Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво водопровідних мереж в с. Гірне Гірненської сільської ради Стрийського району Львівської області. Коригування»
Очікувана вартість
22 054 960,00 UAH
UA-2023-09-29-008879-a a23f61e32bcf47898b9c186c204c1a54
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Сулик

+380322751028 lvivvodres@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну
Код ЄДРПОУ: 01038909
Вебсайт: https://buvrzbts.davr.gov.ua/
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Родини Крушельницьких, 14
Контактна особа: Мар'яна Сулик
+380322751028
lvivvodres@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2023 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2023 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2023 14:18
Початок аукціону: 09 жовтня 2023 14:18
Очікувана вартість: 22 054 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 274,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво водопровідних мереж в с. Гірне Гірненської сільської ради Стрийського району Львівської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 45-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 жовтня 2023 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2023 17:47
Перелік змін до ТД (04.10.23).docx
04 жовтня 2023 17:47
ТД ГІРНЕ будівництво 2023 04.10.23 (нова редакція).docx
29 вересня 2023 15:34
ТД ГІРНЕ будівництво 2023.docx
04 жовтня 2023 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2023 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2023 17:47
Перелік змін до ТД (04.10.23).docx
03 жовтня 2023 17:27
Перелік змін до ТД (03.10.23).docx
04 жовтня 2023 17:47
ТД ГІРНЕ будівництво 2023 04.10.23 (нова редакція).docx
03 жовтня 2023 17:27
ТД ГІРНЕ будівництво 2023 03.10.23 (нова редакція).docx
29 вересня 2023 15:34
ТД ГІРНЕ будівництво 2023.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інженер з охорони праці
Дата подання: 02 жовтня 2023 17:37
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 17:18
Відповідно до Додатку 1 Пункту 2.3. Обов’язкова наявність інженера з охорони праці (будівництво), який має відповідний сертифікат та/або посвідчення з охорони праці (будівництво). Водночас, відповідно до чинного законодавства, у зв’язку із відсутністю в штатному розписі підприємства окремої посади інженера з охорони праці, функції відповідальності за охорону праці та техніку безпеки можуть бути покладені на іншого працівника на підставі наказу по підприємству, якщо останній пройшов відповідне навчання з питань охорони праці. Водночас, тендерна документація не повинна містити дискримінаційних умов. Чи буде замовник вважати достатнім виконанням вищезазначеної вимоги надання документів, що підтверджують факт виконання функцій інженера з охорони праці на іншого працівника, якщо окремої посади інженера з охорони праці не передбачено, з наданням документів, що підтверджують виконання останнім таких функцій та проходження ним відповідного навчання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Так достатньо працівника з покладенням на нього функцій інженера з охорони праці + для уникнення розбіжностей буде внесено відповідні зміни в тендерну документацію
Аналогічний договір
Дата подання: 02 жовтня 2023 17:47
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 17:19
Замовник вимагає наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договор. Аналогічними роботами в даному тендері вважати роботи з реконструкції або прокладання тепло- водо мереж, каналізаційних мереж. (можливо у складі виконання основного договору). Просимо Замовника уточнити аналогічним буде вважатися або прокладання тепло-мереж, або прокладання водо-мереж, або прокладання каналізаційних мереж , чи прокладання тепло- водо мереж, каналізаційних мереж в одному договорі. А також просимо пояснити значення слів Замовника "можливо у складі виконання основного договору". дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Основним предметом закупівлі є будівництво водопровідних мереж, відповідно «водо» є основою. Тож Аналогічним вважатиметься :
1. реконструкція/прокладання тепло- водо мереж, каналізаційних мереж - в одному договорі
або
2. реконструкція/прокладання водопровідних мереж
"можливо у складі виконання основного договору" – предмет основного договору може бути не прокладання водо-мережі, але в його складі обов’язково має бути прокладання зовнішніх водопровідних мереж (наприклад - договір на будівництво інженерної споруди +додатково проведення зовнішніх водо-мереж)
Дозволи
Дата подання: 02 жовтня 2023 18:00
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 17:22
Замовник вимагає надати скан-копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки: - Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах). Дані роботи є роботами підвищеної небезпеки та можуть виконуватися на основі Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Чи буде достатньо для виконання даної вимоги надання такого Дозволу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Так, в ТД вказано або дозвіл або декларація (додаток 1, передостанній пункт)
спецнавчання
Дата подання: 03 жовтня 2023 08:55
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 17:24
Замовник вимагає щоб виконавець робіт повинен пройти спецнавчання на право з безпечного ведення робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі, на підтвердження чого учасник повинен надати копію відповідного посвідчення. Просимо уточнити яке саме спецнавчання, у яких установах та яке посвідчення буде достатнім для виконання даної вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Навчання проводиться в порядку п5.3 глави 5 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. №15. За результатами навчання видається посвідчення про перевірку знань. Пройти навчання можливо у галузевих навчальних центрах.
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 03 жовтня 2023 20:31
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 17:45
Замовником в частині кваліфікаційних вимог вимагається надання, в тому числі, інформації на підтвердження факту проходження інженером з охорони праці навчання з порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, обстежень, оцінки технічного стану та паспортизації виробничих будівель і споруд в процесі їх експлуатації, а також «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду". При цьому ані технічним завданням, ані іншими вимогами до предмета закупівлі НЕ передбачено жодних робіт та\чи послуг з проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, обстежень, оцінки технічного стану та паспортизації виробничих будівель і споруд в процесі їх експлуатації, чи підготовки теплових господарств до опалювального періоду. Обстеження прийнятого об'єкта будівництва чи його паспортизація НЕ є предметом закупівлі, а об'єкт будівництва НЕ є тепловим господарством. Водночас вимоги до учасників повинні бути обґрунтованими, а тендерна документація НЕ повинна містити дискримінаційних вимог. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення вищезазначеної вимоги як такої, що є необгрунтованою, надмірною та не має відношення до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення враховано, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Уточнення умов договору
Дата подання: 04 жовтня 2023 11:38
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 17:45
Шановний Замовнику! Проєкт договору містить,певні умови, які не узгоджуються з чинним на момент подачі цієї пропозиції законодавством, а саме: 1) п. 3.2: "Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293". - Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 давно вже не чинні, натомість прийнято їм на заміну кошторисна настанова КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та введена в дію 08.11.2021 (далі — Настанова). 2) п. 3.4: "Договором підряду передбачено застосування понижувальних коефіцієнтів до усереднених показників для визначення трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується в загальновиробничих витратах та коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат, які передбачаються прямих витратах, якщо підрядник не надає та не погоджує з замовником обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в його організації за попередній звітний період(рік) Показники адміністративних витрат визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації підрядника за попередній звітний період (рік), та завантаженості будівельної організації, погоджуються з Замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт." - Настанови НЕ містять ЖОДНИХ вимог в частині застосування понижувальних коефіцієнтів. Натомість регламентують право Підрядника використовувати усереднені показники, визначають такі показники в окремому додатку для використання при проведенні взаєморозрахунків та не передбачають надання ЖОДНИХ документів для окремого погодження Замовником у випадку їх використання таких усереднених показників. ПРОСИМО Замовника привести проєкт договору у відповідність до чинного законодавства в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення враховано, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
регулятор тиску
Дата подання: 05 жовтня 2023 15:13
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 16:12
п.53 технічного завдання, локальний кошторис №2-1-1 - регулятор тиску M-310TIS. Прошу уточнити діаметр регулятора.
Відповідь: діаметр регулятора 100мм
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-09-29-008879-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 25 жовтня 2023 17:26
Не погоджуємось з рішенням Замовника
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що згідно Кваліфікаційних критеріїв (Додаток 1 до тендерної документації) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджуються у тому числі сканованими оригіналами або копіями чинних посвідчень про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці, серед яких зазначались правила безпечної та технічної експлуатації електроустановок споживачів. Хочемо зазначити, що учасник-переможець ТОВ «КУЛЕВ -ІНВЕСТ» надав видані посвідчення на інженера з охорони праці та виконавця робіт лише в частині правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. При усуненні виявлених невідповідностей в поданій пропозиції, учасник дану вимогу не виправив, аргументуючи тим, що навчання та атестація фахівців щодо правил технічної експлуатації електроустановок споживачів здійснюється на підставі НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» затверджуючий документ - Наказ від 09.01.1998 N 4 Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів; режим доступу до публічної інформації на підтвердження чинності: [http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=48644].
Ви, як Замовник погодились з цим і визнали учасника переможцем, але ми як Учасник даної закупівлі не погоджуємось з Вашим рішенням, так як вважаємо, що учасник ТОВ «КУЛЕВ -ІНВЕСТ» не виконав вимоги тендерної документації, а також не усунув невідповідності в своїй пропозиції. Доводимо до Вашого відома, що Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (далі – ПТЕЕС) затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258. Остання редакція відбулася ще у 2017 році, коли міністерство змінило деякі аспекти призначення особи, відповідальної за електрогосподарство користувача. Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені у 2006 році та є чинними і в 2023 році, тобто навчання працівників за цими правилами проводиться окремо та відповідно посвідчення є цим підтвердженням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2023 17:20
За результатами розгляду Вимоги UA-2023-09-29-008879-a.c1 Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" (код ЄДРПОУ 25155206), розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25.10.23 о 17:25 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-29-008879-a, Уповноваженою особою встановлено наступне:
Стосовно вимоги ТОВ "РЕМТЕХНАЛАДКА" (код ЄДРПОУ 25155206) відмінити рішення про обрання переможцем ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ»:
п. 55-67 Особливостей та Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Для реалізації захисту прав учасників закупівель, які вважають, що їхні права порушені та можуть бути відновлені шляхом скасування рішення уповноваженої особи, законодавством чітко встановлено порядок оскарження. Водночас, уповноважена особа, яка відповідає за здійснення процедур закупівель, зобов’язана діяти виключно в межах Закону. Виходячи з вищезазначеного, уповноважена особа не має права скасовувати рішення про визначення переможця, прийняте в результаті розгляду його тендерної пропозиції, та розглядати наступні тендерні пропозиції на підставі поданої вимоги. Повернення замовником на етап «кваліфікація учасників» вимоги, не передбачено нормами чинного законодавства та було б його порушенням

Водночас, з метою забезпечення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, в інформативному порядку повідомляємо:
Відповідно до вимог Додатка №1 тендерної документації (пп. 2.3, 2.4) вимагалось надання чинних посвідчень САМЕ З ОХОРОНИ ПРАЦІ, в тому числі в частині «Правил безпечної та технічної експлуатації електроустановок споживачів». Тобто, Замовник мав на меті перевірити саме кваліфікацію працівників учасників з точки зору їх знань нормативних актів з охорони праці в цій частині вимог, а не факту проходження специфічного навчання стосовно певної вузькопрофільної сфери діяльності.
Звертаємо увагу, що там, де необхідність відповідності кваліфікації працівників вимогам чіткого нормативу була обґрунтована специфікою предмету закупівлі, тендерна документація містила таке посилання, наприклад, «згідно НПАОП 45.2-7.02-12(Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві)».
Замовником не встановлювались вимоги щодо надання окремих посвідчень: щодо як «безпечної», так і «технічної» експлуатації електроустановок, або посвідчень саме відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (далі - ПТЕЕС), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258.
Так, зазначений Наказ є чинним, проте звертаємо увагу на преамбулу Наказу:
«Відповідно до вимог Закону України "Про електроенергетику", Положення про Міністерство палива та енергетики України, затвердженого Указом Президента України від 14 квітня 2000 року № 598, з метою дотримання єдиних положень і вимог щодо організації експлуатації електроустановок споживачів електроенергії, виконання яких забезпечуватиме надійну, безпечну та ефективну роботу цих електроустановок, НАКАЗУЮ:».
Відповідно до п. 1.1 ПТЕЕС «Ці Правила встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання (далі - електроустановки) споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок. Правила поширюються на діючі електроустановки на напругу до 150 кВ включно, які належать суб’єктам господарювання - споживачам електроенергії незалежно від форм власності та відомчої належності, що використовують електричну енергію для забезпечення власних потреб на підставі договору, а також населення, яке на правах власності має електроустановки на напругу понад 1 кВ. Правила поширюються також на населення, яке є власниками електроустановок на напругу до 1 кВ, в частині вимірювання опору ізоляції електропроводки.».
Згідно з п. 1.2 ПТЕЕС «Правила обов’язкові для працівників, що здійснюють експлуатацію електроустановок споживачів, функції керування, регулювання режимів електроспоживання, інспектування електроустановок споживачів, а також підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що виконують науково-дослідні, проектно-конструкторські і проектні роботи, виготовлення, постачання, монтаж, налагодження, випробування, діагностику, ремонт електроустановок споживачів.».
Отже:
• ПТЕЕС встановлюють основні організаційні й технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання споживачів і направлені на забезпечення надійної, безпечної та раціональної експлуатації електроустановок;
• предметом закупівлі не передбачено жодних обсягів робіт в частині експлуатації електроустановок споживачів;
• а отже, працівники потенційного переможця закупівлі НЕ БУДУТЬ ВИКОНУВАТИ вищезазначені функції.
А також працівники потенційного підрядника не будуть відповідальними за електрогосподарство замовника, не виконуватимуть в межах доручених робіт пов’язаних із цим функцій.

Натомість, НПАОП – це правила, норми, регламенти, положення, стандарти, інструкції та інші документи, обов'язкові для виконання в сфері охорони праці. Діючий НПАОП за ознакою аналогічний діючому закону. Тому безсумнівним є факт, що фахівець, що пройшов навчання та атестацію щодо правил експлуатації електроустановок споживачів на підставі НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», отримав відповідне посвідчення у галузевому навчальному центрі в порядку, визначеному Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці (затверджений наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. №15), має підтверджену та достатню кваліфікацію з питань охорони праці для виконання робіт за предметом цієї закупівлі. «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затверджені наказом Міністерства праці та соціальної політики від 09.01.1998 року № 93/2533 регламентують порядок безпечного ведення робіт з використанням електроустановок вищої напруги – 220 кВ, проти 150 кВ зазначених в Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів. У часник- переможець підтвердив навчання та атестацію працівників за «Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів», затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики від 09.01.1998 року № 93/2533, де в розділі 4 передбачають виконання цілої низки технічних заходів (з п. 4.1 . по п. 4.8.3.) під час експлуатації електроустановок з метою забезпечення їх безпечної експлуатації. Отже проходження навчання з безпечної експлуатації електроустановок споживачів підтверджує в т.ч. обізнаність з вимогами, що ставляться до правил технічної експлуатації електроустановок та вказують на необхідність виконання технічних заходів, що створюють умови для безпечного виконання робіт.

Таким чином, рішення уповноваженої особи замовника по зазначеній процедурі закупівлі є законним та обґрунтованим. Беручи до уваги вищевикладене, вимога UA-2023-09-29-008879-a.c1 учасника ТОВ "РЕМТЕХНАЛАДКА" задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

25 жовтня 2023 17:25
SCAN0844.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 19 545 497,72
UAH з ПДВ
19 545 497,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" 21 898 546,73
UAH з ПДВ
21 898 546,73
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 жовтня 2023 10:56
Електронний підпис
23 жовтня 2023 10:50
6. Ліцензія_Дозвіл.pdf
23 жовтня 2023 10:50
4. аб.14 п.47.pdf
23 жовтня 2023 10:50
3. пп.5,6,12 п.47.rar
23 жовтня 2023 10:50
2. пп.3 п.47.zip
23 жовтня 2023 10:50
1. пп.2 п.47.zip
20 жовтня 2023 08:45
Електронний підпис
07 жовтня 2023 10:58
Електронний підпис
07 жовтня 2023 10:58
Електронний підпис
07 жовтня 2023 10:56
06 Повноваження.pdf
07 жовтня 2023 10:56
04.2 Теххарактеристики.pdf
07 жовтня 2023 10:56
03 Пункт 47 Особливостей.pdf
07 жовтня 2023 00:13
Електронний підпис
07 жовтня 2023 00:13
Електронний підпис
07 жовтня 2023 00:12
04. 1 Розрахунок ДЦ.pdf
07 жовтня 2023 00:12
07 Пропозиція.pdf
07 жовтня 2023 00:12
03 Пункт 47 Особливостей.pdf
07 жовтня 2023 00:12
05 Субпідряд.pdf
07 жовтня 2023 00:12
01 Реєстр.pdf
07 жовтня 2023 00:12
06 Повноваження.pdf
07 жовтня 2023 00:12
08 Інше.pdf
07 жовтня 2023 00:12
04.2 Теххарактеристики.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2023 16:22
Електронний підпис
06 жовтня 2023 16:19
3. досвід.pdf.p7s
06 жовтня 2023 16:19
6. мтб.PDF.p7s
06 жовтня 2023 16:19
графік.PDF.p7s
06 жовтня 2023 16:19
ліцензія АВК до 19.07.24.PDF.p7s
06 жовтня 2023 16:19
5. згода з договором.PDF.p7s
06 жовтня 2023 16:19
довідки.PDF.p7s
06 жовтня 2023 16:17
1. тендерна пропозиція.PDF
06 жовтня 2023 16:17
довідки.PDF
06 жовтня 2023 16:17
5. згода з договором.PDF
06 жовтня 2023 16:17
ліцензія АВК до 19.07.24.PDF
06 жовтня 2023 16:17
графік.PDF
06 жовтня 2023 16:17
3. досвід.pdf
06 жовтня 2023 16:17
6. мтб.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 19 545 497,72
UAH з ПДВ
20 жовтня 2023 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 11:12

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" у процедурі закупівлі виявлено наступні невідповідності: 1. На вимогу Додатку №1 п1, пп1.1 – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає довідку, яка включає тільки ті машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі. Оскільки відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника підтверджена кошторисним розрахунком, який включає в себе підсумкову відомість ресурсів, де Учасник зазначає будівельні машини та механізми у т.ч. у складі загальновиробничих витрат, то Замовник порівнявши перелік, вказаний в довідці ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» № 776 від 06.10.2023р. з основними машинами та механізмами не знайшов підтвердження в документах Учасника наступних позицій: - компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа(7ат), продуктивність 2,2м3/хв (який за кошторисом буде використовуватись 456,9134 маш.год), - агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-402 А (який за кошторисом буде використовуватись 429,09056 маш.год), - котел бітумний пересувний, місткість 400 л (який за кошторисом буде працювати 13,64 маш.год), - перфоратор пневматичний (33,6336 маш.год) - трамбівки пневматичні при роботі від компресора (які за кошторисом будуть використовуватись 1762,3662 маш.год) і т.д. Просимо в довідці № 776 від 06.10.2023р. зазначити лише ті машини, механізми, обладнання та устаткування, які будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, при цьому врахувати наданий кошторис та ресурси вказані у відомості. 2. На вимогу Додатку №1 п2, пп2.3 та пп2.4 - Просимо надати чіткі зображення відсканованих оригіналів або копій (належним чином завірених) чинних посвідчень з охорони праці для наступних працівників: на керівника служби з ОП Вістовського Василя Миколайовича: - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів; на виконроба будівельних робіт Підлипного Віктора Леонідовича: - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, - безпечне проведення газонебезпечних робіт 3. На вимогу Додатку №1 п2, пп2.1, довідка за формою 2, - В довідці № 778 від 6.10.2023 вказати Загальний стаж роботи Попика Ігоря Петровича та Маляр Івана Валентиновича.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2023 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
19 545 497,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 15:45
ДУ 4 до Д2023-178 06 Гірне.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 15:44
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 13:16
ДУ 3 до Д 2023-178 06.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 13:14
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2023 11:16
ДУ2 до дог2023-178 06 від02,11,23.pdf зміни до договору
17 листопада 2023 11:15
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2023 13:53
ДУ 1 до Дог2023-178 06 від 02,11,23.pdf зміни до договору
06 листопада 2023 12:04
Електронний підпис укладений
02 листопада 2023 08:58
Дог 2023-178 06 від 02.11.23 (скан).pdf укладений
02 листопада 2023 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зазначення розміру фінансування )
Номер договору про закупівлю: 2023-178/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування розміру фінансування на 2023 рік відповідно до внесених змін до Плану заходів
Номер договору про закупівлю: 2023-178/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення договірних зобов'язань на 2023 рік: Вартість робіт по Договору встановлюється окремо по кожному року додатковими угодами. Вартість робіт по Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 1495985,69 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2023-178/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в додатку до Договору №2 графік виконання робіт та додатку №3 план фінансування будівництва на 2023рік
Номер договору про закупівлю: 2023-178/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML