Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
74 115,00 UAH
UA-2023-09-29-007761-a 9284593d2f9a47ee91d36ccdf6c0dd05
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Дмітрієв

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Володимир Дмітрієв
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2023 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2023 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2023 00:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2023 13:00
Очікувана вартість: 74 115,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 741,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезперення тендерних пропозицій не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
БФП (багато функціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Веб-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Колонки для ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Кольоровий принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Картридж для принтеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Картридж для принтеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться після його поставки у повному обсязі на адресу Замовника та пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 25 робочих днів з дати підписання Замовником видаткової накладної про отримання товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2023 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2023 14:47
компьютерна техніка (3).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2023 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 61 992,00
UAH
61 250,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 64 470,00
UAH
61 990,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2023 17:49
Електронний підпис
13 жовтня 2023 17:48
Довідка НАЗК.zip.p7s
13 жовтня 2023 17:48
ВИТЯГ МВС.zip.p7s
13 жовтня 2023 17:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
13 жовтня 2023 17:48
Ідентифікаційний код.pdf
13 жовтня 2023 17:48
Довідка НАЗК.zip
13 жовтня 2023 17:48
ВИТЯГ МВС.zip
13 жовтня 2023 17:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2023 16:36
Електронний підпис
09 жовтня 2023 16:36
Електронний підпис
09 жовтня 2023 16:33
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2023 16:33
Ідентифікаційний код.pdf
09 жовтня 2023 16:33
Лист-згода.pdf
09 жовтня 2023 16:33
Лист-згода.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:33
Гарантійний лист ПКМУ.pdf
09 жовтня 2023 16:33
Додаток 4 Пропозиція.pdf
09 жовтня 2023 16:33
Додаток 4 Пропозиція.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:33
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 61 250,00
UAH
11 жовтня 2023 12:13

Документи

11 жовтня 2023 12:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2023 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
61 250,00
UAH
Документи

Документи

11 жовтня 2023 12:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 14:35
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2023 15:37
д.у.1.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 15:27
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2023 12:46
д.у.1 -35.pdf зміни до договору
23 жовтня 2023 12:45
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2023 12:38
35.pdf укладений
23 жовтня 2023 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, додатку договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.5.1 договору
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 60 530,00
UAH