Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3
Очікувана вартість
1 890 048,00 UAH
UA-2023-09-29-008309-a 9e4045b5d3ee4585af347407b60ae57e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возовик Світлана Леонідівна

+380964978930 mkp_np@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "АГЕНЦІЯ МУНІЦИПАЛЬНОЇ НЕРУХОМОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 30579655
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вулиця Кам'янецька, 2
Контактна особа: Возовик Світлана Леонідівна
+380964978930
mkp_np@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2023 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2023 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2023 13:25
Початок аукціону: 09 жовтня 2023 13:25
Очікувана вартість: 1 890 048,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 450,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська 4/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 15:10

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 вересня 2023 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2023 15:10
Тендерна документаія.doc
29 вересня 2023 15:10
ДОДАТОК 6.doc
29 вересня 2023 15:10
ДОДОТОК 5.docx
29 вересня 2023 15:10
ДОДАТОК 4.doc
29 вересня 2023 15:10
ДОДАТОК 3.doc
29 вересня 2023 15:10
ДОДАТОК 2.docx
29 вересня 2023 15:10
ДОДАТОК 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТ ЛІФТ" 1 854 111,14
UAH з ПДВ
1 854 111,14
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ 1 888 902,61
UAH з ПДВ
1 888 902,61
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2023 15:39
Електронний підпис
13 жовтня 2023 15:39
локальний кошторис 3.pdf.p7s
13 жовтня 2023 15:39
локальний кошторис 2.pdf.p7s
13 жовтня 2023 15:39
локальний кошторис 1.pdf.p7s
13 жовтня 2023 15:39
Договірна ціна.pdf.p7s
13 жовтня 2023 15:39
локальний кошторис 3.pdf
13 жовтня 2023 15:39
локальний кошторис 2.pdf
13 жовтня 2023 15:39
локальний кошторис 1.pdf
13 жовтня 2023 15:39
Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2023 15:39
договори оренди майна.pdf
07 жовтня 2023 18:48
Електронний підпис
07 жовтня 2023 18:48
Електронний підпис
07 жовтня 2023 18:44
Електронний підпис
07 жовтня 2023 18:44
Електронний підпис
07 жовтня 2023 18:38
Електронний підпис
07 жовтня 2023 18:38
Електронний підпис
07 жовтня 2023 18:38
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2023 18:38
Цінова пропозиція.pdf.p7s
07 жовтня 2023 18:38
гарантійний пункт 47.pdf.p7s
07 жовтня 2023 18:38
гарантійний пункт 47.pdf
07 жовтня 2023 18:38
Статут.pdf
07 жовтня 2023 18:38
лист щодо статуту.pdf.p7s
07 жовтня 2023 18:38
Лист субпідрядники.pdf
07 жовтня 2023 18:38
лист щодо статуту.pdf
07 жовтня 2023 18:38
довідка працівники.pdf
07 жовтня 2023 18:38
аналогічний договір .pdf
07 жовтня 2023 18:38
Лист субпідрядники.pdf.p7s
07 жовтня 2023 18:38
Витяг ПДВ ПП_СЛ.pdf
07 жовтня 2023 18:38
Виписка ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2023 18:38
Гарантійний техн безп.pdf
07 жовтня 2023 18:38
інформація про статут.pdf
07 жовтня 2023 18:38
Гарантійний довкілля.pdf
07 жовтня 2023 18:38
проект договору.pdf
07 жовтня 2023 18:38
довідка досвід.pdf
07 жовтня 2023 18:38
проект договору.pdf.p7s
07 жовтня 2023 18:38
довідка працівники.pdf.p7s
07 жовтня 2023 18:38
Витяг ЄДР Смарт Ліфт.pdf
07 жовтня 2023 18:38
довідка досвід.pdf.p7s

Публічні документи

02 листопада 2023 21:55
Електронний підпис
02 листопада 2023 21:52
Довідка 4.pdf
02 листопада 2023 21:52
2_5316770677489939368.pdf
02 листопада 2023 21:52
Довідка 3.pdf
02 листопада 2023 21:52
гарантійний лист 2.PDF
02 листопада 2023 21:52
довідка 2.PDF
27 жовтня 2023 14:53
Електронний підпис
27 жовтня 2023 14:40
фінансова.PDF
27 жовтня 2023 14:40
опис.PDF
27 жовтня 2023 14:40
мат база.PDF
27 жовтня 2023 14:40
ліцензія.pdf
27 жовтня 2023 14:40
лист роз_яснення (1).PDF
27 жовтня 2023 14:40
код статуту.PDF
27 жовтня 2023 14:40
квитанція.PDF
06 жовтня 2023 14:02
Електронний підпис
06 жовтня 2023 11:50
Статут (1).pdf
06 жовтня 2023 11:50
паспорт ліфта 450 кг (1).pdf
06 жовтня 2023 11:50
накладна (1).PDF
06 жовтня 2023 11:50
док субпідряд.rar
06 жовтня 2023 11:50
дозвіл ВІП (1).PDF
06 жовтня 2023 11:50
Договір (6) (1).pdf
06 жовтня 2023 11:50
довідки.rar
06 жовтня 2023 11:50
витяг.pdf
06 жовтня 2023 11:50
Акт Городок 2 (1).PDF
06 жовтня 2023 11:50
S1499201 Квитанція _2.pdf
06 жовтня 2023 11:50
J1499202 Квитанція _2.pdf
06 жовтня 2023 11:50
J050_8GV.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТ ЛІФТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТ ЛІФТ"
#42194936
Рішення скасоване 1 854 111,14
UAH з ПДВ
23 жовтня 2023 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2023 15:48
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТ ЛІФТ"
#42194936
Відхилено 1 854 111,14
UAH з ПДВ
23 жовтня 2023 16:46
ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ
#41322445
Переможець 1 888 902,61
UAH з ПДВ
30 жовтня 2023 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2023 17:00

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне підприємство «Агенція муніципальної нерухомості» «12» жовтня 2023 року м. Хмельницький Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «Смарт ліфт” невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3» код ДК 021:2015 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація», UA-2023-09-29-008309-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «Смарт ліфт” невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, згідно пункту 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «Смарт ліфт” у процедурі закупівлі UA-2023-09-29-008309-a виявлено такі невідповідності: 1.в абзацах 2 і 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме- інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку №1 до цієї тендерної документаці. Підпунктом 2.2.пункту 2 Додатку 1 Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” визначено, що якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником обов’язково додаються: скан-копії договорів, що посвідчують право користування такою технікою: договори оренди, лізингу, суборенди тощо. Надані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації. Договір повинен містити істотну умову про ціну договору в грошовому еквіваленті. Згідно наданої Учасником в складі тендерної пропозиції довідки, що містить опис обладнання та матеріально -технічної бази підприємства Учасника, окрема техніка та обладняння не належить на праві власності Учаснику, а є залученою. Втім договорів, що посвідчують право користування такою технікою та обладнанням, всупереч вимогам Тендерної документації Учасником в складі Тендерної пропозиції не надано. 2. пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що: Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» Втім, надана Учасником в складі тендерної пропозиції фінансова звітність малого підприємства не засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника, та не містить накладеного електронного підпису. 3.пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що: якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Тендерною документацією (п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації) визначено , що Учасник в складі Тендерної пропозиції має надати: - Договірну ціну (локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів) та - повні розрахунки показників загально виробничих витрат (ЗВВ) та адміністративних витрат Учасника, за даними бухгалтерського обліку визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період (01.01.2022р.-31.12.2022р.). Втім, вищезгадані документи завантажені учасником в формі електронного документа одним файлом, як один документ, з накладенням одного КЕП. 5.пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме- ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) та додатку до неї згідно повного переліку робіт, серед переліку яких обов’язкова наявність будівництва об’єктів транспортної інфраструктури в частині вертикального транспорту (ліфти, ескалатори, підйомники тощо), що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасником, відповідно до постанови КМУ від 18 березня 2022 р. N 314 надано декларацію про провадження господарської діяльності. пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що: Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» Втім завантажена учасником декларація про провадження господарської діяльності не е засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника, та не містить накладеного електронного підпису. Враховуючи викладене, пропонуємо усунути невідповідність шляхом дозавантаження протягом 24 годин вказаних вище документів – у вигляді і порядку, що визначені тендерною документацією. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником приватним підприємством «Смарт ліфт” у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1.Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «Смарт ліфт” невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3» код ДК 021:2015 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація», UA-2023-09-29-008309-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником приватним підприємством «Смарт ліфт” у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Документи

16 жовтня 2023 15:09
Довідка НАЗК
16 жовтня 2023 15:09
Електронний підпис
16 жовтня 2023 15:01
протокол

Документи

23 жовтня 2023 16:46
Електронний підпис
23 жовтня 2023 16:34
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Комунальне підприємство «Агенція муніципальної нерухомості» «26» жовтня 2023 року м. Хмельницький Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІП КОНТРОЛЬ» невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3» код ДК 021:2015 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація», UA-2023-09-29-008309-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІП КОНТРОЛЬ» невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, згідно пункту 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІП КОНТРОЛЬ» у процедурі закупівлі UA-2023-09-29-008309-a виявлено такі невідповідності: 1. в абзацах 2 і 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме- інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку №1 до цієї тендерної документаці. Підпунктом 2.1.пункту 2 Додатку 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” визначено, що учасником надається в складі тендерної пропозиції інформаційна довідка, у довільній формі, що містить опис обладнання та матеріально-технічної бази підприємства Учасника за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності), з вказанням марки, найменування та кількості механізмів, обладнання, устаткування, транспортних засобів, необхідних для забезпечення якісного виконання в подальшому умов договору. Крім того, необхідно зазначити їх приналежності (власне чи орендоване). Згідно наданої Учасником в складі тендерної пропозиції довідки, що містить опис обладнання та матеріально -технічної бази підприємства Учасника, Учасником не надано інформацію щодо кількості та приналежності оснащення визначеного в п. 5 довідки. 2. Підпунктом 3.1.пункту 3 Додатку 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” визначено, що Учасником надається в складі тендерної пропозиції -Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про працівників Учасника із зазначенням їх досвіду виконання робіт, які закуповуються. Втім, надана Учасником в складі тендерної пропозиції Інформаційна довідка про наявність працівників не містить інформації про досвід даних працівників у виконанні робіт, які закуповуються. 3. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що: Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Втім, надана Учасником в складі тендерної пропозиції фінансова звітність малого підприємства не засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника, та не містить накладеного електронного підпису. 5. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме - Учасник має надати належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); Наданий Учасником в тендерній документації Статут зареєстрований 05.04.2021р., втім, лист учасника із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) у тендерній пропозиції Учасника відсутній. 6. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме- ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) та додатку до неї згідно повного переліку робіт, серед переліку яких обов’язкова наявність будівництва об’єктів транспортної інфраструктури в частині вертикального транспорту (ліфти, ескалатори, підйомники тощо), що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій. Втім, у тендерній пропозиції Учасника ліцензія відсутня. Враховуючи викладене, пропонуємо усунути невідповідність шляхом дозавантаження протягом 24 годин вказаних вище документів – у вигляді і порядку, що визначені тендерною документацією. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ВІП КОНТРОЛЬ» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1.Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІП КОНТРОЛЬ» невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3» код ДК 021:2015 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація», UA-2023-09-29-008309-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ВІП КОНТРОЛЬ» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Документи

30 жовтня 2023 14:11
Довідка НАЗК
30 жовтня 2023 14:10
Електронний підпис
30 жовтня 2023 14:05
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2023 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ
#41322445
1 888 902,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2023 14:11
Довідка НАЗК
30 жовтня 2023 14:10
Електронний підпис
30 жовтня 2023 14:05
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додатки до угоди зміни до договору
31 травня 2024 15:26
Додаткова угода №6 зміни до договору
31 травня 2024 15:26
Додатки до угоди зміни до договору
31 травня 2024 15:23
Додаткова угода №6 зміни до договору
31 травня 2024 15:23
Електронний підпис укладений
31 травня 2024 15:23
Додатки до угоди зміни до договору
31 травня 2024 15:20
Додаткова угода №6 зміни до договору
31 травня 2024 15:20
ДУ №6 зміни до договору
31 травня 2024 15:20
Електронний підпис укладений
03 травня 2024 18:16
Додаткова угода 5 зміни до договору
03 травня 2024 18:11
Електронний підпис укладений
03 травня 2024 13:02
Електронний підпис укладений
28 лютого 2024 15:58
Додаткова угода зміни до договору
28 лютого 2024 15:25
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 14:15
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 17:03
Додаткова угода зміни до договору
15 грудня 2023 16:57
Додатки до угоди зміни до договору
15 грудня 2023 16:57
Електронний підпис укладений
10 листопада 2023 15:46
Договір про закупівлю укладений
10 листопада 2023 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа від Підрядника №22 від 13.12.2023 р. про необхідність продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт визначених Договором (в зв'язку з затримкою отримання дозволу на виконання будівельних робіт) ), пунктів 11.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань по Договору щодо виконання робіт до 29.02.2024 р..
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до фактичного виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3» в поточному році, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору про закупівлю № 19 від 10 листопада 2023 року, зі змінами (далі — Договір) про таке: 1. Сторони за взаємною згодою, вирішили: 1.1 Внести зміни до пункту 2.1 розділу ІІ «Ціна договору» Договору, виклавши його в такій редакції: «2.1 Ціна цього Договору є динамічна та становить 1 888 902,61 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот дві грн 61 коп) в т. ч. ПДВ 314 817,10 грн. (триста чотирнадцять тисяч вісімсот сімнадцять грн.) 10 коп. Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік становить 1 377 080,45 грн (один мільйон триста сімдесят сім тисяч вісімдесят грн) 45 коп. в т.ч. ПДВ. Фінансування робіт в 2024 році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа від Підрядника №3 від 22.02.2024 р. про необхідність продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт визначених Договором (в зв’язку з необхідністю внесення змін до проєктно-кошторисної документації), пунктів 3.1, 11.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань по Договору щодо виконання робіт до 30.04.2024 р..
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, листа від Підрядника №6 від 30.04.2024 р. про необхідність продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт визначених Договором (в зв’язку з частими і тривалими повітряними тривогами та загрозою ракетних ударів з боку російської федерації), пунктів 3.1, 11.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31.12.2024 р..та строк виконання зобов’язань по Договору щодо виконання робіт до 31.05.2024 р..
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та пункту 19, затверджених постановою КМУ від 19.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.12.3 Договору про закупівлю № 19 від 10.11.2023р., зі змінами, а також Протоколу №2 виїзної наради щодо визначення необхідності зміни обсягів виконаних робіт від 31.05.2024р. уклали цю Додаткову угоду №5 (далі – Додаткова угода) до Договору про закупівлю № 19 від «10» листопада 2023 року, зі змінами (далі – Договір) про таке: Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму за Договором, та, відповідно, внести зміни в Додатки до Договору – «Календарний графік фінансування та виконання робіт –«Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3», договірну ціну та кошторисну документацію, виклавши їх в новій редакції, що додаються до даної Додаткової угоди. Усі інші умови Договору залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML