Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
23 508 174,00 UAH
UA-2023-09-29-010524-a 99c89b56f1244b1b994662691c365298
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДСНС ЦЗУ

380675092142 zakupivliczu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР ЗВ'ЯЗКУ ТА УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33962437
Місцезнаходження: 08400, Україна , Київська обл., Переяслав, вул. Богданова Олександра , буд. 11
Контактна особа: ДСНС ЦЗУ
380675092142
zakupivliczu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2023 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2023 08:00
Очікувана вартість: 23 508 174,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 540,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147 комплект
Автоматизоване робоче місце у комплекті тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, вул. Богданова Олександра , буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
25 комплект
Автоматизоване робоче місце у комплекті тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, вул. Богданова Олександра , буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 комплект
Автоматизоване робоче місце у комплекті тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08400, Україна, Київська область, Переяслав, вул. Богданова Олександра , буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 18:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-17-000004 ● 116d2af3527346a186f9acbba4687a87
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2023 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.11.2023 № 307
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-09-29-010524-a 29.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-24 13:33:53

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є машини для обробки даних, замовником якої є Центр зв'язку та управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA- UA-2023-09-29-010524-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином Замовником перевірено відповідність пропозиції ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х), а також перевірено відповідність наданих Переможцем позитивних відгуків про виконання аналогічних договорів вимогам тендерної документації?
3. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-29 09:20:50

Відповідь Замовника на запит Державної аудиторської служби

На вимогу запиту Державної аудиторської служби України, який було розміщено в системі ПРОЗОРО 24.11.2023 року щодо надання пояснень по закупівлі № UA-2023-09-29-010524-a 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) надаємо необхідну інформацію.
Повідомляємо, що закупівля № UA-2023-09-29-010524-a була оголошена Центром зв’язку та управління ДСНС України на підставі листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 19.09.2023 року № 05-17709/163-1 “Про організацію закупівлі”. У листі зазначається, що Державна служба України з надзвичайних ситуацій з метою виконання наказу ДСНС від 26.12.2022 року № 761 “Про затвердження Плану заходів цифрового розвитку Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2023 рік”, просить здійснити закупівлю автоматизованих робочих місць ОКЦ, технічні специфікації до яких затверджені протоколом № П-4 робочої групи з визначення характеристик засобів електронних комунікацій та інформатизації від 01.05.2023 року та погоджені листом Департаменту інформатизації МВС України від 12.09.2023 року № 72322/ 16-17729-2023.
Перед оголошенням даної закупівлі було детально вивчено ринкові ціни на предмет закупівлі шляхом направлення 3-м фірмам запитів цінових пропозицій. Після отримання 3-х цінових пропозицій було сформовано орієнтовну середню ціну на закупівлю. Копії 3-х цінових пропозицій додаються. Тільки після детального вивчення ринку даного предмету закупівлі було оголошено процедуру відкритих торгів. Процедура оголошена з дотриманням всіх вимог, що визначені Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Замовником перевірено документи (аналогічні договори, відгуки) які ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” розмістило в прозоро на виконання вимоги тендерної документації Замовника щодо кваліфікаційного критерію про аналогічні договори та позитивні відгуки. Встановлено, що на виконання даної вимоги, учасником оприлюднено в системі прозоро довідку про виконання аналогічних договорів № 12/06 від 06.10.2023 року в якій викладена інформація щодо укладення ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” 3-х договорів за кодом ДК 021:2015 30210000-4 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), зокрема з Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського (2 договори) та КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області. Крім того, до пропозиції долучені копії (скани) даних договорів та надані позитивні відгуки по виконанню 2-х договорів. Перевіривши специфікації договорів із видатковими накладними розходжень не виявлено , отже замовник отримав продукцію в в повному обсязі та відповідно до вимог договорів. Зауважень щодо позитивних відгуків, Замовником також не встановлено. Інформація у позитивних відгуках відповідає предмету закупівлі аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), також співпадають номери, дати договорів та суми про які йдеться у відгуках.
Додатково інформуємо, що Центр зв’язку та управління ДСНС України фінансується з Державного бюджету України. Головним розпорядником коштів є Державна служба України з надзвичайних ситуацій.
