Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5))
Очікувана вартість
2 730 000 000,00 UAH
UA-2023-10-02-011308-a 05f9136a9512491cb5259ced889ed7fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Муха

+380444547422 o.v.myxa@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Олег Муха
+380444547422
o.v.myxa@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2023 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2023 18:00
Очікувана вартість: 2 730 000 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Тендерна документація

02 жовтня 2023 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2023 16:47
Додаток 2 Відомості.doc
02 жовтня 2023 16:47
Додаток 1 Цінова.doc
02 жовтня 2023 16:47
Оголошення Бронижелети 02.10.docx
02 жовтня 2023 16:47
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання 1
Дата подання: 04 жовтня 2023 23:12
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 14:42
Згідно вимог оголошення: «Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення.» Згідно ПОРЯДОКУ заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку ЗАТВЕРДЖЕНОГО Наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 п 2.1. Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий податковий розрахунок за календарний рік не подається. Граничний термін подання (крайня точка подачі податкового розрахунку) за ІІІ квартал – 09.11.2023. Чи дозволяється надання учасником подання податкового розрахунку за ІІ квартал у зв’язку з тим, що граничний термін подання ще не настав?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що граничний термін подання не настав, учасникам дозволяється подання податкового розрахунку за ІІ квартал.
питання 2
Дата подання: 04 жовтня 2023 23:16
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 14:42
Для підтвердження фінансової спроможності, надається Податкова декларація з податку на прибуток підприємств (із змінами, останні з яких внесено наказом Мінфіну від 20.02.2023 р. № 101) Згідно Податкового Кодексу України за квартальний період подається протягом 40 календарних днів, що наступають за останнім календарним днем звітного кварталу, за базовий звітний період квартал. Граничний термін подання (крайня точка подачі декларації) за 9 місяців – 09.11.2023. Чи буде підставою для дискваліфікації подання даної декларації за 1 півріччя, а не за 9 місяців ? Підприємство має право подавати дану декларацію аж через місяць і прискорення цього процесу будуть мати негативні наслідки для підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що граничний термін подання декларації)за 9 місяців – 09.11.2023, учасникам дозволяється подання даної декларації за 1 півріччя.
питання 3
Дата подання: 04 жовтня 2023 23:21
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 14:43
1. Щодо подання документів на підтвердження фінансової спроможності: Баланс (Звіт про фінансовий стан) (із змінами внесеними наказом Мінфіну від 27.06.2013 р. № 627, від 09.07.2021 р. № 385) -Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) -Звіт про рух грошових коштів (за прямим методом) -Звіт про власний капітал (із змінами внесеними наказом Мінфіну від 08.02.2014 р. № 48) • ЗГІДНО Порядка подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. N 419 до органів Статистики у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев'ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом • Граничний термін подання звітності (крайня точка подачі) за 9 місяців – 30.10.2023. Чи буде підставою для дискваліфікації подання даної звітності за 1 півріччя, а не за 9 місяців ? Підприємство має право подавати дану звітність до 30.10.2023 року майже через місяць і прискорення цього процесу буде мати негативні наслідки для підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що граничний термін подання звітності за 9 місяців – 30.10.2023, учасникам дозволяється подання даної звітності за 1 півріччя.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-02-011308-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: UAB Velmet International , Код ЄДРПОУ:306284514
Дата подання: 05 жовтня 2023 23:37
Вимога щодо усунення штучного обмеження конкуренції
Аналізуючи документи передньої спроби провести закупівлю аналогічну цій, та системи розробки, контролю якості і постачання засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) в Міністерстві оборони України, хочемо зауважити наступне.
Для постачальників ЗІЗ які не хочуть мати відношення до корупційних схем створено низку «схематичних» перепон що унеможливлюють розвиток і нормальну конкуренцію. В умовах війни ціна таким явищам вимірюються в тисячах втрачених життів українських військових. Підтвердження цих фактів ми наведемо нижче.
Враховуючи, що Ваша документація про проведення даної закупівлі, знову таки, містить ті самі дискримінаційні вимоги, які штучно обмежують конкуренцію та вже опубліковану в системі PROZORRO інформацію, що в певній мірі підтверджує можливу змову посадових осіб Міністерства оборони України, Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (ЦР СМЗ ЗСУ) з постачальниками засобів індивідуального захисту, вважаємо за необхідне опублікувати в рамках даної закупівлі дану інформацію, з метою привернення уваги громадськості, а також представників іноземних держав, які здійснюють контроль за використанням наданих коштів, адже зі зміною керівництва Міністерства оборони України, старі «схеми» продовжують діяти.
1. Корупційна перепона 1 - ЦУР СМЗ ЗСУ. Орган основною метою створення і функціонування якого є розробка технічних умов не з потреб військових та аналізу бойового використання а прописування перепон для зад для протягування потрібних постачальників.
Вже не перший раз, з метою розширення конкуренції та економії державних коштів, а також знищення корупційних схем та ризиків ми звертаємось до вас з проханням виключити з тендерної документації щодо надання сканованого листа, виданого учаснику Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)). Минулого разу на наше прохання щодо виключення вказаної вимоги ви повідомили, що ЦУР СМЗ ЗСУ вже затверджено п’ять моделей бронежилетів модульних у якості зразків-еталонів та надано листи про відповідність зразків вимогам технічної специфікації. Судячи з результатів минулої закупівлі, та враховуючи той факт, що в ній прийняло участь лише ТОВ «НВП «ТЕПМ-3000», то можна прийти висновку, що умови цієї закупівлі були створені саме під цього учасника, але останній судячи з підстав відхилення його пропозиції, навмисно не надав документи в деяких лотах, на нашу думку, розуміючи ризики пов’язані з зміною керівництва МО.
Слід додатково наголосити, що підтвердити відповідність запропонованого товару в частині його балістичних характеристик можливо лише в випробувальній лабораторії Міністерства оборони України, яка акредитована на певні випробування, на нашу думку, прописані тими хто отримав листи, та протягом тривалого часу перебуває у тісному контакті з її співробітниками, які цілком можливо, на власний розсуд вирішують результат проведених випробувань. Корупційний ризик №2.
Співробітники ЦУР СМЗ СЗУ які перебуваючи в тісному контакті з постачальниками розробляли ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)), судячи з того що вони там прописали, взагалі не розуміються на тому що вони роблять та що там написано, адже той конструктив виробу, вимоги до матеріалів, балістичної стійкості тих чи інших елементів бронежилету та вимоги щодо їх випробувань свідчать про їх повну некомпетентність, заангажованість певними виробниками і відсутність аналізу реальних бойових умов використання.
Враховуючи наведене вище, маючи реальний намір прийняти участь у даній закупівлі, як іноземна компанія виробник засобів індивідуального захисту, з метою створення реальної конкуренції, усунення штучних перешкод для участі у закупівлі, повторно звертаємось до вас з вимогою виключити із тендерної документації необхідність надання листа від ЦУР СМЗ ЗСУ щодо відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
2. Також, минуло разу нами порушувалось важливе питання щодо необхідності зміни строків постачання перших партій товару, адже здійснити постачання такого значного обсягу товару у стислі строки є неможливим без наявності товару на складі та впевненості постачальника у своїй перемозі.
Повторно просимо, внести зміни до оголошення та продовжити строки постачання перших партій товару по всіх лотах.

3. Номенклатурний номер НАТО
В минулій закупівлі ми розмістили питання щодо надання роз’яснення, яким саме документом компанія нерезидент має підтвердити що їх виріб знаходяться на забезпеченні однієї (кількох) країн НАТО та відповідає вашій ТС !?
На наведене питання ви повідомили наступне «Учасник повинен надати лист виданий учаснику Центральним управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України щодо відповідності зразка одиниці товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).»
Ваша відповідь жодним чином не розкриває порушеного нами питання, а є лише формальною відпискою.
Враховуючи наведене, повторно просимо повідомити яким документом компанія нерезидент має підтвердити що їх виріб знаходяться на забезпеченні однієї (кількох) країн НАТО та відповідає вашій ТС !?

4. Щодо обставин, які підтверджують можливу змову посадових осіб Міністерства оборони України, ЦУР СМЗ ЗСУ та виробників.
В минулій закупівлі, яка так і не відбулась (UA-2023-09-14-014201-a) по всіх 6 лотах свою пропозицію подало ТОВ «НВП «ТЕМП-3000». У складі пропозиції даного учасника міститься лист від ЦУР СМЗ ЗСУ, який ви вимагаєте у складі пропозицій, який датований 26.05.2023 року. Відповідно даного листа бронежилет модульний «Корсар М3мп-6» виробництва ТОВ «НВП «ТЕМП-3000» затверджений 25.05.2023 року у якості зразка-еталону.

