Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Настанова з визначення вартості будівництва. За кодом ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з визначення за виконанням вартості будівельних робіт (здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Реконструкція теплової мережі КНП "Хустська центральна лікарня імені Віцинського Остапа Петрович " Хустської міської ради по вул. І.Франка,буд.113 в м. Хуст"
Очікувана вартість
89 000,00 UAH
UA-2023-10-02-003292-a 5deebd57c6cd4e448df7020f50c1564d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Мештер

+380314255073 khust-rl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43221703
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., м. Хуст, вул.Франка І., будинок 113
Контактна особа: Олександра Мештер
+380314255073
khust-rl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Настанова з визначення вартості будівництва. За кодом ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з визначення за виконанням вартості будівельних робіт (здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: "Реконструкція теплової мережі КНП "Хустська центральна лікарня імені Віцинського Остапа Петрович " Хустської міської ради по вул. І.Франка,буд.113 в м. Хуст"
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, вулиця Івана Франка, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

02 жовтня 2023 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІШКО МАРІАННА МИХАЙЛІВНА
#2477002287
Переможець 89 000,00
UAH
02 жовтня 2023 11:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2024 11:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 травня 2024 11:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 12:23
Додаткова угода 1 (3).pdf зміни до договору
27 грудня 2023 12:21
Договір 206.pdf укладений
02 жовтня 2023 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, щодо внесення змін до календарного графіка фінансування робіт до договору №18/206 від 02.10.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 18/206
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме : -викласти в новій редакції банківські реквізити Замовника; - у зв'язку з необхідністю коригування проектної документації по об'єкту дійшли згоди зменшити суму Договору -внесено зміни до календарного графіка фінансування робіт до Договору.
Номер договору про закупівлю: 18/206
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML