Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІГНАТПІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 06670664 |
Місцезнаходження: | 11163, Україна , Житомирська обл., село Ігнатпіль, вулиця Олександра Василенка ,будинок 16 |
Контактна особа: |
Кордиш Алевтина 380979836728 skolai@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2023 19:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 947 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 737,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює кінцевий розрахунок за надані роботи на підставі підписаних актів приймання-передачі виконаних робіт (за формою ПФ № КБ-2в), інших актів та довідок протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами «Акта приймання-передачі наданих робіт». Акт приймання-передачі наданих робіт (за формою ПФ № КБ-2в), інші акти і довідку про вартість наданих робіт та витрати (за формою ПФ № КБ-3) готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника на паперових носіях поетапно, по мірі виконання робіт. Замовник зобов’язаний розглянути і підписати подані Виконавцем документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 5-ти робочих днів з дня одержання. Якщо від Замовника не надійшло жодних письмових зауважень щодо виконання робіт та він з будь – яких причин не підписав акти приймання-передачі виконаних робіт (за формою ПФ № КБ-2в) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2023 20:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2023 20:14 |
Зміни до ТД 2 поточний ремонт харчоблоку.docx | |
04 жовтня 2023 20:13 |
ТД поточний ремонт харчоблоку нова редакція (2).doc | |
03 жовтня 2023 19:11 |
Проєкт договору поточний ремонт харчоблоку.doc | |
03 жовтня 2023 19:06 |
Зміни до ТД поточний ремонт харчоблоку.docx | |
03 жовтня 2023 19:06 |
Додатки поточний ремонт харчоблоку нова редакція.docx | |
03 жовтня 2023 19:06 |
Проєкт договору поточний ремонт харчоблоку нова редакція.doc | |
03 жовтня 2023 19:04 |
ТД поточний ремонт харчоблоку нова редакція.doc | |
30 вересня 2023 19:45 |
ТД поточний ремонт харчоблоку.doc | |
30 вересня 2023 18:53 |
Додатки поточний ремонт харчоблоку.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000033 ● efcdb7df9a784d6aafe8dbba9522b676
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023
№ 61-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-09-30-000349-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 12:25:34
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: ««Поточний ремонт харчоблоку Ігнатпільського ліцею Овруцької міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Ігнатпіль, вулиця Олександра Василенка, будинок 16» за ДК 021:2015 - 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-30-000349-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 23:26:21
Пояснення на запит
Надаємо відповідь на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 25.10.2023 року щодо процедури закупівлі «Поточний ремонт харчоблоку Ігнатпільського ліцею Овруцької міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Ігнатпіль, вулиця Олександра Василенка, будинок 16» за ДК 021:2015 - 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-30-000349-a) :
1) Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Поточний ремонт харчоблоку Ігнатпільського ліцею Овруцької міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Ігнатпіль, вулиця Олександра Василенка, будинок 16» за ДК 021:2015 - 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи» та визначення його очікуваної вартості, визначено на підставі розробленої ТОВ "ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА" проектно-кошторисної документації та виконаної ТОВ "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ" експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Поточний ремонт харчоблоку Ігнатпільського ліцею Овруцької міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Ігнатпіль, вулиця Олександра Василенка, будинок 16» від 29.09.2023 року №867/ЕО/2023.
2) Відповідно до п. 4-1 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 (зі змінами від 16.12.2020), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщено на веб-сайті закладу за посиланнями:
https://ignatpil-lyceum.at.ua/index/derzhavni_zakupivli/0-54
https://docs.google.com/document/d/1_gBTmBbCDoQHfUc6N3kq7zpaeKELnmJa/edit?rtpof=true&sd=true
Надання інформації про усунення порушення замовником
На вимогу усунення порушень, виявлених під час проведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Протоколом уповноваженої особи №18 від 17.11.2023 року прийнято рішення достроково розірвати Договір про закупівлю №89-Т від 16 жовтня 2023року із переможцем щодо Закупівлі «Поточний ремонт харчоблоку Ігнатпільського ліцею Овруцької міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Ігнатпіль, вулиця Олександра Василенка, будинок 16» за ДК 021:2015 - 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи, а саме з Учасником – ТОВ «ІНБУД-ХХІ» код ЄДРПОУ 30310563.
2023-11-21 11:32:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-02-08 10:28:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХI |
936 607,08
UAH з ПДВ
|
936 607,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХI #30310563 |
Переможець |
936 607,08
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 12:22
|
Додаткова угода №1 від 17.11.2023 року.pdf | укладений |
21 листопада 2023 12:18
|
ПРОТОКОЛ УО №18.docx | укладений |
21 листопада 2023 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 18:27
|
Договір 89-Т від 16.10.2023 року.pdf | укладений |
18 жовтня 2023 18:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 жовтня 2023 — 17 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
580 171,55
UAH (в тому числі ПДВ 96 695,26 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На вимогу усунення порушень, виявлених під час проведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Протоколом уповноваженої особи №18 від 17.11.2023 року прийнято рішення достроково розірвати Договір про закупівлю №89-Т від 16 жовтня 2023року із переможцем щодо Закупівлі «Поточний ремонт харчоблоку Ігнатпільського ліцею Овруцької міської ради за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с. Ігнатпіль, вулиця Олександра Василенка, будинок 16» за ДК 021:2015 - 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи, а саме з Учасником – ТОВ «ІНБУД-ХХІ» код ЄДРПОУ 30310563. |