Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
63 923,00 UAH
UA-2023-09-28-008945-a ● ba22171475fa4ca4ac92d0413fbe5d92
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Альона Саєнко +380938544454 czo.saenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40392181 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2023 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2023 23:59 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 11:37 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 11:37 |
Очікувана вартість: | 63 923,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
штамп на автоматичній оснастці (15мм*35мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
21 штуки
штамп на автоматичній оснастці (30мм*70мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
49 штуки
штамп на автоматичній оснастці (20мм*55мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
18 штуки
печатка кругла на автоматичній оснастці (40мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
печатка кругла на автоматичній оснастці (45мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
2 штуки
штамп на автоматичній оснастці (38мм*58мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 14:59 |
Тендерна документація.doc | |
28 вересня 2023 14:59 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx | |
28 вересня 2023 14:59 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-28-008945-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн", Код ЄДРПОУ:38895994
Дата подання: 18 жовтня 2023 19:00
Стосовно відхилення та порівняльної талблиці
Шановний Замовнику, стосовно причин відхилення вами вказано наступне:
Причини відхилення:
Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація про назву та виробника запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження виробника запропонованого товару.
У випадку коли Замовником в технічній специфікації зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати» або «в разі наявності» тощо, Учасник обов’язково повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (у разі якщо такі величини передбачені технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції). У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам технічної документації. В наданій порівняльні таблиці Учасник не зазначає конкретні характеристики товару, що він пропонує, що не дає можливості Замовнику визначити та порівняти товар.
Хочу зауважити, що нами надано у складі пропозиції файл з порівняльною таблицею. В якій указані: найменування товару з конкретними розмірами, характеристики товару, марка оснастки, маркування оснастки та країна походження. Не розумію, чому нашу пропозицію відхилено, якщо всі вказані Вами характеристики присутні в порівняльній таблиці?
Розгорнути
Згорнути
Причини відхилення:
Відповідно до вимог п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація про назву та виробника запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження виробника запропонованого товару.
У випадку коли Замовником в технічній специфікації зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати» або «в разі наявності» тощо, Учасник обов’язково повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (у разі якщо такі величини передбачені технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції). У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам технічної документації. В наданій порівняльні таблиці Учасник не зазначає конкретні характеристики товару, що він пропонує, що не дає можливості Замовнику визначити та порівняти товар.
Хочу зауважити, що нами надано у складі пропозиції файл з порівняльною таблицею. В якій указані: найменування товару з конкретними розмірами, характеристики товару, марка оснастки, маркування оснастки та країна походження. Не розумію, чому нашу пропозицію відхилено, якщо всі вказані Вами характеристики присутні в порівняльній таблиці?
Скасована
Дата: 19 жовтня 2023 13:11
Причина: В розмові з представником замовника виявили що є причини, які не можливо усунути без проведення нової закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" |
34 770,00
UAH з ПДВ
|
34 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
49 276,38
UAH з ПДВ
|
48 614,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій