Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 44147076 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, вул.Михайла Сусла,21-А |
Контактна особа: |
Калінська Наталія Леонідівна +380677654183 natakalinskaia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2023 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 13 232 034,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 320,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам та кошти місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання сторонами актів виконаних робіт, з урахуванням обсягів реального фінансування на 2023 рік.Остаточні розрахунки здійснюються Замовником по мірі надходження коштів протягом 2024 року. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2023 10:50 |
перелік змін.pdf | |
06 жовтня 2023 10:50 |
ТД Великий Самбір 02.10.2023 оновлена (1) (6).docx | |
02 жовтня 2023 10:13 |
відомість ресурсів.docx |
06 жовтня 2023 10:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 жовтня 2023 10:50 |
перелік змін.pdf
|
|||
06 жовтня 2023 10:50 |
ТД Великий Самбір 02.10.2023 оновлена (1) (6).docx
|
|||
02 жовтня 2023 10:13 |
відомість ресурсів.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000035 ● e9e976d17ce3426d8fb5871ebe9ef6dd
- Статус: вирішено ● Дата: 28 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 № 56-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.12.2023 №56-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-10-02-001432-a 02.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 12:03:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «CPV ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ( Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-001432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-27 13:39:19
Надання інформації та документів по закупівлі CPV ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а )
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні і якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на основі проектно-кошторисної документації, визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації, що розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання, компетенцію та сертифікати.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023- 2024 рік. Фінансування Робіт здійснюється за рахунок джерел одержаних як:
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам;
- кошти місцевого бюджету.
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість закупівлі сформована згідно даних проектно-кошторисної документації на об’єкт капітального ремонту, з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Настанова). Документи, на підставі яких здійснені обґрунтування додаються.
2.Посилання на сторінку офіційного веб-сайту: http://ps-rada.gov.ua/index.php/uk/dostup-do
- експертний звіт
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- проектно-кошторисна документація
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 16:55:47
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «CPV ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ( Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с.Великий Самбір вул.Дептівська,2а )» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-001432-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ДП ПАТ «СУМБУД» БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» (далі – учасник) з огляду на те що у складі його тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відсутні підсумкова відомість ресурсів та локальний кошторис 02-01-05.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 14:10:23
Надання пояснень
На Ваш запит від 27.12.2023 щодо визначення переможцем торгів ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНБУДПРОМ" повідомляємо наступне.
Під час проведення процедури закупівлі за предметом: "CPV ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт Великосамбірського ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: Сумська область Конотопський район с. Великий Самбір вул. Дептівська, 2а") Учасником ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНБУДПРОМ" 11.10.2023 о 17.01 було завантажено документи, що вимагалися Замовником.
12.10.2023 Учасник надав лист від 12.10.2023 № 45-10 з поясненням щодо неможливості завантаження документів (підсумкової відомості ресурсів та локального кошторису 02-01-05) у зв’язку із незалежними від нього обставинами (лист додається).
Зважаючи на вищевикладені форс-мажорні обставини, документи (підсумкова відомість ресурсів та локальний кошторис 02-01-05) були надіслані Замовнику Учасником як додаток до зазначеного листа.
Таким чином, враховуючи, що всі необхідні документи були надані, Замовник прийняв відповідне рішення та визнав ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНБУДПРОМ" переможцем закупівлі (торгів).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-02-001432-а повідомляємо наступне. На виконання вищезазначеного висновку відділом освіти Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області вжито дієвих заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору. Зокрема надіслано листа від 15.01.2024 № 01-14/40 "Про розірвання договору" ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНБУДПРОМ" з пропозицією про розірвання договору від 20.10.2023 № 262. Відповідні документи, що свідчать про усунення порушень, будуть оприлюднені через електронну систему закупівель у термін, визначений висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-02-001432-а.
2024-01-18 13:22:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2024-01-25 13:52:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" |
13 109 260,02
UAH з ПДВ
|
13 109 260,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" #01268012 |
Переможець |
13 109 260,02
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 14:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2023 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 11:08
|
Додаткова угода _2.pdf | укладений |
25 січня 2024 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 09:05
|
план фінансування.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:40
|
д.у.1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 14:40
|
лист.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:36
|
ГРАФ 1_merged (2).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:36
|
план фінансування.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:36
|
д.у.1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 08:27
|
Договір 262.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 13:32
|
Договір 262.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
ЛК 02-01-08 (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
ЛК 02-01-07 (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
ЛК 02-01-06 (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
ЛК 02-01-05 (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
ЛК 02-01-04 (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
ЛК 02-01-03 (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
ЛК 02-01-02 (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
ЛК 02-01-01 (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
Розрахункова вартість.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
Розрахунки _1-4 прямі витрати.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
Підсумкова відомість.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
Кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
Календарний графік 1 (1) (1).pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
Загально виробничі витрати на будову.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
графік фінансування.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 13:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | оновлений договір |
Номер договору про закупівлю: | 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 262 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | оновлені |
Номер договору про закупівлю: | 262 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
2 180 197,15
UAH (в тому числі ПДВ 363 366,19 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору. |