Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Тетяна Дубина +380532561938 zhkg.poltava.tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2023 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 875 103,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 751,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2023 13:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2023 13:26 |
Оголошення.pdf | |
02 жовтня 2023 13:26 |
Тендерна документація Поточний ремонт контейнерних майданчиків.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000001 ● b78099ec8fdc470fa9b456d1fc9361aa
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2023 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2023 № 101-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
13.11.2023 № 101-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-10-02-005626-a, 02.10.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 12:45:51
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2875103,68 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-02-005626-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- 17.10.2023 на вимогу замовника ФОП Гриценко завантажив документ, яким сповістив про неможливість надання відомостей що підтверджує відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості. Натомість ФОП Гриценко В.Г. оприлюднив в електронній системі закупівель лише 18.10.2023 о 18:30. Чому не була відхилена тендерна пропозицію учасника ФОП Гриценко В.Г. на підставі пункту 47 Особливостей та ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неподанням переможцем закупівлі в чотириденний термін Витягу про не притягнення особи до кримінальної відповідальності та відсутності незнятої чи непогашеної судимості?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 14:04:38
Відповідь на звернення
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
У зв’язку з дією воєнного стану на всій території України із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022 від 24.02.2022 року (Із змінами, внесеними згідно з Указами Президента) постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно – комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану” відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. У зв’язку з цим, на час дії воєнного стану в Україні вільний доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено, що унеможливлює отримання Витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» вчасно. Тому, Тендерною документацією закупівлі «Поточний ремонт контейнерних майданчиків у місті Полтава» згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-10-02-005626-a Закупівля на prozorro.gov.ua, ДОДАТОКОМ 3 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ НАДАТИ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛ Розділом ІІ. «Для підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливості» пунктом «» на підтвердження пунктів 1.2.2 «Для підтвердження того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку **(підпункт 5 пункт 47 Особливостей)» замовником встановлена вимога надати : «Копія повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.Витяг можливо створити за запитом до інформаційно- аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (за посиланням в мережі Інтернет - https://vytiah.mvs.gov.ua). У разі відсутності можливості надання вище зазначеної інформації, надається скорочена довідка за підписом уповноваженої особи учасника.». Відтак, 17.10.2023 на вимогу замовника ФОП Гриценко завантажив документ, яким сповістив про неможливість надання відомостей що підтверджує відсутність судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» та надав скорочену довідку за підписом уповноваженої особи про відсутність підстав для відмови . Отримавши витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ФОП Гриценко В.Г. оприлюднив в його електронній системі закупівель 18.10.2023 о 18:30. Таким чином, відповідно до вимог встановлених Замовникум у Тендерній документації закупівлі «Поточний ремонт контейнерних майданчиків у місті Полтава» згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-10-02-005626-a Закупівля на prozorro.gov.ua, відсутні підстави для відхилення тендерна пропозицію учасника ФОП Гриценко В.Г.
Замовником для закупівлі «Поточний ремонт контейнерних майданчиків у місті Полтава» згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, Ідентифікатор закупівлі:UA-2023-10-02-005626-a Закупівля на prozorro.gov.ua, здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість у програмному комплексі АВК-5 на підставі дефектного акту, відомості обсягів робіт, зведеного кошторису розрахунку вартості об’єкта будівництва, підсумковаї вартості ресурсів та пояснювальної записки, які додаються до даного пояснення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГРИЦЕНКО ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ" |
2 859 292,40
UAH з ПДВ
|
2 859 292,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГРИЦЕНКО ВОЛОДИМИР ГЕОРГІЙОВИЧ" #2787220375 |
Переможець |
2 859 292,40
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 12:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2023 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 11:08
|
Довідка про вартість виконаних робіт.PDF | укладений |
03 квітня 2024 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:56
|
Додаткова угода 1 до договору 175.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 10:10
|
Договір 175.pdf | укладений |
24 жовтня 2023 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |