Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення фізичного захисту об'єктів критичної інфраструктури енергетичного сектору Миколаївської області (ДК 021:2015:51120000-9 Послуги зі встановлення механічного обладнання (закупівля та доставка із встановленням Габіонів для захисту енергетичної інфраструктури)
Очікувана вартість
10 700 000,00 UAH
UA-2023-09-29-010405-a 5fd421124a96469d8e1678e3735411a7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамар Наталія Анатоліївна

+380633197586 nataliakramar78@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури Миколаївської обласної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м Миколаїв, вул Адміральська 22
Контактна особа: Крамар Наталія Анатоліївна
+380633197586
nataliakramar78@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51120000-9: Послуги зі встановлення механічного обладнання


Закупівля проведена відповідно п.п.15 п.13 Особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року ( із змінами) а саме: 15) здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг для здійснення заходів, спрямованих на забезпечення захисту об’єктів підприємств, установ та організацій електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів, у тому числі для організації захисту їх працівників у частині будівництва, створення та облаштування об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також для відновлення зруйнованих або пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації таких об’єктів;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення фізичного захисту об'єктів критичної інфраструктури енергетичного сектору Миколаївської області (ДК 021:2015:51120000-9 Послуги зі встановлення механічного обладнання (закупівля та доставка із встановленням Габіонів для захисту енергетичної інфраструктури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 51120000-9 — Послуги зі встановлення механічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За письмовим зверненням Виконавця останньому протягом 5 (п’яти) банківських днів може бути здійснена попередня оплата (аванс) на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі, що не перевищує 30% вартості обсягу послуг за Договором відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641). Виконавець зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання послуг матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу та надати Акти на підтвердження виконання послуг не пізніше 3-х місяців з моменту отримання попередньої оплати. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. 2.9. Ціна, яка вказана в акті виконаних робіт/наданих послуг, повинна відповідати ціні, вказаній Додатку № 1 до цього Договору і є узгодженою між Сторонами і не може бути змінена в односторонньому порядку. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки з Виконавцем здійснюються по факту надання послуг із забезпечення фізичного захисту об’єктів критичної інфраструктури енергетичного сектору Миколаївської області, на підставі акту наданих послуг та рахунку-фактури, протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

29 вересня 2023 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІКАД"
#45226038
Переможець 10 700 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2023 17:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2023 19:05
протокол про відміну закупівлі укладений
03 жовтня 2023 19:03
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2023 10:57
Обгрунтування (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 10:54
Договір укладений
29 вересня 2023 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 15 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: допущено помилку при складанні обґрунтування до закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.