Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Монтажу системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей на об’єкті: Головний корпус з навчальними лабораторіями та майстернями Ізмаїльського агротехнічного фахового коледжу, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Незалежності, будинок 81)
Очікувана вартість
1 370 000,00 UAH
UA-2023-09-30-000315-a ● b423557025294efc84f2cede0c1e2fc6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ |
Код ЄДРПОУ: | 00728581 |
Вебсайт: | http://www.iatk.edu.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, прос. Незалежності, 81 |
Контактна особа: |
Ольга Старніченко +380484175418 izmagrotex@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2023 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2023 16:03 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 13:38 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтажу системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей на об’єкті: Головний корпус з навчальними лабораторіями та майстернями Ізмаїльського агротехнічного фахового коледжу, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Незалежності, будинок 81
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, проспект Незалежності, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 банківських днів, при наявності коштів на бюджетних рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2023 23:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2023 17:05 |
ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ 24.10.2023.docx | |
24 жовтня 2023 17:05 |
Перелік змін до тендерної документації 24.10.23.doc | |
16 жовтня 2023 11:46 |
Перелік змін до тендерної документації 16.10.23.doc |
24 жовтня 2023 23:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 жовтня 2023 17:05 |
ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ 24.10.2023.docx
|
||||||
24 жовтня 2023 17:05 |
Перелік змін до тендерної документації 24.10.23.doc
|
||||||
16 жовтня 2023 11:46 |
Перелік змін до тендерної документації 16.10.23.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оголошено дві однакових процедури на 1 предмет закупівлі
Дата подання: 02 жовтня 2023 10:52
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 09:51
Шановний Замовнику, уточніть будь ласка, на якій законнній підстави Ви оголосили дві закупівлі на один предмет - Електромонтажні роботи (Монтажу системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей на об’єкті: Головний корпус з навчальними лабораторіями та майстернями Ізмаїльського агротехнічного фахового коледжу, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Незалежності, будинок 81) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, процедура відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Електромонтажні роботи (Монтаж системи сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей на об’єкті: Головний корпус з навчальними лабораторіями та майстернями Ізмаїльського агротехнічного коледжу, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Незалежності, буд. 81) за ідентифікатором закупівлі UA-2023-09-29-010877-a була відмінена згідно з підпунктом 2 п. 50 Постанови № 1178, та протоколом №14-вт.
Огляд об`єкта
Дата подання: 04 жовтня 2023 11:41
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 20:14
Шановний Замовнику, В Додатку № 2 тендерної документації вимагається: «Згідно Національного Стандарту України ДСТУ-НБВ.1.2-18:2016 та НАСТАНОВИ ЩОДО ОБСТЕЖЕННЯ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ ЇХ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ Замовник вимагає огляд об`єкта. Огляд об’єкту необхідно провести для врахування особливостей роботи під час виконання робіт: наявність студентів та викладацького складу на території об’єкту та неможливість переривання учбового процесу.
Участник, перед подачею пропозиції, повинен оглянути об'єкт в натурі в робочі часи, а саме: з 08:00 по 17:00, у присутності особи, яка відповідає за дотримання вимог належного виконання робіт, призначеної Замовником. Про що Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку, в якій вказує коли та ким був оглянутий об’єкт. Довідка повинна містити назву предмета закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, посаду, ініціали, прізвище та підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника та посаду, ініціали, призвіще представника Замовника, в присутності якого проведено огляд. В свою чергу Замовник зовбо'язується не перешкоджати огляду об'єкта кожним Участником. Пропозиції Учасників, які не оглянули об’єкт, будуть відхилені.»
Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника, та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким Замовник підпише акт огляду.
Акт обстеження об'єкту Учасником, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та підписом або погодженням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме - на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на інших, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику провести акт обстеження об'єкту.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише акт обстеження об'єкту та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників.
Як доказ є, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Антимонопольний комітет України) № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року та рішення Антимонопольного комітету України № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 року.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо акт обстеження об'єкту з Додатку № 2 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник в тендерній документації дотримується усіх принципів проведення процедури закупівлі, згідно чинного Законодавства України. В Додатку 2 до тендерної документації вимагається довідка від імені учасника, з його підписом, коли і ким був оглянуто об’єкт послуг, огляд проводиться в присутності особи яка відповідає за належним виконанням робот, у присутності особи тому що Учасник не знає об’єкт послуг.
Нами не встановлена вимога підписання Актів обома сторонами. В даний час їде навчальний процес, двері коледжу відкриті, любий потенційний Учасник може відвідати об’єкт у робочі часи з 8:00 по 17:00. Дякуємо.
Нами не встановлена вимога підписання Актів обома сторонами. В даний час їде навчальний процес, двері коледжу відкриті, любий потенційний Учасник може відвідати об’єкт у робочі часи з 8:00 по 17:00. Дякуємо.
Обладнання
Дата подання: 04 жовтня 2023 11:45
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 20:14
У Додатку №2 до тендерної документації зазначено перелік робіт які потрібно буде виконати. Однак згідно наданої інформації Учасник не може коректно розрахувати вартість тендерної пропозиції. Просимо Вас заначити перелік обладнання та матеріалів а саме: маркування, виробник, які визначено робочим проектом
Відповідь: Шановний Учаснику в тендерну документацію буде внесені зміни, дякуємо.
Гарантійний термін
Дата подання: 04 жовтня 2023 11:54
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 20:13
У Додатку 2 прописан "Гарантійний термін на виконані роботи складає не менше 5 років (у складі пропозиції додати гарантійний лист)." Поясніть, чим це обумовлено? Гарантійний термін від заводу виробника обладнання становить 12 місяців. Вважаємо це дискримінацією вимагати від Виконавця брати на себе гарантійні обов'язки на обладнання, після закінчення строку офіційної гарантії від виробника. Просимо внести зміни до тендерної документації або виключити вимогу щодо гарантійного терміну 5 років з Додатку № 2 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у Додатку 2 тендерної документації пропозиції закупівлі вказано, що гарантійний термін на виконані роботи складає не менше 5 років. Вказана вимога обумовлена тим, що якісний монтаж обладнання системи протипожежного захисту є необхідною та важливою умовою функціонування системи пожежної сигналізації.
В п. 11 ст. 15 ЗУ «Про захист прав споживачів» вказано, що інформація про продукцію повинна містити строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи) відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій. Вказаний гарантійний термін відноситься до наслідків роботи, а не до гарантійного терміну на обладнання від заводу виробника. Дякуємо.
В п. 11 ст. 15 ЗУ «Про захист прав споживачів» вказано, що інформація про продукцію повинна містити строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи) відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій. Вказаний гарантійний термін відноситься до наслідків роботи, а не до гарантійного терміну на обладнання від заводу виробника. Дякуємо.
Обов’язкова наявність: автопідйомника.
Дата подання: 04 жовтня 2023 12:06
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 20:13
Шановний Замовник, поясніть навіщо в Додатку 1 ви вимагаєте від Виконавця "Обов’язкову наявність: автопідйомника."? Роботи будуть виконуватися в приміщеннях, автопідйомник для цього не потрібен. Це не правомірна вимога, якою ви звужуєте кількість Виконавців, або готуєте тендер під когось. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо Обов’язкової наявності автопідйомника з Додатку № 1 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Монтаж системи пожежної сигналізації проводиться в приміщенні «Майстерні», згідно технічного паспорту найбільша висота приміщення складає 5 метрів, ширина – 25,21 м., довжина – 48,45м, що унеможливує встановлення тимчасових дробин або інших засобів які не суперечать вимогам охорони праці на висоті. Згідно з підпунктом 7.3.28 ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві» приставні драбини без робочих площадок дозволяється використовувати тільки для переходу між окремими ярусами будівлі, що будується, і для виконання робіт, що не потребують від виконавця упору в конструкції будівлі; роботи на приставних драбинах допускаються тільки у виняткових випадках — під час аварії, якщо вона створює небезпеку для життя людини та руйнування устаткування (для проведення робіт на висоті мають використовуватися більш безпечні автомобільні підіймачі), дякуємо.
Наявність у учасника електротехнічної лабораторії
Дата подання: 04 жовтня 2023 12:11
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 20:12
Шановний Замовник, поясніть навіщо в Додатку 1 ви вимагаєте від Виконавця "Наявність у учасника електротехнічної лабораторії"? Для виконання робіт зазначених в Додатку 2 вона не потрібна. Це не правомірна вимога, якою ви звужуєте кількість Виконавців, або готуєте тендер під когось. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо Наявності у учасника електротехнічної лабораторії з Додатку № 1 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, з метою виявлення несправного електрообладнання або такого, що не відповідає нормам і правилам улаштування електроустановок, перевірки заземлювальних приладів Учасники повинні передбачити комплекс електровимірювальних робіт (перевірка значення повного опору кола «фаза-нуль» в установках на напругу до 1 кВ) для запобігання нещасних випадків та пожеж від несправної електропроводки. Електровимірювальні роботи здійснюються за допомогою електротехнічної лабораторії. Нагадуємо що Учасник для відповідності кваліфікаційним критеріям може залучати субпідрядників/співвиконавців, дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-30-000315-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є", Код ЄДРПОУ:32370184
Дата подання: 04 жовтня 2023 14:43
Огляд об`єкта
Шановний Замовнику, В Додатку № 2 тендерної документації вимагається: «Згідно Національного Стандарту України ДСТУ-НБВ.1.2-18:2016 та НАСТАНОВИ ЩОДО ОБСТЕЖЕННЯ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ ЇХ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ Замовник вимагає огляд об`єкта. Огляд об’єкту необхідно провести для врахування особливостей роботи під час виконання робіт: наявність студентів та викладацького складу на території об’єкту та неможливість переривання учбового процесу. Участник, перед подачею пропозиції, повинен оглянути об'єкт в натурі в робочі часи, а саме: з 08:00 по 17:00, у присутності особи, яка відповідає за дотримання вимог належного виконання робіт, призначеної Замовником. Про що Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку, в якій вказує коли та ким був оглянутий об’єкт. Довідка повинна містити назву предмета закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, посаду, ініціали, прізвище та підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника та посаду, ініціали, призвіще представника Замовника, в присутності якого проведено огляд. В свою чергу Замовник зовбо'язується не перешкоджати огляду об'єкта кожним Участником. Пропозиції Учасників, які не оглянули об’єкт, будуть відхилені.» Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника, та такою, що значно звужує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть взяти ті Учасники, яким Замовник підпише акт огляду. Акт обстеження об'єкту Учасником, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб – порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та підписом або погодженням паперових документів. Це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме - на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на інших, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику провести акт обстеження об'єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник підпише акт обстеження об'єкту та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Як доказ є, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Антимонопольний комітет України) № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року та рішення Антимонопольного комітету України № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 року. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо акт обстеження об'єкту з Додатку № 2 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 20:24
Шановний Учаснику, Замовник в тендерній документації дотримується усіх принципів проведення процедури закупівлі, згідно чинного Законодавства України. В Додатку 2 до тендерної документації вимагається довідка від імені учасника, з його підписом, коли і ким був оглянуто об’єкт послуг, огляд проводиться в присутності особи яка відповідає за належним виконанням робот, у присутності особи тому що Учасник не знає об’єкт послуг.
Нами не встановлена вимога підписання Актів обома сторонами. В даний час їде навчальний процес, двері коледжу відкриті, любий потенційний Учасник може відвідати об’єкт у робочі часи з 8:00 по 17:00. Дякуємо.
Нами не встановлена вимога підписання Актів обома сторонами. В даний час їде навчальний процес, двері коледжу відкриті, любий потенційний Учасник може відвідати об’єкт у робочі часи з 8:00 по 17:00. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2023-09-30-000315-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є", Код ЄДРПОУ:32370184
Дата подання: 04 жовтня 2023 14:44
Обладнання
У Додатку №2 до тендерної документації зазначено перелік робіт які потрібно буде виконати. Однак згідно наданої інформації Учасник не може коректно розрахувати вартість тендерної пропозиції. Просимо Вас заначити перелік обладнання та матеріалів а саме: маркування, виробник, які визначено робочим проектом
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 жовтня 2023 20:20
Шановний Учаснику в тендерну документацію буде внесені зміни, дякуємо.
Номер вимоги: UA-2023-09-30-000315-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є", Код ЄДРПОУ:32370184
Дата подання: 04 жовтня 2023 14:46
Гарантійний термін
У Додатку 2 прописан "Гарантійний термін на виконані роботи складає не менше 5 років (у складі пропозиції додати гарантійний лист)." Поясніть, чим це обумовлено? Гарантійний термін від заводу виробника обладнання становить 12 місяців. Вважаємо це дискримінацією вимагати від Виконавця брати на себе гарантійні обов'язки на обладнання, після закінчення строку офіційної гарантії від виробника. Просимо внести зміни до тендерної документації або виключити вимогу щодо гарантійного терміну 5 років з Додатку № 2 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 20:19
Шановний Учаснику, у Додатку 2 тендерної документації пропозиції закупівлі вказано, що гарантійний термін на виконані роботи складає не менше 5 років. Вказана вимога обумовлена тим, що якісний монтаж обладнання системи протипожежного захисту є необхідною та важливою умовою функціонування системи пожежної сигналізації.
В п. 11 ст. 15 ЗУ «Про захист прав споживачів» вказано, що інформація про продукцію повинна містити строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи) відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій. Вказаний гарантійний термін відноситься до наслідків роботи, а не до гарантійного терміну на обладнання від заводу виробника. Дякуємо.
В п. 11 ст. 15 ЗУ «Про захист прав споживачів» вказано, що інформація про продукцію повинна містити строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи) відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій. Вказаний гарантійний термін відноситься до наслідків роботи, а не до гарантійного терміну на обладнання від заводу виробника. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2023-09-30-000315-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є", Код ЄДРПОУ:32370184
Дата подання: 04 жовтня 2023 14:48
Обов’язкова наявність: автопідйомника.
Шановний Замовник, поясніть навіщо в Додатку 1 ви вимагаєте від Виконавця "Обов’язкову наявність: автопідйомника."? Роботи будуть виконуватися в приміщеннях, автопідйомник для цього не потрібен. Це не правомірна вимога, якою ви звужуєте кількість Виконавців, або готуєте тендер під когось. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо Обов’язкової наявності автопідйомника з Додатку № 1 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 20:19
Монтаж системи пожежної сигналізації проводиться в приміщенні «Майстерні», згідно технічного паспорту найбільша висота приміщення складає 5 метрів, ширина – 25,21 м., довжина – 48,45м, що унеможливує встановлення тимчасових дробин або інших засобів які не суперечать вимогам охорони праці на висоті. Згідно з підпунктом 7.3.28 ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві» приставні драбини без робочих площадок дозволяється використовувати тільки для переходу між окремими ярусами будівлі, що будується, і для виконання робіт, що не потребують від виконавця упору в конструкції будівлі; роботи на приставних драбинах допускаються тільки у виняткових випадках — під час аварії, якщо вона створює небезпеку для життя людини та руйнування устаткування (для проведення робіт на висоті мають використовуватися більш безпечні автомобільні підіймачі), дякуємо.
Номер вимоги: UA-2023-09-30-000315-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є", Код ЄДРПОУ:32370184
Дата подання: 04 жовтня 2023 14:49
Наявність у учасника електротехнічної лабораторії
Шановний Замовник, поясніть навіщо в Додатку 1 ви вимагаєте від Виконавця "Наявність у учасника електротехнічної лабораторії"? Для виконання робіт зазначених в Додатку 2 вона не потрібна. Це не правомірна вимога, якою ви звужуєте кількість Виконавців, або готуєте тендер під когось. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо Наявності у учасника електротехнічної лабораторії з Додатку № 1 тендерної документації. У разі не усунення зазначеного порушення вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 20:18
Шановний Учаснику, з метою виявлення несправного електрообладнання або такого, що не відповідає нормам і правилам улаштування електроустановок, перевірки заземлювальних приладів Учасники повинні передбачити комплекс електровимірювальних робіт (перевірка значення повного опору кола «фаза-нуль» в установках на напругу до 1 кВ) для запобігання нещасних випадків та пожеж від несправної електропроводки. Електровимірювальні роботи здійснюються за допомогою електротехнічної лабораторії. Нагадуємо що Учасник для відповідності кваліфікаційним критеріям може залучати субпідрядників/співвиконавців, дякуємо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-30-000315-a.b6
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є", Код ЄДРПОУ:32370184
Скарга
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Ізмаїльський агротехніний фаховий коледж по процедурі закупівлі "Електромонтажні роботи (Монтажу системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей на об’єкті: Головний корпус з навчальними лабораторіями та майстернями Ізмаїльського агротехнічного фахового коледжу, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Незалежності, будинок 81)"
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-09-30-000315-a.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 04 жовтня 2023 18:28
Дата подання: 04 жовтня 2023 18:28
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2023 14:46
рішення від 06.10.2023 № 15955.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2023 14:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2023 № 16458.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2023 12:42
рішення від 16.10.2023 № 16458.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2023 18:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення виправлені та внесені відповідні зміни в тендерній документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2023 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Олімп-Ізмаїл" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є" |
1 338 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
1 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Олімп-Ізмаїл" #40079825 |
Переможець |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 21:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2024 23:52
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 13:32
|
1199000 №98 (3).pdf | укладений |
14 листопада 2023 13:29
|