Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тепловізори згідно з ДК 021:2015-38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2023-09-28-011356-a ● 89352f65a9e14b25b1b38c8380209861
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Пирятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057296 |
Вебсайт: | http://pyriatyn.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, буд. 42 |
Контактна особа: |
Наталія Сенчило +380950559376 senchilo1990@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 11:54 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України № 922-VІIІ від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон) з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі - Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом з урахуванням Особливостей.
2. Інформація про замовника процедури закупівлі
2.1. повне найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
2.2. місцезнаходження: Україна, 37000, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Пирятин вул. Соборна, 42
2.3. статус Замовника не є платником податку на додану вартість
2.4. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Уповноважена особа-Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності -Сенчило Наталія Сергіївна, тел.(095)055-93-76,
м. Пирятин, Полтавська обл., Лубенський р-н., вул. Соборна, 42.
e-mail:senchilo1990@ukr.net
З технічних питань – Педяш Роман Олегович – завідувач сектору оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому міської ради –тел.0995408239.
3. Процедура закупівлі Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями
4. Інформація про предмет закупівлі
4.1. назва предмета закупівлі Тепловізори згідно ДК 021:2015-38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади
4.2. опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Предмет закупівлі не ділиться на лоти.
Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі вцілому.
Кількість – 16 шт.
Тепловізор AGM Taipan TM25-384 або еквівалент– 6 шт.;
Тепловізор PFI-R435 або еквівалент – 10 шт.
4.3. місце, кількість, обсяг поставки товарів, робіт і послуг 37000, вул. Соборна, буд.42, Лубенський р-н., Полтавська обл.
кількість: згідно Додатку 1 до тендерної документації
4.4. строк поставки товарів, робіт і послуг До 31.10.2023р.
Розгорнути
Згорнути
2. Інформація про замовника процедури закупівлі
2.1. повне найменування: Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
2.2. місцезнаходження: Україна, 37000, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Пирятин вул. Соборна, 42
2.3. статус Замовника не є платником податку на додану вартість
2.4. посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Уповноважена особа-Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності -Сенчило Наталія Сергіївна, тел.(095)055-93-76,
м. Пирятин, Полтавська обл., Лубенський р-н., вул. Соборна, 42.
e-mail:senchilo1990@ukr.net
З технічних питань – Педяш Роман Олегович – завідувач сектору оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому міської ради –тел.0995408239.
3. Процедура закупівлі Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями
4. Інформація про предмет закупівлі
4.1. назва предмета закупівлі Тепловізори згідно ДК 021:2015-38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади
4.2. опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Предмет закупівлі не ділиться на лоти.
Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі вцілому.
Кількість – 16 шт.
Тепловізор AGM Taipan TM25-384 або еквівалент– 6 шт.;
Тепловізор PFI-R435 або еквівалент – 10 шт.
4.3. місце, кількість, обсяг поставки товарів, робіт і послуг 37000, вул. Соборна, буд.42, Лубенський р-н., Полтавська обл.
кількість: згідно Додатку 1 до тендерної документації
4.4. строк поставки товарів, робіт і послуг До 31.10.2023р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Тепловізор AGM Taipan TM25-384 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, м.Пирятин, вул.Соборна,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
10 штуки
Тепловізор PFI-R435 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, м.Пирятин, вул.Соборна,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 16:31 |
ТД ТЕПЛОВІЗОР.doc | |
28 вересня 2023 16:31 |
ТД ТЕПЛОВІЗОР.doc | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 3.doc | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 3.doc | |
28 вересня 2023 16:31 |
Оголошення.docx | |
28 вересня 2023 16:31 |
Оголошення.docx | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 5.doc | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 5.doc | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 1.docx | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 1.docx | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 2.doc | |
28 вересня 2023 16:31 |
Додаток 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-28-011356-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ФЕДОСЮК АННА ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3431700769
Дата подання: 13 жовтня 2023 10:53
Вимога до Замовника
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на не відповідність учасника вимогам тендерної документації, а саме:
Згідно Додатку 3
Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі товару, який викладено у Додатку 1, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
6) З метою підтвердження поставки оригінального товару учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника або авторизованого постачальника, який буде адресований замовнику, в якому виробник або авторизований постачальник гарантуватиме учаснику поставку обладнання у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі
Учасник не надав даний документ який вимагався згідно тендерної документації.
Випадку не усунення порушення, будемо змушені подати скаргу в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 3
Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі товару, який викладено у Додатку 1, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
6) З метою підтвердження поставки оригінального товару учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника або авторизованого постачальника, який буде адресований замовнику, в якому виробник або авторизований постачальник гарантуватиме учаснику поставку обладнання у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі
Учасник не надав даний документ який вимагався згідно тендерної документації.
Випадку не усунення порушення, будемо змушені подати скаргу в АМКУ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2023 15:39
Порядок денний:
Про розгляд вимоги щодо процедури закупівлі Тепловізори згідно з ДК 021:2015-38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (далі – Закупівля) та затвердження роз’яснення на звернення щодо відхилення вимоги.
1.Про оприлюднення роз’яснення на звернення щодо тендерної документації в електронній системі закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-09-28-011356-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
13.10.2023р в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу такого змісту:
«Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на не відповідність учасника вимогам тендерної документації, а саме: Згідно Додатку 3 Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі товару, який викладено у Додатку 1, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: 6) З метою підтвердження поставки оригінального товару учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника або авторизованого постачальника, який буде адресований замовнику, в якому виробник або авторизований постачальник гарантуватиме учаснику поставку обладнання у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі Учасник не надав даний документ який вимагався згідно тендерної документації. Випадку не усунення порушення, будемо змушені подати скаргу в АМКУ».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога підлягає незадоволенню з таких підстав.
«З приводу вашої вимоги повідомляємо про наступне:
13 жовтня 2023 року, ФОП «ФЕДОСЮК АННА ІГОРІВНА» було подано вимогу UA-2023-09-28-011356-a, оскільки, ФОП «ФЕДОСЮК АННА ІГОРІВНА» не було конкретизовано про якого учасника йде мова, Замовник доходить до висновку, що вимогу UA-2023-09-28-011356-a. було направлено щодо визначення Замовником переможця процедури закупівлі ТОВ «ТСБ Світтем».
Отже, ФОП «ФЕДОСЮК АННА ІГОРІВНА», відповідно до вимоги UA-2023-09-28-011356-a було зазначено, що учасник не надав документ, який вимагався тендерною документацією.
Проте, відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі товару, який викладено у Додатку 1, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
«6) З метою підтвердження поставки оригінального товару учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника або авторизованого постачальника, який буде адресований замовнику, в якому виробник або авторизований постачальник гарантуватиме учаснику поставку обладнання у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі».
На виконання цього, ТОВ «ТСБ Світтем» було надано у складі тендерної пропозиції файл «130037.PDF»(що додається), відповідно до якого міститься «Гарантійний лист» вих. № 03-10-23 від 03.10.2023р. від авторизованого постачальника ТОВ «НПО ІНФОТЕХ».
Відповідний «Гарантійний лист» вих. № 03-10-23 від 03.10.2023р. від ТОВ «НПО ІНФОТЕХ» відповідає вимогам пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації, оскільки, виданий від авторизованого постачальника, адресований замовнику, та містить гарантії щодо поставки обладнання у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі.
Таким чином, вважаємо, що відсутні підстави для усунення порушення, оскільки, порушення з боку Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ТОВ «ТСБ Світтем» відсутні.»
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель в порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити Вимогу щодо Закупівлі «Тепловізори згідно з ДК 021:2015-38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади».
2. Оприлюднити роз’яснення на Вимогу в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа
________________
підпис
Наталія СЕНЧИЛО
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФЕДОСЮК АННА ІГОРІВНА" |
762 496,00
UAH з ПДВ
|
762 496,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
848 880,00
UAH з ПДВ
|
848 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТСБ Світтем |
953 120,00
UAH з ПДВ
|
948 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ФЕДОСЮК АННА ІГОРІВНА" #3431700769 |
Відхилено |
762 496,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 16:00
|
ФОП "ЦИБУЛЯ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3379206135 |
Відхилено |
848 880,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 17:04
|
ТОВ ТСБ Світтем #38440691 |
Переможець |
948 120,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2023 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 11:12
|
Дод уг №1 Світтем.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2023 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 17:09
|
Тепловізор.pdf | укладений |
17 жовтня 2023 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Виключити з Договору Пункт 7.2.9. 2. Пункт 9.2.Договору викласти в наступній редакції: «У разі недосягнення Сторонами згоди спори та/або розбіжності вирішуються у судовому порядку за місцем виконання Договору. Для цілей цього пункту та з врахуванням специфіки предмету Договору Сторони визначили місцем виконання Договору – м. Пирятин». |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |