Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (благоустрій) території військового містечка №247 військової частини 3189 (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 371 167,00 UAH
UA-2023-10-02-008513-a 562cdfbac30b4b8ebd0226fc034d6e1c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісаєва Дар'я Олександрівна

+380487972504 disaieva@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Авангардівська селищна рада Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 23211248
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26
Контактна особа: Ісаєва Дар'я Олександрівна
+380487972504
disaieva@odessa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (благоустрій) території військового містечка №247 військової частини 3189 (за ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, м. Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

02 жовтня 2023 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-06-000028 ● 91180511b61a4242a8e57e132c703230
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2023 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.12.2023 № 58-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/13979-2023 від 04.12.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.12.2023.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.12.2023 №58-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-02-008513-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 16:32:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (благоустрію) території військового містечка №247 військової частини 3189 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-02-008513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати обґрунтування щодо застосування проведення вказаної закупівлі без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме Товариство з обмеженою відповідальністю «СПК «Флагман» (код ЄДРПОУ 41592914), з яким укладений договір від 02.10.2023 № 2609-162-641/152 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 14:51:57

Надаємо пояснення, відповідно по пунктах:

1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені згідно проектно-кошторисної документації, Експертний звіт №068-23е від 22 вересня 2023 року, реєстраційний EX01:6537-0723-9548-6504.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до Рішення Авангардівської селищної ради № 1556 – VIІІ від 22.12.2022 «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2023 рік» (із змінами). Рішення Авангардівської селищної ради №1559-VIII від 23.12.2022р. «Про затвердження програми сприяння розвитку Збройним силам України, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану, на 2023 рік ». (із змінами).
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно проектно-кошторисної документації, Експертний звіт №068-23е від 22 вересня 2023 року, реєстраційний EX01:6537-0723-9548-6504. В очікуваній вартості предмета закупівлі не врахована вартість здійснення технічного та авторського нагляду за будівництвом та проведення технічної інветраризації.
2) Враховуючи вартість робіт, яка становить менше ніж 1,5 млн. гривень, відповідно до п. 11 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” було здійснено закупівлю без використання електронної системи закупівель та оприлюднено відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ «Про публічні закупівлі» в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
3) Підрядну організацію ТОВ «СПК «Флагман» визначено відповідно до Рішення Авангардівської селищної ради № 2045 – VIІІ від 26.06.2023 «Про визначення підрядної організації з проведення Капітального ремонту (благоустрою) території військового містечка №247 військової частини 3189» для проведення зазначених робіт.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-14 10:24:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту (благоустрію) території військового містечка №247 військової частини 3189 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-02-008513-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати копії підтверджуючих документів до пояснень, наданих 13.12.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, а саме:
- копію експертного звіту №068-23е від 22 вересня 2023 року;
- копії рішень Авангардівської селищної ради № 1556 – VIІІ від 22.12.2022 «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2023 рік» (із змінами) та №1559-VIII від 23.12.2022р. «Про затвердження програми сприяння розвитку Збройним силам України, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану, на 2023 рік ». (із змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-15 12:34:23

Надаємо копії підтверджуючих документів до пояснень

Надаємо копії підтверджуючих документів до пояснень, наданих 13.12.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, а саме:
- копію експертного звіту №068-23е від 22 вересня 2023 року;
- витяг з рішення Авангардівської селищної ради №2027- VIІІ від 23.06.2023р. «Про внесення змін до рішення №1556-VIII від 23.12.2022р. «Про бюджет Авангардівської селищної територіальної громади на 2023 рік»;
- копію рішення Авангардівської селищної ради №2005-VIІІ від 23.06.2023р. Про внесення змін до рішення №1559-VIII від 23.12.2022р. «Про затвердження програми сприяння розвитку Збройним силам України, Силам територіальної оборони та іншим підрозділам, які залучаються для здійснення заходів воєнного стану, на 2023 рік».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПК "Флагман"
#41592914
Переможець 1 371 167,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2023 15:19