Тобто, даний учасник, знаючи про майбутні закупівлі отримав необхідний лист, ще пів року назад, а інші учасники які мають законне право прийняття участі у закупівлі, враховуючи приписи Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання технічного паспорту, позбавлені такої можливості через створені вами штучні та протиправні перешкоди, з метою недопущення інших виробників до даної закупівлі.
Окрім наведеного, враховуючи можливі протиправні дії посадових осіб ЦУР СМЗ ЗСУ, про які стало відомо з аналогічних закупівель, того самого предмету, вважаємо за необхідне повідомити вам, громадськості, представникам іноземних держав, а також відповідних контролюючих органів про виявлені нами можливі порушення порядку отримання листа ЦУР СМЗ ЗСУ компанією ТЕМП-3000, що призведе, або цілком ймовірно вже призвело до порушень чинного законодавства та може містити ознаки злочинних діянь.
На веб-порталі Уповноваженого органу розміщені оголошення про проведення закупівлі - Бронежилет модульний (Тип 2, рівень П ,вид 5, комплектність 1-5), 35810000-5 Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015, оголошення № UA-2023-09-26-014353-a та Код 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, (35815100-1 – бронежилет модульний Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-8), оголошення № UA-2023-09-13-015091-a. В рамках даних закупівель для підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним та якісним характеристикам учасник ТОВ «НВП «ТЕМП-3000» надав протоколи балістичних випробувань зразка бронежилету, протоколи випробувань матеріалів, які застосовуються для його виготовлення та лист ЦУР СМЗ ЗСУ відповідно до якого бронежилет «Корсар М3мп-6» затверджено у якості зразка-еталону №3.
Проаналізувавши зміст опублікованих протоколів випробувань, можна прийти висновку, що ТОВ «НВП «ТЕМП-3000» отримало лист від ЦУР СМЗ ЗСУ протиправно та передчасно, що, у свою чергу, може свідчити про змову вказаного учасника з посадовими особами зазначеного вище підрозділу Міністерства оборони України.
Невідповідність розмірів жорстких бронеелементів пункту 3.1.4.3 таблиці 4 ТС А01XJ.29423-420:2023 (01).
В протоколах № 164/1/2023 від 20.05.2023 та № 164/2023 від 20.05.2023 року виданих Науково-випробувальним відділом Національного Університету оборони України ім. Івана Черняховського визначені габаритні розміри жорстких бронеелементів бронежилету «Корсар М3мп-6». Пункт 2.1 протоколу
№ 164/2023 та додаток 2 (Акт ідентифікації зразків бронежилетів) визначає, що зразок № 2, типорозмір S має жорсткі бронеелементи захисту грудей та спини розміром 305*230 мм. Аналогічні параметри мають й бронеелементи зразка №4 типорозмір S.
Таблиця 4 пункту 3.1.4.3 ТС для жорстких бронеелементів типорозміру S визначає наступні габаритні розміри – 222*298 мм, при цьому допустима похибка може складати не більше ± 3 мм. Отже, бронеелементи, які випробовувались не відповідають розмірам визначеним пунктом 3.1.4.3 ТС.
В пункті 6.3.1 Протоколу 164/2023 вказано, що результати випробувань зразка № 3 наведено в Таблиці 7. Однак в Таблиці 7 наведені результати іншого зразка, а саме зразка № 2.
Результати випробувань зразка № 4, відповідно до пункту 6.4.1 наведені в таблиці 8, при цьому Таблиця 8 визначає результати зразка
№ 1. При цьому, в протоколах взагалі не відображена інформація про результати випробувань зразків 3 та 4, які вказані в вступній частині та акті ідентифікації зразків.
Проаналізувавши результати випробувань, які наведені в таблицях 7 та 8 протоколу № 164/2023 для зразків, що випробовувались після дії кліматичних факторів, а саме: після витримування за температурі +70 протягом 6 годин та температурі мінус 40 протягом 6 годин, можна прийти висновку в необ’єктивності даних випробувань, а отже в їх можливому підроблені співробітниками випробувальної лабораторії Міністерства оборони України. Як вбачається з протоколів, м’які балістичні бронеелементи виготовлені з надвисоскомолекулярного поліетилену, який є чутливим до дії високих температур. Результати випробування зразка, який витримувався 6 годин при температурі +70 в частині заперешкодної деформації, є кращими або тотожними з результатами випробувань за інших кліматичних факторів, що жодним чином не може відповідати дійсності. Наведене, може свідчити про можливе підроблення випробувальною лабораторією результатів балістичних випробувань в єдиній лабораторії що може проводити балістичні випробування за стандартом ВСТ який ця лабораторія і розробляла.
Відносно протоколів на матеріали для виготовлення виробу.
Як вже відомо, то для отримання листа ЦУР СМЗ ЗСУ учаснику необхідно надати оригінали протоколів випробувань (від лабораторій акредитованих на технічну компетентність та незалежність Національним агентством акредитації України) на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару, які зазначені в нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
У вказаних вище закупівлях учасник ТОВ «НВП «ТЕМП-3000» розмістив протоколи, які він цілком ймовірно надавав під час затвердження свого зразка-еталону. Нагадуємо, що відповідно до листа ЦУР СМЗ ЗСУ № 408/2/1090, зразок-еталон бронежилету «Корсар М3мп-6» виробництва ТОВ «НВП «ТЕМП-3000» був затверджений 25.05.2023. Однак, протоколи випробувань матеріалів датовані 26.05.2023 та 31.05.2023, тобто співробітники ЦУР СМЗ ЗСУ надали зазначений лист без протоколів, які вимагаються (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)) та засвідчують якість матеріалів з яких виготовлений виріб.
Наведене нами вище, може підтверджувати ймовірну змову співробітників ЦУР СМЗ ЗСУ, Міністерства оборони України та вказаного вище постачальника.
На веб-порталі Уповноваженого органу опубліковані звіти Міністерства оборони України про укладені договори з наведеним вище постачальником, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-27-011360-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-27-011220-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-27-011484-a
Можна припустити, що вказані договори укладались Міністерством оборони України на підставі саме цього листа ЦУР СМЗ ЗСУ № 408/2/1090, який може бути виданий ними без належних на те підстав, а державі в особі Міністерства оборони України нанесені збитки, через дії некомпетентних посадових осіб ЦУР СМЗ ЗСУ.
Враховуючи наведене, повторно просимо розглянути нашу вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог в оголошенні про проведення закупівлі, та скерувати до компетентних правоохоронних органів звернення щодо перевірки дій посадових осіб ЦУР СМЗ ЗСУ, а також провести перевірку в іншій незалежній акредитованій лабораторії, вже поставлених Міністерству оборони України за вказаними закупівлями бронежилетів, на їх відповідність вимогам ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)) в частині відповідності вимогам балістичного захисту.
Дана вимога не несе за собою спроби зірвати постачання ЗІЗ, а викликана бажанням змінити систему з метою встановлення чесних умов конкуренції, що в свою чергу знизить ціну Перемоги.

Додаток протокол :
1. протокол випробувань № 164/1/2023 від 20.05.2023;
2. Протокол випробувань № 164/2023 від 20.05.2023;
3. Протокол випробувань № 126-Л/23 від 26.05.2023;
4. Протокол випробувань № 64068.23 від 31.05.2023
5. Лист ЦУР СМЗ ЗСУ від 26.05.2023 № 408/2/1090.
6. Відео роз’яснення від працівників нашої структурної одиниці нашого підприємства – Бронежилет - https://youtu.be/CqTMtSRWDig та ТУ - https://youtu.be/oNtv8CI74UQ

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 16:35
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України “Про оборонні закупівлі” технічна специфікація - документ, затверджений державним замовником, що встановлює вимоги до товарів, робіт і послуг оборонного призначення, які закуповуються, зокрема щодо їх якості, технічних характеристик, безпеки використання, розмірів, позначень, термінології, пакування та маркування, чи процесів та способів виробництва, а також вимоги щодо процедур оцінки відповідності, а також відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (далі – Центральне управління) 03.04.2023 затверджено технічну специфікацію Міністерства оборони України “Бронежилет модульний” та розроблено Орієнтовний алгоритм дій щодо порядку прийняття на забезпечення у Збройних Силах України деяких видів засобів індивідуального захисту під час дії особливого періоду, які розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України.
За результатами проведення військових (дослідних) випробувань, наданих протоколів лабораторних випробувань та документів, які гарантують екологічну безпеку на сировину та матеріали, Центральним управлінням 25.05.2023 затверджено зразки-еталони бронежилетів модульних виробництва ТОВ “Акрополіс”, ТОВ “Харківський завод засобів індивідуального захисту”, ТОВ “НВП “ТЕМП-3000”, ТОВ “УКРТАК.ЮА”, 05.09.2023 виробництва ТОВ “Українська броня”. Для отримання підтверджуючих документів про присвоєння номенклатурного номеру НАТО відповідній моделі бронежилета, виробнику/постачальнику необхідно звернутись із запитом до Управління стандартизації, кодифікації та каталогізації Міністерства оборони України.
Відповідно до п.п. 6.1.1 протоколу випробування бронежилетів модульних “Корсар М3мп-6” Науково-випробувального відділу Національного Університету оборони України ім. Івана Черняховського від 20.05.2023 № 164/1/20мп-623 в таблиці наведені фактичні геометричні розміри жорстких бронеелементів та геометричні розміри керамічних бронеелементів. Так, згідно примітки 2 до п.п. 3.1.4.3 технічної специфікації Міністерства оборони України TC “Бронежилет модульний” ТС A01XJ.29423-420:2023 (01) керамокомпозитних жорстких бронеелементах габаритний розмір балістичного захисту визначається за площею захисного елементу. Геометричні розміри керамічних бронеелементів у згаданому протоколі зазначено для зразка № 1 - 219×296 мм, 220х295 мм, для № 3 - 240х320 мм, 240х319, що повністю відповідає вимогам нормативно-технічної документації.
Протоколи лабораторних випробувань на матеріали, які надані ТОВ “НВП “ТЕМП-3000” на адресу Центрального управління, датовані до 25.05.2023. Центральним управлінням, листом від 04.04.2023 вих. № 408/2/665, проінформовано 14 потенційних виробників/постачальників бронежилетів та шоломів щодо участі у проведенні військових (дослідних) випробувань зазначених предметів, відповідно до алгоритму розміщеного на офіційному сайті Міністерства оборони України (копія листа від 04.04.2023 № 408/2/665 додається)

Документи подані скаржником

05 жовтня 2023 23:37
13 протокол львів (1).pdf
05 жовтня 2023 23:37
13 протокол 164.pdf

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бронежилети (35815100-1) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5))
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 494 000 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 940 000,00 UAH без ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4940000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1-6 – 1 % вартості договору про закупівлю
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4000 комп
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5)
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Дата доставки: 15 листопада 2023
15000 комп
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5)
ДК 021:2015: 35815100-1 — Бронежилети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Дата доставки: 15 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку

Сума забезпечення: 4940000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1-6 – 1 % вартості договору про закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 473 670 000,00
UAH
473 670 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 жовтня 2023 14:37
Електронний підпис
12 жовтня 2023 12:04
Електронний підпис
11 жовтня 2023 16:31
Електронний підпис
11 жовтня 2023 16:31
Електронний підпис
11 жовтня 2023 15:48
Статут.pdf
11 жовтня 2023 15:48
Опис до статуту.pdf
11 жовтня 2023 15:48
Наказ уповнов особа.pdf
11 жовтня 2023 15:45
S1499201 Квитанція №2_2022.pdf
11 жовтня 2023 15:45
Опис до статуту.pdf
11 жовтня 2023 15:43
S1499201 Квитанція №2_2021.pdf
11 жовтня 2023 15:43
S1499201 Квитанція №2_2020.pdf
11 жовтня 2023 15:42
S1499201 Квитанція №2_2020.pdf
11 жовтня 2023 15:42
S1499201 Квитанція №2.pdf
11 жовтня 2023 15:40
S0100114 Ф1. Баланс_2023.pdf
11 жовтня 2023 15:40
S0100114 Ф1. Баланс_2022.pdf
11 жовтня 2023 15:40
S0100114 Ф1. Баланс_2021.pdf
11 жовтня 2023 15:40
S0100113 Ф1. Баланс_2020.pdf
11 жовтня 2023 15:40
J1499102 Квитанція №1_2023.pdf
11 жовтня 2023 15:40
J1499102 Квитанція №1_2020_2.pdf
11 жовтня 2023 15:40
J1499102 Квитанція №1_2.pdf
11 жовтня 2023 15:40
J1499102 Квитанція №1_1.pdf
11 жовтня 2023 15:38
Fwd_ ЛОТ_6.zip
11 жовтня 2023 15:38
Fwd_ ЛОТ_4.zip
11 жовтня 2023 15:38
Fwd_ ЛОТ_3.zip
11 жовтня 2023 15:38
10 довіреність.pdf
11 жовтня 2023 15:38
08 рф.pdf
11 жовтня 2023 15:38
04 працівники.pdf
11 жовтня 2023 15:37
03 мтб.pdf
11 жовтня 2023 15:37
03 Витяг ПДВ_.pdf
11 жовтня 2023 15:37
02 витяг.pdf
10 жовтня 2023 22:25
07 гар лист якість_лот 1.pdf
10 жовтня 2023 22:25
09 фін спроможність.pdf
10 жовтня 2023 22:25
01 цінова лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"
#31778043
Відхилено 473 670 000,00
UAH
13 жовтня 2023 17:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2023 18:54

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 комплект) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій