасника відхиляється відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей відповідно до Постанови КМУ №1178. Виправлення невідповідностей у технічних документах Учасників заборонено, тим більше у документах Учасника,якого визначили Переможцем та направили йому повідомлення про намір підписати договір.Вимагаємо привести ТД у відповідність до чинного законодавства шляхом вилучення з ТД незаконної умови, що вказана вище.
Розгорнути
Згорнути
Переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити на веб-портал Уповноваженого органу кошторисну документацію згідно вимог зазначених у пункті 6.3. цього розділу.
Замовник протягом 5 робочих днів перевіряє надану Переможцем кошторисну документацію, за ціною, сформованою за результатами електронного аукціону, на відповідність вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
У разі наявності невідповідностей зазначених вимог, Замовник надає Переможцю перелік усіх невідповідностей та час для їх усунення.
Зауваження Замовника повинні ґрунтуватися виключно на підставі вимог передбачених Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
Переможець протягом 3 робочих днів з моменту отримання зауважень від Замовника повинен усунути невідповідності у кошторисній документації.
Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам Настанови та Тендерної документації, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей).
Заперечуємо щодо наявності у ТД вказаної вище умови, оскільки вона є неправомірною. Тендерні пропозиції учасників формуються та надаються до кінцевого строку подання, визначеного Замовником. У разі невідповідності кошторисних документів пропозиція Учасника відхиляється відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей відповідно до Постанови КМУ №1178. Виправлення невідповідностей у технічних документах Учасників заборонено, тим більше у документах Учасника,якого визначили Переможцем та направили йому повідомлення про намір підписати договір.Вимагаємо привести ТД у відповідність до чинного законодавства шляхом вилучення з ТД незаконної умови, що вказана вище.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2023 15:50
1. Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 13.10.2023 року №15) розглянуто Вашу вимогу від 10.10.2023 року.
За результатами розгляду, повідомляємо: Тендерною документацією не вимагається від учасників необхідність подання у складі тендерної пропозиції договірної ціни, розрахунків до неї та іншої кошторисної документації.
Зазначена вимога, передбачена пунктом 6.3 розділу VI тендерної документації, встановлена виключно для Переможця процедури закупівлі, а тому ні зазначеним пунктом ні будь-якою іншою умовою тендерної документації не передбачено відхилення пропозиції Учасника процедури закупівлі за ненадання кошторисної документації у складі тендерної пропозиції чи, тим більше, неусунення «порушень» у документах, що не вимагаються до надання у складі тендерної пропозиції.
Наголошуємо, що ні Закон України «Про публічні закупівлі» ні Особливості не містять жодних заборон щодо встановлення у тендерній документації порядку погодження договірної ціни, у випадку закупівлі робіт, та не містять жодних заборон щодо надання Переможцю можливості виправляти помилки у таких документах, які були завантажені після оприлюднення повідомлення про намір (окрім документів переможця, що вимагаються згідно пункту 47 Особливостей).
Вимога, передбачена пунктом 6.3 розділу VI тендерної документації не є ані неправомірно ані дискримінаційною, навпаки наявність порядку погодження договірної ціни для переможця є вимогою, яка цілком відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог.
За результатами розгляду, повідомляємо: Тендерною документацією не вимагається від учасників необхідність подання у складі тендерної пропозиції договірної ціни, розрахунків до неї та іншої кошторисної документації.
Зазначена вимога, передбачена пунктом 6.3 розділу VI тендерної документації, встановлена виключно для Переможця процедури закупівлі, а тому ні зазначеним пунктом ні будь-якою іншою умовою тендерної документації не передбачено відхилення пропозиції Учасника процедури закупівлі за ненадання кошторисної документації у складі тендерної пропозиції чи, тим більше, неусунення «порушень» у документах, що не вимагаються до надання у складі тендерної пропозиції.
Наголошуємо, що ні Закон України «Про публічні закупівлі» ні Особливості не містять жодних заборон щодо встановлення у тендерній документації порядку погодження договірної ціни, у випадку закупівлі робіт, та не містять жодних заборон щодо надання Переможцю можливості виправляти помилки у таких документах, які були завантажені після оприлюднення повідомлення про намір (окрім документів переможця, що вимагаються згідно пункту 47 Особливостей).
Вимога, передбачена пунктом 6.3 розділу VI тендерної документації не є ані неправомірно ані дискримінаційною, навпаки наявність порядку погодження договірної ціни для переможця є вимогою, яка цілком відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2023-10-02-011855-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 10 жовтня 2023 01:11
щодо наявності у ТД неправомірної умови
Шановний Замовнику, тендерна документація містить умову згідно з п.1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
1.1.1. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість:
1. Автомобілі бортові – 12 од.
2. Крани на автомобільному ходу – 5 од.
3. Навантажувачі одноковшеві – 5 од.
4. Підіймачі вантажопасажирські – 5 од.
Заперечуємо щодо зазначеної вище умови ТД, оскільки вона необгрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників. Замовник також не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги.Такої ж думки дотримується комісія АМКУ. Вимагаємо усунути дискримінаційну умову щодо встановленого переліку техніки, що вказаний вище.
Розгорнути
Згорнути
1.1.1. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість:
1. Автомобілі бортові – 12 од.
2. Крани на автомобільному ходу – 5 од.
3. Навантажувачі одноковшеві – 5 од.
4. Підіймачі вантажопасажирські – 5 од.
Заперечуємо щодо зазначеної вище умови ТД, оскільки вона необгрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників. Замовник також не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги.Такої ж думки дотримується комісія АМКУ. Вимагаємо усунути дискримінаційну умову щодо встановленого переліку техніки, що вказаний вище.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2023 15:51
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 13.10.2023 року №15) розглянуто Вашу вимогу від 10.10.2023 року.
За результатами розгляду, повідомляємо: Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Механізм підтвердження такого кваліфікаційного критерію визначено в Додатку 1 тендерної документації.
Мінімальний перелік техніки, який відповідає вимогам замовника, сформований на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва визначається з розрахунку відомостей ресурсів з урахуванням строків виконання та обсягів будівельних робіт.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог.
За результатами розгляду, повідомляємо: Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Механізм підтвердження такого кваліфікаційного критерію визначено в Додатку 1 тендерної документації.
Мінімальний перелік техніки, який відповідає вимогам замовника, сформований на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва визначається з розрахунку відомостей ресурсів з урахуванням строків виконання та обсягів будівельних робіт.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2023-10-02-011855-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 10 жовтня 2023 01:23
неправомірна умова щодо переліку працівників
Шановний Замовнику, умовами ТД встановлено Мінімальний необхідний перелік інженерних працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа;
- начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - 5 осіб;
- майстер або інша особа, яка виконує його функції - 5 осіб.
Вказана вище умова є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників. Вимагаємо вилучити зазначену вище умову з ТД, оскільки Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті субєкти господарювання ,у яких наявна кількість працівників:
головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа;
- начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - 5 осіб;
- майстер або інша особа, яка виконує його функції - 5 осіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших субєктів господарювання, що підтверджується Рішенням колегії АМКУ №24567-р/пк-пз від 29.10.2021 на процедурі UA-2021-10-08-006445-b.
Розгорнути
Згорнути
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа;
- начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - 5 осіб;
- майстер або інша особа, яка виконує його функції - 5 осіб.
Вказана вище умова є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників. Вимагаємо вилучити зазначену вище умову з ТД, оскільки Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті субєкти господарювання ,у яких наявна кількість працівників:
головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа;
- начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - 5 осіб;
- майстер або інша особа, яка виконує його функції - 5 осіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших субєктів господарювання, що підтверджується Рішенням колегії АМКУ №24567-р/пк-пз від 29.10.2021 на процедурі UA-2021-10-08-006445-b.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2023 15:52
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 13.10.2023 року №15) розглянуто Вашу вимогу від 10.10.2023 року.
За результатами розгляду, повідомляємо: . Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Механізм підтвердження такого кваліфікаційного критерію визначено в Додатку 1 тендерної документації.
Мінімальний необхідний перелік інженерних працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник визначається з розрахунку відомостей ресурсів з урахуванням строків виконання та обсягів будівельних робіт.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог.
За результатами розгляду, повідомляємо: . Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Механізм підтвердження такого кваліфікаційного критерію визначено в Додатку 1 тендерної документації.
Мінімальний необхідний перелік інженерних працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник визначається з розрахунку відомостей ресурсів з урахуванням строків виконання та обсягів будівельних робіт.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2023-10-02-011855-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 10 жовтня 2023 01:29
неправомірна умова Документації щодо наявності робітників
Шановний Замовнику. Умова Документації щодо "Мінімальна кількість працівників робітничих професій , яких учасник має вказати в довідці, а саме:
1. Робітники - будівельники - 34 особи;
2. Робітники - монтажники - 17 осіб" є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників. Вимагаємо вилучити зазначену вище умову з ТД, оскільки Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті субєкти господарювання ,у яких наявна мінімальна кількість працівників робітничих професій , яких учасник має вказати в довідці, а саме:
1. Робітники - будівельники - 34 особи;
2. Робітники - монтажники - 17 осіб
що є дискримінаційним по відношенню до інших субєктів господарювання, що підтверджується Рішенням колегії АМКУ №24567-р/пк-пз від 29.10.2021 на процедурі UA-2021-10-08-006445-b
Розгорнути
Згорнути
1. Робітники - будівельники - 34 особи;
2. Робітники - монтажники - 17 осіб" є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до учасників. Вимагаємо вилучити зазначену вище умову з ТД, оскільки Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті субєкти господарювання ,у яких наявна мінімальна кількість працівників робітничих професій , яких учасник має вказати в довідці, а саме:
1. Робітники - будівельники - 34 особи;
2. Робітники - монтажники - 17 осіб
що є дискримінаційним по відношенню до інших субєктів господарювання, що підтверджується Рішенням колегії АМКУ №24567-р/пк-пз від 29.10.2021 на процедурі UA-2021-10-08-006445-b
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2023 15:54
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 13.10.2023 року №15) розглянуто Вашу вимогу від 10.10.2023 року.
За результатами розгляду, повідомляємо: Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Механізм підтвердження такого кваліфікаційного критерію визначено в Додатку 1 тендерної документації.
Мінімальний необхідний перелік працівників робітничих професій, наявність яких повинен підтвердити учасник визначається з розрахунку відомостей ресурсів з урахуванням строків виконання та обсягів будівельних робіт.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог
За результатами розгляду, повідомляємо: Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Механізм підтвердження такого кваліфікаційного критерію визначено в Додатку 1 тендерної документації.
Мінімальний необхідний перелік працівників робітничих професій, наявність яких повинен підтвердити учасник визначається з розрахунку відомостей ресурсів з урахуванням строків виконання та обсягів будівельних робіт.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог
Номер вимоги: UA-2023-10-02-011855-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 10 жовтня 2023 01:40
неправомірна умова Документації щодо встановлення суми аналогічних договорів
Шановний Замовнику, умова Документації щодо "Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме - не менше, ніж 30 918 732,80 грн." є неправомірною та дискримінаційною по відношенню до Учасників. Вимагаємо вилучити зазначену вище умову з Документації на закупівлю. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення викладеної вище умови ТД, що неодноразово підтверджується рішеннями, прийнятими колегією АМКУ з аналогічного питання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2023 15:55
Уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (протокол від 13.10.2023 року №15) розглянуто Вашу вимогу від 10.10.2023 року.
За результатами розгляду, повідомляємо: Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Механізм підтвердження такого кваліфікаційного критерію визначено в Додатку 1 тендерної документації.
Законодавство містить вимогу щодо виконання учасником аналогічного договору, а також не встановлено заборону вимагати замовником саме досвіду виконання аналогічного договору (а не укладення) на 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зважаючи на специфіку будівництва різних об’єктів і види робіт по ним, встановлено вимогу про надання в складі пропозиції аналогічного договору (ів) сума виконання, якого(-их) має складати не менше ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі. Також звертаємо увагу, Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами.
Встановлення даної вимоги направлено перш за все на прийняття участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід будівництва об’єктів, які за складом робіт (виходячи з вартості) співвідносяться з об’єктом, що планується збудувати згідно цієї процедури закупівлі в строки, визначені тендерною документацією.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог.
За результатами розгляду, повідомляємо: Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює до Учасників один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Механізм підтвердження такого кваліфікаційного критерію визначено в Додатку 1 тендерної документації.
Законодавство містить вимогу щодо виконання учасником аналогічного договору, а також не встановлено заборону вимагати замовником саме досвіду виконання аналогічного договору (а не укладення) на 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зважаючи на специфіку будівництва різних об’єктів і види робіт по ним, встановлено вимогу про надання в складі пропозиції аналогічного договору (ів) сума виконання, якого(-их) має складати не менше ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі. Також звертаємо увагу, Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами.
Встановлення даної вимоги направлено перш за все на прийняття участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід будівництва об’єктів, які за складом робіт (виходячи з вартості) співвідносяться з об’єктом, що планується збудувати згідно цієї процедури закупівлі в строки, визначені тендерною документацією.
Положення тендерної документації розроблено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями) та Методичних рекомендацій щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) що затверджені окремим дорученням Державного агенства відновлення та розвитку інфраструктури України від 29.08.2023р. №44 та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" |
37 498 936,52
UAH з ПДВ
|
37 498 936,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" #35557259 |
Переможець |
37 498 936,52
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2025 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:50
|
Розрахунок ДЦ.7z | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:49
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:49
|
Локальні кошториси ч.2.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:49
|
Локальні кошториси ч.1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:49
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 12:15
|
Додаткова угада №1 до Договору №4-ВЕГА23 від 09.11.2023.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 15:09
|
Протокол №23-1.pdf | укладений |
10 листопада 2023 15:08
|
Договір №4-ВЕГА-23.pdf | укладений |
10 листопада 2023 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закон України "Про публічні закупівлі" з урахуванням пп.3 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) – «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» |
Номер договору про закупівлю: | №4-ВЕГА/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.6 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) та п.18.3.5. р.18 Договору – «зміни ціни в Договорі у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування» |
Номер договору про закупівлю: | №4-ВЕГА/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |