Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
НОУТБУКИ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп’ютери))
Очікувана вартість
495 300,00 UAH
UA-2023-09-29-007469-a ● 583278f06c9341869524affe2b946455
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пристолична сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04527520 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
Контактна особа: |
Гольоса Юлія Олександрівна +380459535164 zakupka_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2023 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 14:54 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 14:54 |
Очікувана вартість: | 495 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 476,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Поділ на лоти не передбачається.
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Ноутбук MSI Pulse або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08325, Україна, Київська область, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 календарних днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2023 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2023 14:35 |
Тендерна_документацiя_закупівля ноутбуків.docx | |
29 вересня 2023 14:35 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
29 вересня 2023 14:35 |
Додаток_5_Тендерна пропозиція.doc | |
29 вересня 2023 14:35 |
Додаток_4 Проєкт договору_комп_ютери.docx | |
29 вересня 2023 14:35 |
Додаток 3 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx | |
29 вересня 2023 14:35 |
Додаток 2 Пункт 47 Особливостей.doc | |
29 вересня 2023 14:35 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-29-007469-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 10 жовтня 2023 11:25
помилкова кваліфікація переможця
Вітаю ! Шановний Замовнику, згідно
Додаток № 3 до тендерної документації: НОУТБУКИ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп’ютери)) Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Вимоги до предмета закупівлі:
14. Учасник надає інформаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника на території України щодо наявності авторизованих виробником чи офіційним представником виробника (дистриб’ютором) сервісних центрів (із зазначенням їх місцезнаходження та телефонів), якими буде проводитись гарантійне обслуговування запропонованих ноутбуків;
ТОВ "КУБІК ГРУП" не надав даний документ. Наданий ним документ "15_Гарантійний лист сервісний центр.docx" виданий не виробником або офіційним представництвом виробника на території України.
13. У складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством, видані на виробника товару та/або офіційного представника.
ТОВ "КУБІК ГРУП" надав сертифікат "Декларація про відповідність MS-15 RoHS (1).PDF" + "Сертифікат MS-15XXXX TEC scan (1).pdf" , хоча ним запропоновано ноутбук тип/модель MS-17XXXX. Дані сертифікати не свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством, видані на виробника товару та/або офіційного представника.
Додаємо приклад сертифіката, що відповідає даноїх вимозі і належить до ноутбуків Ноутбук MSI Pulse 17 (B13VGK-430XUA).
10. Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару.
ТОВ "КУБІК ГРУП" надав документ "Довідка ІП І-АР-СІ.pdf" в якому відсутнє найменування запропонованого Товару, таким чином він не відповідає вимогам ТЗ.
11. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, викладеним у даному Додатку 3 до тендерної документації. Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному Додатку 3 до ТД, надається Учасником у формі заповненої «Таблиці відповідностей технічним та якісним характеристикам запропонованого товару» згідно з формою, що наведена у даному Додатку 3. Учасник заповнює графу «Параметри товару, запропонованого учасником процедури закупівлі», де зазначає параметри, технічні характеристики, виробника та країну походження запропонованого товару. Таблиця відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого товару повинна засвідчувати відповідність запропонованого товару всім Технічним вимогам цієї ТД.
ТОВ "КУБІК ГРУП" у документі "12 Довідка технічні характеристики.docx" не зазначив виробника та країну походження запропонованого товару, що не відповідає вимогам ТЗ.
Розгорнути
Згорнути
Додаток № 3 до тендерної документації: НОУТБУКИ (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп’ютери)) Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Вимоги до предмета закупівлі:
14. Учасник надає інформаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника на території України щодо наявності авторизованих виробником чи офіційним представником виробника (дистриб’ютором) сервісних центрів (із зазначенням їх місцезнаходження та телефонів), якими буде проводитись гарантійне обслуговування запропонованих ноутбуків;
ТОВ "КУБІК ГРУП" не надав даний документ. Наданий ним документ "15_Гарантійний лист сервісний центр.docx" виданий не виробником або офіційним представництвом виробника на території України.
13. У складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає копії документів, які свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством, видані на виробника товару та/або офіційного представника.
ТОВ "КУБІК ГРУП" надав сертифікат "Декларація про відповідність MS-15 RoHS (1).PDF" + "Сертифікат MS-15XXXX TEC scan (1).pdf" , хоча ним запропоновано ноутбук тип/модель MS-17XXXX. Дані сертифікати не свідчать про якість товару, а саме: сертифікати якості та/або сертифікати відповідності, та/або декларація про відповідність або інші документи, передбачені чинним законодавством, видані на виробника товару та/або офіційного представника.
Додаємо приклад сертифіката, що відповідає даноїх вимозі і належить до ноутбуків Ноутбук MSI Pulse 17 (B13VGK-430XUA).
10. Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару.
ТОВ "КУБІК ГРУП" надав документ "Довідка ІП І-АР-СІ.pdf" в якому відсутнє найменування запропонованого Товару, таким чином він не відповідає вимогам ТЗ.
11. Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам, викладеним у даному Додатку 3 до тендерної документації. Підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, викладеним у даному Додатку 3 до ТД, надається Учасником у формі заповненої «Таблиці відповідностей технічним та якісним характеристикам запропонованого товару» згідно з формою, що наведена у даному Додатку 3. Учасник заповнює графу «Параметри товару, запропонованого учасником процедури закупівлі», де зазначає параметри, технічні характеристики, виробника та країну походження запропонованого товару. Таблиця відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого товару повинна засвідчувати відповідність запропонованого товару всім Технічним вимогам цієї ТД.
ТОВ "КУБІК ГРУП" у документі "12 Довідка технічні характеристики.docx" не зазначив виробника та країну походження запропонованого товару, що не відповідає вимогам ТЗ.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУБІК ГРУП" |
485 576,00
UAH з ПДВ
|
445 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
485 250,00
UAH з ПДВ
|
477 522,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУБІК ГРУП" #44554976 |
Рішення скасоване |
445 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 13:08
|
ТОВ "КУБІК ГРУП" #44554976 |
Відхилено |
445 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2023 09:25
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
477 522,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2023 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2023 14:10
|
Додаткова угода 1 до Договору 248 від 19.10.2023 року.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 14:40
|
Договір | укладений |
20 жовтня 2023 14:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбук MSI Pulse або еквівалент | 5 | штуки |
95 504,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 12.2. та пункту 12.3. Договору, у зв’язку з проведенням оплати за поставлений Товар належної якості в повному обсязі, що підтверджується видатковою накладною №РН-ПУ000653 від 31.10.2023 року та платіжною інструкцією №1656 від 02 листопада 2023 року, Сторони домовилися внести зміни щодо строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 248 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбук MSI Pulse або еквівалент | 5 |
95 504,40
UAH з ПДВ
|