Надаємо посилання на сторінку сайту Центру зв’язку та управління ДСНС України на якому розміщені технічні вимоги до предмету закупівлі, лист ДСНС від 19.09.2023 року № 05-17709/163-1 “Про організацію закупівлі”, три цінові пропозиції на предмет закупівлі, що свідчить про вивчення середньої ринкової ціни, зміни до річного плану закупівель https://czu.dsns.gov.ua/upload/3/2/9/4/2/zakuparm-okc.pdf.
В разі, якщо наданої інформації щодо закупівлі UA-2023-09-29-010524-a буде недостатньо, готові терміново надати додаткову інформацію.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-12-14 16:00:28

Заперечення на Висновок про результати моніторингу

В тендерній документації Замовника по закупівлі UA-2023-09-29-010524-a за кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) дійсно встановлена кваліфікаційна вимога (критерій) стосовно надання учасниками не менше 2-х аналогічних договорів та не менше 2-х позитивних відгуків. Замовником зазначено чіткий проміжок часу для аналогічних договорів (2021-2023 роки), але не зазначено проміжок часу для позитивних відгуків.
Замовником детально перевірено документи (аналогічні договори та позитивні відгуки) які ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” розмістило в прозоро на виконання вимоги тендерної документації Замовника щодо кваліфікаційного критерію про аналогічні договори та позитивні відгуки. Встановлено, що на виконання даної вимоги, учасником оприлюднено в системі прозоро довідку про виконання аналогічних договорів № 12/06 від 06.10.2023 року в якій викладена інформація щодо укладення ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” 3-х договорів за кодом ДК 021:2015 30210000-4 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), зокрема з Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського (2 договори) та КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області.
Далі детально розбираємо, які саме договори надано учасником ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ”, отже:
1) Договір (скан-копія) № 109/1/20 від 14.05.2020 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського. Сума договору 297300 грн. Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Даний договір не входить в проміжок часу 2021-2023 років.
2) Договір (скан-копія) № 194 від 04.05.2022 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області. Сума договору 332500 грн. Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Даний договір входить в проміжок часу 2021-2023 років.
3) Договір (скан-копія) № 76/1/22 від 27.06.2022 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського. Сума договору 299300 грн. Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Даний договір входить в проміжок часу 2021-2023 років.
Підсумовуємо виконання Учасником вимоги щодо надання не менше двох аналогічних договорів в проміжок часу 2021-2023 років. Учасником вимогу виконано. Це договори № 194 від 04.05.2022 року та № 76/1/22 від 27.06.2022 року.
Далі детально розбираємо, які саме позитивні відгуки про виконання договорів надано учасником ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ”, отже:
1) Позитивний лист-відгук від 17.06.2020 року № 283/15/25 Національного університету оборони України імені Івана Черняхівського про виконання Договору № 109/1/20 від 14.05.2020 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського.
2) Позитивний лист-відгук від 20.07.2022 року № 686/01-18 КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області про виконання Договору № 194 від 04.05.2022 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області.
Наголошуємо, що проміжок часу для позитивних відгуків в документації не встановлено. Отже, учасник ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” надав два позитивні відгуки та виконав вимогу Замовника. У Замовника немає жодних підстав відхиляти Учасника за те, що один з відгуків він надав за 2020 рік.
Вважаємо, що Учасник виконав вимогу кваліфікаційного критерію щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів (проміжок часу 2021-2023 років) та не менше 2-х позитивних відгуків.
Аналізуючи тендерну документацію, можемо погодитись, що даний пункт документації щодо надання Учасником не менше 2-х аналогічних договорів (проміжок часу 2021-2023 років) та не менше 2-х позитивних відгуків складено Замовником не зовсім коректно. Можливо його потрібно було б більш деталізувати та уточнити, щоб не було можливості трактувати його по різному.
В зв’язку з вищезазначеним, вважаємо, що учасником ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” виконані кваліфікаційні вимоги Замовника та відхиляти його не було жодних підстав.
Просимо ще раз переглянути документи та матеріали по закупівлі UA-2023-09-29-010524-a та врахувати викладену інформацію в даному запереченні Замовника.
Додатково повідомляємо, що Договір № 796 від 19.10.2023 року, що був укладений за результатами закупівлі UA-2023-09-29-010524-a виконано Сторонами в повному обсязі. ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” своєчасно та в повному обсязі здійснило постачання товару, а Центр зв’язку та управління ДСНС України своєчасно здійснив оплату товару. Крім того, на вимогу наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій “Про передачу матеріальних цінностей” від 23.11.2023 року № НГ-474 товар, отриманий за Договором № 796 від 19.10.2023 року, було роздано по підрозділам ДСНС по областям України. На даний час в Центрі зв’язку та управління ДСНС України в наявності лише 11% товару.
Замовник склав дане заперечення керуючись правом наданим йому абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Додатки:
1) Копії видаткових накладних № 129321 від 13.11.2023 року та № 129331 від 14.11.2023 року на 2 аркушах;
2) Копія платіжних інструкцій № 2011 від 14.11.2023 року та № 2012 від 14.11.2023 року на 2 аркушах;
3) Копія Наказу ДСНС “Про передачу матеріальних цінностей” від 23.11.2023 року № НГ-474 на 12 аркушах.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 22.12.2023 року до Київського окружного адміністративного суду надано АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-29-010524-а від 12 грудня 2023 року Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ такого змісту: "Згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 17.11.2023 № 307 «Про початок моніторингу закупівель» прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі UA-2023-09-29-010524-а, яка оголошена Центром зв’язку та управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі ЦЗУ ДСНС). За результатом проведеного моніторингу в електронній системі закупівель 12 грудня 2023 року опублікований Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-29-010524-а Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (далі за текстом - Висновок). За результатами Висновку встановлено порушення “Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону”. Даний Висновок є таким, що ґрунтується виключно на суб`єктивних міркуваннях, думках посадової особи контролюючого органу які не відповідають дійсності, а зміст зобов`язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, яке міститься у висновку є таким, що неможливо виконати і не відповідає вимогам чинного законодавства України. Посадова особа, яка здійснювала моніторинг вважає, що ЦЗУ ДСНС (Замовник) мав би відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі UA-2023-09-29-010524-а ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ” по причині невідповідності кваліфікаційному критерію, що зазначений в розділі 3 частини 5 пункту 3 Тендерної документації Замовника про надання учасниками аналогічних договорів та позитивних відгуків, а саме: “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х) та позитивні відгуки про виконання (проміжок часу договорів 2021-2023 роки). ” ЦЗУ ДСНС не погоджується з таким Висновком посадової особи Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та вважає, що під час здійснення закупівлі UA-2023-09-29-010524-а порушень допущено не було. В тендерній документації ЦЗУ ДСНС (Замовник) зазначив чіткий проміжок часу для аналогічних договорів (2021-2023 роки), але не зазначив проміжок часу для позитивних відгуків. Замовником було детально перевірено документи (аналогічні договори та позитивні відгуки) які ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” розмістило в прозоро на виконання вимоги тендерної документації Замовника щодо кваліфікаційного критерію про аналогічні договори та позитивні відгуки. Встановлено, що на виконання даної вимоги, учасником оприлюднено в системі прозоро довідку про виконання аналогічних договорів № 12/06 від 06.10.2023 року в якій викладена інформація щодо укладення ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” 3-х договорів за кодом ДК 021:2015 30210000-4 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), зокрема з Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського (2 договори) та КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області. Далі детально розбираємо, які саме договори надано учасником ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ”, отже: 1) Договір (скан-копія) № 109/1/20 від 14.05.2020 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського. Сума договору 297300 грн. Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Даний договір не входить в проміжок часу 2021-2023 років. 2) Договір (скан-копія) № 194 від 04.05.2022 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області. Сума договору 332500 грн. Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Даний договір входить в проміжок часу 2021-2023 років. 3) Договір (скан-копія) № 76/1/22 від 27.06.2022 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського. Сума договору 299300 грн. Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Даний договір входить в проміжок часу 2021-2023 років. Підсумовуємо виконання Учасником вимоги щодо надання не менше двох аналогічних договорів в проміжок часу 2021-2023 років. Учасником вимогу виконано. Це договори № 194 від 04.05.2022 року та № 76/1/22 від 27.06.2022 року. Далі детально розбираємо, які саме позитивні відгуки про виконання договорів надано учасником ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ”, отже: 1) Позитивний лист-відгук від 17.06.2020 року № 283/15/25 Національного університету оборони України імені Івана Черняхівського про виконання Договору № 109/1/20 від 14.05.2020 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та Національним університетом оборони України імені Івана Черняхівського. 2) Позитивний лист-відгук від 20.07.2022 року № 686/01-18 КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області про виконання Договору № 194 від 04.05.2022 року укладений між ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” та КНП “Рахівська районна лікарня” Рахівської міської ради Закарпатської області. Наголошуємо, що проміжок часу для позитивних відгуків в документації не встановлено. Отже, учасник ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” надав два позитивні відгуки та виконав вимогу Замовника. У Замовника не було жодних підстав відхиляти Учасника за те, що один з відгуків він надав за 2020 рік. Вважаємо, що Учасник виконав вимогу кваліфікаційного критерію щодо надання не менше 2-х аналогічних договорів (проміжок часу 2021-2023 років) та не менше 2-х позитивних відгуків. Аналізуючи тендерну документацію, можемо погодитись, що даний пункт документації щодо надання Учасником не менше 2-х аналогічних договорів (проміжок часу 2021-2023 років) та не менше 2-х позитивних відгуків складено Замовником не зовсім коректно. Можливо його потрібно було б більш деталізувати та уточнити, щоб не було можливості трактувати його по різному. Але це не причина відхиляти пропозицію Учасника. В зв’язку з вищезазначеним, вважаємо, що учасником ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” виконані кваліфікаційні вимоги Замовника та відхиляти його не було жодних підстав. У Висновку моніторингу встановлено зобов’язання до ЦЗУ ДСНС: “З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів”. Дане зобов’язання виконати абсолютно неможливо, оскільки Договір № 796 від 19.10.2023 року, що був укладений за результатами закупівлі UA-2023-09-29-010524-a виконано Сторонами в повному обсязі. ТОВ “АРТЛАЙН ІНТЕРГАЦІЯ” своєчасно та в повному обсязі здійснило постачання товару, який повністю відповідає технічним вимогам, а Центр зв’язку та управління ДСНС України своєчасно здійснив оплату товару. Крім того, на вимогу наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій “Про передачу матеріальних цінностей” від 23.11.2023 року № НГ-474 товар, отриманий за Договором № 796 від 19.10.2023 року, було роздано по підрозділам ДСНС по областям України. На даний час в Центрі зв’язку та управління ДСНС України в наявності лише 11% товару. (До даного позову додається заперечення ЦЗУ ДСНС на Висновок. Додатками до Заперечення зокрема є: 1) Копії видаткових накладних № 129321 від 13.11.2023 року та № 129331 від 14.11.2023 року на 2 аркушах; 2) Копія платіжних інструкцій № 2011 від 14.11.2023 року та № 2012 від 14.11.2023 року на 2 аркушах; 3) Копія Наказу ДСНС “Про передачу матеріальних цінностей” від 23.11.2023 року № НГ-474 на 12 аркушах.) Отже, відповідач вимагає усунути виявлені (на їх погляд) порушення шляхом припинення зобов’язань за договором. Проте, оскільки договір вже підписано, товар поставлено та оплачено, то, зобовʼязання за договором і так фактично припинені. У Висновку зазначено, що необхідно припинити зобовʼязання за договором в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору. Разом з тим, статтею 43 Закону "Про публічні закупівлі" передбачені випадки, коли договір може бути визнано нікчемним і до даного конкретного випадку це не відноситься. Ці два вищенаведених пункти свідчать про те, що відповідач чітко не визначив, які саме заходи слід здійснити для усунення виявлених порушень (чи припинення зобовʼязання, чи визнання договору нікчемним). Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого вжити Замовнику для усунення порушень (є аналогічна позиція Верховного суду). Оскільки договір уже виконаний, у результаті розірвання договору ЦЗУ ДСНС не зможе повернути у первісний стан предмет закупівлі, який вже використовується. Судова практика свідчить про те, що втручання Держаудитслужби в публічні закупівлі є виправданим виключно у разі виявлення порушення, яке має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів), однак у висновку про результати моніторингу закупівлі не йдеться про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів. Таким чином, вимога, викладена у висновку від 12.12.2023 щодо припинення зобовʼязань по договору, який виконаний сторонами , не може бути спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною, оскільки суть виявлених порушень, не призводить до порушення бюджетних інтересів. Крім того вважаємо за необхідне зазначити, що закупівля № UA-2023-09-29-010524-a була оголошена Центром зв’язку та управління ДСНС України на підставі листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 19.09.2023 року № 05-17709/163-1 “Про організацію закупівлі”. У листі зазначається, що Державна служба України з надзвичайних ситуацій з метою виконання наказу ДСНС від 26.12.2022 року № 761 “Про затвердження Плану заходів цифрового розвитку Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2023 рік”, просить здійснити закупівлю автоматизованих робочих місць ОКЦ, технічні специфікації до яких затверджені протоколом № П-4 робочої групи з визначення характеристик засобів електронних комунікацій та інформатизації від 01.05.2023 року та погоджені листом Департаменту інформатизації МВС України від 12.09.2023 року № 72322/ 16-17729-2023. Підсумовуючи все вищезазначене, ЦЗУ ДСНС (позивач) вважає, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-29-010524-а являється таким, що ґрунтується виключно на суб`єктивних висновках посадової особи відповідача (контролюючого органу) та не відповідають дійсності, а зміст зобов`язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, яке міститься у висновку є неконкретизованим і не відповідає вимогам чинного законодавства України. Дана позовна заява подається в строки визначені Кодексом адміністративного судочинства України та Законом України «Про публічні закупівлі». У відповідності до пункту 11 ч.5 ст.160 КАСУ письмово підтверджую, що мною не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. Керуючись ст. ст 5, 6, 7, 8, 9, 12,19, 20, 132, 139,159, 160, 161, 168, 245, 257 та з урахуванням викладеного,- ПРОШУ: - відкрити провадження у справі відповідно до КАС України; - визнати протиправним та скасувати Висновок Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 12.12.2023 року за результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-29-010524-а (за ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-29-010524-а) здійсненої Центром зв’язку та управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій; - стягнути на користь Центру зв’язку та управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій (вул. Богданова 11, м. Переяслав, Бориспільський район, Київська обл., індекс 08400, код ЄДРПОУ 33962437) за рахунок бюджетних асигнувань Північного офісу Держаудитслужби (вул. Січових Стрільців, 18, м. Київ, 04053, Код ЄДРПОУ 40479560) суму судового збору в розмірі 2684 грн.00 коп. Додатки: - копія квитанції про сплату судового збору на 1 арк.; - опис вкладення до направлення адміністративного позову відповідачу – на 1 арк.; - копія Висновку Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 12.12.2023 року за результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-29-010524-а за ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-29-010524-а ) на 4 арк.; - копія Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-29-010524-а на 18 арк.; - Тендерна документація (оригінал) по процедурі закупівлі UA-2023-09-29-010524-а на 35 арк.; - копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 3 арк.; - Копія листа ДСНС від 19.09.2023 року № 05-17709/163-1 “Про організацію закупівлі” на 2 арк." Додаємо скан даного позову з відміткою про отримання Київського окружного адміністративного суду, а також скан вкладення направлення адміністративного позову відповідачу з відміткою Укрпошти.
Дата публікації: 22 грудня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" 22 521 496,00
UAH з ПДВ
22 521 496,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2023 17:20
Електронний підпис
13 жовтня 2023 17:19
Довідка (перс).zip
13 жовтня 2023 17:19
Довідка (ІНТ).zip
06 жовтня 2023 14:52
Електронний підпис
06 жовтня 2023 14:52
Електронний підпис
06 жовтня 2023 14:51
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 жовтня 2023 14:51
5. ПРОТОКОЛ зборів.pdf
06 жовтня 2023 14:51
6. Установчі документи.7z
06 жовтня 2023 14:51
5. ПРОТОКОЛ зборів.pdf.p7s
06 жовтня 2023 14:51
3.4 Дипломи + трудові.7z.p7s
06 жовтня 2023 14:51
3.4 Дипломи + трудові.7z
06 жовтня 2023 14:51
2. Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
#40733799
Переможець 22 521 496,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2023 15:23

Документи

13 жовтня 2023 15:23
Довідка НАЗК
13 жовтня 2023 15:22
Електронний підпис
13 жовтня 2023 15:21
ScanImage2006.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2023 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
#40733799
22 521 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2023 15:23
Довідка НАЗК
13 жовтня 2023 15:22
Електронний підпис
13 жовтня 2023 15:21
ScanImage2006.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 16:29
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 09:38
796.pdf укладений
20 жовтня 2023 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 521 496,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 753 582,67 UAH)