Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Веселка» Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою вул. Рекунова, 3-б, сел. Гостомель, Бучанський район, Київська область. Коригування
Очікувана вартість
32 466 460,60 UAH
UA-2023-09-29-010465-a ● 9a15b165e766480289261e4e4a2291e9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2023 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2023 12:34 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2023 12:34 |
Очікувана вартість: | 32 466 460,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 332,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Веселка» Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області за адресою вул. Рекунова, 3-б, сел. Гостомель, Бучанський район, Київська область. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08290, Україна, Київська область, сел. Гостомель, вул. Рекунова 3-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2023 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2023 14:11 |
Додаток 1 до тендерної документації .pdf | |
10 жовтня 2023 14:11 |
ТД (нова редакція).pdf | |
10 жовтня 2023 14:11 |
Перелік змін 10.10.23.pdf | |
06 жовтня 2023 13:16 |
Перелік змін 06.10.23.pdf | |
06 жовтня 2023 12:40 |
Перелік змін 06.10.23.pdf | |
29 вересня 2023 18:00 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
29 вересня 2023 18:00 |
Додаток 4 до тендерної документації .pdf | |
29 вересня 2023 18:00 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf |
10 жовтня 2023 14:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 жовтня 2023 14:11 |
Додаток 1 до тендерної документації .pdf
|
|||||||||
10 жовтня 2023 14:11 |
ТД (нова редакція).pdf
|
|||||||||
10 жовтня 2023 14:11 |
Перелік змін 10.10.23.pdf
|
|||||||||
06 жовтня 2023 13:16 |
Перелік змін 06.10.23.pdf
|
|||||||||
06 жовтня 2023 12:40 |
Перелік змін 06.10.23.pdf
|
|||||||||
29 вересня 2023 18:00 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
|||||||||
29 вересня 2023 18:00 |
Додаток 4 до тендерної документації .pdf
|
|||||||||
29 вересня 2023 18:00 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-29-010465-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОРНЕР ПРОФІ", Код ЄДРПОУ:41536839
Дата подання: 13 жовтня 2023 14:41
Дискредитаційні умови
У зв'язку з наявною дискримінаційною умовою у тендерній документації, щодо надання сертифікатів ISO які мають бути чинними, виданими органом з сертифікації, органом з оцінки відповідності, який в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати атестат (-и) про акредитацію та сферу акредитації органу з сертифікації акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України), звертаємо увагу на офіційні документи уповноважених державних органів України з цих питань: Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018. Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо. …З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації»… Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою). 1. Стаття 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін… добровільності акредитації». 2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ» також чітко вказує на добровільність акредитації (офіційний сайт НААУ). Неприпустимість штучного обмеження потенційного кола учасників тендера.
Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Разом з цим зазначаємо, що існує судова практика, яка чітко визначає позицію суду, що дана вимога є дискримінаційною, адже відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…» Таким чином, підприємство просить внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу, яка дискримінує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Разом з цим зазначаємо, що існує судова практика, яка чітко визначає позицію суду, що дана вимога є дискримінаційною, адже відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…» Таким чином, підприємство просить внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу, яка дискримінує коло учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2023 13:47
Доброго дня!
Вважаємо вище вказану вимогу тендерної документації не дискримінаційною з огляду на наступне. Сертифікат ISO – це документ, який підтверджує відповідність систем управління підприємств державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікатів ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості надання послуг/виконання робіт. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено, що «Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності». Статтею 4 цього ж Закону України визначається мета акредитації, а саме: «Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності, забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності, створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі». За такого акредитація органів оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України (НААУ) є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації. Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення. Отримати сертифікати видані органом із сертифікації акредитованим НААУ може будь-яка організація, підприємство, установа, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO, а наявність зазначеного такого сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника. Жоден суб’єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати та пройти відповідну добровільну сертифікацію.
Вважаємо вище вказану вимогу тендерної документації не дискримінаційною з огляду на наступне. Сертифікат ISO – це документ, який підтверджує відповідність систем управління підприємств державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікатів ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості надання послуг/виконання робіт. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Вищезгаданим нормативно-правовим актом у ст. 2 закріплено, що «Цей Закон регулює відносини, пов'язані з акредитацією національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності, у тому числі іноземних органів з оцінки відповідності, та поширюється на органи виконавчої влади, національний орган України з акредитації та органи з оцінки відповідності незалежно від форми власності». Статтею 4 цього ж Закону України визначається мета акредитації, а саме: «Метою акредитації є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності, забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності, створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні, усунення технічних бар'єрів у торгівлі». За такого акредитація органів оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України (НААУ) є беззаперечним заходом усунення дискримінації вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності, про що також свідчить принцип застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації. Сертифікат, виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ, є гарантією того, що оцінка відповідності системи менеджменту якості компанії була проведена належним чином з дотриманням всіх міжнародних та національних норм, що має критично важливе значення. Отримати сертифікати видані органом із сертифікації акредитованим НААУ може будь-яка організація, підприємство, установа, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO, а наявність зазначеного такого сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника. Жоден суб’єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати та пройти відповідну добровільну сертифікацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2023 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
30 466 130,24
UAH з ПДВ
|
28 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
30 857 064,34
UAH з ПДВ
|
28 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОРНЕР ПРОФІ" |
30 855 194,17
UAH з ПДВ
|
29 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
28 199 000,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 11:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2023 19:22
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Переможець |
28 200 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2023 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 12:31
|
ДУ 7 до договору 190-23.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2024 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 16:19
|
ДУ 6 до договору 190-23.PDF | зміни до договору |
26 вересня 2024 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 10:13
|
ДУ 5 до договору 190-23.PDF | зміни до договору |
01 травня 2024 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 14:50
|
ДУ 4 до договору 190-23.PDF | зміни до договору |
12 квітня 2024 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 15:49
|
ДУ №3 до договору 190-23 від 10.11.2023.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:40
|
ДУ 2 до Договору 190-23.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 12:59
|
ДУ1 №190-23.PDF | зміни до договору |
21 листопада 2023 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2023 17:34
|
190-23.PDF | зміни до договору |
15 листопада 2023 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 14:49
|
190-23.PDF | укладений |
14 листопада 2023 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація договору укладеного за результатом закупівлі. Попередньо опублікований договір опубліковано помилково. |
Номер договору про закупівлю: | 190-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 190-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 190-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 190-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 190-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 190-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 190-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 190-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |